نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی

نشانه های بارز عاشق شدن پسر خجالتی


نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی چیست؟ از کجا میتونیم بفهمیم یک پسر خجالتی عاشقمون شده یا در حال نادیده گرفتن ماست؟

همانطور که مطالب و مقاله های زیادی درباره عشق و علاقه پسران مغرور وجود دارد، دسته ای دیگر از پسران هستند که شاید کمتر درباره آن ها صحبت شود. مثلا اینکه این دسته از پسران خجالتی چطور ابراز علاقه می کنند؟ چه نشانه هایی خبر از عاشق شدن آن ها می دهد؟

ما این بار در طلوع سبز تصمیم گرفته ایم که به طور کامل در رابطه با نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی، رفتارها و خصوصیت ها و نحوه ی برخورد با آن ها صحبت کنیم و این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی
عاشق شدن پسران خجالتی

نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی

1- در حضور شما رفتار بچگانه ای دارد و به نظر احمق و دست و پا چلفتی می رسد.

یکی از بارزترین نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی که می توانید با دیدن این نشانه متوجه شوید که به شما علاقه مند شده، این است که ققط در حضور شما دستپاچه می شود و رفتارهای بچگانه از خود نشان می دهد. و وقتی شما نیستید یک فرد کاملا عادی و نرمال است.

2-ممکن هنگام صحبت با شما حرف هایش منطقی نباشد.

به دلیل اینکه با دیدن شما استرس و اضطراب وجودشان را فرا میگیرد شاید اصلا متوجه اینکه چه می گویند نشوند. و صحبت ها و حرف های آن ها برایتان کمی عجیب و غیر منطقی به نظر برسه.

3-وقتی حواستان نیست پنهانی به شما نگاه می کند.
نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی
نگاه های پنهانی پسر خجالتی

نگاه های پنهانی یکی از نشانه های اصلی پسران خجالتی ایست که عاشق شما شده اند. آنها نمی توانند به راحتی عشق خود را به شما ابراز کنند و تا زمانی که برای ابراز علاقه شان آماده شوند فقط دورا دور و پنهانی شما را نگاه می کنند.

4-ممکن است ظاهر و استایل خود را تغییر دهد.

از آن جایی که یک  پسر خجالتی نمی تواند شما را متوجه احساس و علاقه خود کند، برای جلب توجه شما و نشان دادن حضور خود ممکن است تغییری در پوشش یا موهای خود ایجاد کند. مثلا موهای خود را کوتاه کند، ریش هایش را بلند کند و …

5-دوستانش در حضور شما او را دست می اندازند.

احتمالا تنها کسی که از علاقه ی او خبر ندارد شما هستید. برای همین وقتی در جمع دوستان او وارد می شوید دوستان و اطرافیان او شروع به شوخی با او می کنند. که اینکار ممکن است باعث شود او جمع را ترک کند.

نشانه های عشق پسران خجالتی

6-به سختی می تواند با شما ارتباط چشمی برقرار کند.

احتمالا زمانی که با او صحبت می کنید نگاهش را از شما می دزدد و تا جایی که امکان دارد سعی می کند ارتباط چشمی با شما برقرار نکند. زیرا فکر می کند ممکن است به احساسات او پی ببرید. پس از این کار او ناراحت نشوید چون این موضوع نشانه این است که به شما علاقه مند شده.

7-تک تک حرف ها و کارهای شما را با جزئیات به یاد دارد.

شاید از اینکه او کوچکترین چیزهایی که حتی خودتون یادتون نمیاد را به یاد داره تعجب کنید. او حتی شیرینی مورد علاقه، کتاب مورد علاقه، برنامه های تلویزیونی که نگاه کرده اید، رفتاری که در یک موقعیت خاص داشته اید و … را به یاد دارد. اما نگران نباشید تمام این ها به خاطر توجه زیاد و علاقه ایست که به شما داره. این یکی از مهمترین نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی ایست.

تفاوت پسر خجالتی با پسر مغرور

گاه به دلیل اینکه هم پسران مغرور و هم پسرا خجالتی افراد ساکت و آرامی هستند و معمولا زیاد صحبت نمی کنند و نظر نمی دهند و … ممکن است متوجه تفاوت های آن ها نشویم و خصوصیات آن ها را باهم اشتباه بگیریم. اما باید بدانیم که با وجود یک سری شباهت ها خصوصیات این دو دسته از پسران کاملا متفاوت است. برای اینکه بدانیم با کدام دسته از این پسران مواجه شدیم باید تفاوت هر دو نوع را بدانیم. چون نحوه ی برخورد با هر کدام بسیار متفاوت است.

نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی
تفاوت عاشق شدن پسر خجالتی با پسر مغرور
8-جواب های کوتاه و مختصر به شما می دهد.

اگر در جواب سوالات و حرف های شما به جواب های کوتاه بسنده می کند فکر نکنید که از غرور یا بی اهمتی به شماست. او فقط از صحبت و رو در رو شدن با شما واهمه دارد. گاهی ممکن است پسران مغرور و خجالتی به دلیل بعضی از شباهت های رفتاری با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. در صورتی که نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور کاملا متفاوت است.

همچنین در صورت قهر کردن با این دسته از پسران و تمایل برای برگرداندن رابطه تان و آشتی با دوست پسر مغرور تون می توانید از روش های بازگشت به رابطه استفاده کنید.

9-برای خدمت دهی و کمک به شما همیشه حاضر است حتی اگر به او نیاز نداشته باشید.

یک پسر خجالتی نمی تواند برای ابراز علاقه اش به شما از کلمات و جملات رماتیک و عاشقانه استفاده کنه و شما را تحت تاثیر قرار بده. پس تلاش می کنه با کمک به شما در هر شرایطی این علاقه را به شما نشان بده. همچنین پسران خجالتی شنونده ی خوبی برای کسی که دوستش دارند هستند.

10-فضای چت منطقه ی امن او برای ارتباط با شماست.

او برای پیدا کردن شماره شما از دوستان و آشنایان استفاده میکند چون حتی برای گرفتن شماره از خودتون هم خجالت می کشد. و بعد از آن شما تازه می توانید شاهد مهارت های گفتاری او باشید. احتمالا احساس می کنید با یک شخص جدید در حال صحبت هستید. این به این خاطر است که فضای چت برای آن ها مانند یک دیواری عمل می کند که نه آن ها می توانند واکنش های شما را ببینند نه شما می توانید آن ها را ببینید و این باعث اعتماد به نفس بیشترشان می شود.

با یک پسر خجالتی چطور رفتار کنیم؟

سعی نکنید او را تغییر دهید

سعی نکنید از او یک فرد جدید بسازید. چون با این کار به او صدمه می زنید و باعث می شوید بیشتر احساس نا امنی کند. ماهیت او را قبول کنید. صبور باشید و فقط سعی کنید فضای امنی را برایش ایجاد کنید تا به مرور زمان با شما احساس صمیمت کند. به زودی می توانید شاهد عشق شدید او نسبت به خود باشید.

او را درک کنید

خجالت کشیدن از خصوصیات رفتاری اوست. باید این خصلت او را درک کنید و با آن کنار بیایید و با استفاده از راهکار های زیر به کمتر شدنش کمک کنید.

نحوه ی برخورد با پسر خجالتی

نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی
با پسر خجالتی چگونه رفتار کنیم؟
به او اعتماد به نفس بدهید

خجالت معمولا ناشی از کمبود اعتماد به نفس است. پس سعی کنید به او اعتماد به نفس بدهید تا در کمتر شدن خجالتش کمک کنید.

خصوصیات مثبتش را یادآوری کنید

به جای یادآوری اینکه چقدر خجالتی و کم روست ویژگی ها و خصلت های مثبتش را به او یادآوری کنید. از مهارت ها و توانایی هایش تعریف کنید. هرچه اعتماد به نفسش را بالاتر ببرید می توانید به او کمک کنید کمتر خجالت بکشد.

شما برای ارتباط پیش قدم شوید

قطعا یک پسر خجالتی برای گذاشتن قرار پیش قدم نمی شود. پس شما برای این کار اقدام کنید. حتی اگر به او علاقه ای ندارید سعی کنید فقط یک قرار ملاقات را ترتیب بدید تا به او فرصت یکبار صحبت کردن را بدهید.

چگونه یک پسر خجالتی را عاشق کنیم؟

از آن جایی که پسران خجالتی اغلب به سختی می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و اعتماد به نفس پایینی دارند، پس برای نزدیک شدن به این دسته از پسران باید از روش های خاصی استفاده کنیم. در اول برای اینکه بدانیم چطور می تونیم یک پسر خجالتی را عاشق کنیم لازم است از علاقه ی او با خبر شویم و بعد از آن با استفاده از راه هایی که در چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم توضیح داده ایم سعی کنید توجه او را جلب کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *