بازگشت به رابطه دوستی

بازگشت به رابطه دوستی


بازگشت به رابطه دوستی

چندسال پیش که همکاری با آکادمی سربرگ تازه در زمینه بازگشت به رابطه دوستی فعالیت را شروع کردیم،  پیامی از سوی عزیزی دریافت کردیم که در آن متن زیر نوشته شده بود:

سلام به روانشناسان تیم طلوع سبز

سلام من روژان هستم. من مدتها در یک رابطه عاشقانه بودم. ولی حالا این رابطه تمام شده. دلم برای عشق سابق ام خیلی تنگ شده و اصلا نمیدونم چیکار باید بکنم. او میگوید که تمایلی به برقراری دوباره ارتباط با من ندارد. اما من بدون او نمیتوانم زندگی کنم. لطفا به من کمک کنید. واقعا درمانده ام.

خب ما در پاسخ به روژان از او پرسیدیم که خواسته ی او واقعا بازگشت به رابطه دوستی است؟ و یا میخواهد احتمال بازگشت به رابطه دوستی را بداند؟ یا شاید هم اصلا میخواهد زندگی جدید را شروع کند. به هرحال ما در همه تصمیمات او در کنارش خواهیم بود. و تا روزی که بتواند یک زندگی خوب را تجربه کند دست از کمک به او برنمیداریم.

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

ما به روژان گفتیم که پیش از هرچیز برای پاسخ به این سوال درباره ی دو موضوع فکر کند. چرا من انقدر دلتنگ میشوم اما او برایش مهم نیست؟ تا بحال به این فکر کردید که چرا شما انقدر درباره ی او فکر میکنید اما او به شما اهمیت نمیده؟ اصلا راههای ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی را بلدید؟

تحقیقات اخیر نشان داده اند که در یک رابطه عاشقانه، حس تعلق خاطر و البته دوست داشته شدن درست مثل یک ماده مخدر عمل میکند. و به همین دلیل است که بعداز تمام شدن رابطه احساس درد و بیماری میکنید. اما برای پاسخ به این سوال اولین تکلیف برای برگرداندن عشق مان را انجا دهیم.

بازگشت به رابطه دوستی
پیام دادن و برقراری ارتباط ممنوع!

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

اولین تکلیف برای برگرداندن عشقمان فکر کردن است. به همه چیز دباره ی رابطه تان فکر کنید. چه شد که به اینجا رسیدید؟ چرا شما به دنبال بازگرداندن رابطه هستید اما او به شما پاسخ منفی میدهد؟

یعنی شما او را بیشتر دوست داشتید یا اصلا این یک رابطه یک طرفه بوده؟ چرا این جدایی برای شما زجر آور ولی برای او آنقدر بی اهمیت است؟ برای اینکه به درک دقیق و عمیقی از این سوال برسید، درباره ی اخلاق های خودتان و او و رفتار های هردویتان در رابطه شروع به نوشتن کنید.

کاری که باید برای رهایی از شر دلتنگی و همچنین دلتنگ کردن او انجام دهید تمرکز بر نقاط منفی رابطه تان است. درباره ی آنها بنویسید. درباره ی تمام روزهای سختی که در دوران رابطه تان با او کشیده اید بنویسید. ریز به ریز درباره ی اخلاقهای منفی او فکر کنید و بنویسید.

بعداز اینکه این موارد را با دقت بررسی کردید حالا نوبت به بازنگری رابطه و تصمیم گیری میرسد. آیا میخواهید به همچین رابطه ای برگردید یا نه؟ اگر بله پس وقتشه روش های ارتباط موثر و نفوذ به ناخودآگاه طرف مقابل را یاد بگیری.

و اگر جوابت منفی است پس شروع به ساختن یک زندگی موفق کن. همین الان لحظه شروع تو است.تمامی این موارد را در دوره بازگشت به رابطه یاد میگیرید. و درباره ی احتمال بازگشت به رابطه دوستی به صورت تخصصی مشاوره میشوید.

دوره بازگشت به رابطه

مبحث صحبت ما درباره ی دوره بازگشت به رابطه نیست. اما حالا که در تکالیف ما برای بازگرداندن عشق به آن اشاره کردیم توضیح کوتاهی میدهیم و دوباره به سراغ راه حلهای بازگشت به رابطه دوستی میرویم.

در دوره بازگشت به رابطه ای که ما تحت نظارت آکادمی سربرگ تازه برگزار میکنیم، تمامی دوستان ما که برای یادگرفتن تکنیک های تخصصی ترمیم رابطه تمام شده ثبت نام کرده اند کتاب بازگشت به رابطه را دریافت میکنند.

کتاب بازگشت به رابطه شامل 6 فصل است. و به صورت کاملا تخصصی روان شما و تفکرات شما را اصلاح و یا بهبود میبخشد. تا به کمک این تغییرات عظیم شخصیتی تان بتوانید به جایگاه اصلی انسانی خود برسید. و از این طریق هرکس که دوست داری را به ست خو جذب کنید.

اشتباه نکنید. این کتاب درمورد جادو و سحر نیست. و شما قرار نیست با خواندن دعا برای برگشتن شخصی که رفته تلاش کنید. بلکه شما به صورت کاملا علمی و از روی بررسی ها و تکنیک های روانشناسی بازگشت به رابطه به اهدافتان خواهید رسید. شما هم مثل روژان برای تماس با روانشناسان ما از طریق شماره تلفن 09129305020 در تلگرام یا واتساپ اقدام کنید.

بازگشت به رابطه دوستی
ناراحت نباشید این دوری موقتی برای داشتن روزهای بهتر لازم است.

روانشناسی بازگشت به رابطه

ما میخواهیم از شما انجام یک کار خیلی سخت را درخواست کنیم تا به مرور زمان بتوانیم به صورت باور نکردنی تمام دنیا را در دستانتان بگذاریم.( ما کاملا درک میکنیم که عشقتان برایتان تمام دنیای شماست.) پس حالا یک بار این جمله را بخوانید و سعی کنید به آن جامه عمل بپوشانید.

هرچیزی که شما را به یاد عشقتان می اندازد از دسترس خارج کنید!

دیدید گفتم کار سختی است؟ هنوز هم باور ندارید این کار مشکل است؟ پس درمورد این مرحله بازگشت به رابطه دوستی بیشتر توضیح میدهیم. قرا نیست این دوری همیشگی باشد! فقط موقتا کشیدن مواد را کنار بگذارید. تا بتوانیم بدنتان را مجبور کنیم به صورت طبیعی مواد مورد نیاز بدنش را بسازد.

باید فکر کردن درباره ی این عشق یک طرفه و دلتنگی های بدون نتیجه رو کنار بگذارید تا بتوانید بعد از بازگشت عشق از دست رفته رابطه سالمی را تجربه کنید. باید در این مدت همه یادگاری ها عکس ها، پیام ها  و حتی خاطرات مشترکتان را در یک جعبه بگذارید. تا به موقع دوباره درب این جعبه را باز کنیم و به روزهای خوبمان برگردیم.

بازگشت به رابطه پس از جدایی

خب پس قرار ما این شد که فعلا تمامی خاطراتمان را در جعبه در بسته ای قرار دهیم تا به موقع برای بازگشت به رابطه پس از جدایی به سراغشان برویم. نکته بعدی برقرار نکردن هیچگونه ارتباط با عشق سابق تان به مدت یک ماه است.

شاید فکر کنید که مثلا ما دو ماه است باهم در ارتباط نیستیم. پس تکلیف من چیست؟ باید یک ماه دیگر صبر کنم؟ جواب ما بله است. لازم است یک ماه به همراه انجام تکالیف برای برگرداندن عشق این کار را انجام دهید.

در این یک ماه سعی کنید آنقدر خودتان را مشغول کنید که فرصت فکر کردن به او و خاطراتتان را نداشته باشید. مطمئن باشید رابطه دوستی تان بعد از این مدت جدایی به شکل بهتری برمیگردد.

میدانیم این همان چیزی که میخواهید بشنوید نیست. وشاید الان  بی تفاوت از این مطلب بگذرید. اما بهترین روش برای بازگشت به رابطه پس از جدایی قطع ارتباط ناگهانی است. اگر نمیخواهید باور کنید مشکلی نیست!

دلایل بازگشت به رابطه از روش قطع ارتباط

اولین دلیل برای تاثیر گذار بودن روش قطع ارتباط ایجاد اشتیاق و کنجکاوی در ناخودآگاه طرف مقابل است. وقتی بعد از مدتها التماس برای برگرداندن عشق تان یکباره تمامی راههای ارتباطی را قطع میکنید و هیچ تماسی نمیگیرید. برای عشق سابق تان یک علامت سوال بزرگ ایجاد میکنید.

فکری که او در این مدت باخود میکند این است:

پس او کجا رفته که دیگر مدام به من زنگ نمیزند؟ نکند وارد رابطه دیگری شده است؟ نکند اصلا خودش را کشته است؟ آن دختر/پسر ضعیفی که من میشناختم بعید است به این زودی ها به زندگی عادی اش برگردد.

و این کنجکاوی ها باعث جذب شدن او به سمت شما و برقراری ارتباط دوباره شما میشود. با این تفاوت که این بار دیگر شما به سراغ او نرفته اید. و او نمیتواند به شما سرکوفت بزند. در عوض شما به پیشرفتی رسیده اید که او را متعجب میکند. و همین زمینه ساز بازگشت به رابطه دوستی  و البته موفق شدن در این رابطه خواهد شد.

بازگشت به رابطه دوستی
مسئولیت کارهایتان را بپذیرید. اگر قرار نیست راه درست را دنبال کنید پس امیدی هم به بازگشت نداشته باشید!

نکته درباره ی بازگشت به رابطه دوستی

گفتیم که باید یک ماه قطع ارتباط کنید. اما در این یک ماه باید پیشرفت کنید. اگر در این دوران جدایی و قطع ارتباط قرار است یک گوشه بنشینید و گریه و زاری کنید، فایده ای ندارد. و فقط خودتان را زجر میدهید. پس درباره ی اشتباهات در بازگرداندن عشق بخوانید و از انجام آنها دوری کنید. در کنار آن راهکارهای بازگشت به رابطه دوستی را از مشاوران ما از طریق لینک ای زیر دریافت کنید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و تلگرام

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *