چگونه پسری را در یک نگاه عاشق کنیم

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق کنیم


چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم؟ آیا عشق در یک نگاه حقیقت دارد یا فقط در قصه ها و فیلم هاست؟ آیا می شود کاری کرد پسری در نگاه اول عاشق ما شود؟ احتمالا فکر می کنید نمی شود. شاید شما جزو دسته افرادی باشید که به عشق در نگاه اول اعتقاد نداشته باشید و فکر کنید اینجور اتفاقات فقط در سریال های رمانتیک و رمان های عاشقانه رخ می دهد.

ما در طلوع سبز با تکیه بر منابع علمی معتبر و تحقیقات و آزمایش های فراوان در این زمینه به شما می گوییم که می شود. شما هم می توانید نقش اول فیلم زندگیتان باشد. همان دختری رویایی که می تواند کاری کند پسر مورد علاقه اش در یک نگاه جذبش شود.

فقط کافی است تا انتهای این مقاله ی جذاب با ما همراه باشید و تمامی نکات را با دقت بخوانید.

عشق در یک نگاه افسانه یا حقیقت؟

آیا تا به حال عشق در یک نگاه را تجربه کرده اید؟ اگر جواب شما بله است پس می دانید که عشق در یک نگاه افسانه نیست. اما اگر جواب شما خیر است احتمالا عشق در نگاه اول برای شما بی معنی و مسخره است و افسانه ای بیش نیست.

اما ما قبل از اینکه به توضیح چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم بپردازیم، به طور خلاصه و از دیدگاه روانشناسان و محققان به شما می گوییم که عشق در یک نگاه امکان پذیر است یا خیر.

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق کنیم
عشق در نگاه اول حقیقت دارد یا فقط در قصه هاست؟

در تحقیقاتی که توسط دکتر استفانی اورتیگو از دانشگاه سیراکیوز و همکارانش در دانشگاه ویرجینیا انجام شد، نشان داد که عاشق شدن فقط حدود یک پنجم ثانیه الی دو ثانیه طول می کشد. آنها کشف کردن که عشق در نگاه اول به وضعیت روانی ذهن افراد بستگی دارد.

بعضی ها در یک نگاه عاشق می شوند چون به عشق اعتقاد دارند پس ذهن آمادگی پذیرش عشق را دارد. اما افرادی که در یک نگاه عاشق نمی شوند هنوز اعتقادی به عشق ندارند. عاشق شدن در یک نگاه برای افرادی که اعتقادی به عشق ندارند دشوار خواهد بود.

از آنجایی که گفتیم عاشق شدن در یک نگاه بستگی به وضعیت روانی ذهن فرد دارد پس وقتی فردی با مشکلات زیادی در ذهن خود درگیر باشد قطعا عشق آخرین چیزی است که به آن فکر می کند.

عشق در یک نگاه برای کدام یک بیشتر اتفاق می افتد؟ زنان یا مردان

در طی همین پژوهش مشخص شد که عشق در یک نگاه برای مردان بیشتر اتفاق می افتد تا زنان. این به دلیل است که مردان اغلب از ویژگی بصری برخوردار هستند یعنی با نگاه عاشق می شوند و ویژگی های ظاهری زنان در نگاه اول برایشان جذاب است. زنان ممکن است که در نگاه اول از ظاهر و چهره یک مرد خوششان بیاید اما چون اغلب از ویژگی شنیداری برخوردارند یعنی از طریق شنیدن دلبسته می شوند، بیشتر تمایل دارند که در طول رابطه عاشق شوند و اغلب خیلی سخت در یک نگاه عاشق می شوند.

حال که متوجه شدیم عشق در یک نگاه افسانه ای عاشقانه نیست و ریشه ای کاملا علمی دارد چگونه می توانیم پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم؟

چگونه یک پسر را در یک نگاه عاشق خود کنیم؟

یک مطالعه در سال 2016 در آمریکا ثابت کرد که در 90 دقیقه می شود یک مرد را حتی به قصد ازدواج عاشق خود کنیم. همراه ما باشید تا بررسی کنیم چطور می شود این کار را کرد. چگونه یک پسر را تور کنیم ؟

0تا 5 دقیقه اول-مهمترین برداشت

درست زمانی که عشق در نگاه اول اتفاق می افتد. همانطور که گفتیم فقط 2 ثانیه طول می کشد تا یک مرد تصیمیم بگیرد که شما را دوست دارد یا نه. در واقع در همین دو ثانیه است که باید بدانیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم .

کارهایی که در 5 دقیقه ی اول باید انجام بدهید:

صاف بایستید

قبل از انجام هرکاری مطمئن شوید که صاف ایستاده اید، قوز نکنید و سر خود بالا نگه دارید. این نشان دهنده ی دو چیز در شماست. اول اینکه شما دختری با اعتماد به نفس هستید. دوم اینکه شما سالم و سلامت هستید. شاید باور نکنید اما مردان بیشتر جذب دختران سالم می شوند.

لبخند بزنید

لبخند را به هیچ عنوان فراموش نکنید. لبخند زدن باعث ارسال سیگنال های مثبت می شود. این نشان می دهد که شما دختر شاد و پر انرژی هستید.

تماس چشمی برقرار کنید

شاید برقرار کردن ارتباط چشمی به نظر کلیشه ای باشد. اما گاهی کلیشه بودن یعنی اینکه جواب می دهد! تماس چشمی باعت ایجاد صمیمت می شود بلکه اعتماد به نفس شما را نیز نشان می دهد.

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق کنیم
ارتباط چشمی، لبخند و ظاهر زیبا در 5 دقیقه ی اول

5-10 دقیقه دوم-شروع گفت و گو

اگر در این زمان او برای صحبت با شما پیش قدم نشد احتمال زیاد یا پسری خجالتی است یا مغرور. که خب اگر مغرور باشد چگونه یک پسر مغرور را عاشق کنیم می تواند به شما کمک کند. اما در هر حال شما باید بتوانید یخ را بشکنید و مکالمه را شروع کنید.

اگر در یک مهمانی هستید یعنی شما میزبان را می شناسید او هم میزبان را میشناسد پس شروع یک گفت و گو کار سختی نیست.

اما در شرایط دیگر باید سعی کنید از روابط اجتماعی خود کمک بگیرید. مثلا اگر در یک فروشگاه، رستوران یا … به او برخوردید می توانید با پرسیدن سوالاتی مانند بنظر شما کدوم یکی از غذاهای اینجا طعم بهتری دارد؟ آیا تا حالا از این فروشگاه خرید کردید؟ محصولات خوبی دارد؟ مکالمه را شروع کنید.

10-30 دقیقه سوم

در این زمان در حالی که مغز شما در حال جست و جو برای پیدا کردن یک داستان یا حکایت برای تعریف کردن است، مرد مقابل شما در حال گرفتن نشانه های تصویری است که به او می دهید. پس اولین چیزی که باید در این تایم به آن توجه کنید زبان بدنتان است. مثلا اینکه دست به سینه نایستید. سعی کنید زبان بدنی باز و آرام داشته باشید.

در همین حین اگر متوجه اسم او شدید حتما از آن در صحبت های خود استفاده کنید. این یک راه برای جلب توجه اوست.

از تکنیک “من هم همینطور” استفاده کنید. 10-30 سوم زمانی است که شما باید شباهت و تفاهم های خود را با او نشان دهید. و بهترین راه برای نشان دادن این تفاهم ها استفاده از جمله ی کوتاه “من هم همینطور” است.

30-60 دقیقه چهارم-ایجاد احساس نزدیکی

در این تایم شما باید سعی کنید یک احساس صمیمیت و نزدیکی را ایجاد کنید. برای این کار می توانید از زبان بدن خود استفاده کنید. حرکات بدن خود را با او هماهنگ کنید.

دو روش برای اینکار وجود دارد.

تقلید

مثلا اگر او رو به جلو خم شد شما هم رو به جلو خم شوید. توجه داشته باشیداینکه وقتی او مثلا به بینی خود دست زد شما هم این کار را انجام دهید هیچ جذابیتی ندارد. پس دقت کنید!

حرکات آیینه

مثلا هنگامی که او دست چپ خود را تکان داد شما دست راست خود را تکان دهید. اگر او پای راستش رو روی پای چپ انداخت شما برعکس این کار را انجام دهید.

انجام این حرکات هم پیشنهاد میشود:

  • با موهای خود بازی کنید.(نه زیاد)
  • گاهی با کشیدن زبان بر روی لب هایتان آن ها را کمی تر کنید.
  • هنگام صحبت های او گاهی نگاه خود را به مدت یک الی دو ثانیه سمت لب های او ببرید و سپس دوباره به چشم هایش نگاه کنید.
چگونه پسری را در یک نگاه عاشق کنیم
تاثیر زبتان بدن در عاشق کردن مردان

60-70 دقیق پنجم

در این زمان باید سعی کنید جذاب و بامزه باشید. حس شوخ طبعی خود را نشان دهید. سعی کنید مرموز به نظر برسید.

70-90 دقیقه پایانی-آشنایی کامل

اگر تا به اینجا همه ی مراحل را به درستی انجام داده باشید پس او الان توسط شما جادو شده. پس این 10 دقیقه ی پایانی وقت آن است که آشنایی را کامل کنید تا مراحل تکمیل شوند.

دکتر استفانی اورتیگو می گوید ما با ظاهر یک فرد جذب او می شویم اما با صحبت کردن عاشقش می شویم.

پس در این مرحله شما می توانید مورادی مانند اینکه اهل کجا هستید، محل زندگیتان کجاست یا احساسات خود مانند علاقه مندی ها یا ترس هایتان را بگویید.

اما توجه داشته باشید در حرف زدن زیاده روی نکنید. از صحبت راجع به روابط گذشته پرهیز کنید. همه ی رازهایتان را در عرض 10 دقیقه روی دایره نریزید.

تبریک می گوییم! بعد از انجام صحیح تمام موارد بالا ما می توانیم موفق شویم در اولین نگاه یک پسر عاشق خود کنیم و بعد از آن با 10 روش چگونه یک پسر را دیوانه ی خود کنیم می توانیم از او یک مرد عاشق پیشه بسازیم.

چگونه یک پسر غریبه را جذب خود کنیم؟

گاهی ممکن است عاشق پسری شویم که هیچ راهی برای آشنا شدن با او نداریم و و از اینکه بتوانیم به او نزدیک شویم نا امید می شویم. از خود می پرسیم آیا باید در فضای مجازی او را پیدا کنیم و به او پیام بدهیم. اما در این جا هم این سوال مطرح می شود که چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم ؟

نگران نباشید!

نباید نا امید شوید. چون شما به یک بیماری نا علاج مبتلا نشده اید. شما فقط عاشق پسری شده اید که کاملا غریبه است و می خواهید او را هم عاشق خود کنید.

درمان های زیادی برای این امر وجود دارد که یکی از آن ها قانون جذب عشق است.

ما با استفاده از قانون جذب عشق می توانیم یک پسر کاملا غریبه را هم به خود جذب کنیم. همچنین روش های دیگری نیز وجود دارد که مربوط به تقویت یا ایجاد برخی خصوصیات فردی می شود. به دلیل طولانی بودن این مبحث تمامی این روش ها در مقاله ای تحت عنوان چگونه یک پسر غریبه را جذب خود کنیم در اختیار شما قرار داده ایم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

8 دیدگاه

  • توضیحاتتون عالی بود مرسی
    فقط من زیادی با پسرا حرف نمیزنم دیگه خیلی هنر کنم سوال اونارو جواب میدم بدون اینکه به چشماش یا چهرش نگاه کنم ادم زیاد مذهبی نیستم اما خب نگاه به نامحرمم توی دین منع شده
    میخواستم بگم اگه باهاش صحبت نکنم و زیادی به چشماش نگاه نکنم بازم میتونه عاشقم بشه؟
    و اینکه اون پسر خیلی شوخ طبع و راحته و چون قبلا فهمید که من عقاید خاص خودم رو دارم حدودش رو رعایت میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *