راه برگرداندن پسر به رابطه

راه برگرداندن پسر به رابطه


راه برگرداندن پسر به رابطه

راه برگرداندن پسر به رابطه باید به گونه ای باشد که شما را دچار بحران نکند. مجبور نباشید بخاطرش غرورتان را زیر پا بگذارید. و از طرفی بتواند برگرداندن پسر به رابطه را تضمین کند. بهترین راه برگرداندن مردان به رابطه استفاده از شیوه فاصله و شوک است. که در کتاب بازگشت به عشق درباره ی آن صحبت شده است.

در این روش سه مرحله وجود دارد. مرحله اول فاصله گرفتن و قطع ارتباط کامل. مرحله دوم تمرکز بر نقاط ضعف. بررسی آنها و سعی در جهت از بین بردن آنها. و مرحله سوم ترغیب کردن طرف مقابل برای برگشتن به رابطه.

در این سه گام میتوانید برگرداندن پسر مورد علاقه تان را تضمین کنید. توجه کنید که برای استفاده از این راه برای برگرداندن پسر به رابطه لازم است شما مدام با یک روانشناس در ارتباط باشید. تا دچار اشتباه یا تناقض در رفتارهایتان نشوید. میتوانید با برقرار کردن تماس از طریق تلگرام، واتساپ یا اینستاگرام با مشاوران طلوع سبز در زمینه برگرداندن پسر به رابطه مشاوره و راهنمایی شوید. و یا با خواندن این مقاله برای اجرای راه برگرداندن پسر به رابطه آماده شوید.

مرحله اول راه برگرداندن پسر به رابطه: فاصله گرفتن

افراد در هنگام ناراحتی و عصبانیت به علت هیجان نهفته در وجودشان، اشتباهاتی را برای برگرداندن پسر مورد علاقه شان انجام میدهند. این اشتباهات از قبیل تماس های مداوم، پیام های تهدید آمیز یا عاشقانه! بلاک کردن و… اما هرگز فراموش نکنید که داشتن واکنشهای سریع و بدون فکر شما را فقط از هدف نهاییتان دور میکند.پس در مرحله اول سعی کنید به خودتان مسلط باشید و این اشتباهات را انجام ندهید:

برای برگرداندن پسر به رابطه، ارتباط جنسی برقرار نکنید

خیلی وقت ها مردان بعد از دیدن تمایل دوست دختر یا همسر سابقشان به برگشتن به رابطه عاشقانه تمام شده، سعی میکنند با باج گرفتن، به رابطه برگردند. این باج معمولا عملی است که قبلا شما با آن مخالفت میکردید. مثل رابطه جنسی. بیایید باهم روراست باشید. حتی اگر شما به رابطه جنسی با طرف مقابل تن بدهید. او را برای همیشه در کنار خود نخواهید داشت.

مطمئن باشید بعد از اینکه او را به خواسته اش رساندید بازهم این عشق را از دست خواهید داد. پس برای برگرداندن پسر به رابطه، ارتباط جنسی برقرار نکنید.

برای برگرداندن پسر به رابطه کنترل زندگیتان را به او نسپارید

گاها دیده میشود که خانم ها برای اینکه بتوانند پسر مورد علاقه شان را برگردانند، حاضر میشوند کنترل تمام رابطه را به او بسپارند. تا هرطور که میخواهند پیام دهند. هرموقع که دوست داشتند به دیدار او بیایند. و خلاصه کنترل رابطه را به دست او میدهند.

این بزرگترین اشتباهی است که میتوانید انجام دهید. چرا که با این کار به او این باور را میدهید که هرکاری که بکند شما در کنارش میمانید. با دانستن این موضوع زمینه را برای خیانت، به بازی گرفته شدن، تحقیر شدن و خشونت برای او باز کرده اید.

پس هرگز فراموش نکنید که در یک رابطه عاشقانه هردوی شما باید از این رابطه راضی باشید. و اگر این ویژگی در رابطه شما و دوست پسرتان وجود ندارد پس هنوز به عشق واقعی دست پیدا نکرده اید.

راه برگرداندن پسر به رابطه
راه برگرداندن پسر به رابطه

راه برگرداندن پسر به رابطه دعا نوشتن نیست

دعا نوشتن یکی از راههایی است که افراد برای رسیدن به خواسته هایشان از آن استفاده میکنند. بهتر است بدانید که دعا کردن به درگاه خداوند برای پیدا کردن آرامش مفید است. ولی راه برگرداندن پسر به رابطه نیست.

با دعا برای برگشتن فرد رفته در درگاه خدا فقط میتوانید انرژی مثبت را به سمت خودتان بکشانید. و این انرژی مثبت به برگرداندن پسر مورد علاقه تان به رابطه کمک میکند. مطمئن باشید که فال و دعا نویسی حقیقت ندارد. راه برگرداندن پسر به رابطه دعا نوشتن نیست.

 راه برگرداندن پسر به رابطه التماس کردن نیست

هرچه شما بیشتر برای برگرداندن عشق به رابطه اصرار کنید او را از خود دورتر میکنید. چرا که طرف مقابل را به احساس خوشایند قدرتمند بودن معتاد میکنید. در این صورت شما باید دائم برای نگه داشتن عشقتان در رابطه عزت نفستان را زیر پا بگذارید و برای ماندن او التماس کنید. بنابر این این اشتباه فقط به ضرر شما خواهد بود.

سعی نکنید حسادت او را بر بیانگیزید

برای برگرداندن عشق سابق سعی نکنید با کس دیگری ارتباط عاشقانه برقرار کنید. اگر در رابطه تان قانونی داشته اید که باید رعایت کنید، این قانون را زیر پا نگذارید. با این کار فقط برگرداندن پسر به رابطه تان را سخت تر میکنید.

پیام و تماس هایتان را قطع کنید

پیام های تهدید آمیز مثل خودم را میکشم، نمیذارم خوشبخت شی، میرم با یکی دیگه و … نفرستید. شما برای برگرداندن او به رابطه کمک نمیکند. اینگونه پیامها بیشتر او را عصبی میکند. و ممکن است به بلاک شدن شما منجر شود. تماس گرفتن های مداوم باعث میشود او برای خلاص شدن از شر تماس های مزاحمت آمیز از شما برخورد بدی با شما داشته باشد.

پس پیش از اینکه با حقارت شما را از خودش دور کند، خودتان ارتباطتان را به صورت موقتی با او قطع کنید. تا هردوی شما به آرامش برسید. و سر فرصت بتوانید به نقاط ضعف خود و رابطه تان فکر کنید.

راه برگرداندن پسر به رابطه
راه برگرداندن پسر به رابطه

 راه برگرداندن پسر به رابطه :تمرکز بر نقاط ضعف

پیش از اینکه به راه برگرداندن پسر به رابطه فکر کنید درباره ی خودتان و رابطه عاشقانه تمام شده تان فکر کنید. درباره ی اشتباهاتی که در رابطه عاشقانه تان داشته اید. درباره ی نقاط ضعف و روزهای بد رابطه تان فکر کنید. علت را پیدا کنید و ببینید آیا میتوانید آن را رفع کنید. برای برگشتن عشق سابق تان چقدر حاضرید تغییر کنید؟

اگر هنوز هم خودتان را برای تمام شدن رابطه بی گناه میدانید پس آمادگی برگشتن به رابطه را ندارید. اگر برگردید به احتمال زیاد شکست دوم را تجربه میکنید. پیشنهاد میکنیم مدتی را تنها باشید تا به همه چیز فکر کنید. و بتوانید با دید باز تری به استقبال تجربه یک عشق صحیح بروید. و مهمتر از همه بتوانید تاثیر لازم را بر ذهن طرف مقابل بگذارید.

قبل از بازگشت به رابطه به نقاط ضعف خود فکر کنید

بله! هر رابطه ای دارای روزهای خوب و روزهای بد است. اما به این فکر کنید که به طور میانگین در رابطه شما معمولا کدام جو حاکم بود؟ جمع دوستانه و محیطی برای بروز صحیح احساسات؟ یا رابطه تان این اواخر به مامنی برای دروغ گفتن و پنهان کاری تبدیل شده بود؟

اکثر اوقات رابطه تان چطور بود؟ خوب بودید یا داشتید دعوا میکردید؟ دعوا ها چرا زیاد بودند؟ چرا اتفاق می افتادند و معمولا این اختلافات چگونه حل میشدند؟ بر روزهای بد رابطه تان تمرکز کنید. درباره ی آنها با جزئیات بنویسید.  درباره ی احساسی که در آن شرایط داشته اید بنویسید. سعی کنید نقاط ضعف را پیدا کنید. و سپس برای حل آنها برنامه ریزی کنید.

به نقاط ضعف خودتان فکر کنید و برای رفع آنها برنامه ریزی کنید

حال بعد از به خرج دادن تمرکز کافی روی نقاط ضعف و منفی خودتان و رابطه نوبت به تلاش برای رفع آنها میرسد. حالا که درباره همه ی نقاط ضعف نوشته اید شروع کنید به پیدا کردن راه حل.

مثلا اگر یکی از نکات منفی که در شما و رابطه تان باعث دعوا یا دوری شده است، عدم تعهد بوده است. حالا راه حل این است: من ازین به بعد به خودم و زندگی خودم متعهد هستم. هرگز دچار لغزش دوباره نخواهم شد. و سعی میکنم این خصیصه را در خود از بین ببرم. به شرطی که اول علت آن را در ضمیر ناخودآگاه تان بیابید.

اگر اختلاف طبقاتی موجب دوری شما از عشقتان شده است سعی کنید این خلاء را پر کنید. ادامه تحصیل دهید یا سر کار برید. زندگی شما باید پیشرفت کند تا بتوانید عشق از دست رفته تان را برگردانید.

نکته بسیار مهم: برای اینکه بتوانید خصیصه های منفی تان را از راه صحیح از بین ببرید، مهارتهای ارتباطی را یاد بگیرید و بتوانید پسر مورد علاقه تان را به رابطه بازگردانید لازم است از یک مشاور مجرب و متعهد کمک بگیرید.

راه برگرداندن پسر به رابطه
راه برگرداندن پسر به رابطه

مرحله سوم  راه برگرداندن پسر به رابطه: ترغیب کردن

بعد از مدتی دوری و فرصت دادن به طرف مقابل برای دلتنگ شدن و فکر کردن درباره ی شما حالا وقت ترغیب کردن وی برای برگشتن است.برای ایجاد این اشتیاق بازگشت لازم است تغییرات مثبت خود را به نمایش بگذارید.

اجازه دهید پیشرفت چشم گیری را که در این مدت داشته اید را ببینند. تحسین کردن یکی از نکاتی است که موجب جذب هر کسی به شما میشود. به همین دلیل است که میگویند برای اینکه برای مردان دست نیافتنی باشید باید انسان موفقی باشید.

راستی یادتان باشد در اجرای راه برگرداندن پسر به رابطه نباید به او بفهمانید که میخواهید او را به خود جذب کنید. درواقع روشتان باید به گونه ای باشد که برای او دست نیافتنی باشید و او خیال کند که دارد برای به دست آوردن شما تلاش میکند.

تغییرات مثبت خود را به نمایش بگذارید

اگر به مدارج بالای علمی رسیده اید، شغل خوبی پیدا کرده اید یا اصلا توانسته اید انرژی مثبت را در زندگیتان جاری کنید و روزهای خوبی را با خانواده یا دوستانتان بگذرانید سعی کنید آن را به نمایش بگذارید.

برای این کار میتوانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. عکس پروفایل و پست های اینستاگرام گزینه خوبی هستند. اگر از این طریق به او دسترسی ندارید، میتوانید به صورت غیر مستقیم و از طریق دوستان مشترک این کار را بکنید. حواستان باشد برای فرستادن واسطه نباید مستقیما به کسی بگویید این خبر را به دوست پسر سابقم بده. بلکه باید صرفا سعی کنید این موفقیت ها را به او نشان دهید. مطمئن باشید آنها درباره ی شما صحبت خواهند کرد.

برای او دست نیافتنی باشید

اگر موفق شدید توجه او را جلب کنید، خیلی خودتان را مشتاق نشان ندهید. هرگز درباره ی رابطه گذشته تان صحبت نکنید. فقط به او بفهمانید ک شما تغییر کرده اید. و او نمیتواند به شکل قبل با شما رفتار کند.

نشان دهید که شما گزینه های بهتری نیز داشته اید اما به او متعهد مانده اید. نه اینکه سعی کنید حسادت او را بر انگیزید. بلکه فقط تعهد خود را به نمایش بگذارید. به او نشان دهید که میتوانید بدون او نیز زندگی خوب و مرفهی داشته باشید اما به علت علاقه تان ترجیح میدهید در کنار او باشید. پس یادتان نرود که شما ترجیحتان در کنار او بودن است و به آن نیازی ندارید.

شما باید برای در کنار او بودن شرایط و ضوابطی تعیین کنید. اعتماد بنفستان آنقدر بالا باشد که هرکسی را برای با خودتان بودن مناسب ندانید. و فقط در صورتی با آنها کنار بیایید که بتوانند خط قرمز هل و قوانین شما را قبول کنند. با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *