تجربیات برگرداندن عشق

تجربیات برگرداندن عشق


چگونه عشقمان را برگردانیم

احتمالا تابحال در روابطی بوده اید که ناموفق بوده اند. و خودتان خواستید که رابطه را تمام کنید. چون به درد هم نمیخوردید. اما حالا که سوال چگونه عشقمان را برگردانیم را سرچ کرده اید، معلوم است این یکی با بقیه فرق میکرده. بعد از اینکه از او جدا شده اید متوجه شدید که چه اشتباهی کرده اید. و حالا میخواهید بدانید چگونه عشقم را بگردانم؟

قبل از اینکه راه حل برگرداندن عشق را در اختیارتان بگذاریم باید از شما یک قول بگیریم. قول بدهید که همه ی مقالات بازگشت به رابطه را در سایت طلوع سبز خوانده اید.و مطمئنید که بازگشت به رابطه برای شما یک هدف صحیح است. و ارزش برگشتن را دارد. باید به ما، روانشناسی طلوع سبز، قول بدهید که در رابطه ناسالم و مضری نبوده اید. و برای عشق واقعی قرار است بجنگیم.

در عوض ما هم قول میدهیم که تکنیک های ان ال پی برای برگرداندن عشق را به شما آموزش دهیم. روش برگرداندن عشق از راه دور را در طول دوره به شما یاد دهیم. باهم آزمون سنجش احتمال بازگشت عشق را انجام دهیم تا احتمال بازگشت مردان و زنان به رابطه را جداگانه تخمین بزنیم. و بازگشت به رابطه را از نظر روانشناسی برایتان تحلیل کنیم. و بعد از بررسی تکالیفی برای برگرداندن عشق به شما بدهیم.

تمام این موارد را میتوانید در دوره بازگشت به رابطه دریافت کنید. خبر خوب اینجاست که دوره های بازگشت به رابطه ما به علت شیوع ویروس کرونا و غیر حضوری بودن مکالمات در دسترس همه ی شما دوستان خوبم قرار دارند. و خبرخوب دوم مشاوره اولیه رایگان با مشاوران متخصص و با تجربه در آکادمی ما است. اگر موافقید بریم برای جواب سوال چگونه عشقمان را برگردانیم.

آزمون سنجش احتمال بازگشت عشق چیست

در آزمون سنجش احتمال بازگشت عشق ما با در نظر گرفتن ویژگی های روانشناختی شما، عشقتان و رابطه تان احتمال بازگشت را تخمین میزنیم. جالب است بدانید احتمال بازگشت مردان به رابطه و احتمال بازگشت زنان به رابطه باهم متفاوت است. چرا که توانایی های ذهنی و ویژگی های شخصیتی هر فرد نیز نسبت به جنسیتش متفاوت است. البته آزمون سنجش احتمال بازگشت به عشق هم فقط از روی جنسیت سنجیده نمیشود. بلکه مواردی مثل شرایط کنونی رابطه، شرایط رابطه قبل از جدایی، علت جدایی، مدت زمانی که از تمام شدن رابطه تان گذشته همه و همه در تخمین زدن این احتمال موثر است.

اگر رابطه تان را به علت خیانت از دست داده اید درباره ی ترمیم رابطه بعد از خیانت بخوانید.

احتمال بازگشت مردان به رابطه

طبق تحقیقاتی که ما برروی هزاران مراجع و هزاران کیس که به دنبال چگونه عشقمان را برگردانیم بوده اند، و همچنین طبق تحقیقاتی که در مجلات روانشناسی درباره ی برگرداندن عشق نوشته شده است:

احتمال بازگشت مردان به رابطه بعد از گذشت یک ماه از جدایی بیشتر میشود.

احتمالا این موضوع به خاطر تاخیر در توجه به جزییات در مردان است. آنها در حالت عادی هم بعد از عصبانیت باید مدتی را در تنهایی بگذرانند تا بتوانند حقیقت را درک کنند. پس برای اینکه عشقمان را برگردانیم لازم است این فضا و زمان را به او بدهیم. البته درباره ی بازگشت زنان به رابطه هم قانون قطع ارتباط برای یک ماه لازم است. اما به دلیل متفاوتی. درباره ی احتمال بازگشت مردان به رابطه در مقالات بازگشت به رابطه طلوع سبز بیشتر توضیح داده ایم.

به علاوه این مدت زمان برای خود شما هم بسیار حیاتی است. چرا که یکی از دلایلی که ممکن است شما را به برگرداندن عشق تان مجبور کند، احساسات منفی و فشار حاصله از رویارویی با شرایط جدید است. که در این مدت میتوانید با فراغ بال به رفع این احساسات بپردازید. و سپس عاقلانه و دقیق شرایط را بررسی کنید.

چگونه عشقمان را برگردانیم
احتمال بازگشت به رابطه نسبت به هر شخص و هر رابطه ای متفاوت است.

احتمال بازگشت زنان به رابطه

بله گفتیم که برای افزایش احتمال بازگشت زنان به رابطه هم این فضا و زمان لازم است. اما نه به علت کلی نگری و تاخیر در حس کردن احساسات. بلکه به علت وجود عصبانیت و احساسات بسیار شدید در زنان است. این احساسات شدید احتمال بازگشت به رابطه را در زنان کمتر میکند.

یک تحقیق روانشناسی درباره ی بازگشت به رابطه میگوید:

گرفتار افسردگی شدن حاصل یک انتظار طولانی است. انتظار کشیدن در مدت طولانی میتواند مغز را دچار درد های روانی شدیدی بکند که به افسردگی منجر میشود. و افسردگی نیز اشتیاق انجام هرکاری را از بین میبرد.

حتی این احساسات احتمال وارد شدن آنها به رابطه های واکنشی با هدف انتقام گرفتن را افزایش میدهد. بنابراین لازم است حدود سی روز خودمان را در مقابل اتفاقات و هیجانات بی جا کنترل کنیم. و اجازه دهیم که هم خودمان و زن مورد علاقه مان درباره ی رابطه مان منطقی و عاقلانه فکر کنیم. درباره ی احتمال بازگشت زنان به رابطه در مقالات بازگشت به رابطه طلوع سبز بیشتر بخوانید.

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

در مقالات بازگشت به رابطه درباره ی تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق صحبت کردیم. و گفتیم که این علم بر پایه زبان بدن، ضمیر ناخودآگاه، کنترل ذهن و برنامه ریزی دوباره ی مغز بنا شده است. خب پس با این اوصاف باید برای یاد گرفتن تکنیک های ان ال پی بازگشت عشق از روانشناسان مجربی بهره ببرید که بتوانند شما را در این مسیر همراهی کنند. در ادامه بیشتر درباره ی “تکنیک های ان ال پی برگرداندن عشق از راه دور” توضیح میدهیم.

تکنیک ان ال پی برگرداندن عشق چیست

تکنیک ان ال پی که ترجمه فارسی آن تکنیک های برنامه ریزی عصبی زبانی است. با آموزش راههای تاثیرگذاری بر ناخودآگاه مسیر بازگشت عشق را برای شما هموار میکند. مثلا یکی از راههای تاثیر گذاری بر ناخودآگاه وانمود کردن به داشتن آن چیز است. مثلا برای تاثیر بر ناخود آگاه در مسئله چگونگی برگرداندن عشق باید تظاهر کنیم ما عشق و هرچیز دیگری که برای خوشبختی لازم است را داریم.(قانون جذب عشق را در زندگی خود فعال کنیم.)

فرض کنیم شما انسانی با اعتماد بنفس پایین هستید. و مدام خودتان را بابت همه چیز سرزنش میکنید. ما در دوره های تاثیر گذاری بر ناخودآگاه به شما یاد میدهیم که با تظاهر به یک انسان کامل و بی نقص بودن، اعتماد بنفس رو در ناخودآگاهتون افزایش بدید. و در نهایت واقعا به یک انسان کامل تبدیل شوید.

اصلا میدانید ریشه تمامی این باورهای ناخودآگاه کجاست؟ کودکی و محیط رشد ما از دوران جنینی. در مثال اعتماد بنفس پایین احتمالا ما در دوران کودکی مدام سرزنش شده ایم. مدام محکوم به بی کفایتی شده ایم. با دیگران و با بچه های بهتر از خودمان مقایسه شده ایم و احساساتمان سرکوب شده اند. به همین خاطر است که حالا باید یاد بگیریم به خودمان اهمیت دهیم. حقیقت زندگی خودمان را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنیم. و به توانایی های خودمان ایمان بیاوریم.

ما در طلوع سبز همراه شماییم تا برای رفع هر نقص شخصیتی یا کمبود شخصیتی راهکار مناسب را به شما ارائه دهیم. اما تنها به شرطی که خودتان تصمیم به تغییر گرفته باشید. و بخواهید بدانید چگونه عشقمان را برگردانیم. درباره ی روانشناسی بازگشت به رابطه بخوانید.

چگونه عشقمان را برگردانیم
ناراحت نباشید ما متیوانیم شما را از این حال خارج کنیم اگر شما بخواهید.

برگرداندن عشق از راه دور

نکتی را برای برگرداندن عشق از راه دور باید رعایت کرد. برای پاسخ به سوال چگونه عشقمان را برگردانیم 5 نکته را رعایت کنیم:

  • بازگرداندن عشق قرار نیست هزاران بار اتفاق بیوفتد پس آن را به شوخی و بازی نگذرانیم. جدی باشیم و مراحل گفته شده در دوره بازگشت به رابطه را مو به مو انجام دهیم.
  • فراموش نکنیم که اگر خودمان به خودمان احترام نگذاریم دیگران نیز نخواهند گذاشت. پس به خواسته های قلبی خودمان باید اهمیت دهیم دوست خوبم.
  • با خودمان رو راست باشیم و واقع بینانه عمل کنیم. خودمان را گول نزنیم. و قاطعانه برای پاسخ به سوال چگونه عشقمان را برگردانیم تصمیم بگیریم. آیا واقعا این همان خواسته وجودی ماست یا صرفا بخاطر دلایل دیگری به بازگرداندن عشقمان تمایل داریم؟
  • خوشبخت بودن را انتخاب کنیم. و برای رسیدن به آن عادتهای قدیمی و بدمان را ترک کنیم. نو آوری را در زندگی خود بوجود بیاوریم. با دیگران درباره ی لایف استایل(شیوه زندگی) جدیدمان صحبت کنیم. و سعی کنیم روابط اجتماعی بهتری داشته باشیم.
  • با یک روانشناس یا مشاور متعهد و با تجربه در زمینه بازگشت به رابطه صحبت کنیم. و درصورت نیاز پیش از اینکه عشقمان را برگردانیم به دنبال سوال چگونه آدم بهتری شوم بگردیم. و سپس بدانیم چطور یک رابطه سالم داشته باشیم. و در نهایت به سراغ سوال چگونه عشقمان را برگردانیم برویم.

مقالات بازگشت به رابطه

مقالات مرتبط بازگشت به رابطه که احتمالا به دردتان میخورد:

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *