چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم


چگونه یک پسر مغرور را عاشق کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق کنیم ؟اگر به دنبال یک رابطه پر از احساسات با یک پسر مغرور هستید باید بیش از حالت عادی حواستان به رفتارهایش باشد. بعضی ها میگویند پسرهای مغرور هرگز عاشق نمیشوند. اما ما میگوییم:

فقط افراد دارای اختلالات شخصیت، جامعه ستیز و روان پریش هستند که نمیتوانند عاشق شوند. در بقیه موارد عاشق کردن هر شخصی از روش مشخص ممکن است.

مثلا برای اینکه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید درباره ی ذهن او و شخصیتش اطلاعات کافی را داشته باشیم. باید بدانیم چطو ذهنش را به خود درگیر کنیم و او را دیوانه خود کنیم.

رفتار های او را کاملا بشناسیم. و بعد از اینکه او را دیوانه خود کردیم با پیدا کردن نشانه های عاشق شدن در پسر مغرور مورد علاقه مان خیالمان را راحت کنیم. با طلوع سبز همراه باشید.

چگونه یک پسر را عاشق خودمان کنیم

پیش از هرچیز باید بدانیم که ممکن است در مدتی که به تاثیر گذاری بر ذهن و ناخودآگاه او مشغولیم او به ما به چشم یک دوست معمولی نگاه میکند. ایرادی ندارد؟ اگر نه پس باهم شروع میکنیم.

تاثیر گذاری بر ناخودآگاه پسر مغرور برای عاشق کردن او اولین قدمی است که باید برداریم. ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که تصورات ما را شکل میدهد. این بخش بسیار عمیق تر از آن است که فکر میکنید.

تاثیر گذاشتن بر ضمیر ناخودآگاه به این راحتی ها نیست. ما برای تاثیر گذاشتن بر دیگران باید شناخت دقیقی نسبت به شخصیت آنها داشته باشیم. برای اینکه رفتار پسر مغرور را بشناسیم باهم همراه باشید.

رفتار پسر مغرور

نمونه ای از رفتار های پسر مغرور:

  • شما را مرتب با حرفهایش امتحان میکند.
  • حرف و رفتار دیگران چندان برایش اهمیت ندارد. کار خودش را میکند.
  • دوستان محدودی دارند.
  • برای دیگران اهمیت چندانی قائل نیستند.
  • زیا صحبت نمیکنند. و وقتی صحبت میکنند انتظار دارند همه به آنها توجه کنند.

نکته: رفتار افراد خود شیفته با رفتارافراد مغرور متفاوت است. نباید غرور را با خود شیفتگی اشتباه گرفت. اگر عاشق یک فرد خود شیفته شده اید بدانید که این یک اختلال شخصیت بسیار خطرناک است. همانطور که گفتیم افراد دارای اختلال شخصیت هرگز نمیتوانند عاشق شوند. پس مطمئن شوید که او اختلال خود شیفتگی ندارد. با یک روانشناس متخصص مشورت کنید.

عاشق کردن دوباره مردان مغرور

نکته مهم درباره ی عاشق کردن دوباره مردان مغرور: اگر با فردی در رابطه بوده اید و حالا به دنبال ترمیم رابطه از دست رفته هستید ما میتوانیم کمکتان کنیم. و راهکار ترمیم رابطه بعد از جدایی را به شما بدهیم. اما  باید بدانید که برای عاشق کردن دوباه پسر مغرور بعد از جدایی باید حواستان را بیشتر جمع کنیم.

ما که نمیخواهیم دوباره درگیر شکست عشقی بعد از جدایی و آسیب روحی شویم. به علاوه بازگشت عشق به این راحتی ها نیست شما باید خودتان و او را از پایه تغییر دهید. اما با تیم حرفه ای ما در زمینه بازگشت به رابطه همه چیز ممکن است.

رفتار مردان مغرور عاشق چگونه است

مردان مغرور عاشق رفتار های عجیب و غریب از خودشان نشان میدهند. مثلا در چت ها و پیامهای غیر حضوری رفتار بسیار صمیمانه ای دارند. و بیشتر عشق خود را نشان میدهند. اما در ملاقات های حضوری به نسبت سرد اند. چرا که این افراد معمولا عاشق شدن و ابراز عشق را نشان از تحقیر میدانند. و ترجیح میدهند این حس را در خودشان حفظ کنند.

رفتار پسر مغرور عاشق را باید در خلوت ببینید و تحت نظر قرار دهید. آنها دلشان نمیخواهد دیگران درباره ی آنها و عشقشان صحبت کنند. این به منزله ی بی احترامی برای آنهاست. پس هرگز در جمع احساساتشان را نشان نمیدهند.

مرد مغرور عاشق سعی میکند به جای اینکه مستقیم به شما بگوید دوستت دارم، در جمع حواسش به شما باشد. در مقابل دیگران از شما دفاع کند. و بهترین ها را در هر شرایطی برای شما ایجاد کند.

چطور مرد مغرور را عاشق خود کنیم؟افراد مغرور معمولا دارای حس کمالگرایی بالایی هستند. و به همین دلیل است که برای شمایی که عاشقش هستند بهترین ها را فراهم میکند. این درواقع نشانه عاشق شدن پسر مغرور است. آنها حتی دوست دارند شما نیز بهترین باشید. این نیاز ناخودآگاه اوست. به آن پاسخ دهید و بهترین خودتان شوید.

هنوز هم به پاسخ سوال چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نرسیده اید؟ ضمیر ناخودآگاه! به همین سادگی! درباره ی این موضوع در ادامه بخوانید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم
دوست داشتن مردان را جار نزنید! بذارید برای شما تلاش کنند

ضمیر ناخودآگاه برای عاشق کردن پسر مغرور

برای تاثیر گذاری بر ناخودآگاه پسر های مغرور چند نکته را در ارتباط و در حضور آنها رعایت کنید. تا بتوانید حس با ارزش و دوست داشتنی بودن را در ذهن آنها بوجود بیاورید.

احترامی که لایقش هستید را به خوتان بگذارید. برای اینکه به دیگران بفهمانید با شما چطور رفتار کنند باید یاد بگیرید با خودتان چطور برخورد کنید. مثلا اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه کمترین سهم را برای خودتان در نظر میگیرید. باید بدانید که دیگران نیز دقیقا همین رفتار را با شما خواهند داشت. و کمترین ارزش را برای شما قائل خواهند بود.

از همه بدتر اینکه پسران مغرور دوست دارند همیشه بهترین ها برای آنها باشد. و اگر شما به همه بفهمانید که بهترین نیستید. و حتی از متوسط هم پایین ترید، پس باید قید عاشق شدن این پسر مغرور را بزنید و بیخیال جواب سوالچگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم شوید.

به اتفاقات زندگی اش اهمیت دهید. مثلا اگر جشن تولد یا جشن پایان تحصیل او است شما حتما شرکت کنید. و یا حداقل خودتان تبریک مناسبت کوتاه و دوستانه ای برایش بفرستید. دقت کنید که این کار را فقط به عنوان یک دوست خوب انجام دهید. قرار نیست او بفهمد عاشق و دلباخته ی او هستید.

برای بدست آوردن دل پسر مغرور چیکار کنیم؟

او نباید بفهمد که شما برای او تلاش میکنید. میدانید چرا نباید بفهمد که شما برای به دست آوردن او تلاش میکنید؟ چون در ضمیر ناخودآگاه این افراد این باور وجود دارد که کسی که از من پایین تر است عاشق من میشود. و اگر دختری به اندازه کافی به درد بخور باشد، به این راحتی به سمت من نمی آید. پس نیاز های ناخودآگاه و باورهای ناخوداگاهش را فراموش نکنید.

شما باید کاری کنید که او برای به دست آوردن شما تلاش کند. باید به او بفهمانید که شما سرشار از اعتماد بنفس هستید. و شما نیز مثل خودش به راحتی با کسی ارتباط برقرار نمیکنید. و ارزش جنگیدن را دارید.  برای این کار سعی کنید به صورت مداوم پیشرفت کنید.

البته نه اینکه بخاطر او دست به پیشرفت بزنید! یا بخواهید پز بدهید! بلکه برای خودتان تلاش کنید و خواهید دید که در حین اینتلاش و پیشرفت، قلب پسر مغرور مورد علاقه اتان را نیز به دست آورده اید.

بگذارید در دنیای شما و او، هردویتان تصمیم بگیرید. زیاد به نظرهایش اهمیت ندهید. و به او بفهمانید که قرار نیست دنیا حول محور او بگرددو شما هم به اندازه او باید ارزشمند باشید. البته بعد از اینکه از برقراری رابطه عاشقانه بینتان مطمئن شدید. تکنیک های عاشق کردن را یاد بگیرید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم
برای اینکه مردان را دیوانه کنیم باید آرامش را به آنان هدیه دهیم

چگونه پسر مغرور را عاشق خود کنیم

برای اینکه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید با وقار رفتار کنیم. خنده های بیش از اندازه، در آوردن صداهای بلند! به قول معروف لات بازی اصلا برای یک دختر جذابیت ایجاد نمیکند. سعی نکنید در هر موضوعی نظر بدهید.

برای اینکه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نباید دوستان دیگرمان را در حضور عشق پنهانی مان ضایع کنیم. سعی کنید با دوستان قدیمی تان صمیمی باشید. و در هر شرایطی آنها را در اولویت قرار دهید. افرادی که بخاطر رسیدن به عشقشان دیگران را زیر سوال میبرند اصلا انسانهای قابل اعتمادی نیستند.

جذب مرد مغرور

برای جذب مردان مغرور باید در نگاه اول تاثیر بالایی روی ذهن فرد داشته باشید. برخورد محترمانه و البته دوستانه، در کنار ظاهر خوب میتواند شما را به فرد محبوبی تبدیل کند.

ظاهر خوب یعنی چه؟ ظاهر خوب یعنی یک لباس عادی و البته شیک. در کنار یک آرایش ملایم. بهترین آرایش برای صورت هر کسی لبخندش است. پوشیدن آن را فراموش نکنید.

این حقیقت را برایتان توضیح دادیم که بگوییم نیازی نیست برای اینکه راه حل چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم را پیدا کنید خودتان را در آرایش و عمل های جراحی غرق کنید.

از نظر روانشناسی افرادی که زیاد آرایش میکنند یا خودشان را با عمل های جراحی تغییر میدهند نه تنها نمیتوانند برای مردان جذاب باشند. بلکه انسانهای غیر قابل اعتمادی دیده میشوند. که نمیتوانند حقیقت وجودی شان را آشکار کنند.

برخورد مناسب یعنی ادب و وقار که پیش تر درباره ی آن صحبت کردیم. پیش از هرچیز باید با خودتان مثل یک ملکه و با دیگران درست مثل خواهر یا برادر ملکه رفتار کنید!

شاید مسخره باشد اما حقیقت این است که باید به دیگران احترام گذاشت تا بتوان از آنها احساسات متقابل دریافت کرد. در کنار آن باید خودمان را نیز با ارزش بدانیم تا در دوست داشته شدن نیز موفق شویم.

جذب مرد مغرور از راه دور

برای جذب مرد مغرور از راه دور و یا در فضای مجازی باید تکنیک های مربوط به آن را یاد بگیریم. ارتعاشات مثبت یکی از موثر ترین روش ها در این زمینه است. که ما در دوره های عشق و ازدواج به صورت کاملا تخصصی بر افزایش مهارتهای ارتباطی، سیاستهای برقرای رابطه خوب و تمامی نکات از جذب تا ازدواج صحبت خواهیم کرد.

اگر مایل به خواندن پیش در آمد کوتاهی درباره ی این موضوع هستید میتوانید مقاله ارتعاشات مثبت ذهن و مقالات دیگر را در این باره بخوانید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *