چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم


چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم ؟ بهترین جمله برای شروع چت با پسر چیست؟ چطور سر صحبت را در دایرکت باز کنیم؟ پروفایل چه عکسی بگذاریم؟

سوالاتی که با دخیل شدن روز به روز تلفن های همراه و انواع مختلف پیام رسان ها مانند اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، تلگرام و … و  گسترده شدن ارتباطات در این فضاها ذهن هر دختری را درگیر می کند.

با درگیر شدن زندگی روزمره در فضاهای مجازی و انجام بیشتر کارهای در این فضاها، قوانین و آداب خاصی برای این فضاها ایجاد شد. پس همانطور که برای عاشق کردن یک مرد در زندگی واقعی روش ها و قوانینی وجود دارد که باید آن ها را یاد بگیریم یا رعایت کنیم، در دنیای مجازی هم باید یاد بگیریم که چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز این قوانین ساده برای عاشق کردن یک مرد در فضای مجازی را که ممکن است کمتر از آن ها اطلاع داشته باشید و توجهی به آن ها نکنید را به طور کاملا رایگان به  شما آموزش می دهد تا با بهره گیری از آنها به هدف خود برسید.

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم
روش های عاشق کردن پسران در فضای مجازی

چگونه یک پسر را در فضای مجازی جذب کنیم؟

برای آشنایی با یک پسر شما نمی توانید فقط به قرار های حضوری بسنده کنید و از پیام دادن و چت کردن طفره بروید.

مکالمات تلفنی و چت کردن ها بخش مهم آشنایی هستند. برای همین اینکه بدانید چطور یک مکالمه را شروع کنید، در طول مکالمه چه بگویید، چه زمانی پیام بدهید و خیلی نکات دیگر بسیار حائز اهمیت است.

پس بعد از اینکه یاد گرفتیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم وقت آن است که یاد بگیریم چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم و چگونه می توانیم در چت هم دلبری کنیم.

چه عکس پروفایلی بگذاریم که پسر را جذب کنیم؟

محققان دریافته اند که عکس پروفایل می تواند بازگو کننده رازهای زیادی درباره شخصیت افراد باشد. بنابراین در انتخاب عکس پروفایل باید دقت خیلی زیادی کنید. پس با رعایت موارد زیر تصویری صادقانه اما در بهترین نوعتان را چه در پروفایل چه در پست هایتان به اشتراک بگذارید.

بدون حاشیه در زیر به نکاتی که باید در انتخاب عکس پروفایل رعایت کنید اشاره می کنیم:

نباید ها در انتخاب عکس پروفایل

  • عکس های قدیمی ممنوع. اگر از زمان عکس شما بیشتر از دو سال گذشته به هیچ عنوان آن را برای عکس پروفایلتان انتخاب نکنید.
  • گذاشتن عکس های بی کیفیت نشان از این دارد که شما فردی هستید که خیلی به مسائل اهمیت نمی دهید. پس از گذاشتن عکس های بی کیفیت خودداری کنید.
  • آیا فکر می کنید با بیشتر فتوشاپ کردن عکس هایتان جلوه ی زیباتری از خودتان را به نمایش می گذارید؟ خیر! فتوشاپ خیلی زیاد در عکس ها نشان دهنده نداشتن اعتماد به نفس است. و یک حالت تصنعی به عکس های شما می دهد. پس در استفاده از فتوشاپ زیاده روی نکنید.
چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم
عکس های ممنوعه برای پروفایل
  • جزو آن دسته از دخترانی هستید که فقط از چشم ها یا لب های خود عکس می گذارید؟ درست است که این کار نشان دهنده ی این است که نقطه قوت شما چشم ها یا لب هایتان است اما از طرفی می تواند نشان دهنده افسردگی هم باشد. زیرا شما فکر می کنید با این عکس می توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید.
  • نیاز نیست که از لحظه به لحظه ی کارهایی که در طول روز انجام می دهید در پروفایلتان عکس بگذارید. گذاشتن عکس از یک فنجان قهوه یا یک وعده ی غذایی یا… هیچ جذابیتی ندارد.

مردان جذب چه عکس هایی از دختران می شوند؟

اگر پروفایل شما فقط عکس های سلفی از خودتان است پس مطمئن باشید که مرد مورد نظر فقط یک بار بیشتر پروفایل شما را چک نمی کند. بنابراین اگر می خواهید آن قدر عکس هایتان جذاب باشد که او همیشه آن ها را چک کند باید در عکس های خود خلاق باشید.

اگر عکس های شما فقط از طبیعت و منظره هاست نشان می دهد که شما دختر کم رو و خجالتی هستید پس حداقل از یک یا دو عکس از خودتان هم استفاده کنید.

اگر هم بیشتر عکس های پروفایلتان سلفی هایی است با لباس های پر زرق و برق و آرایش و پیرایش خوب، می تواند این تصویر را در ذهن مرد مقابل ایجاد کند که شما دختری خودشیفته و از خود راضی هستید.

با توجه به نکاتی که در مورد عکس پروفایل توضیح دادیم می توانید سعی کنید بهترین عکس را برای عاشق کردن یک مرد انتخاب کنید.

چطور چت را شروع کنیم؟( قانون طلایی شروع چت با پسر)

بعد از انتخاب عکس مناسب حال وقت آن است که یک مکالمه ی جذاب را شروع کنیم. اما بهترین جمله برای شروع چت با پسر چیست؟

ممکن است شما ماه ها منتظر باشید مردی که دوستش دارید به شما پیام بدهد اما او هیچوقت این کار را نکند. پس بهتر است انتظار را کنار بگذارید و اگر او را دوست دارید و قصد عاشق کردنش را دارید خودتان دست به کار شوید.

با استفاده از قانون زیر یاد می گیریم که چطور سر صحبت را در چت باز کنیم.

قانون این است که برای پیام دادن و شروع چت باید یک دلیل مناسب پیدا کنید.

نباید مکالمه را با یک “سلام خوبی” ساده شروع کنید.

اگر او شما را نمی شناسد پس ابتدا خودتان را معرفی کنید. اگر در اینستگرام یا فیس بوک یا … با او آشنا شده اید قبل از پیام دادن او را متوجه خود کنید. با لایک کردن، با کامنت گذاشتن و … سپس مکالمه را با یک سوال یا نظر در مورد استوری یا پست هایش شروع کنید.

موضوع برای چت کردن با پسر

برای ادامه ی چت سعی کنید سوالات یک کلمه ای نپرسید. با پرسیدن سوالات خلاقانه مکالمه رو از خشکی و سردی در بیاورید.

  • از علاقه مندی ها یا حرفه اش سوال کنید.
  • اگر عکس ها و استوری های فلسفی می گذارد از دیدگاهش راجب آن ها سوال کنید.
  • اگر عکس هایی از مسافرت ها و گردش ها می گذارد درباره لوکیشن
  • آدرس آن مکان، شرایط آب و هوایی آن منطقه و … از او سوال کنید.

گاهی هم پیش می آید که پسر موردعلاقه مان را در یک مهمانی یا در یک جمع می بینیم  اما نمی دانیم چطور به سمتش برویم و با چه بهانه ای با او گفت و گو کنیم. در اینجا نیاز داریم که یاد بگیرم چگونه سر صحبت را با پسر مورد علاقه باز کنیم .

نحوه ی ابراز علاقه برای اولین بار در چت

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم
ابراز علاقه در چت

ابراز علاقه کردن مستقیم به پسرها برای هر دختری کار آسانی نیست. هرچند که اینکار نشان از شجاعت و اعتماد به نفس اوست اما شاید هنوز آنقدر که باید در خیلی از جوامع رواج پیدا نکرده باشد. و همچنین طبیعت یک زن طنازی و دلبری است و این مرد است که باید این نازها را بخرد. پس ابتدا باید یاد بگیریم که چگونه یک مرد را عاشق و وابسته کنیم و چطور آن ها را غیر مستقیم به سمت خود جذب کنیم تا خودشان در ابراز علاقه پیش قدم شوند. نباید در همان ابتدا به آنها ابراز علاقه کنیم. بعد از آن که یادگرفتیم چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم و در این کار موفق شدیم سپس می توانیم با استفاده از5 روش نحوه ی ابراز علاقه به پسر در فضای مجازی علاقه ی خود را به او ابراز کنیم.

چگونه یک پسر را دیوانه ی خود کنیم؟

منظور از دیوانه کردن پسران جذب و عاشق کردن آن هاست. در واقع اینکه چطور با رفتار و کلام خود کاری کنیم که از یک پسر یک مرد عاشق پیشه بسازیم که تنها معشوقه ی او بشویم. وگرنه دیوانه کردن هیچ کس یک نیت خیر نیست.

با این تعریف از دیوانه کردن، قطعا هر دختری می خواهد این روش ها را یاد بگیرد.

اینکه چگونه یک پسر را دیوانه ی خود کنیم بستگی به اعتماد به نفسمان، هوش و استعدادمان در شناخت مردان و پسران، زیرکی ها و طنازی های دخترانه، آگاهی از قانون جذب و… دارد.

با کنار هم قرار دادن این موارد و یادگیری و استفاده از آن ها تنها معشوقه ی یک پسر شدن کار سختی نیست.

حتی اگر او هنوز ما را ندیده باشد می توانیم یاد بگیریم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم. ما تمام این آموزش ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما می گذاریم تا کمک کوچکی باشیم برای رسیدن شما به عشقتان.

نکات پایانی و مهم درعاشق کردن یک پسر در فضای مجازی

  • رعایت تعادل در استفاده از ایموجی و استیکر. استفاده از ایموجی برای نشان دادن احساساتتان خوب است اما در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید.لازم نیست در هر جمله از 10 تا ایموجی هم ارسال کنید.
  • همه چیز باید متقابل باشد. اگر شما بعد از مدتی لایک کردن و کامنت گذاشتن دیدید که او هیچ رفتار متقابلی ندارد پس این کار را متوقف کنید.
  • بیش از حد واکنش نشان ندهید. لازم نیست به هر پست یا استوری که می گذارد واکنش نشان دهید. فقط قرار است او را متوجه حضور خود کنید.
  • فکر کنید.قبل از گذاشتن هر عکس یا متنی در استوری یا پست های خود فکر کنید. چرا این عکس را می گذارید؟ هدف شما از گذاشتن این متن چیست؟ استوری یا پستی نذارید که از آن پشیمان شوید.
؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *