اشتباهات در بازگرداندن عشق

اشتباهات در بازگرداندن عشق


اشتباهات در بازگرداندن عشق

پیام دادن بزرگترین اشتباهی که در بازگرداندن عشق ممکن است از ما سر بزند. پیام دادن بیش از اندازه اشتباه است. نوشتن متنهای اشتباه در پیام ها و یا بلاک کردن طرف مقابل در هنگام عصبانیت. از اشتباهات در بازگرداندن عشق است. درباره ی اشتباهات پیامی در بازگرداندن عشق در ادامه ی مقاله صحبت میکنیم. این مطالب به صورت کامل و با راهنمایی و پشتیبانی کامل در پکیج بازگشت ما آمده است.

برای شرکت در دوره های روانشناسی میتوانید با مشاوران ما در تیم روانشناسی طلوع سبز تماس بگیرید. تا بی دردسر این خواسته تان را عملی کنید.

اشتباه در بازگرداندن عشق پیام دادن است

پیام های بیش از اندازه باعث دلزدگی طرف مقابل و کلافه شدن او میشود. و کلافگی باعث میشود برای خلاص شدن از دست شما این ارتباط را برای همیشه تمام کند. درحالی که خواسته قلبی او نیز برگشتن درکنار شماست. اما با مزاحمتهای وقت و بی وقت او را مجبور میکنید شما را کنار بگذارد. برای اینکه از این اشتباه جلوگیری کنید مدتی از او دور باشید. به او فرصتی برای فکر کردن بدهید.

در کنار این فاصله ایجاد شده سعی کنید خودتان را به فرد بهتری از نظر روحی و جایگاه اجتماعی تبدیل کنید. در این صورت است که میتوانید بازگرداندن عشق را به یک اتفاق واقعی در زندگیتان تبدیل کنید.

اشتباهات در بازگرداندن عشق
اشتباهات در بازگرداندن عشق

برای بازگشت به رابطه فرصت بدهید

برای اینکه دیگری دلتنگتان بشود باید به او فرصت بدهید. افرادی که توانایی کنترل هوش هیجانی خود را ندارند معمولا در هنگام عصبانیت و در شرایط سخت رفتار مناسبی از خود نشان نمیدهند. پس اگر مدام پا پیچ آنها شوید ممکن است حرفی بشنوید که ناراحتتان کند یا از روی لج و لجبازی رابطه تان تمام شود.پس بهتر است به او فرصتی بدهید برای اینکه درباره ی همه چیز فکر کند.

نگران نباشید. او نیز دلتنگ خواهد شد و هیچ چیز را فراموش نخواهد کرد. برای جلوگیری از اشتباهات در بازگرداندن عشق به طرف مقابلتان فرصت بدهید.

فرد بهتری شوید

در مدتی که به او فرصتی برای فکر کردن و درک جای خالی خود میدهید. زانوی غم بغل نگیرید. و چشم به راه برگشتن او نباشید. این مار چیزی را جل نمیکند. برای به خواسته تان رسیدن خودتان را اذیت نکنید. برای اینکه درد تجربه تلخی که داشته اید را کمتر احساس کنید سعی کنید زندگیتان را ارتقاء ببخشید. به ایده ال زندگیتان نزدیک شوید.

ورزش کنید، با عزیزانتان وقت بگذرانید و تجربه های جدید بدست بیاورید. کارهایی را که دوست دارید دنبال کنید. زندگیتان را برای خودتان به جای بهتری تبدیل کنید و انرژی مثبت را در تمام زندگیتان جاری کنید. با این کار عشق قدیمیتان نیز به برگشتن به این وادی امن و مثبت تمایل پیدا میکند. و شما نیز به خواسته تان میرسید.

متن برای بازگشت عشق

متنهای اشتباهی که ممکن است بنویسید:

  • ازت متنفرم
  • قلبمو شکستی
  • دلم برات تنگ شده
  • مبارکه خوشبخت بشی
  • تروخدا برگرد
  • حالم بده
  • عاشقتم

درباره ی اینکه چرا نبایدحرفهای های عاشقانه و یا عصبی رو در پیام به طرف مقابل بزنیم و بلاک کردن،یک مورد دیگر از اشتباهات در بازگرداندن عشق در ادامه صحبت میکنیم.

اشتباهات در بازگرداندن عشق
اشتباهات در بازگرداندن عشق

 پیامهای عاشقانه و بازگشت به رابطه

نوشتن پیام های عاشقانه در هنگام دعوا باعث میشه که شما در موضع ضعف قرار بگیرید. و از آنجایی که هیچکس انسانهای ضعیف النفس را دوست ندارد. طرف مقابل از شما دورتر میشود. پس برای اینکه از اشتباهات در بازگرداندن عشق جلوگیری کنید پیامهای عاشقانه ارسال نکنید. آهنگ های احساسی، متون پشیمانی یا شکست عشقی برایش ارسال نکنید.

حتی از اینگونه عکسها و پیام ها در عکس پروفایل یا صفحه اینستاگرامتان هم استفاده نکنید. در دوره های مخصوص بازگشت عشق و ازدواج زمان مناسب نشان دادن تمایل به بازگشت را از طریق عکس یا پیام آموزش خواهید دید.

چرا پیامهای عصبانی ندهیم؟

یکی از اشتباهات در بازگرداندن عشق فرستادن پیامهای عصبانی است. چرا که این کار فقط طرف مقابل را عصبانی تر میکند. و شما را از رسیدن به هدفتان یعنی بازگرداندن عشق تان دورتر میکند.

برای بدست آوردن آرامش میتوانید دعا برای برگشتن شخصی که رفته را بخوانید.

بلاک کردن طرف مقابل

بزرگترین اشتباه در مراحل بازگرداندن عشق بلاک کردن است. بلاک کردن یعنی قطع تمامی ارتباط ها با طرف مقابل. در این شرایط به قول معروف نه راه پس داریم نه راه پیش. چون نه میتوان به آنبلاک کردن مجدد فکر کرد. و نه میتوان احساس تنهایی را بعد از بلاک کردن تحمل کرد. بنابر این پیش از آنکه پشیمان شوید دست از این عمل بردارید.

اشتباهات در بازگرداندن عشق
اشتباهات در بازگرداندن عشق

 بلاک شدم چیکار کنم؟

برای اینکه بتوانید از بلاک خارج بشوید باید بر روی ناخوداگاه ذهن طرف مقابل اثر بگذارید این اثر گذاشتن میتواند از طریق روشهای nlp صورت بگیرد. ان ال پی درواقع تکنیک های برنامه ریزی دوباره ناخودآگاه و کنترل و تاثیر گذاری بر ناخودآگاه دیگران است. استفاده از جملات مثبت و قانون جذب تکنیک های اصلی این روش هستند.

اگر بلاک شدیم چه کارهای نکنیم؟

  1. برای تلافی عشقتان را بلاک نکنید. شما باید برای بازگشت او راهی را باز بگزارید.
  2. عکس هایی که در آن درباره ی بلاک شدن و دوست داشته نشدن صحبت شده است را انتخاب نکنید.
  3. عصبانی نشوید. و سعی نکنید بحث را از طریق دیگری ادمه دهید.
  4. تماسهای پشت سر هم و پیام دادن از اشتباهات در بازگرداندن عشق است.
  5. برای آنبلاک شدن یا صحبت کردن طرف مقابل خواهش و التماس نکنید.
  6. واسطه نفرستید.
  7. تهدید، پرخاشگری و مقابل به مثل کردن را کنار بگذارید.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *