نشانه های مرد هوسباز

نشانه های مرد هوسباز


نشانه های مرد هوسباز چیست؟ مردان هوسباز چه ویژگی های دارند؟ چطور می توانیم بفهمیم یک مرد واقعا عاشق است یا هوسباز؟

هر زنی خوشبختی را در این می بیند مردی را که دوست دارد، همانقدر و یا بیشتر دوستش داشته باشد. عاشقانه با او باشد نه از روی هوس. اما از کجا می توانیم بفهمی در یک رابطه ی عاشقانه س واقعی هستیم یا در یک رابطه کوتها مدت که بنای آن هوسبازی است؟

شناخت نشانه های مرد هوسباز در طلوع سبز به ما کمک می کند که به راحتی تشخیص دهیم که درگیر چه نوع رابطه ای هستیم. آیا می توانیم با خیالی آسوده به رابطه ی خود ادامه دهیم یا باید فکر دیگری درباره این رابطه کنیم؟

نشانه های مرد هوسباز

نشانه های مرد هوسباز
مردان هوسباز
هوس چیست؟

هوس و عشق دو احساس بسیار قدرتمند در زندگی عاطفی هر فردی است. احساساتی که گاه آنقدر بهم وابسته هستند که تشخص اینکه شخصی در هوس است یا در عشق بسیار سخت می شود.

تعاریف مختلفی برای هوس وجود دارد. مثلا اینکه برخی هوس را همان شهوت معنی می کنند و شهوت را مترادفی برای کلمه هوس می دانند.عده ای معتقدند هوس یعنی تمایلات جنسی، بعضی دیگر به رابطه های کوتاه مدت هوس می گویند. و برخی با عنوان تنوع طلبی از آن یاد می کنند.

شاید بتوان تمام این معانی را برای هوس در نظر گرفت. اما با این حال باید بدانید که نمی توان به طور کامل این دو احساس را از یکدیگر تفکیک کرد.

وقتی ما عاشق شخصی می شویم نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم که هیچ کشش جنسی به شخص مقابل نداریم. اما با این حال هم یک عشق با هوس بسیار تفاوت دارد.

در اینجا با شناخت ویژگی ها و نشانه های مرد هوسباز می توانیم تشخیص دهیم در یک رابطه ی عاشقانه هستیم یا هوسبازانه.

ویژگی های بارز یک مرد هوسباز

شما را فقط برای رابطه ی جنسی می خواهد

قطعا مهمترین و اولین نشانه ی مرد هوسباز تمایلات جنسی زیاد است. او از هر فرصتی استفاده می کند تا راجع به روابط جنسی با شما صحبت کند. شوخی های او بیشتر جنبه ی جنسی دارند. به طور واضح از شما درخواست رابطه ی جنسی می کند و می گوید اگر این اتفاق نیافتد رابطه تان دچار مشکل می شود. سعی می کند با شما ارتباط فیزیکی برقرار کند و بدن شما را به هر بهانه ای لمس کند.

به همین دلیل بیشترین آمار خیانت در آقایان مربوط به مردان هوسباز است. زیرا یکی از دلایل خیانت مردان رابطه ی جنسی است.

همه چیز در رابطه با یک مرد هوسباز به سرعت پیش می رود

ممکن است فقط یک یا دوماه از رابطه ی شما گذشته باشد اما صمیمیت بین شما به قدری است که او حتی راجع به بدن یا ظاهر شما اظهار نظر می کند. او سعی می کند همه چیز را به سرعت پیش ببرد تا فقط به خواسته ی اصلی خود برسد. در صورتی که علاقه و صمیمت باید در طول زمان ایجاد شود.

برنامه یا هدفی برای آینده با شما ندارد 

یکی از نشانه های مردان عاشق این است که وقتی عاشق می شوند اهداف و آینده ی طولانی مدتی را با دختری که دوستش دارند برنامه ریزی می کنند. آن ها از ازدواج صحبت می کنند و تا قبل از آن از شما درخواست رابطه ی جنسی نمی کنند. از اهدافشان با شما صحبت می کنند و آینده ای را که با شما در ذهن دارند توصیف می کنند.

اما شخصی که فقط از روی هوس با شماست هیچ آینده ای را با شما برنامه ریزی نکرده. او فقط در لحظه با شماست.

اسرار آمیز بودن از ویژگی های یک مرد هوسباز است 
نشانه های مرد هوسباز
نشانه های مرد هوسباز

در مقاله ی خصوصیات پسران مغرور گفتیم که یکی از ویژگی های اصلی پسران مغرور مرموز بودن آن هاست. برای همین شاید فکر کنید اسرار آمیز بودن ممکن است دلیلی بر مغرور بودن یک مرد باشد. اما نباید گمراه شوید.

یک پسر مغرور وقتی واقعا عاشق شما شود دلیل برای پنهان کاری یا مرموز بودن ندارد. شاید با بقیه افراد اینگونه باشد اما در مقابل دختری که دوستش دارد نمی تواند مرموز باشد. بعد از بررسی علائم دلتنگی در مردان مغرور متوجه می شوید که یک مرد مغرور حتی دلتنگ و نگران می شود.

در مقابل یک مرد هوس باز مانند یک شخص اسرار آمیز چیزهای زیادی را برای پنهان کردن از شما دارد. شما زیاد متوجه کارهای او نمی شوید و خیلی او را نمی شناسید.خیلی کم رفتارهایی که نشان از دلتنگی یا نگرانی در او باشد می بینید.

تعهدی در برابر شما ندارد

تعهد و خوش قولی از نشانه های مرد زندگی است. مردی که تعهدی در برابر شما ندارد، بی مسئولیت است و مدام در حال بهانه تراشی است در هوس شماست نه در عشق شما. او هیچ چیز را مانعی برای اینکه شما را ترک کند نمی بیند. زیرا تعهدی به شما ندارد.

بیشتر توجه او بر روی ظاهر و اندام شماست 

اگر او مدام از ظاهر و اندام شما تعریف می کند یا وقتی در حضور هستید بر اندام شما متمرکز می شود، پس نشانه ی خوبی نیست. مردی که شما را دوست داشته باشد و واقعا عاشقتان باشد باطن و ویژگی های اخلاقیتان نیز برایش مهم است.

توجه ای به موفقیت و آینده ی شما ندارد 

یک مرد عاشق واقعی از آنجایی که آینده ی خود را با شما می بیند پس آینده و موفقیت شما برایش بسیار مهم است. شما را در جهت رسیدن به اهداف و موفقیت ها تشویق می کند و کمکتان می کند. درست برعکس یک مرد هوسباز که توجهی به اهداف و آینده ی شما ندارد.

نشانه های مرد هوسباز
نشانه هی مهم مرد هوس باز
بشتر قرارها را در خانه می گذارد 

آیا متوجه این شده اید که هربار که قراری میگذارید در خانه است؟ و تمایلی به قرار های بیرون از خانه نشان نمی دهد؟ این یکی از نشانه های مرد فریبکار است. این فریبی است تا از طریق این قرارها بتواند به خواسته ی خود برسد.

شما را به خانواده ی خود معرفی نمی کند

وقتی شما هدف قطعی مردی برای داشتن یک زندگی مشترک باشید و او آینده خود را با شما بسازد چه دلیل می تواند مانع این شود که شما را به خانواده اش معرفی نکند. آیا با آوردن دلایل و بهانه های مختلف از این انجام این کار طفره می رود؟ هیچ دلیل قانع کننده ای برای این کار وجود ندارد. پس اگر تا الان اینکار را نکرده باید شک کنید و بیشتر راجع به رابطه تان فکر کنید.

فقط در ساعات خاصی با شما در تماس است

اگر متوجه این شده اید که فقط در ساعات خاص و مشخصی با شما تماس می گیرد یا پیام می دهد پس باید هوشیارتر باشید. دلیل این کار این است که او هنگامی که با دوستانش است یا مشغله ی کاری دارد نیاز جنسی نیز ندارد. پس زمان هایی سراغ شما را می گیرد که از هر مشغله ای آزاد است.

نشانه های هوس مرد

شاید در نگاه اول تشخیص عشق از هوس سخت باشد. اما با کمی دقت و آگاهی می توان به راحتی تفاوت های هوس و عشق را متوجه شد.

مثلا یک مرد عاشق سعس می کند همه چیز را راجع به شما بداند. با شما سر موضوعات مختلف بحث میکند. بحث کردن در یک رابطه نشانه ی خوبی است. زیرا نه تنها به شما کمک می کند تفاهم و تفاوت ها را در یکدیگر بشناسید بلکه نشان می دهد در مورد خود و احساساتش صادق است و عاشق واقعی شماست. یک مرد عاشقق دلتنگ شما می شود. این را از نشانه های دلتنگی در مردان به راحتی می توانید متوجه شوید. نگرانتان می شود.

اما مرد هوسباز تنها چیزی که از شما می داند احتمالا غذا یا رنگ مورد علاقه تان است. او از بحث کردن و پرسیدن سوال های عمیق از شما طفر می رود. خیلی کم پیش می آید که او نگران یا دلتنگ شما شود. زیرا در نبود شما دختران و زنان دیگری در اطراف او هستند.

چگونه از نگاه یک مرد تشخیص دهیم عاشق است یا هوسباز؟

نشانه های مرد هوسباز
طرز نگاه مرد هوس باز

روانشناسان بر این باورند که از روی نگاه یک مرد هم می توان فهمید آیا یک عاشق واقعیست یا هوسباز است.

اگر مردی هنگام صحبت با شما بیشتر روی صورت مخصوصا چشمانتان متمرکز شود یعنی شما را دوست دارد اما اگر نگاه و توجه او بیشتر بر روی اندام و بدن شما باشد نشان می دهد او فقط از لحاظ جنسی جذب شده است و احتمالا این علاقه هوسی بیش نیست.

امیدواریم بعد از خواندن این مقاله و شناخت نشانه های مرد هوسباز راحت تر بتوانید تشخیص دهید که در چه نوع رابطه ای هسستید. عشق یا هوس؟

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *