نشانه های مرد عاشق

نشانه های مرد عاشق


نشانه های مرد عاشق چیست؟ یک مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد؟ از کجا می توانیم بفهمیم پسری عاشقمان شده؟

اگر در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا شما در دوراهی عشق یک پسر نسبت به خودتان قرار گرفته اید و در حال پرسیدن سوال دوستم داره یا دوستم نداره یا سوالاهایی این چنین هستید.

به همین خاطر تیم تحقیقاتی طلوع سبز با تهیه بارزترین و مهمترین نشانه های مرد عاشق به شما کمک می کند تا از عشق یک پسر نسبت به خود مطمئن شوید و خود را از شک و تردید رها کنید.

نشانه های مرد عاشق
نشانه های یک مرد عاشق را بشناسید

نشانه های مرد عاشق

درست است که گاهی تشخیص عشق از رفتارهای پسران سخت می شود. مخصوصا پسرانی که درون گرا، خجالتی یا مغرور هستند. اما عشق چیزی نیست که بشود آن را پنهان کرد. هر کس به طریقی عشقش را خواسته یا نا خواسته نشان می دهد.

از شما دور می شود

شاید تعجب کنید اما واقعیت این است که بعضی پسرها وقتی متوجه احساست خود نسبت به شما می شوند در ابتدا سعی می کنند که آن را پنهان کند. زیرا هنوز در رابطه با احساساتشان گیج و دچار شک هستند. و یا اینکه می خواهند شما متوجه این احساسات در آن ها نشوید. مورد دوم بیشتر در مردان خجالتی اتفاق می افتد و یکی از نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی است. پس اگر پسری از شما دوری کرد نگران نباشید و زود قضاوت نکنید. فقط کمی صبر کنید و به او زمان بدهید.

هر زمان و هر کجا که اراده کنید برای شما حاضر می شود

مهم نیست کجا یا کی، او همیشه برای کمک به شما حضور دارد. مثلا کافی است به او بگویید در حال برگشت به خانه هستید و تاکسی یا ماشین نیست، او هرجا که باشد خود را به شما می رساند. اغلب هم به دنبال بهانه ای می گردد که کنار شما باشد.

نظرتان را می پرسد

مردی که عاشق شما باشد دوست دارد به هر طریقی توجه و نظر شما جلب کند. به همین دلیل نظر شما برایش بسیار مهم است. معمولا در تصمیم گیری هایش سعی می کند نظر شما را بپرسد زیرا به شما اعتماد دارد.

از شما تعریف می کند

او با تعریف و تمجید از شما با زبون بی زبونی می خواهد بگوید دوستتان دارد. حتی اگر در بدترین وضعیت خود هم باشید او چیزی برای تعریف کردن از شما پیدا می کند. توجه داشته باشید که یک مرد عاشق واقعی توجه ای به اندام و بدن شما ندارد یا مدام از آن ها تعریف نمی کند. بیشترین تعریف های او راجب ویژگی های فردی، خصوصیات اخلاقی، زیبایی و یا خوشتیپ بودن شماست.

دوستانش به خوبی شما را می شناسند

اگر از دوستانش می شنوید که او راجع به شما زیاد صحبت می کند پس باید مطمئن شوید که او نسبت به شما احساساتی دارد.

پیگیر اهداف و برنامه های آینده ی شماست 

ماریسا تی کوهن دانشیار روانشناسی در دانشگاه شنت فرنسیس می گوید: وقتی مردی از شما راجع به برنامه ی آینده تان سوال می کند نشان ی علاقه و توجه او نسبت به شماست. او می خواهد بداند برای آینده چه برنامه ای دارید؟ آیا او در این برنامه ها جایی دارد؟ چطور می تواند در آینده ی شما نقشی داشته باشد؟ همچنین با دانستن اهداف و برنامه هایتان می تواند بیشتر به شما کمک کند و موضاعات بیشتری برای صحبت با شما یا بودن در کنارتان دارد.

نسبت به شخصیت شما کنجکاو است 

یک مرد عاشق دوست دارد بیشتر درباره شما، علایق و سرگرمی هایتان بداند. دوست دارد جزئیات را راجع به شما بفهمد. تا از آنها در جهت خوشحال کردن شما استفاده کند. چه گلی را دوست دارید؟ چه غذایی را دوست دارید؟ چه موسیقی گوش می دهید؟ و …

طرز نگاه پسر عاشق

نشانه های مرد عاشق
نگاه یک مرد عاشق چگونه است

طرز نگاه یک پسر به شما می گوید آیا عاشق شماست یا خیر. در اولین مورد از نشانه های یک مرد عاشق گفتیم وقتی پسر متوجه عشق و علاقه به شما در خود شود شروع به دوری از شما می کند. این را می توانید در طرز نگاهش هم متوجه شوید. طرز نگاه پسر عاشق به این صورت است که هم دوست دارد نظاره گر شما باشد هم نمی خواهد متوجه نگاه و عشق و علاقه ی او بشوید. به همین خاطر به محض اینکه حس کند متوجه ی نگاهش شده اید، نگاهش را می دزدد.

در روانشناسی مرد عاشق معتقدند اگر ارتباط چشمی قوی با شما برقرار کند و به چشمان یا صورت شما خیره شود نشانه ی عاشق بودن بودن اوست اما اگر توجه و نگاه او به سمت اندام و بدن شما برود از نشانه های مرد هوسباز است.

بنابراین یکی از راه های ساده ای که می توانید عاشق بودن یا نبودن یک مرد را تشخیص دهید طرز نگاهش است. چشم های یک فرد عاشق با شما حرف می زند.

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

برخی موارد وجود دارد که خبر از عشق پنهانی یک مرد نسبت به شما می دهد. هر مردی برای ابراز علاقه روش خاصی دارد. یکی  با تعریف کردن، یکی با مراقبت و کمک کردن و …

در این بین بعضی از مردان هستند که به راحتی عشق خود را بروز نمی دهند و از روش های خاصی استفاده می کنند. اما با آگاهی و شناخت نشانه های زیر می توان به عشق آن ها پی برد. مثلا:

جزئیات را به یاد دارد 

یکی از نشانه های پنهان مرد عاشق به یاد داشتن تمام جزئیات راجع به شماست. او تمام حرف ها و کارهای شما را به یاد دارد. اغلب مردان کلی نگر هستند و توجه ای به جزئیات ندارند. ممکن است از صحبت های شما فقط موضوع کلی را به یاد بیاورند. اما مردی که عاشقتان باشد جز به جز حرف ها و حرکات شما را به یاد دارد.

شوخ طبع می شود

نشانه های مرد عاشق

معمولا در جمع ها متوجه شوخ طبع شدنش می شوید. او سعی می کند در بامزه ترین حالتش باشد تا با این کار شما را متوجه حضور خود کند.

از شما ناراحت نمی شود

یک مرد که پنهانی عاشق شما باشد هیچ وقت نمی تواند به مدت طولانی از دست شما ناراحت باشد. حتی اگر از دستتان دلخور هم شود بعد از مدتی شما را می بخشد و بازهم می توانید شاهد مهربانی ها و حضور او در کنار خود باشید.

حسود می شود 

او نمی تواند عشق اش را به شما ابراز کند برای همین به هر مردی که کنارتان باشد حسودی می کند. از اینکه شما را کنار پسر دیگری ببیند آشفته یا عصبانی می شود. ممکن است اخم کند، ناراحت شود و از شما دوری کند یا برعکس بیشتر نزدیکتان شود.

با شما رفتار متفاوت تری نسبت به بقیه دختران دارد

به شما بیشتر پیام می دهد؟ نسبت به بقیه دخترهای اطرافش با شما مهربانتر است؟ طوری که با شما صحبت می کند با دخترهای دیگر صحبت نمی کند؟

با اینکارها می خواهد به شما بگوید برایش متفاوت هستید. جایگاه شما در قلب آن ها ویژه است.

این رفتار را در پسران مغرور عاشق بیشتر میبینیم. یک پسر مغرور معمولا به طور مستقیم علاقه اش را ابراز نمی کند و یا خیلی زمان می برد که این کار را بکند. فقط از روی بعضی از رفتارها می توانیم پی به عشق اش ببریم. مثلا اینکه رفتار او با همه ی دخترها سرد و خشک و یکسان است به جز دختری که عاشقش شده. این یکی از نشانه های مرد عاشق مغرور است.

نشانه های مرد عاشق در فضای مجازی

یک مرد عاشق در همه ی عرصه ها عشق خود را نشان می دهد. حتی در فضای مجازی. شیوه های ابراز علاقه در فضای مجازی کمی با دنیای واقعی متفاوت تر است. دنیای مجازی قوانین و محدودیت های خاص خود را دارد. از طرفی چون دو طرف نمی توانند متوجه حالات یکدیگر شوند راحت تر می توانند احساسات خود را بروز دهند و یا حرف بزنند.

برای همین در زیر برخی از نشانه های مرد عاشق در فضای مجازی را آورده ایم که حتی در دنیای اینترنت هم متوجه شوید چه کسی عاشقتان شده.

نشانه های مرد عاشق
مردان عاشق در فضای مجازی چگونه هستند؟
  • به سرعت جواب پیام شما را می دهد.
  • به استوری های شما واکنش نشان می دهد.
  • پست های قدیمی شما را لایک می کند.
  • به بهانه های مختلف به شما پیام می دهد.
  • زیر پست هایتان کامنت های تعریف می گذارد.

دلتنگی در مردان عاشق

بارز ترین ویژگی یک مرد عاشق، خواه مغرور یا خجالتی خواه درون گرا یا برونگرا، دلتنگ شدن است. دلتنگی و انتظار دو ثمره ی عشق هستند. نمی شود عاشق باشیم و دلتنگ نشویم، عاشق باشیم و انتظار نکشیم. پس اگر یک مرد دلتنگتان شد بدانید که عاشقتان شده.

به این نکته هم توجه کنید که همه ی مردان دلتنگی خود را با گفتن جمله ی دلم برایت تنگ شده ابراز نمی کنند. نشانه های دلتنگی در مردان بر حسب شرایط و موقعیت متفاوت است.

مثلا ممکن است یک مرد با عصبانی شدن یا حتی داد و بیداد دلتنگیش را ابراز کند. یا مرد دیگری بی اشتها و کم خواب شود و…

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

14 دیدگاه

  • سلام‌ من همشهری خودم بهم علاقه داره واینوگفته که نباید ازساعت دوارده شب بعد انلاین باشم بنظرشما برای زندکی منونیخوادیا رفتار بیهوده اس.واینکه براش کادوخریدم بهش گفتم گفت توخودت کادوی برام وگفتم اشکال نداره بعدقرنطینه بهت بدم گفت عیب نداره توخودت کادوی

    • سلام اینکه انتظار دارید همینطوری بدون هیچ گونه شناختی بدون کوچکترین اطلاعی الان من بهتون بگم نیت طرف مقابل شما چیه خیلی غیر منطقی هست. با حدس زدن که نمیشه چنین سوالی رو پاسخ داد. برای مشاوره و پشتیبانی میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

  • هنوزیک هفته اس باهم اسناشدیم وگفت من قصدم فقط دوستی باتونیست بلکه بیشتر بنظرشما برای ازدواج منومیخوادبااین حرفها حتی اون شب گفت گوشیتوباخودت ببرحموم ببینمت گفتم خراب بشه دیگه برام نمیخرن گفت خودم میخرم برات

  • سلام. توی تلگرام با پسری که یه سال از خودم بزرگتره آشنا شدم. مشکلی پیش اومده بود برام و ازش کمک خواستم و بهش گفتم فکر کن واقعا خیر خواه من هستی و ازش سوالی روپرسیدم تا جواب درست رو بشنوم. اونم گفت کمکت میکنم تا به هدفت برسی. قبل از این هم خیلی باهم حرف زدیم و شوخی و اینا هم بوده. حتی گفت من کمکت میکنم کنکور رو قب. ل شی با کارهایی که بهت میگم بکنی و گفت بعد از کنکور بهت زبان ترکی یادمیدم. به نظرتون این نشانه علاقه من یه؟

  • سلام یکی از پسر های اقوام بعد از اینکه آیدی منو توی اینیستا پیدا کرد اولش مدام پیام میداد سلام چطوری خوبی و…. من جواب نمی‌دادم هی بیشتر پیام میدادبعد بعضی از پیاماشو پاسخ کوتاه میدادم توی پیاما در مورد گذشته که منو دیده و اون رفتار و انجام دادم با ادب بودنم و…. صحبت می‌کرد تا اینکه بعد از مدتی تصمیم گرفتم از پیجم بیرونش کنم اما سریع متوجه شد و مدام پشت سر هم درخواست میداد و…. تا اینکه دوباره درخواستش رو قبول کردم. الان دیگه پیام نمیده چطوری وو.. اما به اکثر استوریام واکنش میده و پیام می‌فرسته تایید میکنه و تمام پست هامو لایک میکنه وپست های مختلف رو برام می‌فرسته پست هایی که اخبار میدن مراقب این سایت و اون سایت باشین اینا حک میکنن و….چند روز پیش هم اتفاقی دیدمشون که با ماشین از کنار ماشین من رد شدن اما سعی داشت خودشو مخفی کنه صورتشو بپوشونه که من. متوجه نشم و…
    من واقعا موندم که قصد ایشون چیه؟ چشونه چرا اینکار رو میکنن و……. لطفا کمکم کنید ?خواهش میکنم ??????

    • سلام در کامنت نمیشه یک مشاوره کامل داشت کامنت مناسب سوالات کوتاه و مشخص هستش برای مشاوره میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ ارتباط برقرار کنید: 09129305020

  • سلام من عاشق یه پسر مغرور شدم اون با حرفاش بهم میفهموند که انگار دوستم داره با تعریف منو همه جا میکرد اما وقتی بهش پیام میدادم جوابمو دیر میده یا اصلا جواب نمیده این نشونش چی میتونه باشه؟؟

    • سلام رفتار ها صرفا اون چیزی نیست که ما میبینیم یا متوجه میشیم باید عواملی که اون رفتار رو به وجود میاره بررسی بشه، مثلا شخصیت طرف مقابل، زندگی فردیش و همینطور شخصیت شما و رفتار شما باید بررسی بشه چون تمام این عوامل در رفتار شخص مقابل شما تاثیر داره و معنی رفتار ایشون رو باید از روی دلایل شناخت. برای مشاوره میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بید: 09129305020

  • سلام من مشاور تحصیلیم یه اقایی هست که تقریبا هم سنیم
    این اقا اوایل با من خیلی سرد رفتار میکردن ولی رفته رفته صمیمیتشون باهام بیشتر شد
    و حتی این اقا استوری دوستای منو نگاه نمیکنن ولی همیشه به استوری های من نگاه میکنن
    همیشه هم باهام شوخی میکنن یا مثلا وقتی من کوتاه جوابشونو میدم مثلا فقط میگم مرسی در ادامش یه بحث دیگه ای باز میکنن که باعث میشه حرف بزنیم
    خیلی از وقتها منو با شهرتم صدا میکنن مثلا میگن خانم فلانی خییلیی به ندرت و بعضیی وقتها ثناجان میگن بهم
    ایا ایشون بهم علاقه ای دارن؟؟؟

  • سلام خسته نباشید ممنونم از سایت مشاوره‌ای خوب شما. من یک شخصی رو دوست دارم و میدونم متقابلا اون هم منو دوست داره. اما اگه بخوایم جدی تر باشیم نمیتونم مستقیما بگم دنبال روابط موقت نیستم. راهی هست که بدون گفتن بشه فهمید؟ و اینکه خیلی انسان منطقی هست و افکار پخته ای داره… معمولا وقتی ذهنم خیلی درگیره باهام صحبت میکنه و قانعم میکنه تا حالم خوب شه و دنبال چیز هایی برای خوشحال کردن منه… اما ی موضوعی رو مدام سرش صحبت میکنه. با اینکه باهم فقط دوستیم میگه وقتی همو دیدیم حداقل دست بدیم و ی بغل هم داشته باشیم… این مورد طبیعیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *