دعا برای برگشتن شخصی که رفته

دعا برای برگشتن شخصی که رفته


دعا برای برگشتن شخصی که رفته

دعاهای قوی برای برگشتن معشوق و دعا برای شخصی که رفته میتواند عشق از دست رفته شما را بازگرداند. در رابطه ای که از دست رفته است برای بازگشت دعاهای بسیاری وجود دارد. اگر به دنبال دعا برای برگشتن شخصی که رفته هستید، زندگی روزانه تان را با دعا برای بازگشت معشوق پر کنید. باور به تاثیر این دعاها میتواند شما را خوشبخت کند.

در طلوع سبز ما به شما انرژی های مثبت را برای برگشتن شخصی که رفته میفرستیم. پس برای اینکه در کوتاهترین زمان عشقتان، همسرتان یا دوست پسرتان را برگردانید تا پایان مقاله طلوع سبز همراه ما باشید.

دعا برای بازگشت معشوق

پیش از توضیح درباره ی دعا برای بازگشت معشوق درباره ی نحوه کارکرد عاهای بازگشت عشق توضیح میدهیم. دعا برای برگشتن شخصی که رفته با جمع کردن انرژی های مثبت به دور شما میتواند عشقتان را به رابطه برگرداند.

دعا برای برگشتن شخصی که رفته
دعا برای برگشتن شخصی که رفته

دعا و جمع کردن انرژی مثبت

داشتن انرژی مثبت در تمام زندگی ما مورد نیاز است. برای برگرداندن شخصی که رفته بیش از هرچیز دیگری لازم است. پس سعی کنید دعا برای برگرداندن شخص رفته را با انرژی بخوانید.

ناامید نباشید و روزهای زندگیتان را برای خودتان زهر نکنید. هرچقدر بیشتر به ناراحتی ها و سختی های زندگی خود فکر کنید. بیشتر به سراغ شما می آیند.

پس برای جذب آنچه که میخواهید یعنی برگرداندن فرد رفته مثبت اندیش باشید. و سعی کنید به حقیقت آنچه که میخواهید باور داشته باشید. تا او نیز به کمک دعا به سمت شما برگردد.

دعای بازگشت

دعای بازگشتی که میتواند شما را به عشقتان برساند به شرح زیر است:

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش) وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ .

این دعا را برای برگرداندن شخصی که رفته با گلاب روی کاغذ بنویسید. و هرجا که میروید همراه خودتان داشته باشید. این دعا میتواند فرد رفته را به شما برگرداند.

دعا برای برگرداندن همسر

دعا برای برگرداندن همسر و جلب محبت همسر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والقیت علیک محبۀ منی ولتصنع علی عینی اذ تمشی اختک فتقول هل ادلکم علی من یکفله فرجعناک الی امک کذالک یرجع فلان ابن فلانه الی هذه البیت والمکان ولایخرج منه

اگر میخواهید همسرتان را به رابطه برگردانید، دعا را در کاغذ بدون خط بنویسید و در منزل نگه دارید. در جایی که هیچکس آنرا نبیند قایم کنید. و ببینید که چطور محبت او به سمت شما زیاد میشود.

همسر را به رابطه برگردانیم

برای برگرداندن همسر به رابطه لازم است شما عشق را به او یاد دهید.و محبت حقیقی را وارد رابطه تان کنید. برای اینکه بتوانید عاشقانه رفتار کنید، کدورت ها را فراموش کنید.

درباره ی اختلافاتتان فکر نکنید. و سعی کنید روزها خوش را باهم مرور کنید. درباره ی اتفاقات خوب زندگی مشترکتان صحبت کنید و سعی کنید علت دور شدن او از رابطه را بفهمید.

دعا برای برگشتن شخصی که رفته
دعا برای برگشتن شخصی که رفته

افزایش محبت همسر

برای افزایش محبت همسر سوره انعام را زیاد بخوانید. سوره انعام را بخوانید تا فورا به خواسته ی دل برسد.سوره انعام برای براورده شدن حاجات سفارش شده است.

در این دعا به ویژه آیه 115 برای آشتی کردن و افزایش محبت سفارش شده است. گفته میشود برای آشتی آیه 115 سوره انعام را 3 مرتبه بخوانید و به شخص فوت کنید. تا بی درنگ به سمت شما برگردد و عذرخواهی کند.

آیه 115 سوره انعام:

وَتَمَّتْ كَلِمَتُ رَبِّكَ صِدْقًا وَعَدْلًا ۚ لَا مُبَدِّلَ لِكَلِمَاتِهِ ۚ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ

ترجمه:

کلام خدای تو از روی راستی و عدالت به حد کمال رسید و هیچ کس تبدیل و تغییر آن کلمات نتواند کرد و او خدای شنوا و داناست.

دوست پسر خود را برگرداندیم

برای اینکه در کوتاهترین زمان دوست پسر خود را برگردانید از دعای برگرداندن فرد رفته استفاده کنید. برای برگرداندن فرد رفته در کوتاهترین زمان از دعا های برگرداندن دوست پسر سابق و برگرداندن معشوق در کوتاهترین زمان استفاده کنید.

دعای برگرداندن دوست پسر سابق

« یا کریم، یا کریم، یا کریم، یا عظیم، یا عظیم، یا عظیم، یا اعظمُ من کلُّ عظیم، یا سمیعَ الدُّعاءِ، یا من لا تُغَیّرُهُ الایّامُ و اللّیالی، صلّ علی محمدٍ و آل محمد، وارحَم ضعْفی و فقری وَ فاقَتی وَ مسْکَنَتی، فانّکَ اَعْلَمُ بها منّی، و انت اعلمُ بحاجتی، یا من رَحِمَ الشیْخَ یعقوب، حین رَدَّ علیه یوسفُ، قرّةَ عَیْنِهِ، یا منْ رَحِمَ ایّّوبَ بعد حُلُولِ بلائهِ

یا من رحم محمداً وَ منْ الْیُتْمِ آواهُ، وَ نَصَرَهُ علی جبابرةِ قریشٍ وَ طَواغیتها، وَ امْکَنَهُ منهم، یا مُغیثُ، یا مُغیثُ، یا مُغیث» و این یا مغیث را چندین بار بگوید، سوگند به آن که جانم به دست اوست، اگر خداوند را پس از آن که این نماز را به جا آوردی و پس از قرائت این سوره، با این دعا بخوانی، و آنگاه از خداوند تمامی نیازها و حوائجت را بخواهی، نسبت به تو، مضایقه نفرماید و ان را به تو ببخشد ان شاء الله.»

دعا را هرروز بعد از نماز بخوانید. و سپس 70 بار بگویید: «هو الله الذي لا اله الا هو عالم الغيب و شهاده هو الرحمن الرحيم»

برگرداندن معشوق در کوتاهترین زمان

برای برگرداندن معشوق در کوتاهترین زمان دعا ها را بنویسید و همراه خود و در خانه بگذارید انشالله هرچه سریعتر عشق در خانه شما بیشتر میشود. به خدا توکل کنید.

از خداوند بخواهید که عشق را به شما عطا کند و زندگیتان را شیرین کند. معشوق به سمت شما می آید اگر خدا بخواهد. امیدوار باشید.

 

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *