چگونه یک پسر را بخندانیم

بهرین روش های خنداندن پسرها


چگونه یک پسر را بخندانیم؟چگونه می توانیم با خنداندن یک پسر او را عاشق خود کنیم؟ اگر فکر می کنید نمی توانید با خنداندن پسران دل آن ها را به دست بیاورید اشتباه می کنید. با انجام چند روش ساده ی زیر می توانیم مانند فیلم های عاشقانه یاد بگیریم چطور بامزه باشیم و با بامزه بودن هر پسری را شیفته ی خودمون کنیم.

این بار با پژوهش ها و تحقیقات طلوع سبز همراهیم تا فقط با چند راهکار ساده اما مهم یاد بگیریم که چطور می تونیم حس شوخ طبعی را در خود ایجاد کنیم و با استفاده از همین شوخ طبعی چگونه یک پسر را بخندانیم و دلش را ببریم.

چگونه یک پسر را بخندانیم
آموزش خنداندن پسران

چگونه یک پسر را بخندانیم؟

خنگ باشید

بله درسته! شاید در نگاه اول به این تیتر به نظر عجیب برسه که چرا باید برای خنداندن یک پسر خنگ باشیم؟ باید بگوییم که ساده ترین راه برای خنداندن یک پسر عبوس، خنگ بودن است.

این خنگ بودن به این معنی نیست که به محض آشنایی با یک پسر خنگ بازی در بیاورید، اما اگر قرار باشد بخواهید در طول رابطه دائم یک دختر با شخصیت و منطقی باشید، هم برای خود خسته کننده می شوید هم برای پسران. بگذارید متوجه شوند که همراه این پرنسس با شخصیت یک کودک درون هم زندگی می کند که گاهی دوست دارد کارهای بچگانه انجام دهد. گاهی دوست دارد بر روی جدول های حاشیه خیابان قدم بزند.

می توانید از کارهای زیر ایده بگیرید:

  • چهره های بامزه درست کنید.
  • یک مسابقه غذایی، مثلا پیاز خوری را امتحان کنید.
  • گاهی با یک لهجه یا زبان خارجی خاص خود حرف بزنید.
  • از تیکه کلام منحصر به فرد خودتان استفاده کنید.

توجه کنید در شرایط عادی باید هوش و ذکاوت خود را نشان بدهید. منظور از خنگ بودن فقط برای شرایطی است که می خواهید یک پسر را بخندانید.

علایق او را کشف کنید

لزوما چیزی که شما را می خنداند قرار نیست او را هم بخنداند. برای اینکه بدونیم چگونه یک پسر را بخندانیم باید علاقه مندی هایش را بشناسیم.

  • از چه کمدین هایی خوشش می آید؟
  • کدام برنامه های طنز را تماشا می کند؟
  • خودش برای خنداندن شما یا دیگران از چه نوع شوخی هایی استفاده می کند؟

با شناخت این موضوعات راحت تر می توانید تشخیص دهید که از چه نوع شوخی های برای خنداندن او استفاده کنید.

چگونه یک پسر غریبه را جذب خود کنیم؟

اگر به پسری علاقه مند شدید که هیچ شناختی از او ندارید و او هم شما را نمی شناسد اولین قدم برای اینکه او را جذب و عاشق خود کنید طبیعتا این است نشان دهید به او علاقه دارید. بعضی دختران  بدون ترس و رودربایستی علاقه خود را ابراز می کنند اما برخی دیگر ترجیح میدهند از روش های زیر استفاده کنند و غیر مسقیم این کار را انجام دهند.

چگونه یک پسر را بخندانیم
نگاه و لبخند دو کلید دلبری از پسر
نگاه کنید

فقط با چند ثانیه نگاه کردن در چشمانش می توانید نشان دهید که به او علاقه مند هستید. در نگاه کردن سعی نکنید خود را مشتاق یا عاشق نشان دهید. فقط با چند ثانیه نگاه کوتاه بفهمانید که از شروع یک مکالمه با او خوشحال می شوید.

لبخند بزنید

وقتی پسر مورد علاقه تان در حال نزدیک شدن به شماست لبخند را فراموش نکنید. هیچ چیر مثل یک لبخند زیبا نمی تواند نشان دهنده ی این باشد که شما فردی صمیمی و کاریزماتیک هستید.

اجتماعی باشید

پسران معمولا از دخترانی که دوستان خوب و زیاد و همچنین تعاملات اجتماعی خوبی دارند بیشتر خوششان می آید تا دختری غمگین و تنها و گوشه گیر.

بعد از رعایت این نکات می توانیم او را متوجه علاقه ی خود کنیم. اما برای اینکه او هم عاشق ما شود این کارها کافی نیست. باید روش های جذب و اینکه چگونه برای یک پسر دلبری کنیم را یاد بگیریم.

همچنین اگر قبلا روش های دلبری نمی دانستید و نتوانستید از دوست پسر یا نامزدتان دلبری کنید و حال او شما را ترک کرده، نگران نباشید! بخوانید: چگونه عشق خود را برگردانیم ؟

3 اصل مهم برای بامزه بودن

چگونه یک پسر را بخندانیم
یک دختر بامزه و شاد باش
1-برای بامزه بودن تلاش نکنید

وقتی سعی می کنید که بامزه باشید این سعی شما در رفتارها و کلامتان کاملا ظاهر می شود. طبیعی باشید و اجازه بدبد که مکالمه شما یک جریان طبیعی داشته باشه.

نگران این نباشید که به اندازه ی کافی بامزه نیستید یا او را نمی خندانید. اگر از خودتان لذت ببرید بقیه هم از شما لذت خواهند برد.

2-به شوخی های او واکنش نشان دهید.

برای اینکه بدانیم چگونه یک پسر را بخندانیم و بامزه باشیم لزوما احتیاجی نیست که مدام کاری کنیم. گاهی همین که به شوخی های آن ها واکنش نشان دهید و بخندید خودش باعث ایجاد یک فضای شاد و خنده دار می شود.

به آن ها نشان دهید که تحت تاثیر قرار گرفته اید تا با این کار خودشان را هم تحت تاثیر قرار دهید.

3-از خجالت کشیدن خجتالت نکشید!

اغلب بعضی از خجالت کشیدن ها به تنهایی باعث بامزه بودن و خنداندن پسران می شود. پس اصلا نگران خجالت کشیدن های خود نباشید.

مثل وقتی که فنجان چای رو لباس شما ریخته و از دیده شدن آن خجالت می کشید و یا شوخی یا رفتاری می کنید که بعد از آن خجالت زده می شوید و به دنبال این خجالت ها سعی می کنید خودتون را پنهان کنید، یا کارهایی انجام می دهید که حس خجالت را نشان ندهید، گاهی شرایط بامزه ای را برای شما ایجاد می کنه.

چگونه یک پسر را دیوانه ی خود کنیم؟

همه ی ما با دیدن فیلم ها و سریال های عاشقانه، شیفته ی مردان عاشق پیشه ای میشویم که در عاشق پیشگی نظیر ندارند. و این سوال برامون پیش میاد که چیکار باید بکنیم که پسری که دوستش داریم همینجور عاشق و شیفته ی ما بشه؟

چگونه یک پسر را بخندانیم
چطور یک پسر را عاشق و مجذوب خود کنیم؟

اگر به همین فیلم ها و سریال ها رجوع کنیم می بینیم که دخترانی که معشوقه های این پسران عاشق پیشه هستند، از خصوصیت های خاصی برخور دارند. به عنوان مثال اکثر این دختران با اعتماد به نفس و مستقل هستند. یا به دنبال رسیدن به اهداف بزرگشان هستند. با دانستن این خصوصیات و ایجاد یا تقویت آن ها در خود، شما هم می توانید همان دختر رویایی شوید که پسر رویاهایتان را دیوانه خودکرده اید. عاشق و شیفته کردن پسرها کار سختی نیست اگر که بلد باشیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم.

عاشق و دیوانه کردن پسرها با 6 روش طلایی زیر:

اعتماد به نفس داشته باشید.

طبق اصول روانشناسی دخترانی که عذت نفس و اعتماد به نفس ندارند برای مردان جذابیتی ندارند. از بودن در مرکز توجه نهراسید و بدون ترس صحبت کنید و لبخند بزنید. صاف راه بروید و بشینید و غوز نکنید. از بیان کردن نظر و ایده های خود نترسید.

پر شور و شوق باشید.

درباره ی علایق و اهدافتان با اشتیاق و پرشور باشید. مردان به سرعت شیفته ی دختران خاص و منحصر به فرد می شوند. دخترانی که اهداف خاص خودشان را دارند و برای رسیدن به آن ها به شدت با انگیزه و مشتاق هستند جذابیت خاصی نزد مردان دارند.

قاطع و راسخ باشید.

در بحث ها و گفت و گوهاتون با مردها برای پیشگیری از دعوا و مشاجره ها احتمالی ای که ممکنه پیش بیاد تسلیم نشید. وقتی خودتان برای حرف هایی که میزنید و کارهایی که می کنید ارزش قائل نباشید شخص مقابل هم متوجه ارزش های شما نمیشه. پس قاطع باشید و سعی نکنید همیشه فرمان بردار  باشید. از بحث کردن نترسید. پسران بحث و کل کل با دختران را دوست دارند. و دخترانی که در بحث کوتاه نمی آیند برایشان جذابتر هستند.

مهربان و خوشرو باشید.

خصوصیتی که مردان بیش از هر چیزی در دختر مورد علاقه شان جست و جو می کند نه لب های قلوه ایست نه پوشیدن لباس های تنگ و … بلکه مهربانی است. وقتی شما با او و اللخصوص دیگران با مهربانی رفتار کنید، بیشترین تاثیر را در او خواهید گذاشت.

همیشه در دسترس نباشید.

نشان دهید که شما دختر مستقلی هستید که مسئولیت و کارهای خاص خودتون را دارید. وقتی مدام و هر لحظه بخواهید در دسترس او باشید دیر یا زود او را خسته می کنید.

روش های چت کردن با پسران را یاد بگیرید.

در دنیای امروز که بیشتر ارتباطات در گوشی های هوشمند و همراه شکل می گیرید و بیشتر مکالمات و گفت و گوها در فضای چت اتفاق می افتد، باید بدانیم که چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم؟

در خنداندن پسران چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

اینکه چگونه یک پسر را بخندانیم بستگی به هوش و ذکاوت خود ماهم دارد. باید بدانیم در راه بامزه بودن و شوخ طبعی چه کارهایی را نباید انجام بدیم.

  • بیش از حد برای بامزه بودن تلاش نکنید. چون آنها به سرعت متوجه تلاش های شما می شوند و کاملا غیر طبیعی به نظر می رسید.
  • شوخی های جنسی نکنید. زیرا اینگونه شوخی ها نشانه عدم احترام به خودتون هست و با این کار به پسران اجازه گفتن هر حرف یا انجام هرکاری را می دهید.
  • شوخی هایی که باعث آزار آن ها می شود نکنید. شوخی های که مربوط به خانواده، چهره و ظاهر و … می شوند معمولا نه تنها خنده دار و بامزه نیستند بلکه آزاردهنده هستند و وجه بدی را از شما به جا میگذارند.
  • در هر زمان و هر جایی شوخی نکنید. به قول ضرب المثل معروف «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد» باید بدانیم کجا و کی بامزه باشیم.
  • اگر پسری که قصد خوشحال کردنش را دارید پسری مغرور و سختگیر است کار شما کمی سخت تر می شود. خنداندن و جذب پسران مغرور نسبت به دیگر پسرها کار دشوارتری است. باید بیشتر احتیاط کنید و روش های چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم را بلد باشید.

چگونه به یک پسر نزدیک شویم؟

چگونه یک پسر را بخندانیم
راه های نزدیک شدن به پسران

عشق و علاقه اتفاقی است که پیش بینی برای آن وجود ندارد. در یک لحظه اتفاق می افتد بدون اینکه تصمیم قبلی برای آن داشته باشیم. گاهی پسری که به او علاقه مند می شویم از این علاقه بی خبر است و می خواهیم کاری کنیم که او را در یک نگاه عاشق و شیفته ی خود کنیم. اما چطور می توانیم به او نزدیک شویم تا بتوانیم او را متوجه وجود خود کنیم؟

شما علاوه بر انجام  3 راهکار مهم زیر برای نزدیک شدن به یک پسر، باید روش های چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم را نیز آموزش ببینید تا بعد از اینکه موفق شدید به او نزدیک شوید بتوانید در نگاه اول او را شیفته ی خود کنید.

جذابیت ظاهری

قطعا ظاهر اولین آیتمی است که می توانید با آن یک پسر را تحت تاثیر قرار دهید. داشتن پوست، مو و ناخن های مرتب، پوشیدن لباس های تمیز و مرتب که هارمونی رنگ جذابی دارند، استفاده از کفش های تمیز، استفاده از اکسسوری های مناسب با استایلتان و … همگی باعث میشود ظاهر جذابی داشته باشید.

ارتباط چشمی

قدرت جادویی چشم ها را نباید دست کم گرفت. یک نگاه چند ثانیه ای اما با نفوذ می تواند احساساتی در یک مرد به وجود بیاورد که تصورش هم نمی کنید.

پس سعی کنید از چشمان زیبا و نگاه های با نفوذ خود بهترین استفاده در نزدیک شدن به یک پسر را انجام دهید.

استفاده از زبان بدن

همه ی ما از قدرت زبان بدن آگاه هستیم. فقط بعضی ها می دانیم که چطور از آن استفاده کنیم و بعضی نمی دانیم. نحوه پلک زدن، بالا و پاین رفتن ابروها، شیوه ی نشستن و راه رفتن، حالت دستان و … همه عواملی است که نشان از وجود یا عدم وجود علاقه می دهد و تاثیر به سزایی در نزدیک شدن به یک پسر دارد.

با رعایت تمامی نکات و روش های گفته برای چگونه یک پسر را بخندانیم مطمئن باشید می توانید با شوخ طبعی و بامزه بودن دل پسر موردعلاقه تان را ببرید. فقط کافیست توانایی و استعداد های ذاتی دخترانه ی خود را دست کم نگیرید و از آن ها به درستی استفاده کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *