چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم


چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

این یک پدیده روانشناسی است که زنان به مرد ها و پسر های مغرور تمایل بیشتری دارند. و سوال چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نیز نتیجه ای از این پدیده روانشناسی است. برای جواب به این سوال باید بتوانید رفتار پسر مغرور را بشناسید.

شناسایی شخصیت و رفتار فرد مغرور مهمترین گام برای شروع عاشق کردن یک پسر مغرور است. در مرحله دوم باید بتوانید بر ناخودآگاه او تاثیر بگذارید. بعد از آن نوبت به رفتار شناسی و پیدا کردن نشانه عاشق شدن در برخورد پسر مغرور است.

با طلوع سبز همراه باشید تا همه چیز را درباره ی جذب و ساختن مرد مغرور عاشق باهم یاد بگیریم. در این مسیر به خود باور داشته باشید و برای وجود خود ارزشی معادل ارزش تمام زندگیتان داشه باشید.

ما هرروز به اهدافمان نزدیک تر میشویم اگر در مسیر درست قرار بگیریم. ما این مسیر را برایتان روشن میکنیم. انتخاب مسیر رسیدن به جواب چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم با شماست.

از نظر روانشناسی هیچ پدیده ای در ذات انسانی غیر ممکن نیست! چرا که ما انسان ها از یک روح بی نهایت برخورداریم.

شخصیت پسر مغرور چگونه است

خب پیش از هرچیز بیایید با هم یک دفترچه یادداشت برداریم و هر آنچه که درباره ی این مرد شما را جذب کرده بنویسید. آیا او به شما بی محلی میکند؟ و این باعث میشود شما عاشق او شوید؟ آیا رفتار مودبانه ای دارد؟ آیا مدام از دیگران ایراد میگیرد؟ یا اینکه محترمانه سعی میکند از چیزهایی که باب میلش نیستند فاصله بگیرد. آیا ویژگی افراد خود شیفته را در او میبینید؟

اصلا آیا تا بحال او را دیده اید؟ یا میخواهید در  فضای مجازی و موبایل این پسر مغرور را عاشق کنید؟ یا شاید هم او را فقط گاهی در خیابان میبینید و میخواهید یاد بگیرید چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود بکنیم؟  برای اینکه بتوانید درباره ی شخصیت پسر مغرور اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید در تست شخصیت شناسی شرکت کنید.

جذب مرد مغرور با موبایل

برای جذب مرد مغرور به طور کلی باید مدت زمان بیشتری را به نسبت مسیر عادی عاشق کردن دیگران طی کنیم. پس برای اینکه بتوانید عشق مغرور خود را بدست بیاورید صبر را یاد بگیرید. جذب  یک پسر یا مرد مغرور در موبایل به مراتب سخت تر از برخورد حضوری با این شخص است.

برای شروع باید بدانید که هرچقدر بیشتر به او پیام بدهید او را از خود دورتر میکنید. شاید تابحال دیده باشید که یک مرد یا زن مغرور در اینستاگرام خودش تصویری از پیام های متمادی یک عاشق گمنام که مدام به او پیام میدهد منتشر کند! این یعنی دائم در دسترس و به دنبال جذب مستقیم او بودن بی فایده است. باید از راههای جذب غیر مستقیم استفاده کنیم.

اگر به یاد گرفتن تکنیک های دیوانه کردن پسر علاقه داری، لینک آبی رو لمس کن.

راههای جذب غیر مستقیم پسر مغرور

خودباوری یکی از مهمترین نکات برای جذب غیر مستقیم پسر مغرور به خود است. میدانید چون پسر و مردان مغرور معمولا دیگران و به خصوص دختران را به حساب نمی آورند! و این به آنها حس برتری میدهد! و هیچکس دلش نمیخواهد با فردی کمتر و ذلیل تر از خودش ارتباط برقرار کند.

اساسا عشق به دلیل داشتن حس تکامل کنار فرد دیگر در یک یا چند زمینه بوجود می آید. مثلا شما هرگز عاشق یک فرد فقیر نمیشوید چرا که او را کمتر و پایین تر از خود میبینید.

نکته خیلی مهم درباره ی عاشقی :

مگر اینکه در شرایطی با او هم صحبت شوید و او بتواند رفتار آنچنان بی نظیری را به شما نشان دهد که ناخودآگاه شما او را از نظر شخصیتی بالا تر از خود ببیند! به همین دلیل است که میگوییم حس برتری در یک یا چند زمینه.

پس برای جذب و عاشق کردن پسر مغرور باید به خود باور داشته باشیم. و سعی کنیم حداقل از یک حیث از او برتر باشیم. به همین دلیل است که شناخت شخصیت پسر مغرور بسیار مهم است.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم
این مرد مغرور است اما زنان با خودباوری میتوانند هر مردی را رام کنند.

چگونه یک پسر مغرور را دیوانه خود کنیم

او را نادیده بگیرید و روی هدفتان تمرکز کنید! عجیب به نظر میرسد اما حقیقت دارد. برای اینکه بتوانید یک مرد مغرور را به سمت خود جذب کنید سعی کنید در دیدرس او باشید اما او را چندان تحویل نگیرید.

مثلا اگر در یک جمع یا در محل کار با او آشنا شده اید، سعی کنید در جایگاه شغلی یا اجتماعی بهتری قرار بگیرید. اما این کار را برای بهتر شدن خودتان انجام دهید و نه برای جلب توجه او. شما باید برای خودتان زندگی کنید. و او را فقط اندازه یک دوست ارزش قائل باشید.

میدانید چرا؟ چون او عادت دارد دختران برای بدست آوردنش تلاش کنند! و این برایش عادی است که با یک حرکت ساده احساسات آنها را جریحه دار کند. و داشتن دختری که او را میبیند، اما او را نمیخواهد کاملا تحت تاثیر قرارش میدهد. و ذهن او را به خود درگیر میکنید.

در نهایت او بعد از مدتی که پیشرفتهای شما و بی محلی دوستانه شما را ببیند، دیوانه میشود. و حالا توانسته اید این پسر مغرور را عاشق خود کنید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟ برای او دست نیافتنی اما هدفی نزدیک باشید! همین!

چطور برای عاشق کردن پسر مغرور دست نیافتی باشیم

انرژی مثبت داشته باشید. پر از ایده های جدید باشید. پر جنب و حوش باشید ولی با او هیچ طور خاصی برخورد نکنید. سعی نکنید لج او را در بیاورید یا او را در جمع ضایع کنید. بلکه به او احترام بگذارید درست مثل بقیه دوستانتان.

شاد باشید و برای جلب نظر مستقیم او تلاش نکنید. شک نکنید که داشتن انرژی مثبت میتواند تاثیر لازم را بگذارد. برای اینکه توجه اش را جلب کنید میتوانید گاهی نگاه کوتاهی به او بیاندازید لبخندی از روی محبت به او بزنید و دوباره به کار خودتان مشغول شوید.

حواستان باشد لبخندتان طوری نباشد که او حس کند او را مسخره میکنید! تمام حس خوب و مهربانیتان را در لبخندتان جمع کنید. با این مهربانی نه تنها میتوانیم پسر مغرور را عاشق خود کنیم بلکه هر مرد دیگری با این تکنیک شیفته ما میشود.

چگونه پسر مغرور را در یک نگاه عاشق خود کنیم

نمیتوانید این کار ا بکنید! و اگر هر کسی به شما گفت که راهکاری دارد که میتوانیم با آن پسر را در یک نگاه عاشق و دیوانه خودمان بکنیم بی شک دروغ بزرگی گفته است که خودش هم آن را قبول ندارد.

شاید در یک نگاه با طرز آرایش و نحوه لباس پوشیدن بتوان مردان را تحریک کرد یا نهایتا هوس را در آنها شعله ور کرد. اما نمیتوان با یک نگاه مردان را “عاشق” کرد! عشق و دوست داشتن چیزی نیست که در یک لحظه بوجود بیاید. اما هوس چرا.

اگر میخواهید هوس را در این مرد مغرور برانگیزید بله ما میتوانیم در مشاوره های سکس تراپی در آکادمی روانشناسی بازگشت به رابطه عاشقانه طلوع سبز شما را در زمینه داشتن رابطه های یک شبه راهنمایی کنیم. اماسوال شما این بود که چگونه “یک پسر مغرور را عاشق” خود کنیم. درست است؟

پس پاسخ آن را دادیم! خودباوری! تمرکز بر هدف و اطمینان از اینکه همه چیز با کمی تعقل و واقع گرایی محقق میشود. کافی است در مرحله اول مهارت های ارتباطی، اعتماد بنفس، خود باوری و اندکی غرور خود را تقویت کنید. و سپس به عنوان مکمل روی دوره های قانون جذب تمرکز کنید.

هرچند که اگر مرحله اول را با موفقیت بگذرانید، خود به خود یاد میگیرید که انقدر درباره ی خودتان نفوذ بد نزنید. درباره ی بدبختی و بی عرضگی خود صحبت نکنید. و خودتان را ارزشمند بدانید. این ارزشمند بودن کلید سوال چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم است!

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم
ذئوستانه برخورد کنید. درست مثل یک فرد قابل حترام معمولی

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

در نهایت میخواهیم خلاص ای از کل مقاله چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم را برایتان بیاوریم تا بتوانید راحتتر به چکیده راههای عاشق کردن افراد مغرور دسترسی داشته باشید. این نکات به ترتیب زیر اند:

  • جلوگیری از پیام دادن یا برقراری ارتباط بیش از حد
  • خودباوری
  • تمرکز بر اهداف مثبت زندگی و پیشرفت
  • در دسترس بودن اما در عین حال دست نیافتنی بودن
  • اعتماد بنفس
  • صبر برای تاثیر گذاری بر ناخودآگاه پسر مغرور

چگونه با ناخودآگاه پسر مغرور را عاشق خود کنیم

کارکرد این روش کمی پیچیده است. چون قبل از تاثیر گذاری بر دیگران باید یاد بگیرید ناخودآگاه خودتان را کنترل کنید. از این طریق به هر چه که بخواهید میتوانید برسید. ببینید ناخودآگاه منشاء احساسات و برنامه ریزی کلی علایق و اهداف ما هستند. که ارتعاشات مثبت یا منفی را به جهن اطراف میفرستند.

در دوره های روانشناسی آکادمی طلوع سبز، که زیر نظر مستقیم مرکز روانشناسی سربرگ تازه فعالیت میکند، روشهای تاثیر گذاری بر ناخودآگاه را میتوانیم باهم یاد بگیریم. با ما در ارتباط باشید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *