چگونه دلبری کنیم

چگونه دلبری کنیم


چگونه دلبری کنیم ؟ آیا دلبری از پسران برایتان سخت است؟ راه های دلبری را نمی دانید؟ برای دلبری از یک پسر انجام چه کارهایی اشتباه و چه کارهایی واجب است؟

آیا با پوشیدن لباس های تنگ و اغواگرانه می تونیم دلبری کنیم؟ چطور با بامزه بودن می توان دل یک پسر را بدست آورد؟ چگونه با ظاهر ساده و آرایش کم می تونیم برای یک پسر دلبری کنیم؟

با رعایت بایدها و نبایدها و توجه به 10 نکته مهمی که توسط تیم طلوع سبز برای شما آماده شده است، آموزش می بینید که چگونه دلبری کنیم .

چگونه دلبری کنیم برای پسر

10 تکنیک در این مطلب بررسی می شود که در این موارد به روش های چگونه دلبری کنیم می پردازیم. دلبری از پسران به دو فاکتور نیاز دارد، فاکتور اول مربوط به خود شما و ویژگی های تان هست بستگی دارد و فاکتور دوم مهارت ارتباطی است که باید آن را افزایش دهید.

1_خودتان را دوست داشته باشید.

اولین اصل برای اینکه در بهترین حالت از روش های چطور دلبری کنیم بهره ببرید، تکیه بر داشته های خودتان است. به خودتان علاقه داشته باشید، یا واضح تر، خودتان را دوست داشته باشید. به خودتان عشق بورزید. باطن و ظاهر خود را دوست داشته باشید.

باید آنقدر برای خودتان ارزش قائل باشید که با رفتارتان به پسری که قصد دلبری کردن از او را دارید، بفهمانید ارزش وجودی شما زیاد است و باید همه چیز شما را دوست داشته باشد.

اما این نکته به این معنی نیست که اگر ضعف و نقصی داریم همانطور رهایش کنیم و بگویم اگر کسی می خواهد مرا بدست آورد، باید با تمام خوبی ها و بدی هایم مرا بپذیرد.

  • به خودتان چه از لحاظ باطنی و چه ظاهری رسیدگی کنید.
  • غذای سالم و خوب بخورید.
  • ورزش کنید.
  • ناخن ها و موهای خود را مرتب کنید.
  • لباس هایی را بپوشید که در عین سادگی و زیبایی به شما حس خوب و راحتی می دهند.
  • مطالعه کنید.
  • از یادگیری غافل نشوید.

این کارها علاوه بر اینکه به خودتان احساس با ارزش بودن می دهد، شما را در چشم مرد مورد علاقه تان نیز جذابتر نشان می دهد.

چگونه دلبری کنیم
رسیدگی به ظاهر و بااطن
2_انرژی مثبت باشید.

برای دلبری از پسر مورد علاقه خود باید از منفی نگری ها و غر زدن راجع به زندگی دست بردارید. قطعا هیچ پسری از هم نشینی و هم صحبتی با دختری که مدام از انجام کارهای روزانه، کارهای اطرافیان و … شکوه و گلایه می کند لذت نمی برد.

از علایق خود صحبت کنید. از چیزهایی که در زندگی لذت میبرید و کارهایی که دوست دارید انجام دهید خرف بزنید. این اشکالی ندارد که گاهی شکایت کنید اما در کنار یک بار شکایت 5 نکته مثبت را هم ذکر کنید.

اگر از شغل یا رشته درسی خود خوشحال هستید و نکات مثبتی در آن وجود دارد راجع به آن صحبت کنید. نه نکات منفی آن مانند اینکه رشته شما هیچ آینده ای ندارد یا حقوقی که دریافت می کنید خیلی کم است.

اگر از سوار شدن بر دوچرخه یا رانندگی می ترسید یا حتی آشپزی را خوب بلد نیستید خب تمام این ها را به انرژی مثبت و موضوعی برای خندیدن تبدیل کنید. شاید خنداندن پسران کار سختی باشد اما توصیه های زیر تا حدودی به شما کمک خواهد کرد.

چطور یک پسر را بخندانیم

شاید گفتن خندیدن با یک پسر برای شما سخت باشد، اما در واقعیت تنها مانع شما برای اینکه بدانید چطور یک پسر را بخندانیم ترس و عدم اعتماد به نفس تان است. باید بر این ترس غلبه کنید و برای افزایش صمیمیت رابطه به پسر مورد نظر نزدیک شوید و تعامل بیشتری بین خودتان ایجاد کنید.

  • در بامزه بودن تقلید نکنید.
  • نوع شوخ طبیعی پسر مقابل را تشخیص دهید.
  • در زمان مناسب با او شوخی کنید.
  • تعجب برانگیز باشید.

چطور دلبری کنیم برای پسر

چگونه دلبری کنیم
دختران بامزه بیشتر دلبری می کنند
3_بامزه باشید.

بامزه باشید اما نه اینکه جز شوخی کار دیگری انجام ندهید. برای شاد کردن فضا زمان سنج باشید و هر کاری را هر جا و در هر موقعیت  انجام ندهید.

شما باید آنقدر فرد جالب، شوخ طبع، خوش مشرب و سرگرم کننده ای باشید، که پسر مورد علاقه تان با هر بار دیدن شما لبخند بر لبش ظاهر شود. با این کار شما نه تنها می توانید از آن پسر دلبری کنید، بلکه مانند یه آهن ربای مغناطیسی افراد زیادی را به خود جذب می کنید که از بودن با شما لذت می برند.

با سرگرم کننده ترین فرد یک جمع بودن قطعا توجه پسر مورد علاقه تان به شما جلب می شود. گاهی کارهای بامزه انجام دهید. لباس های جالب بپوشید! از انجام این کار ها، از جک گفتن و شوخی کردن نترسید. نشان دهید که سعی می کنید از هر چیزی نهایت لذت را ببرید و اتفاقات را آنقدر جدی نمی گیرید. و می توانید به تنهایی در هر لحظه و هرجا اوقات خوش و لذت بخشی ایجاد کنید.

4_از او تعریف کنید.

با یک تعریف صمیمانه و ساده به او بفهمانید که ویژگی های مثبت او برای شما اهمیت دارد و متوجه آنها می شوید. فقط زمانی این کار را انجام دهید که چیزی برای تعریف کردن باشد. مثلا اگر لباسی را پوشیده که در آن واقعا خوب به نظر می آید و متفاوت تر از همیشه شده است از پوشش او تعریف کنید. یا اگر رانندگی خوبی دارد از مهارت او در رانندگی تعریف کنید.

توجه کنید که در این کار به هیچ وجه زیاده روی نکنید. نیازی نیست که با تعریف و ستایش بیش از حد او را خسته و معذب کنید. زیرا نتیجه برعکس می شود.

چطوری دلبری کنیم برای پسر

5_ارتباط چشمی داشته باشید.

از چشم های خود بهترین استفاده را کنید و از تماس چشمی غافل نشوید. چشم ها کلید دلبری از پسران است. اگر می خواهید بدانید چگونه دلبری کنیم برای پسر، از قدرتی که چشمانتان دارد استفاده کنید. در هنگام صحبت با او، به چشم هایش نگاه کنید.

اما سعی نکنید به او زل بزنید یا خیره شوید! همین که هنگام صحبت مدام به اطراف یا پایین نگاه نکنید کافی است. چون با این کار دختر بی اعتماد به نفسی جلوه می کنید، یا ممکن است فکر کند که به حرف هایش اهمیت نمی دهید.

 

6_به ظاهر خود رسیدگی کنید.

از ظاهر خود غافل نشوید، قطعا ظاهر شما اولین چیزی است که مورد توجه پسر مورد علاقه تان قرار می گیرد. از تمیز و مرتب بودن لباس های خود مطمئن شوید.

بدانید که درست یا غلط، بخشی از شخصیت شما در پوشش و ظاهر تان منعکس می شود. پس سعی کنید مناسب با شخصیتتان لباس بپوشید. راز چگونه دلبری کردن از پسران یا حتی عاشق کردن آنها در یک نگاه پوشیدن لباس های اغواگرانه یا بیش از حد باز و تنگ نیست.

با یک لباس ساده و در عین حال تمیز و مرتب می توانید همیشه تاثیر گذار باشید، به رنگ بندی لباس هایی که انتخاب می کنید توجه کنید، رنگ ها می توانند احساس به وجود بیاورند اگر در پوشش خود یک هارمنی به وجود آورید در تسخیر قلب یک پسر موفق تر عمل خواهید کرد.

7_آرایش غلیظ نکنید.
چگونه دلبری کنیم
آرایش غلیظ برای دلبری ممنوع

بیش از حد آرایش نکنید، با اینکار نه تنها زیبا به نظر نمی رسید بلکه با آرایش زیاد چهره ی خود را دچار تغییر می کنید و یک پسر ممکن است که به این فکر کند که شما از چهره خود راضی نیستید، ” این موضوع از نظر تمام مردم نشانه نبود اعتماد به نفس است”. همچنین آرایش زیاد شما را خسته و پیرتر نشان می دهد. ملایم و متناسب با محیط و شرایط آرایش کنید.

در عوض بیشتر به پوست خود برسید، از محصولات مراقبتی پوست و مو استفاده کنید تا پوست و مویی سالم داشته باشید. از روغن های مخصوص مژه و ابرو استفاده کنید تا به طور طبیعی زیبا باشند. و با کمتر آرایش کردن چهره ی خود را شاداب، سالم و طبیعی نشان دهید.

دلبری کردن از مردان

اولین شرط برای دل بردن از یک مرد، این است که بدانید مردان جذب چه زنانی می شوند. هر پسر از کدام دسته از دختران خوششان می آید؟ بعضی پسران دختران شوخ طبع، بعضی دیگر دختران سر سخت را می پسنند، 13 قانون جذب مردان به شما می گوید مرد مورد نظرتان جذب چه دختری می شود؟

8_دست نیافتنی باشید.

 یکی از مهترین راه ها برای دلبری و جذب هر نوع مردی، دست نیافتنی بودن یک دختر است. مردان وقتی از یک دختر نه می شوند غرورشان جریحه دار می شود. بعد از آن به این فکر می کنند که چرا این دختر نباید به من علاقه مند شود؟ پس گاهی در کنار دلبری از پسران سعی کنید طنازی دخترانه ی خود را حفظ کنید و دست نیافتنی باشید.

وقتی مدام در دسترس آنها باشید عدم حضور شما را متوجه نمی شوند و این فرصت را برای اینکه او نیز برای شما تلاش کنند می گیرید. اجازه دهید دلتنگ شما شوند.

دست نیافتنی بودن علاوه بر اینکه یکی از روش های دلبری از دوست پسر است، روشی است که در دلتنگ شدن یک پسر تاثیر دارد. اما چرا دلتنگ شدن طرف مقابل مسئله مهم در یک رابطه است. وقتی ما دلتنگ شخصی شویم بعد از دیدار بیشتر به او نزدیک خواهیم شد.

گار خود را پایین می آوریم، دیوار ها را از میان برمیداریم. کار هایی که حاظر به انجام آن نبودیم را برای طرف مقابل انجام می دهیم. بیشتر به او وابسته می شویم و بیشتر برای داشتن او و حفظ رابطه عاطفی خودمان تلاش می کنیم. آیا میخواهید بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنیم ؟

چگونه در چت دلبری کنیم؟

9_از کلمات کوتاه استفاده نکنید.

در هنگام صحبت کردن با او در پیامک ها و فضای مجازی از کلمات کوتاه استفاده نکنید. به مکالمه ی زیر توجه کنید:

  • دختر: رشته ی تحصیلیتون چیه؟
  • پسر: مهندسی کامپیوتر
  • دختر: عه چه جالب. خواهر من هم تو همین رشته تحصیل می کنه .

هدف این نیست که به طرف مقابل بگوید خواهرتان در چه رشته ای تحصیل می کند. هدف داشتن موضوعی برای  صحبت و گفت و گو بیشتر است.

اگر بدانیم چگونه در چت دلبری کنیم برای یک پسر کار ها ساده تر خواهد شد. چون تاثیر گذاری در چت روی یک پسر ساده تر است و فرصت بیشتری برای این کار داریم. در هنگام چت با پسران باید چند نکته را رعایت کنید مثل؛ ساعت چت، سریع پاسخ دادن یا دیر پاسخ دادن، میزان صمیمیت و …

10_خودت باش.
چگونه دلبری کنیم
خودتان باشید و از وقت گذراندن کنار دوست پسرتان لذت ببرید

کلام آخر اینکه خودتان باشید و تلاش بیش از حد برای جذاب بودن نکنید. اگر دائم این سوال برایتان پیش می آید که چرا پسری که من دوستش دارم من را دوست ندارد؟ جواب این است که وقتی شما به پسری علاقه مند می شوید بیش از حد سعی می کنید به چشم او بیایید.

در این راه حرف هایی میزنید یا کارهایی را می کنید که شاید در حالت عادی انجام نمی دهید. دقیقا همین تلاش های بیش از حد شما نتیجه ی عکس می دهد و پسر رویاهایتان بیشتر از شما دور می شود. پس خودتان باشید و شخصیت اصلی خود را در کنار تمامی این مراحل و راه ها حفظ کنید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *