چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم


چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم ؟ چطور قلب یک پسر را به دست بیاوریم؟ چطور یک پسر راعاشق خود کنیم؟ این پرسش ها و مشابه آن ها همه سوالات دخترانی است که یا به تازگی نامزد کرده اند و یا عاشق مردی شده اند که می خواهند او را هر روز عاشق تر کنند و قلبش را تسخیر کنند از خودشان می پرسند.

مطالب زیادی برای عاشق کردن یک مرد وجود دارد. روش ها و راهکارهای زیادی برای دلبری کردن هست اما بهترین و مفیدترین آن کدام است؟ از کجا می توانیم بفهمیم این روش ها درست هستند؟

تیم روانشناسی طلوع سبز با چهارسال سابقه ی درخشان با فعالیت در این زمینه و گرفتن بیشترین نتیجه و بازخورد های مثبت، بهترین راهکارها برای تسخیر قلب یک پسر را برایتان گردآوری کرده است و تمامی این آموزش ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده است.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم
چگونه صاحب قلب یک پسر شویم

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم؟

در ابتدا نیاز است که بدانید برای تسخیر قلب یک مرد و عاشق کردن او باید دو مهارت را به خوبی یاد بگیرید.

  1. خود شناسی
  2. دگر شناسی

شما با یادگیری این دو مورد نه تنها می توانید کلید قلب یک مرد را به دست بیاورید و قلبش را تسخیر کنید بلکه می توانید در دید هر کسی، چه مرد و چه زن یک فرد جذاب و کاریزماتیک باشید.

خودشناسی راهی برای تسخیر قلب یک مرد

اینکه شما شناخت کافی از شخصیت و درونیات خود داشته باشید می تواند شما را در رسیدن به هر هدفی کمک کند.

  • به چه چیزهایی علاقه دارید؟
  • چه حرف ها یا رفتارهایی شما را ناراحت می کند؟
  • چه چیزی شما را هیجان زده و خوشحال می کند؟
  • از چه تفریحاتی لذت می برید؟
  • چه زمان هایی نیاز به تنهایی دارید؟
  • وقتی عصبانی می شوید چه رفتاری از خود نشان می دهید؟
  • بودن در کنار چه مردی به شما احساس خوشبختی می دهد؟
  • آیا اهل مسافرت و گردش هستید؟
  • بیشتر احساساتی هستید یا منطقی؟

خوب به این سوال ها فکر کنید؟ جواب آن ها می تواند به شما در شناخت بیشتر خودتان کمک کند.

بعد از اینکه توانستیم با روحیات و درونیات خود بیشتر آشنا شویم حال می توانیم با دگرشناسی مردی را که مناسب با روحیات ما باشد را انتخاب کنیم و یاد بگیریم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم.

بعد از گذشتن از این دو مرحله ی مهم، حال وقت آن است که برای جواب دادن به سوال چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم نکات زیر را بدانیم.

پس بی مقدمه به سراغ روش های تسخیر قلب یک مرد می رویم.

چگونه قلب یک پسر را به دست بیاوریم؟

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم
روش های به دست آورد قلب پسران
1-با دوستان او دوست شوید

هیچ پسری دوست ندارد بعد از آشنایی با یک دختر دوستانش را از دست بدهد. و تمام زندگی خود را صرف او کند. پس با گفت و گو و همراهی او در جمع دوستانش و نشان دادن اینکه نمی خواهید او را از جمع دوستانش جدا کنید شاه کلید قلب او را به دست آورید.

2-غذا

بله. غذا! اکثر مردها عاشق غذا و خوردن هستند. پس یک راه جالبی که شاید کمتر به آن توجه کنید همین غذاست. با استفاده از غذا می توانید یک پسر را تور کنید. حال با غذا چگونه می توانیم یک پسر را تور کنیم ؟

او را در خوردن غذاهای مورد علاقه اش همراهی کنید. اگر می دانید که به یک غذای خاصی مثلا پیتزای سبزجات علاقه دارد و از خوردن آن بسیار لذت می برد به او پیشنهاد دهید که نظرت چیه امروز بریم پیتزای سبزیجات بخوریم؟ با این روش هم او را در انجام کار مورد علاقه اش همراهی کرده اید هم نشان می دهید که به علاقه مندی های او توجه می کنید.

یا به عنوان یک غافلگیری سعی کنید غذای مورد علاقه اش را درست کنید. بعد از انجام این دو کار خودتان از تاثیر شگفت انگیز آن تعجب خواهید کرد.

3-آن ها را بخندانید

همه از بودن در کنار شخصی که خنده روست و باعث خندیدن بقیه می شود لذت می برند. کسانی که شاد و پر انرژی هستند و بلدند اوقات خوشی را برای افراد ایجاد کنند به طور ذاتی و با تاثیر بر ناخودآگاه دیگران جذاب دیده می شوند.

پس برای به دست آوردن قلب یک مرد نیاز داریم بدانیم که چگونه یک پسر را بخندانیم

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم
با خنده دلبری کنید
4-ببخشید

اگر در طول رابطه پیش بیاید که یک تاریخ مهم مانند تولد یا تاریخ آشنایتان را فراموش کند یا اشتباه کوچکی انجام دهد نباید به هیچ عنوان دعوا و قهر راه بیندازید. برای به دست آوردن قلب یک مرد باید بدانید چه زمانی لوس بازی را کنار بگذارید. اینکه بگویید دلخور شده اید کافی است. با بخشش هم نشان می دهید که جایگاه مهمتری در قلب شما دارند و هم اینکه خودتان می توانید جایگاه ویژه ای در قلب آن ها پیدا کنید.

5-تحسین و قدردانی

چیزی که مردها بیشتر از هرچیزی نیاز دارند و شاید هرگز به روی خود نیاورند نیاز به تحسین شدن است. آن ها دوست دارند از طرف زنی که دوستش دارند مورد تحسین، تشویق و همچنین قدردانی قرار بگیرند. اگر شما را به یک غذا دعوت می کند از او قدردانی کنید یا اگر از شما حمایت می کند از اینکه در کنار شماست از او قدر دانی کنید. با این کار به او می فهمانید که متوجه ارزش هایش هستید و او می تواند بهترین حامی شما باشد.

 چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

دسته ای از پسران هستند که بدست آوردن رگ خوابشان کمی سختر از بقیه ی پسران است. پسران مغرور معولا به خاطر چهره ی جدی و مرموزی که دارند برای دختران از جذابیت خاصی برخوردارند و معمولا دختران دوست دارند بدانند که در ذهن آن ها چه می گذرد و پشت این نگاه های سرد و خشک چه رازی نهفته است.

2 روش مهم از 10 روش موجود برای اینکه چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم وجود دارد.

1-اعتماد به نفس داشته باشیم

از آن جایی که یک پسر مغرور خودش از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است پس هیچوقت عاشق یک دختر بی اعتماد به نفس که دائم در حال پنهان کردن خود است، از صحبت کردن در جمع می ترسد و خیلی کم لبخند می زند نمی شود.

پس اگر عاشق یک پسر مغرور شده اید و می خواهید قلبش را تسخیر کنید کلید شما داشتن اعتماد به نفس است.

اعتماد به نفس نه تنها کلیدی است برای نفوذ به قلب یک پسر مغرور بلکه شاه کلیدی است برای ورود به قلب هر پسری.

2-خودمان باشیم و به خودمان احترام بگذاریم

شاید فکر کنید باید با یک پسر مغرور مانند خودش رفتار کنید یا برعکس خیلی با او مهربان باشد تا او را به سمت خود جذب کنید. اما این اشتباه را نکنید. افراد مغرور به دلیل خود برتر بینی معمولا ارزشی برای مهربانی بیش از حد شما قائل نیستند و همچنین با رفتار کردن مانند خودشان بیشتر آنها را از خود دور می کنید.

پس چه کنیم؟ فقط کافی است خودتان باشید و نشان دهید که برای خودتان و چیزی که هستید ارزش قائلید.

چگونه یک پسر را دیوانه ی خود کنیم؟

دیوانه کردن یک پسر در واقع لفظی است که برای عاشق و وابسته کردن یک پسر استفاده می شود. وقتی بتوانیم کاری کنیم که یک پسر عاشق و وابسته ی ما شود طوری که تنها معشوقه ی همیشگی او ما شویم در واقع توانسته ایم او را دیوانه ی خود کنیم.

حال اینکه چطور یک پسر را عاشق و وابسته ی خود کنیم طوری که دیوانه ی ما شود به موارد زیادی بستگی دارد. با چگونه یک پسر را دیوانه ی خود کنیم در 10 قدم یاد میگیرید که چطور با ارتباطات چشمی، زبان بدن، شیک پوشی، نحوه ی درست استفاده از جملات عاشقانه و… برای همیشه وارد قلب یک پسر شوید.

کلام آخر

اینکه چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم به موارد زیادی بستگی دارد. اولین و مهمترین آن این است که تلاش برای تسخیر قلب پسری که شخص دیگری را دوست دارد یا در واقع قبل از شما دختر دیگری قلبش را از آن خود کرده بی فایده است.

دومین مورد این است که باید خودتان را باور کنید. اگر او نامزد شماست و یا زمانی از آشنایی شما می گذرد پس در واقع شما نصف مسیر را رفته اید. او شما را دوست دارد. نصف دیگر مسیر فقط به این بستگی دارد که به درستی از نکته هایی که در این مقاله اشاره کردیم استفاده کنید تا بتوانید این دوست داشتن را به یک عشق ابدی تبدیل کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *