چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم


چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم

بگذارید در ادامه مطلب چند راه حل فوق العاده برای دیوانه کردن یک پسر با هم همراه باشیم. وقتی این تکنیک ها برای چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم را یاد گرفتید، خواهید دید که مثل یک الماس در چشمان دیگران میدرخشید.

هرچند اینکه یک پسر را دیوانه خود کنیم اصلا کار راحتی نخواهد بود. اما هر معضلی در دنیای روانشناسی راه حلی دارد. در این مسیر با دو رویکرد متفاوت میتوانیم پیش برویم. اولین رویکرد که کاملا روانشناسی و تضمینی است.

و رویکرد دوم که مسیر راحتتری دارد اما نمیتوان چندان روی آن حساب کرد. ما در ادامه مسیر صحیح برای اینکه یک پسر را دیوانه خود کنیم به شما آموزش میدهیم. گاهی اوقات ما برای انجام یک کاری انرژی زیادی صرف میکنیم اما به نتیجه دلخواه نمیرسیم.

با طلوع سبز همراه باشید تا اول از همه با راهکار های روانشناسی یاد بگیریم چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم. و بدون اینکه هیچ چیزی بتواند ما را از مسیرمان منحرف کند، به سمت عاشق کردن پسر مورد علاقه مان پیش برویم. و بتوانیم به مرور نشانه های عاشق شدن را در پسر مغرور مورد علاقه مان ببینیم.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

برای اینکه بتوانید نظر پسر مغرور مورد علاقه مان را جلب کنیم. و در مرحله اول او را به سمت خود بکشیم باید یاد یگیریم خود واقعیمان باشیم. بعد از اینکه توانستیم او را به سمت خود بکشیم، نوبت به یاد گرفتن راههای دیوانه کردن پسر مغرور میرسد.

اگر در رابطه ای بوده اید و الان در حال تحمل شکست عشق هستید بهتره درباره ی این موضوع در مقاله چگونه شکست عشقی را تحمل کنیم بخوانید. تا تکنیک های کنار آمدن با این حس درماندگی را یاد بگیرید. پیش از اینکه برای کنار آمدن با این احساس وارد یک رابطه واکنشی شوید!

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم
ظاهر زیبا مهم است اما نه به اندازه زیبایی درونی شما!

برای تسخیر کردن قلب پسر مغرور خود واقعی مان باشیم

خواهشا یک لحظه از این متن خارج نشوید. و با دقت به جمله ای که میگویم فکر کنید. آیا دوست دارید تمام عمر فیلم بازی کنید؟ آیا میخواهید برای اینکه یک پسر به شما توجه کند، تمام رفتار ها و ارزشهایتان را زیر پا بگذارید؟

حقیقتا درباره ی این موضوع فکر کنید! میخواهید به هر قیمتی که شده آن چیزی را که یک پسر میخواهد به او بدهید؟ حتی اگر حقیقتا آن ویژگی را در خود نمیبینید؟ فکر نمیکنم هیچکس اینطور باشد! پس بیایید برای اینکه یک پسر را دیوانه خود کنیم اول یاد بگیریم خودمان باشیم.

بیایید منطقی فکر کنیم. اگر خودتان قرار بود یک نفر را برای دل بستن انتخاب کنید، کدام یک را انتخاب میکردید؟

  • من عاشق کسی میشوم که خودش را همانطور که هست پذیرفته باشد. و حاضر نباشد برای خوش آمد دیگران تغییر کند. اعتماد بنفس داشته باشد. و سعی کند زیبایی ذاتی داشته باشد تا فقط نمایش!
  • من ترجیح میدهم عاشق کسی شوم که مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکند. و شخصیت ثابتی ندارد. نمیتوانم بفهمم ذات او واقعا کدام است. و برای عاشق کردن من حاضر است دروغ بگوید و تظاهر کند؟

خب احتمالا جواب همه ی ما به این سوال گزینه اول است! اگر فکر میکنید که پاسخ شما گزینه دوم است لطفا هرچه سریعتر برای مشاوره های تخصصی درباره ی نیاز های ناخودآگاه تان به روانشناس های متخصص مراجعه کنید.

ناخودآگاه در عاشق کردن پسران

ناخودآگاه ما بخش بسیار پیچیده ای است که تاثیر بی نهایتی بر زندگی ما دارد. ما از دوران کودکی با باورها و اعتقادات مختلفی بزرگ میشویم. برخی از آنها در ظاهر ما مشخص است و بعضی نیز کاملا به صورت غیر مستقیم بر زندگی اثر میگذارند.

مثلا اگر شما ترجیح میدهید با کسی وارد رابطه عاشقانه شوید که برای بدست آوردن شما فیلم بازی میکند. و برایتان مهم نیست که این فرد خود واقعی اش را نشان ندهد میتواند ریشه در کودکی و سرخوردگی احساسات شما دارد.

احتمالا در دوران کودکی شما را مجبور کرده اند احساسی که ندارید را بروز دهید. یا احساسی که دارید را از دیگران پنخان کنید. فقط برای اینکه دیگران خوششان بیاید و شما را تشویق کنند. خب در این حالت وقتی نوبت به رابطه عاشقانه تان میرسد، اولا دوست دارید خودتان نقش بازی کنید تا دیگری را به دست بیاورید. و ضمنا اگر کسی این کار را بکند بیشتر به سمت این فرد دغل کار جذب میشوید.

پس تا اینجا یاد گرفتیم که برای تسخیر قلب دیگران در مرحله اول باید یاد بگیریم خودمان باشیم. اگر به هر دلیلی هنوز خودتان را کاملا نشناخته اید و نمیدانید حقیقت وجودتان چیست، بهتر است در دوره های خود شناسی ما شرکت کنید. و در ادامه با گذراندن دوره های تکنیک عاشق کردن و ازدواج به صورت تخصصی روی سوال چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم کار کنید.

چگونه یک پسر مغرور را دیوانه خود کنیم

بعد از اینکه باهم یاد گرفتیم آنچه که هستیم را بپذیریم.و برای عاشق کردن یک پسر فیلم بازی نکنیم، حالا باید عاشق خودمان شویم. بله درست شنیدید برای اینکه بدانیم چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم بایدبلد باشیم قبل از اینکه دیگری عاشق ما شود خودمان عاشق خودمان شویم. اعتماد بنفسمان را بالا ببریم و بگذرایم توانایی هایمان بدرخشند.

همه ی ما این تجربه را داشته ایم که وقتی در یک جمع قرار میگیریم مخصوصا اگر این جمع مختلط باشد. و از قضا پسر مورد علاقه مان نیز ر آن جمع باشد. دست و پایمان را گم میکنیم. خرابکاری میکنیم. یا حتی گاهی از عمد سعی میکنیم کمتر از آن چیزی که هستیم خودمان را نشان دهیم. چون خجالت میکشیم یا فکر میکنیم اگر خودمان را خنگ نشان دهیم جذاب تریم.

اما بگذارید یک راز را به شما بگویم:

همیشه افراد باانگیزه، با اراده و موفق جذاب تر و قابل اعتماد تر هستند!

بله این یک حقیقت است. شاید گیج شده باشید. پس بیایید بازهم باهم یک مثال بزنیم. اگر شما بخواهید کسی را برای عاشق شدن انتخاب کنید. و بخواهید مدتی با او رابطه عاشقانه داشته باشید، ترجیح میدهید فرد احمقی را انتخاب کنید که هر لحظه ممکن است یک گندی بالا بیاورد! یا یک فرد دانا و آگاه که میداند چکار میکند. و میتوانید در مواقع نیاز روی او حساب کنید؟

خب پس درمورد آن پسری که میخواهیم دیوانه اش کنیم هم همینطور است. اعتماد بنفس خود را بالا ببرید. عاشق خود باشید. و توانایی هایتان را به نمایش بگذارید. اگر میترسید که در جمع مورد نظر به علت اضطراب همه چیز خراب شود، پس بهتر است بارها جلوی آینه این کار را انجام دهید. در بین دوستان صمیمیتان امتحان کنید. و وقتی به همه چیز مطمئن شدید شروع کنید!

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم

امکان ندارد ما بتوانیم پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم. مگر اینکه بخواهیم درواقع او را به خود جذب کنیم. میدانید که جذب کردن یک پسر با عاشق کردن او بسیار فرق دراد. بله اگر بخواهیم میتوانیم با نوع تیپ و آرایش و ظاهرمان پسری را در یک نگاه جذب خود کنیم. یا حتی با استفاده از دعا و طلسم او را به سمت خود بکشیم.

اما این رابطه اصلا پایدار نخواهد بود. و بعد از مدتی منجر به جدایی میشود. و بعد از شکست عشقی که خوردیم حالا مجبوریم به دنبال پاسخ سوال چگونه عشقمان را برگردانیم باشیم! میدانید که هریک از این سوالات تکنیک های خاص خود را برای موفقیت دارند. اگر فکر میکنید لازم است درباره ی تکنیک های چگونه عشقمان را برگردانیم بخوانید کلیک کنید.

پس برای اینکه یک رابطه پایدار با پسر مورد علاقه خود داشته باشیم باید سعی کنیم در طول زمان او را به سمت خود بکشیم. و یک شبه ره صد ساله را طی کنیم. در عوض برای اینکه یک پسر را دیوانه خود کنیم باید یاد بگیریم برای مردان دست نیافتنی باشیم.

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم
برای عاشق کردن یک پسر لازم است گاهی نیز شما به سمت او بروید. البته فقط گاهی!

چگونه برای مردان دست نیافتنی باشیم

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم؟ چگونه برای مردان دست نیافتنی باشیم؟ چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟ کلید پاسخ به همه این سوالها انرژی و ارتعاش مثبت است! بله درست فهمیدید ما با داشتن ارتعاشات مثبت در این زمینه میتوانیم فکر دیگران را به خود مشغول کنیم.

ارتعاش مثبت برای عاشق کردن پسر مغرور

ارتعاشات مثبت درواقع همان باورها و احساسات مثبتی هستند که ما در زندگی خود داریم. مثلا وقتی شما با خود میگویید که من نمیتوانم فلانی را عاشق خودم کنم. ناخودآگاه شما نیز دیگر برای این کار تلاش نمیکند. چون آن را تمام شده و منسوخ میداند. پس برای عاشق کردن سر مغرور یاد بگیرید همیشه مثبت نگر باشید.

مثبت نگری برای دست نیافتنی بودن برای مردان بسیار مهم است. آنها نیاز دارند یکی زندگیشان را از خشکی و خشونت خارج کند. پس چه بهتر که این فرد شما باشید. برای شرکت در دوره ها با همکاران من از طریق واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *