دوره بازگشت به رابطه

دوره بازگشت به رابطه


دوره بازگشت به رابطه

اگر مقالات ما را در رابطه با بازگشت به رابطه خوانده باشید، متوجه یک قانون اساسی در دوره های بازگشت به رابطه میشوید. این قانون در شروع دوره بازگشت به رابطه، قطع هرگونه تماس به مدت 30 تا 60 روز با فرد مورد نظر است.

در این مدت هر دوی شما بر بهبود شرایط زندگیتان  کار میکنید. و برای بدست آوردن دوباره ی صلح و آرامش در درونتان تلاش میکنید. تا پس از مدتی بتوانید درباره ی بازگشت به رابطه و ترمیم آن تصمیم صیح بگیرید. و در صورت تمایل رابطه صحیحی را شروع کنید. در ادامه درباره ی دوره بازگشت به رابطه طلوع سبز بیشتر خواهیم خواند.

مقالات روانشناسی بازگشت به رابطه

در سایت ما که زیر نظر آکادمی سربرگ تازه، یکی از قدیمی ترین برگزار کننده های دوره بازگشت به رابطه، فعالیت میکنیم، مطالب زیادی در زمینه روانشناسی بازگشت به رابطه، احتمال بازگشت به رابطه و … نوشته شده است. مقالات روانشناسی بازگشت به رابطه ما را در لینک های مربوطه بخوانید.

احتمال بازگشت به رابطه بعد از دوره بازگشت به رابطه

اگر نشانه های زیر را در مرد مورد علاقه تان میبینید پس احتمال بازگشت او به رابطه زیاد است. البته به شرطی که دوره بازگشت به رابطه را به دقت و مرحله به مرحله انجام داده باشید.

  • اگر او هنوز هم با شما تماس برقرار میکند. زنگ میزند، پیام میدهد یا علاقه دارد شما را ملاقات کند.
  • اگر با وجود اصرار شما به قطع رتباط او هنوز هم به دنبال برقراری ارتباط است.
  • اگر اکثرا از تماس گرفتن شما عصبانی میشود. و پرخاش میکند. ( در صورت دادن پبام های صحیح و برقراری تماس مناسب)
  • اگر طرف مقابل شما سعی میکند حس حسادت یا توجه شما را جلب کند.
  • اگر برای اطلاع از وضعیت شما با دوستانتان ارتباط برقرار میکنند. و از آنها درباره ی شما میپرسند.
  • اگر شما را بلاک کرده اند. ولی گاهی از بلاک در می اورد و این یک الگوی رفتاری در ایشان است.
  • اگر در فضای مجازی پست ها یا عکس های غمگین یا خشمگینی میگذارند. در حالی که شما با او هیچ ارتباطی برقرار نکرده اید و در مرحله قطع ارتباط بسر میبرید.

دلایل بازگشت به رابطه

وقتی درباره ی دوره بازگشت رابطه سرچ کرده اید و درحال خواندن این مقاله هستید. بدین معنی است که شما عشق تان را از دست داده اید. و حالا به دنبال بازگرداندن رابطه از دست رفته هستید. متوجه ام که او را خیلی دوست داشته اید. و دوران سختی را پشت سر میگذارید.

شما به دنبال امیدی برای شروع دوباره هستید. تمام زندگی ما و جهان هستی بر اساس امید پا شده است. و هیچکس بدون امید به آینده نمیتواند زندگی کند. اما نکته مهم ایجاست که به احتمال قوی شما در حال حاضر دچار شوک عصبی هستید. و احتمالا نمیتوانید واقع گرایانه درباره ی رابطه تان و بازگشت معشوق تان تصمیم بگیرید.

بهترین راه برای عبور موفق از این دوران رقت انگیز و رسیدن به موفقیت داشتن یک برنامه کامل و جامع برای کل زندگیتان است. و مهمتر از همه برای گذر از این دوران. پیش از هرچیز برای داشتن یک زندگی سالم تر باید و نکته را رعایت کنید.

احساس قوی بودن کنید

شما کافی و به اندازه ای قوی هستید که برای داشتن زندگی خوب و موفق نیازی به کسی ندارید. به اینکه او چقدر شما را دوست دارد فکر نکنید. شما افراد بسیاری را اطراف خود دارید که شما را دوست دارند. و به شما اهمیت میدهند. پس نداشتن توجه یک نفر به معنی بی ارزش بودن نیست. در دوره بازگشت به رابطه درباره ی این موضوع به صورت تخصصی کار میشود.

بر هدفتان تمرکز کنید

اگر در دوره بازگشت به رابطه شرکت کنید، یاد میگیرید که برای رسیدن به هدف باید حواشی را کنار بگذارید. و هدف ما هم در این دوره داشتن یک رابطه سالم با فرد مورد نظر بعد از بازگشت است.پس باید بر بهتر کردن خودمان متمرکز شویم.

آیا برگشن عشق قدیمی شما باعث پیشرفت در زندگیتان و نزدیک شدن شما به ایده آل زندگیتان میشود؟ اطرافیانتان چطور؟ آیا کسانی که در کنار آنهایید میتوانند شما را به آدم بهتری شدن نزدیک کند؟ اگر نه پس وقتش رسیده یک سری افراد را کنار بگذارید. تا هدفتان را جدی تر دنبال کنید.

چرا لازمه بازگشت به رابطه قطع شده گذر زمان است؟

در دوران قطع ارتباط در دوره بازگشت به رابطه ما به کمک رواننشاسان آنقدر بر پیشرفت خودمان کار میکنیم. و سعی در رشد ذهنی و افزایش هوش هیجانی مان داریم که بعد از دوره جدایی فرد مورد نظر را به شدت تحت تاثیر قرار خواهیم داد.

بعد از برقراری ارتباط دوباره ما به شکلی ظاهر میشویم که بتوانیم ناخودآگاه ذهنی طرف مقابل را  تحت تاثیر قرار دهیم. هر فردی از اطرافیانش تعریف مشخصی در ذهنش دارد. که بر اساس رفتارهای طرف مقابل در ناخودآگاه ما نقش میبندد.

بنابراین ما با گذشت زمان سعی میکنیم ذهنیت ضعیف و بی ارزش خودمان را در طول این مدت در ناخودآگاه طرف قابل از بین ببریم. و با گذاشتن تاثیرات مثبت او را دوباره به سمت خود جذب کنیم.

تاثیر بر ناخوداگاه دیگران

در کل ما بسیاری از کارهایمان را بر اساس ناخودآگاه انجام میدهیم. و بسیاری از احساسات ما نشات گرفته از ضمیر ناخودآگاه ما میشوند. و ما در دوره بازگشت به رابطه سعی میکنیم nlp را به شما آموزش دهیم تا بر اساس این اصل بتوانیم به صورت غیر ارادی دیگران را به سمت خود جذب کنیم. مواردی که برای تاثیر بر ناخودآگاه دیگران باید ارتقاء بدهیم:

  • مهارتهای ارتباطی
  • اعتماد بنفس و عزت نفس
  • انرژی مثبت و قانون جذب
  • جایگاه اجتماعی- شخصیتی

تکنیک nlp چیست

ان ال پی یا همان برنامه ریزی عصبی کلامی به روز ترین علم دنیاست که امروزه به عنوان برترین راه روانشناختی در سراسر جهان استفاده میشود. تکنیک nlp برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه ای مورد استفاده است. از جمله ثروتمند شدن، خودسازی، ارتباط با دیگران و هر هدفی که یک فرد در جستجوی آن است.

حالا ما میخواهیم به کمک nlp در دوره بازگشت به رابطه برای برگشتن عشق از دست رفته تان تلاش کنیم. این عملیات با یافتن دلیل برای از دست دادن عشق سابق شروع میشود. و در نهایت با از بین بردن تمام احساسات منفی موجود در رابطه شما و بازگرداندن ارتعاش های مثبت و حس دوست داشتن و دوست داشته شدن پایان می یابد.

البته نکته اینجاست که برگرداندن عشق سابق به رابطه مهم نیست. مهم داشتن مهارتهای لازم برای جلوگیری از بهم خوردن دوباره این رابطه است. چرا که در تحقیقات مرتبط با برگرداندن عشق سابق مشخص شد که حدود 60 دصد افراد بعد از بازگشت معشوق نتوانسته اند رابطه موفقی را تجربه کنند.

دوره بازگشت به رابطه
پکیج نقره ای دوره بازگشت به عشق

ثبت نام در دوره بازگشت به رابطه

دوره بازگشت عشق در دو پکیج طلایی و نقره ای وجود دارد. که همراه با مشاوره و نظارت روانشناسان تیم ما ارائه میشود. در دوره بازگشت عشق بعد از مشاوره رایگان و ثبت نام، کتاب را دریافت میکنید و دوره آغاز میشود.

سپس تست شخصیت درباره ی شما و عشق از دست رفته تان انجام میشود. و با توجه به شخصیت شما مشاوره صحیح برای بازگشت به رابطه داده میشود. در این دوره با تمرینات تخصصی میتوانید بر احساسات و عواطف خود مسلط شوید. و سپس دیگران را از جمله دوست پسر یا دوست دختر سابق خود را تحت تاثیر قرار دهید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و تلگرام

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *