روش های دلبری از دوست پسر

چگونه از دوست پسرمان دلبری کنیم؟


روش های دلبری از دوست پسر و مردان چیست؟ چطوری برای دوست پسرمون دلبری کنیم؟ بهترین روش های دلبری از همسر چیست؟ روش های دلبری کردن چیزی است که هر زن و دختر عاشقی برای شیفته و وابسته کردن دوست پسر یا همسرش به یادگیری آن نیاز دارد. دلبری کردن اصولی دارد که اگر آنها را خوب بدانید و رعایت کنید دلبر بودن از خصوصیات بارز شما می شود.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز با تحقیق و پژوهش های که در این زمینه انجام داده، در این مقاله به شما آموزش می دهد که با 10 روش حیرت انگیز در دلبری از دوست پسر، چطور طناز و دلبر شوید.

روش های دلبری از دوست پسر
چطور دل دوست پسرمان رو ببریم؟

روش های دلبری از مردان

مردان موجودات پیچیده ای نیستند و روانشناسان بر این باورند که با کمی آگاهی و داشتن رفتار درست و استفاده از روش های صحیح می توان به راحتی رگ خواب مردان را به دست آورد.

مثلا مردان از زنان بازیگوش و هیجان انگیز بسیار خوششان می آید.

مردان دوست دارند که به آنها ابراز احساسات کنید.

ارتباط چشمی در دلبری کردن از مردان بسیار تاثیر دارد.

شاید در ابتدای یک رابطه نشان دادن بهترین خودتان کار آسانی نباشد. اما با گذشت زمان وقتی احساس راحتی بیشتری کنید، می توانید جنبه های مثبت خود را بهتر نشان دهید. و زمانی که شناخت شما نسبت به او به یک حد نصاب رسید می توانید با استفاده از آموزش های ما در مقاله ی راه های عاشق کردن یک مرد رگ خواب مردتان را به دست بگیرید.

روش های دلبری از دوست پسر

هدف از این روش ها این است که راهی را برای پایدار کردن یک رابطه سالم با دوست پسرمان پیدا کنیم که بتوانیم آن را به ازدواج نیز منتهی کنیم.

1-روی ظاهرتان سرمایه گذاری کنید.

مهم نیست که در روزهای اول رابطه هستید یا ماه ها و سالها از رابطه ی شما می گذرد، شما باید در تمام طول رابطه به ظاهر خود اهمیت بدهید. درست است که زیبایی باطنی بسیار مهمتر از ظاهر است اما به هیچ وجه نمی توان نقش زیبایی ظاهری را در جذب مردان انکار کرد. ظاهر شما بخشی از شخصیت شما را به نمایش می گذارد. همچنین شما با تمیز و زیبا بودن نشان می دهید که برای شخص مقابل احترام قائلید.

پس اگر می خواهد دل دوست پسرتان را ببرید و یک دختر جذاب و دوست داشتنی برای او باشید به ظاهر و بهداشت خود رسیدگی کنید. با یک آرایش طبیعی و ملایم چهره ی خود را با طراوت نشان دهید. از یک عطر خاص که یادآور شما باشد استفاده کنید. به رنگ ها در پوشش خود توجه کنید و سعی کنید که ترکیب رنگی جذابی را ایجاد کنید. همه می دانیم رنگ قرمز یکی از رنگ های جذاب و اغواکننده است. پس “بعضی اوقات” از این رنگ در پوشش خود استفاده کنید.

روش های دلبری از دوست پسر
آموزش دلبری برای دوست پسر
2-اجازه دهید برای به دست آوردن شما تلاش کند.

در یک رابطه شما نباید تنها کسی باشید که دلبری می کند و یا برای داشتن یک رابطه ی خوب تلاش می کند. باید گاهی او را متوجه این موضوع کنید که چقدر با ارزش هستید و او هم باید برای بیشتر عاشق کردن شما قدم بردارد.

گاهی با فاصله گرفتن اجازه دهید دلتگ شما شود. با این کار هم به او می فهمانید که شما زندگی شخصی و مشغله های خود را دارید و هم او را دلتنگ خود می کنید. مثلا در هفته یک الی دوبار را با دوستان خود قرار بگذارید و از او هم درخواست کنید که این کار را انجام دهد.

3-کمی حسادتش را برانگیخته کنید.

به کلمه ی “کمی” در این مورد توجه کنید. با ایجاد فقط کمی حسادت در دوست پسرتان می توانید از میزان علاقه و توجه او نسبت به خودتان مطلع شوید. و او را برای اینکه بیشتر برای بدست آوردن شما مشتاق شود تحریک کنید. خانم های متاهل باید توجه کنند که بعد از ازدواج اصلا نباید از این روش استفاده کنند.

4-بلند پرواز و با انگیزه باشید.

اگر هدف شما از رابطه و دوست پسر داشتن، پیدا کردن قهرمانی است که بیاید و مشکلات شما را حل کند یا نیازهای شما را برطرف کند و شما را به آرزوهای خود برساند، در این صورت در دلبری کردن شکست خواهید خورد. باید بدانید که دیگر دوران این تفکرات گذشته است.

شما باید برای زندگی خودتان هدف و برنامه داشته باشید و برای رسیدن به آن ها با انگیزه باشید و تلاش کنید. با اینکار نه تنها می توانید در چشم دوست پسرتون یک دختر با انگیزه،بلند پرواز و مستقل به نظر بیایید بلکه با داشتن یک زنگی هدف دار و هیجان انگیز که برای مردان جذاب است، می توانید به شدت آن ها را تحت تاثیر قرار دهید.

5-در شبکه های اجتماعی فعال باشید.

در شبکات اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و … فعال باشید. پست ها و استوری های جذاب بگذارید تا با اینکار او را کنجکاو کنید. این کار باعث می شود در طول روز بیشتر ذهن او را به خود مشغول کنید. و او بیشتر به شما فکر کند.  سعی کنید اصول و روش های دلبری در چت و نحوه ی گذاشتن استوری، استاتوتس و پست های جذاب را یاد بگیرید.

اگر در عاشق کردن دوست پسرتان با شکست مواجه شدید و حال او شما را ترک کرده احتمالا به درستی از روش های دلبری استفاده نکردید.

اما بعد از جدایی دیگر روش های دلبری فایده ای ندارد. شما باید از دوره های بازگشت به رابطه که به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید.

روش های جدید دلبری از پسر در چت

روش های دلبری از دوست پسر
چطوری برای پسر در چت دلبری کنیم؟

این روزها حتی مادربزرگ ها و پدربزرگ ها هم یک صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی دارند. بیشتر کارها و ارتباطات ما توسط همین فضاهای مجازی انجام می شوند یا شکل می گیرند. پس باید یاد بگیرید که چطور در همین فضاهای مجازی هم دلبری کنید.

حتی همین مورد فعالیت در شبکه های اجتماعی که در بالا به آن اشاره کردیم محدودیت ها و اصولی دارد. مخصوصا اگر که تازه وارد یک رابطه شده باشیم باید بسیار محتاطانه تر در چت با یک پسر رفتار کنیم. و علاوه بر روش های دلبری از دوست پسر، روش های چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر را به خوبی یاد بگیریم. مثلا اینکه بهترین زمان برای پیام دادن چه موقع است؟ چطور از استیکرها و ایموجی ها در چت استفاده کنیم؟ چطور در چت بامزه باشیم؟

قوانین طلایی برای دلبری با موبایل از دور

پیشرفت تکنولوژی و  فناوری در هر چیزی به وضوح دیده میشود. طوری که حتی پای خود را به عشق و علاقه و رابطه ها نیز کشانده. به همین دلیل یکی از موضاعاتی که این روزها بعد از روش های دلبری از دوست پسر در اینترنت بسیار جست و جو میشه اینه که چگونه با پیامک دلبری کنیم و روش های دلبری با موبایل چیه؟

مکالمه را چطوری شروع کنیم؟

چه سوالاتی بپرسیم؟

چطوری در چت هم جذاب باشیم؟

چه موقع مکالمه رو تموم کنیم؟

چه موقع از ایموجی و استیکر استفاده کنیم؟

احتمالا هز زمان که خواسته اید پیامی را برای دختر یا پسری که دوستش دارید ارسال کنید تمام این سوالات براتون پیش آمده. اما نگران نباشید چون جواب سوالات شما اینجاست.

روش های دلبری از دوست پسر
آموزش دلبری برای دوست پسر در چت

در زیر به چند قانون مهم در دلبری از راه دور با موبایل اشاره می کنیم:

  • مکالمه را با یک سوال یا اگر در فضای اینستاگرام یا فیسبوک آشنا شده اید با یک نظر درباره ی یکی از پست هایش شروع کنید.
  • سوالات واضح و ساده بپرسید. مثلا در اول راه راجع به فلسفه ی زندگی و جهان سوال نکنید.
  • سوال هایی که جواب آن ها تک کلمه ای باشند نپرسید. چون هدف شما از سوال پرسیدن ادامه ی مکالمه است.
  • در استفاده از ایموجی و استیکرها به هیچ عنوان زیاده روی نکنید. لازم نیست در هر پیامی که ارسال میکنید از ده تا ایموجی و استیکر استفاده کنید.
  • اگر در جواب سوال های شما فقط پاسخ می دهد و هیچ سوالی نمی پرسد یا وقتی جواب ها خیلی کوتاه یا در حد یک بله یا خیر می شود زمانی است که باید به مکالمه پایان بدید.
  • اگر دیر به شما جواب می دهد نباید پشت سرهم به او پیام بدید یا پیام هایی مانند هستی؟ کجا رفتی؟ و .. یا علامت سوال بفرستید.
  • در جواب سوالاتش صریح و روشن باشید. مثلا اگر ازتون میپرسه چیکار می کنی نگید هیچی …اگه در حال تلویزیون نگاه کردن یا مطالعه یا … هستید همان را بگویید.

راه های جذب غیر مستقیم پسران

6-ماجراجو و پرهیجان باشید.

یکی دیگر از روش های دلبری از دوست پسر که در جذب کردن غیر مستقیم پسران هم می توانید استفاده کنید این است که دختر ماجراجویی باشید. سعی کنید موقعیت هایی را ایجاد کنید که باهم به سینما، شهربازی، پیاده روی یا مهمانی و … بروید، تا او بتواند شما را در شرایط و مقعیت های مختلف ببنید. مثلا اینکه چقدر در شهر بازی می توانید پر از هیجان باشید، در مهمانی چقدر زیبا و با شخصیت باشید و …

7-غافلگیرش کنید.

اگر دوست پسرتان همیشه در غافگیر کردن شما پیش قدم می شود، اینبار شما سعی کنید که پیش دستی کنید. با دادن یک شاخ گل یا حتی پختن غذا یا شیرینی مورد علاقه اش او را غافلگیر کنید. این غافلگیری های کوچک تاثیرات بزرگی در دوست پسر شما می گذارد.

8-آشپزی کنید.

آشپزی یکی از سرگرمی هایی است که در کنار لذت بخش بودن می توانید با آن دل دوست پسرتان را هم ببرید. مثلا گاهی غذای مورد علاقه اش را درست کنید. یا حتی می توانید برای اینکه بیشتر دلبری های خود را به رخ بکشید با یکدیگر آشپزی کنید و غذایی که هر دو دوست دارید را درست کنید. با این کار می توانید لحظات خاطره انگیز و شادی را نیز ایجاد کنید.

روش های دلبری از دوست پسر
با آشپزی لوند و دلبر شوید

وابسته کردن دوست پسر

9-یک حامی خوب باشید.

منظور از حمایت، حمایت های مالی نیست. شما باید از لحاظ عاطفی و احساسی دوست پسر خود را حمایت کنید. باید به او بفهمانید که در شرایط سخت کنارش هستید. در تصمیم گیری هایش او را حمایت می کنید و تنهایش نمی گذارید.

مثلا اگر دوست پسرتان تصمیم گرفته که شغل خود را تغییر بده، این بهترین فرصت برای شماست که نشان دهید در این تصمیمش در کنارش هستید و از او حمایت می کنید.

نقش حمایتگرانه ی خود در دل بردن از یک مرد را نباید دست کم بگیرید. چون با این کار نه تنها میتونید دل دوست پسرتون را ببرید بلکه او را وابسته ی خودتون می کنید. در راه وابسته کردن دوست پسرتون می تونید از آموزش های چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم استفاده کنید.

10- به علایق او احترام بگذارید.

اگر شما و دوست پسرتان در اموری باهم تفاهم ندارید و سلیقه یا نظرات متفاوتی دارید نباید نظر خود را به او تحمیل کنید. باید به سلیقه و نظر او احترام بگذارید.

چه مردان و چه زنان دوست دارند که به نظر و علاقه ی آن ها اهمیت داده شود و حتی اگر مخالفتی دارید که برای آن دلیل منطقی وجود دارد، فقط با گفتن دلیلتان هم نظر نبودن خود را اعلام کنید.

 

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *