راه های جذب غیر مستقیم پسران

راه های جذب غیر مستقیم پسران


راه ها جذب غیر مستقیم پسران به ما کمک میکند بدون اینکه بخواهیم مستقیما ابراز علاقه کنیم، به طور غیر مستقیم پسری را عاشق و دیوانه ی خود کنیم. به نظر شما چگونه می توانیم غیر مستقیم دل یک پسر را ببریم و او را جذب کنیم؟

ابراز علاقه مستقیم دختر به پسر هنوز در برخی از جوامع و فرهنگ ها باب نشده و کار خوشایندی نیست. درست است که این کار نشان از جسارت و اعتماد به نفس بالای یک دختر است اما با این حال خیلی ها معتقدند که دختران با روحیه ای حساس و لطیف خلق شده اند. و ممکن است اگر در این راه با واکنشی منفی رو به رو شوند دچار آسیب های روحی زیادی شوند.

برای همین هر دختری نیاز دارد راه های جذب غیر مستقیم پسران را یاد بگیرد تا با حفظ لطافت ها و طنازی های دخترانه اش، به طور غیر مستقیم دل یک مرد را ببرد. ما این را ه ها را در طلوع سبز به طور رایگان در اختیارتان می قرار می دهیم.

راه های جذب غیر مستقیم پسران
چگونه غیر مستقیم یک پسر را عاشق کنیم

راه های جذب غیر مستقیم پسران

در واقع در روش های جذب غیر مستقیم پسران ، شما با تاثیر بر روی ناخودآگاه یک پسر خود را جذاب نشان می دهید و باعث می شود او به سمتتان جذب شود. راه های زیر به شما کمک می کند که چطور بر روی ناخودآگاه یک پسر تاثیر بگذارید و بدون اینکه متوجه شود جذبش کنید.

جذابیت های ظاهریتان را افزایش دهید

هیچ کس نمی تواند منکر این شود که در نگاه اول این ظاهر اشخاص است که بیشترین تاثیر را در ما می گذارد. زیرا جذابیت ظاهری نشان دهنده موارد مختلفی مانند شخصیت، سلامت، دانش و آگاهی ما نسبت به شرایط و محیط های مختلف و …می باشد.

جذابیت های ظاهری را از چند بعد می توانیم بررسی کنیم.

استایل و لباس

سعی کنید همیشه لباس هایتان مرتب و تمیز باشد. لباس های چروک نپوشید. به روز و آپدیت باشید. نه به این معنی که هرچه دنیای مد عرضه کرد شما با چشم بسته از آن پیروی کنید. یعنی از اصول هارمونی رنگ ها، ست کردن آیتم ها در پوشش، استفاده ی درست از اکسسوری ها و … آگاه باشید و آن ها را رعایت کنید. استایل و سبک مخصوص به خودتان را داشته باشید. بدانید که در هر محیط و هر شرایطی چه باید بپوشید. مثلا همانطور که پوشیدن کفش پاشنه بلند مناسب محیط های آموزشی مانند مدرسه یا دانشگاه نیست، کفش های اسپرت هم مناسب مجالس و مهمانی ها نیستند و …

آرایش و چهره

آیا شما به عنوان یک پسر جذب دختری با صورت پوشیده از آرایش و میک آپ می شوید؟ قطعا خیر … همه ی ما عاشق زیبایی های طبیعی می شویم. با آرایش های غلیظ فقط یک چهره ی تصنعی از خود به نمایش می گذارید. وقتی پسری در نگاه اول یک دختر را با آرایش زیاد می بیند ممکن است این فکر را بکند که او از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد و یا اینکه به دنبال توجه است.

اعتماد به نفس خود را نشان دهید

راه های جذب غیر مستقیم پسران
یک زن با اعتماد به نفس این ویژگی ها را دارد

از اهمیت زیاد اعتماد به نفس در جذب پسران در مقالات زیادی از جمله چگونه یک پسر را تور کنیم صحبت کردیم.

مخصوصا اگر قصدتان جذب کردن یک پسر مغرور باشد، داشتن اعتماد به نفس یکی از مهمترین راه های جذب مردان مغرور است.

برای نشان دادن اعتماد به نفس در نگاه اول کارهای زیر را انجام دهید.

  • لبخند بزنید.
  • تماس چشمی برقرار کنید. صاف بایستید.
  • خونسرد باشید و سعی کنید هنگام حرف زدن صدایتان نلرزد.
  • زبان بدنتان را باز، گرم و صمیمی نگه دارید.
  • دست به سینه نایستید.
  • دستانتان را مشت نکنید.
  • هنگام نشستن قوز نکنید.
  • سرتان را پایین نیندازید یا بیش از حد تکان ندهید.
  • خودتان را با گوشی سرگرم نکنید.
از پسری که دوستش دارید درخواست کمک کنید.

مردان از اینکه نقش حمایتگرانه یا قهرمانانه برای دختری داشته باشند لذت می برند. پس سعی کنید از این خصوصیت آن ها در راستای جلب توجه شان استفاده کنید. بابت مشکلی در کار، دانشگاه یا حتی سوالی راجب یک مشکل در فضای مجازی از او درخواست کمک کنید. حتی این کمک می تواند باز کردن در نوشابه یا مربا باشد! از هوش دخترانه ی خود در این مورد استفاده کنید.

شوخ طبع باشید

همه از بودن در کنار کسی که بامزه است لذت می برند. پس سعی کنید روحیه طنز خود را نشان دهید. اما هوشمندانه این کار را انجام دهید. اینکه بلد باشیم چگونه یک پسر را بخندانیم بسیار مهم است. مثلا اینکه چه شوخی هایی بکنیم چه شوخی هایی نکنیم یا چه زمانی شوخی کنیم. همچنین برای بامزه بودن بیش از حد تلاش نکنید چون نتیجه ی عکس می دهد.

به دنبال تفاهم و تشابه های خود با او باشید.

یکی از راه های جذب پسر مورد علاقه این است که نشان دهید در موارد بسیاری با او تفاهم دارید. برای این کار باید سعی کنید علایق و عادات او را بشناسید. به چه سبک موسیقی هایی علاقه دارد، چه ورزشی می کند و …

افراد ارتباط با کسانی با آن ها که در زمینه های هنری مانند موسیقی، فیلم، غذا، یا زمینه های ورزشی و … تفاهم دارند را دوست دارند.

هم چنین با اینکار شما می توانید از همین علاقه مندی ها استفاده کنید تا آن ها را به قرار گذاشتن ترغیب کنید.

مثلا اگر او به سینما رفتن علاقه دارد و از فیلم جدیدی که تازه اکران شده صحبت می کند شما می توانید بگویید من هم تعریفش را شنیدم و خیلی دوست دارم که این فیلم را ببینم اما هنوز فرصت نکردم. با این کار او را ترغیب کنید تا به شما پیشنهاد دهد که باهم این کار را انجام دهید.

روش های دلبری از پسر در چت را یاد بگیرید

راه های جذب غیر مستقیم پسران
جذب غیر مستقیم پسران با موبایل

یکی از ساده ترین راه هایی که از طریق آن می توانید غیر مستقیم یک پسر را جذب کنید در چت یا فضاهای مجازی است.

استفاده از اینترنت و فضاهای مجازی به اوج خود رسیده. طوری که ما خرید ها یا کارهای روزانه مان را هم از این طریق انجام می دهیم. پس اگر شما هم به دنبال راه های جذب کراش یا پسر مورد علاقه تان هستید باید از این فضایی که ایجاد شده به درستی استفاده کنید.

یکی از روش های دلبری از پسر استفاده از پیام های جذب کننده در چت است.

جذب پسر در اینستگرام با پیام های جذب کننده

پیام های جذب کننده چه نوع پیام هایی هستند؟ پیام های جذب کننده به مهارت ما در دلبری در چت مربوط می شود. همانطور که قبلا در چگونه برای یک پسر در چت دلبری کنیم توضیح دادیم، شما باید از پیام دادن به یک پسر هدف یا دلیلی پیدا کنید. با ارسال یک “سلام خوبی” شما موفق به جذب او نمی شوید. مردها در پیام دادن تنبل هستند پس باید جوری پیام بدهید که او را ترغیب به جواب دادن کنید.

عکس پروفایل برای جذب پسر نیز بسیار اهمیت دارد. مثلا گذاشتن عکس از چشم یا لب اصلا مناسب نیست زیرا این نوع عکس ها عدم اعتماد به نفس را نشان می دهند.

همچنین با همه گیر شدن شبکه ی مجازی اینستاگرام، دغدغه ها برای گذاشتن استوری و پستی که جذاب باشد، نحوه ی پیام دادن در دایرکت و کامنت، جذب پسر در اینستاگرام و سوالاتی مانند چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم بیشتر و بیشتر می شود. بنابراین شما به عنوان یک دختر، اگر می خواهید یک پسر را غیر مستقیم جذب کنید نیاز دارید این موارد را هم یاد بگیرید.

تعریف و تمجید

یکی دیگر از راه های جذب غیر مستقیم پسران تعریف و تمجید کردن از آن هاست. وقتی شما از یک پسر تعریف می کنید یعنی به او توجه کرده اید. این می تواند نظر آن ها را راجع به شما جلب کند. تعریف کردن به نوعی استفاده از جملات ابراز علاقه ی غیر مستقیم به پسر محسوب می شود.

به یاد داشته باشید در تعریف کردن زیاده روی نکنید. وقتی واقعا چیزی برای تعریف کردن وجود داشت این کار را انجام دهید.

سخن پایانی

قانون جذب پسران در این است که در عین حال که تلاش خود را می کنید تا دل مرد مورد علاقه تان را به دست بیاورید از خودتان دور نشوید. خودتان باشید و خودتان را تغییر ندهید. این بیشتر از هرچیزی می تواند یک پسر را به سمت شما جذب کند. بگذارید او صداقت و یک رنگی و ثبات را در شما ببینید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *