برگشتن عشق قدیمی

برگشتن عشق قدیمی


برگشتن عشق قدیمی

برگشتن عشق قدیمی دیگر یک خواسته دور از ذهن نیست. میتوانید به راحتی عشق قدیمی خود را در کنارخود داشته باشید. اما بعد از طی کردن مراحل بازیابی و اصلاح. و نهایتا بعد از برقراری ارتباط صحیحی با مرد مورد علاقه تان. داستان از این قرار است که شما در دوره ای که در رابطه عاشقانه بوده اید دلبسته عشق قدیمی تان شده اید. در ابتدای رابطه اختلافات رفتاری و اعتقادیتان چندان خودشان را نشان نداده اند.

اما بعد از مدتی و خاموش شدن آتش عشق دیگر نتوانسته اید این اختلافات را تحمل کنید. و این رابطه عاشقانه به پایان رسیده است. حالا که به فکر برگشتن عشق قدیمی خود افتاده اید ابتدا باید به فکر حل مشکلات قبلی و سپس برگشتن عشق از دست رفته باشید. پیش از هرچیز به این موضوع فکر کنید که آیا عشق از دست رفته تان برمیگردد؟ و اگر عشق قدیمیتان را برگردانید هدفتان از برگشتن او به زندگیتان چیست؟

برای داشتن احساس آرامش بیشتر در طول دوره ای که برای برگشتن عشق قدیمی میگذرانید میتوانید از دعا و مناجات نیز کمک بگیرید. مشاوران تیم طلوع سبز در کنار شما هستن

آیا عشق از دست رفته تان برمیگردد؟

واقع بین باشید و درباره ی رابطه تان با عشق قدیمیتان فکر کنید. ابتدا درباره ی خودتان و عشق سابقتان اطلاعات کافی کسب کنید. درباره ی علت تمام شدن رابطه قبلیتان فکرکنید. درباره ی شرایط کنونی هردویتان فکر کنید. تا ببینید آیا عشق از دست رفته تان برمیگردد؟ با این کار میتوانید درباره ی برگشتن عشق قدیمی تصمیم صحیح تری بگیرید. درصورت نیاز با مشاوران طلوع سبز ارتباط برقرار کنید.( راههای ارتباط در پاین صفحه نوشته شده است.)

برگشتن عشق قدیمی
برگشتن عشق قدیمی

درباره ی علت تمام شدن رابطه قبلی پیش از برگشتن عشق قدیمی فکر کنید

آیا خودتان را به اندازه کافی میشناسید؟ آیا میدانید از زندگی چه میخواهید؟ آیا ملاک مشخصی برای برقراری ارتباط با افراد دارید؟ اگر پاسختان به این سوالها منفی است بهتر است پیش از فکر کردن به برگشتن عشق قدیمی درباره ی خودتان و معیارهای زندگیتان شناخت کافی پیدا کنید. تا برای بار دوم دچار جدایی، شکست یا سرخوردگی نشوید.

شاید اصلا عشق قدیمیتان که به دنبال برگشت او هستید فرد مناسبی برای شما نباشد! درمرحله دوم نوبت به کسب اطلاعات درباره ی فرد مورد نظر است. آیا عشق سابقتان به دنبال فردی شبیه به شما برای ادامه زندگی اش هست؟آیا خواسته هایش را میتوانید براورده کنید؟ یا اصلا هدفی مشابه شما در زندگی دارد؟شاید واقعا بهترین کار برای رابطه شما و عشق سابقتان جدایی باشد.

هدفتان بعد از برگرداندن عشق قدیمی تان چیست و چرا میخواهید برگردد؟

هدفتان بعد از برگرداندن عشق قدیمیتان را مشخص کنید. ایا قصد دارید یک رابطه طولانی مدت برقرار کنید؟ قصد ازدوج با فرد مورد علاقه تان را دارید؟ یا صرفا برای از بین بردن حس تنهایی، عذاب وجدان یا انتقام میخواهید او را برگردانید؟

 رابطه طولانی مدت داشته باشید

اگر به دنبال یک رابطه طولانی مدت یا حتی ازدواج بعد از برگشتن عشق قدیمی هستید بهتر است بدانید که برقراری چنین رابطه ای نیاز به گذشت زمان زیادی دارد. برای اینکه بتوانید یک رابطه عاشقانه سالم داشته باشید لازم است مدت زیادی را بعد از شکست عشقی به تجدید احساسات مثبتتان بگذراند.

حتی اگر تصمیم به ازدواج با دوست پسر سابق یا عشق قدیمی تان را دارید لازم است برخی نکات را پیش از شروع رابطه جدید رعایت کنید:

  • برای انتقام گرفتن وارد رابطه نشوید. کینه ها را کنار بگذارید.
  • مدام درباره ی گذشته و اتفاقاتش فکر نکنید.
  • اگر اعتمادتان را هنوز باز نیافته اید به رابطه طولانی مدت فکر نکنید.
  • رابطه تان را مقایسه نکنید. نه با کس دیگر و نه با رابطه قبلی خودتان.
  • سعی نکنید به زور عاشق باشید. عشق در زمان مناسب دوباره به سمت شما می آید.
برگشتن عشق قدیمی
برگشتن عشق قدیمی

آیا برای فرار از حس تنهایی به برگشتن عشق قدیمی فکر میکنید؟

یکی از مضر ترین رابطه هایی که میتواند بین دو نفر وجود داشته باشد، برقراری رابطه عاشقانه برای فرار از حس تنهایی است. حس تنهایی معمولا همراه با احساس دوست داشته نشدن یا اضافی بودن همراه است. به همین دلیل ما سعی میکنیم هرچه سریعتر از شر این حس خلاص شویم. اما هرگز فراموش نکنید که این رابطه روزی شما را خسته خواهد کرد.

پرخاشگری در رابطه، تغییر خلق و خوی بیش از اندازه و بد شدن بی دلیل با طرف مقابل از اینگونه مضرات است. دقت کنید که اگر طرف مقابل نیز بخواهد با این هدف به رابطه قدیمیتان برگردد، به صلاح شماست که قبول نکنید. اجازه ندهید با امیدواری دوباره به داشتن یک رابطه موفق و عاشق کردن فرد مرد مورد علاقه تان شکست دوم را تجربه کنید. برگرداندن اعتماد بنفس و احساسات صحیح به شما در شکست دوم بسیار مشکلتر است.

دعا برای برگشتن عشق قدیمی

قطعا هیچ دعایی به تنهایی برای برگرداندن عشق قدیمی به تنهایی کافی نیست. و باید برای برگشتن او علاوه بر دعا کردن رفتار ها و اعمال صحیح را نیز یاد بگیرید. درباره ی دعای بازگشت عشق سابق در ادامه برایتان توضیح میدهیم. و طلسم محبت را برای عزیزانی که میخواهند رابطه بهتری را تجربه کنند آورده ایم.

اما برای یاد گرفتن رفتارهای صحیح عاشق کردن میتوانید با مشاوران ما در تیم روانشناسی طلوع سبز در ارتباط باشید.

دعای بازگشت عشق سابق

در طلوع سبز درباره ی دعای بازگشت عشق سابق توضح داده ایم. دعای بسیار مجربی که برای برگشتن عشق قدیمی موثر است روزانه صد مرتبه:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

به نام خداوند رحمتگر مهربان

إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ ﴿۱﴾

ما تو را [چشمه] كوثر داديم (۱)

فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ ﴿۲﴾

پس براى پروردگارت نماز گزار و قربانى كن (۲)

إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿۳﴾

دشمنت‏ خود بى‏ تبار خواهد بود (۳)

برگشتن عشق قدیمی
برگشتن عشق قدیمی

طلسم محبت برای برگشتن عشق قدیمی

طلسم محبت برای برگشتن عشق قدیمی را در لینک زیر ببینید. یکی از دعاهای بسیار مشهور برای برگشتن عشق قدیمی :

«حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان »

سپس چهل بار قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ بخوانید و 30 بار سوره فجر. به آب فوت کند و بخورد. برای تسکین و آرامش قلب در دوره ی برگرداندن معشوق به خدا پناه ببرید. اما مشکلات روابطتان را باید از طریق مشاوره و روانشناسی حل کنید.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *