تست روانشناسی بازگشت به رابطه

تست روانشناسی بازگشت به رابطه


تست روانشناسی بازگشت به رابطه

هیچ تست روانشناسی نمیتواند بازگشت به رابطه را برای شما تخمین بزند. مگر اینکه شما شناخت کافی درباره ی خودتان و طرف مقابلتان داشته باشید. ما در طلوع سبز درباره روانشناسی بازگشت به رابطه صحبت میکنیم. در پایان با توجه به مطالب گفته شده میتوانید در تست روانشناسی ما در زمینه بازگشت به رابطه شرکت کنید. به علاوه شانستان را برای بازگرداندن رابطه تان با توجه به نکات جدیدی که یاد گرفته اید افزایش دهید.

این مقاله برای هرکسی که به دنبال بازگشت به رابطه است میتواند مفید باشد. فرقی ندارد که به دنبال بازگشت دوس پسر یا دوست دختر تان هستید. بازگشت به رابطه را برای همسر سابق تان دنبال میکنید یا میخواهید نامزد یا خواستگار سابقتان را دوباره به سمت خود برگردانید.

در ادامه روانشناسی بازگشت به رابطه را به 5 مرحله تقسیم میکنیم. و تضمین میکنیم که با دنبال کردن این مراحل میتوانید شانس بیشتری برای بازگشت عشق سابق تان داشته باشید. روانشناسی بازگشت به رابطه میگوید که برای بازگشت معشوق بهتر است که برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. تا به کمک آن از انجام اشتباهات در هنگام هیجانی شدن، دلتنگی و دلشکستگی جلوگیری کنید.

درباره ی تمامی مراحل بازگشت عشق در کتاب بازگشت عشق توضیح داده ایم. درباره ی این کتاب در پایان مقاله توضیح خواهیم داد. برای دست یابی به موارد کامل روانشناسی بازگشت به ربطه و شرکت در تست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

5 مرحله در روانشناسی بازگشت به رابطه

در مرحله اول یاد بگیرید برای بازگرداندن مرد مورد علاقه تان به او التماس نکنید. یاد بگیرید که مردان از زنان نیازمند خوششان نمی آید. مرحله دوم قطع کردن تمامی تماس ها با طرف مقابل است. و نکته مهم تر در مرحله سوم شروع میشود! به آدمی تبدیل شوید که میتوانید به او افتخار کنید.

در مرحله بعد لازم است در زمان مناسب متن مناسبی را برای او آماده و ارسال کنید. تا بتوانید ناخودآگاه او را تحت تاثیر قرار دهید. ناخودآگاه هرکس درواقع مجموعه ای از باورها، برنامه ریزی های ذهنی و تربیت دوران کودکی است. که میتواند تمام زندگی و شخصیت افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

به همین علت است که ما در روانشناسی بازگشت به رابطه سعی بر تاثیر غیر مستقیم بر ناخودآگاه افراد شویم. به همین علت باید وقتی به بهترین نسخه خودتان شدید به او پیام دهید. تا این تغییرات چشم گیر بتوانند طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهند.

در نهایت مرحله برقراری ارتباط و حفظ این رابطه از نو ساخته شده میشود. همانطور که تامپسون میگوید:

بازگرداندن عشق سابق به رابطه قسمت سخت این فرایند نیست. بلکه موضوع اصلی نگه داشتن این رابطه است. هرچه باشد او یکبار شما را ترک کرده است. پس چطور جلوی رفتن دوباره ی او را بگیریم اهمیت بیشتری دارد.

بازگشت رابطه را با التماس بدست نمی آید

80 درصد افرادی که به دنبال ترفندهای روانشناسی برای بازگشت به رابطه هستند اشتباه های مشابهی دارند. این اشتباه فرستادن تکست های التماس گونه، مدام پیام دادن و تماس گرفتن است. علت این واکنش غرایز انسانی اولیه ماست. چرا که غریزه به ما میگوید که اگر مدام به او پیام بدهم، او مدام به فکر من خواهد بود و احتمال بازگشت او بیشتر خواهد شد.

بنابراین مدام سعی میکنند حس بیچارگی و ناامیدی را در مورد خودشان به دیگران القا کنند. و نشان دهند بدون عشق سابقشان نمیتوانند زندگی کنند. تا بتوانند به هر قیمتی رابطه تمام شده را برگردانند. آنها حتی این مسئله را به قیمت زیرپا گذاشته شدن و بی احترامی شدن به خودشان میپذیرند. و میگویند هرکاری میکنم فقط رابطه از دست رفته را برگردانیم.

اما اگر پیشنهاد ما را ،که سالیان سال است در زمینه بازگشت به رابطه با آکادمی سربرگ تازه کار میکنیم، میخواهید باید بگوییم با التماس کردن شانس برگشتن عشق قدیمی را از خود نگیرید.

 روانشناسی بازگشت به رابطه و قطع ارتباط کامل

برای اینکه بتوانید تمامی مراحل روانشناسی بازگشت به رابطه را دقیق انجام دهید لازم است همه روابطتان را قطع کنید. تماس نگیرید. شاید شما انتظار داشته باشید که با پیام دادن یا تماس گرفتن او روی خوش به شما نشان دهد. اما حقیقت این است که همیشه همه چیز آن طور که ما میخواهیم پیش نمی رود. شاید او وارد رابطه دیگری شده باشد. و این شما را دیوانه کند.

به این روابط در روانشناسی بازگشت به رابطه “روابط واکنشی” گفته میشود. که فرد بلافاصله بعد از تمام شدن رابطه عاشقانه و شکست عشقی، وارد رابطه جدید میشویم. این روابط نا پایدار و ناسالم هستند. اما اشتباهی که ممکن است شما مرتکب شوید از کوره در رفتن با دیدن رابطه جدید عشق سابقتان است. شاید با خود فکر کنید:

حالا او عاشق پارتنر جدیدش میشود و من را برای همیشه فراموش میکند. پس من باید کاری کنم که رابطه شان بهم بخورد. به تازه وارد زندگی عشقم التماس کنم که او را از من نگیرد! یا برای انتقام گرفتن من هم وارد رابطه جدیدی شوم!

واکنشهای افراطی نشان ندهید. اگر او وارد یک رابطه واکنشی شده باشد میتوانید خوشحال باشید. این خبر خوشی است که نشان میدهد او به شما فکر میکند. و این اندوه و دوری باعث پناه بردن به یک رابطه دیگر شده است. این یعنی او برای بازگرداندن شما پتانسیل لازم را دارد. درحال حاضر شما فقط باید بر مرحله سوم برنامه تان برای بازگشت رابطه تمرکز کنید. و در نهایت در تست روانشناسی بازگشت رابطه شرکت کنید.

فعلا واکنشی نشان ندهید. ما همه چیز را برای بازگشت شما به رابطه تان تدارک دیده ایم. کافیست بعد از اینکه مرحله سوم را تکمیل کردید پیامی با محتوای مناسب و تاثیر گذار به او بدهید. تا او برای همیشه رابطه تازه شروع شده را فراموش کند و به سمت شما بیاید. او به زودی خواهد فهمید که رابطه جدیدش نمیتواند جای شما را برایش پر کند.

مرحله سه بازگشت به رابطه: آدمی باشید که به بودن آن افتخار میکنید

برای اینکه بتوانید به آدمی تبدیل شوید که به آن افتخار کنید بین 30 تا 60 روز وقت دارید. در این سی روز شما باید اعتماد بنفستان را افزایش دهید. به آدمی تبدیل شوید که عشق سابق تان نتواند شما را نادیده بگیرد. این قسمت مهمترین بخش در روانشناسی بازگشت رابطه است.

بیشتر افراد در این مرحله دچار اشکال میشوند. آنها سختی جدایی را تحمل میکنند. 30 تا 60 روز قطع ارتباط را انجام میدهند. اما در این مدت به بهترین نسخه خودشان تبدیل نمیشوند. و همه رشته ها را پنبه میکنند.

اگر قصد دارید بدون هیچ تغییری دو ماه آینده را در تختخواب بمانید و همان کارهای روزانه تان را انجام دهید باید بدانید که هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. و بازگشتی هم در کار نخواهد بود. در عوض بنشینید و درباره ی روزی که دوست پسر سابقان شما را ترک کرد فکر کنید. ذرماندگی آن روز را به یاد دارید؟ اینکه چطور برای بازگشت او به رابطه التماس میکردید؟ خب حالا چیزی که باید اتفاق بیوفتد این است:

آنقدر عزت نفس و اعتماد بنفستان را بالا ببرید. و خودتان را به موفقیت در موقعیت های اجتماعی و شخصی برسانید. تا کم کم آن آدم ضعیف النفس که برای بازگرداندن عشق اش التماس میکرد را از ذهن دیگران پاک کنید. عشقتان با دیدن دوباره ی شما فکر کند پس آن آدمی که من تنهایش گذاشتم و برایم بی ارزش بود کجاست؟

و همین موضوع باعث ایجاد شوک در ناخودآگاه او و جذب شدنش به سمت شما شود. شک نکنید که برای برقراری دوباره رابطه به سمت شما کشیده خواهد شد! حتی اگر هنوز در رابطه واکنشی جدیدش باشد!

 

تست روانشناسی بازگشت به رابطه
تست روانشناسی بازگشت به رابطه

پیش از برقراری دوباره ارتباط با عشق سابق بخوانید

چند نکته وجود دارد که باید پیش از برقراری ارتباط با عشق سابق بخوانید. لیستی تهیه کنید، سوالهای روانشناسی زیر را درباره ی بازگشت به رابطه بنویسید. و در نهایت بعد از تست روانشناسی بازگشت عشق با مشورت روانشناسان کارکشته شروع به برقراری ارتباط کنید.

  • آیا مرحله اول و دوم یعنی قطع ارتباط کامل به مدت 30 تا 60 روز را انجام داده ام؟
  • آیا توانسته ام از شرایط بحرانی و نا به سامان بعد از جدایی بیرون بیایم؟
  • آیا به اندازه کافی تغییرات مثبت را در زندگی ام ایجاد کرده ام؟
  • اصلا مطمئنم که میخواهم رابطه از دست رفته را برگردانم؟ و این تصمیم درستی است؟
  • آیا در دوران قطع ارتباط توانسته ام با گزینه های دیگری ارتباط برقرار کنم؟ یا هنوز هم مدام به فکر عشق سابق ام بودم. و از اجتماع دوری کردم؟
  • آیا الان میتوانم این حقیقت را قبول کنم که شاید بازگشت به رابطه از نظر روانشناسی هرگز برای رابطه من اتفاق نیوفتد؟ و با قبول کردن این حقیقت میتوانم زندگی کنم؟
  • آیا این حقیقت که من یک انسان مستقل و بی نیاز هستم را پذیرفته ام؟ یا هنوز هم معتقدم بدون عشق سابقم نمیتوانم زندگی کنم؟!

روانشناسی بازگشت و برقراری ارتباط دوباره با پیام

این پیامی که باید اولین ارتباط شما بعد از یک قطع ارتباط طولانی باشد موضوع بسیار مهمی است. چون باید نکات زیادی را در این پیام کوتاه بگنجانیم. در این مرحله ما از “تئوری فیل در فنجان” استفاده میکنیم! تعجب نکنید. بله ما قرار است سه هدف را در یک پیام کوچک چند خطه بگنجانیم. و این همان فیلی است که باید داخل فنجان برود.

 بازگرداندن رابطه دوستی با پیام دادن

هدف اول از پیام دادن برای بازگشت به رابطه: اولین هدف این است که نشان دهید شما دیگر این شکست عشقی و برهم خوردن رابطه را پذیرفته اید. و با آن کنار آمده اید. نیازی به بازگشت به رابطه ندارید. و آن آدم ضعیف که بعد از جدایی نا امیدانه آن را انکار می کرد در شما مرده است.

هدف دوم از پیام دادن برای بازگرداندن رابطه دوستی: هدف دوم از پیام دادن این است که به صورت کاملا غیر مستقیم به طرف مقابل بفهمانیم که اشتباهاتی که در رابطه قبلی داشته ایم را پذیرفته ایم. و آنها را اصلاح کرده ایم. به صورت کاملا غیر مستقیم بابت اشتباهاتمان معذرت خواهی کنیم و او را برای داشتن تجربه ای متفاوت مشتاق کنیم.

هدف سوم از پیام دادن برای بازگرداندن عشق سابق: هدف سوم این است که در این پیام یکی از تغییرات و اتفاقات مثبتی که در زندگیمان در حال رخ دادن است را بیان کنیم. نکته اینجاست که این خبر باید در حد یک جمله کوتاه مثل: ” دارم تغییرات بزرگی در زندگی ام ایجادمیکنم! دارم مهاجرت میکنم! یا سبک زندگی ام عوض شده است! ” باشد.

تا اولا کنجکاوی طرف مقابل را بر انگیزد. و او را وادار به فکر درباره ی این اتفاق اسرار آمیز کند. و از طرفی هم این تغییرات مثبت باعث صحبت کردن بیشتر شما شود. به همین دلیل است که در ابتدا نباید زیاد موضوع را توضیح دهید. و در نهایت با پیامهایتان او را مجبور کنید با شما قرار ملاقات بگذارد.

شما هرگز نباید برای ملاقات پیشنهاد دهید. در عوض او را با تکنیک های روانشناسی بازگشت به رابطه مجبور کنید به شما این پیشنهاد را بدهد. درباره ی این تکنیک ها در کتاب بازگشت به عشق به طور کامل توضیح داده شده است. میتوانید از طریق ارتباط با بخش پشتیبانی کتاب را تهیه کنید.

تست روانشناسی بازگشت به رابطه
تست روانشناسی بازگشت به رابطه

مرحله پنجم: دیدار دوباره و نهایی کردن بازگشت به رابطه

خب در مرحله آخر همانطور که گفته شد نوبت به دیدار مجدد میرسد. در دیدار مجدد هرچند شما توانسته باشید در پیام ها تاثیر مورد نظر را گذاشته باشید. اما پارتنر شما هنوز به دنبال این است که بداند آیا واقعا شما تغییر کرده اید و آن آدم پر از اعتماد بنفس و مستقل و قوی واقعا شمایید یا نه؟!

به همین دلیل است که در این دیدار تمامی رفتار های شما زیر نظر است! تمامی حرفهایی که میزنید. نظراتتان و حتی زبان بدن تان و ارتعاش های بدنتان به شدت توسط عشق سابق تان کنترل میشود. حتی ممکن است حرفهای ناراحت کننده یا تحریک کننده ای به شما بزند. تا واکنش شما را ببیند! آیا هنوز هم آن دخترک نیازمند و بی ارزش در وجودتان باقی مانده است؟ یا این دختر حالا شخصیت محکمی دارد که به این راحتی ها آسیب نمیبیند!

آیا میتواند هنوز هم با شما مثل قبل رفتار کند و بی دلیل شما را تنها بگذارد؟ یا شما آنقدر استقلال دارید که او دیگر نتواند با ضربه زدن به شما خوشحال شود! به همین دلیل است که میگوییم ابتدا از پیشرفت خود چک لیست تهیه کنید. و بعد اقدام به برقراری ارتباط مجدد کنید.

وقتی تمامی مراحل را برای تست روانشناسی بازگشت به رابطه درست انجام بدهید. بی شک باید به نقطه ای رسیده باشید که برای بدترین اتفاقات آماده اید. چون یکی از تمرینهایی که در کتاب بازگشت عشق یاد میگیریم روبرو شدن با واقعیت است. پس حالا شما هم قبول دارید که گاهی بهترین انتخاب برای داشتن زندگی سالم فراموش کردن است! اما به علت علاقه ای که دارید برای بازگرداندن رابطه تان از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنید.

نکات نهایی درباره ی روانشناسی بازگشت به رابطه

بعداز اینکه به مرحله آخر روانشناسی بازگشت به رابطه، یعنی دیدار مجدد، رسیدید به چند نکته توجه کنید.

نکته اول برای بازگشت به رابطه

در دیدار مجددتان برای دامهای بعد از دیدار آماده باشید. اگر عشق سابق تان یکهو گفت که در رابطه عاشقانه ای بوده یا هست! اگر درباره ی یک اتفاق ناگوار در رابطه گذشته تان صحبت کرد و آن را طوری تعریف کرد که شما آن را قبول ندارید. یا گفت بهم زدن رابطه ما تقصیر تو بوده است!

برای این دام ها آماده باشید و واکنشتان را کنترل کنید. قرار نیست این کنترل کردن به معنی بی تفاوتی باشد. اگر موضوع برایتان مهم است درباره ی آن با آرامش صحبت کنید. عصبانی نشوید و یا از کوره در نروید. شما دیگر ضعیف نیستید. و انسانهای قوی هرگز با یک حرف بیخود عصبانی نمیشوند. چون میدانند که فرد ضعیف را میتوانند کنترل کنند. پس نیازی به عصبانیت نیست! درباره ی نظرهایتان صحبت کنید. و بی هیچ تنشی بگویید که حرف و را قبول ندارید.

نکته دوم درباره ی روانشناسی بازگشت به رابطه

درباره ی بازگشت به رابطه صحبت نکنید. پیشنهارد برقراری رابطه دوباره را ندهید. به جای آن درباره ی روزهای خوبتان کنارهم صحبت کنید. و وقتی بحث بازگشت به رابطه به میان آمد بیشتر شنونده باشید تا گوینده. ببینید نظر او در این باره چیست؟

اگر او پیشنهاد بازگشت داد سریع قبول نکنید و خودتان را چندان مشتاق نشان ندهید. بگویید که هنوز او را دوست دارید اما با توجه به اینکه او یکبار شما را ترک کرده میخواهید درباره ی این موضوع ها کمی آرام تر پیش بروید! تا هردویتان بتوانید تصمیمات درستی بگیرید. درباره ی او بپرسید. بعد از جداییتان تغییری کرده است؟ توانسته نکات مثبت زندگی اش را افزایش دهد؟ و چه راهکاری برای تکرار نشدن مسائل قبلی رابطه دارد؟

نکته سوم برای برگرداندن رابطه دوستی بعد از جدایی

اشتباهی که بسیاری از افراد در مرحله آخر بازگشت به رابطه انجام میدهند صمیمی شدن با فرد مورد نظر به هنگام دیدار مجدد است. آنها وارد فاز دوستی میشوند. و فراموش میکنند که این فرد یکبار تمام خط قرمز ها را زیر پا گذاشته . و او را در تنهایی سردی رها کرده! پس برای اینکه وارد این فاز دوستی نشوید قوانینی را برای خود در نظر بگیرید. و سعی کنید به او بفهمانید که شما در رابطه ای برابر قرار دارید.

این داشتن فاز دوستی به علاوه باعث دور شدن فکر بازگشت به رابطه عاشقانه میشود. پس راهکار اینجاست. برای او جذابیت جنسی تولید کنید. عطری که دوست دارد را بزنید یا لباس بسیار شیکی بپوشید. اما به او اجازه ندهید دستش به شما برسد! هنوز شما برای او یک موجود دست نیافتنی هستید! سعی کنید احترام بگذارید! اما خیلی هم خشک و رسمی نباشید. کمی لاس زدن هم بد نیست.

اگر سعی کرد درباره ی احساسات عاشقانه اش صحبت کند به او بگویید که فعلا مایل نیستید درباره ی عشق و احساسات صحبت کنید. چرا که هنوز درباره ی این موضوع تصمیمی نگرفته اید. و میخواهید رابطه را آرام پیش ببرید. برای شنیدن دوستت دارم او را تشنه کنید!

اگر او به قوانینتان احترام نمیگذارد. برخلاف میل شما به شما دست میزند یا سعی میکند احساسات یا حرفهایی را به شما القا کند. به او هشدار دهید که در صورتی که به مرزهای شما احترام نگذارد مجبور میشوید او را تنها بگذارید. و به حرفتان عمل کنید. برای ترک او آماده باشید. به او اجازه ندهید مثل دفعه قبل شما را نادیده بگیرد. نگران نباشید! او بازهم به دنبال شما خواهد آمد.

دوره بازگشت به عشق
دوره بازگشت به عشق

پاسخگویی

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *