چگونه مرد را عاشق خود کنیم

چگونه مرد را عاشق خود کنیم


چگونه مرد را عاشق خود کنیم

وقتی که مردی را دوست داریم اینکه او ما را دوست نداشته باشد برای ما اراحت کننده است. ولی ما اینجا برای شما راهکار ایی داریم که بتونید یک پسر رو در یک نگاه عاشق خود کنید! ما در ادامه به شما یاد میدیم که چطور با دلبری کردن قلب یک پسر را تسخیر کنید. و چگونه مرد را عاشق خود کنیم!

پیش از هرچیز برای اینکه مرد را عاشق خود کنیم باید راههای دلبری کردن را یاد بگیریم. یاد بگیریم برای مردان دست نیافتنی باشیم. و اینکه چطور یک پسر را دیوانه خود کنیم. با طلوع سبز همراه باشید.

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنیم لازمه که در اولین قدم ظاهرمون رو خواستنی و دوست داشتنی کنیم. چرا که در مرحله اول و دید اول ظاهر شما نظر طرف مقابل را میتواند جلب کند.

بعد از اینکه در ظاهر به یک انسان متشخص و دوست داشتنی شدید وقت آن است که شخصیت دست نیافتنی برای مردان داشته باشیم. البته فراموش نکنید که ما در مقاله جداگانه ای درباره ی موضوع “چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم” صحبت کردیم.

نکته درباره ی عاشق کردن مرد:

اگر به دنبال عاشق کردن مرد بعد ار جدایی یا برگرداندن رابطه تمام شده هستید، بهتر است به سراغ مقالات روانشناسی بازگشت به رابطه بروید.

چطور برای مردان جذاب باشیم

ظاهرتان را آراسته نگه دارید. نه اینکه آرایش های عجیب و غریب داشته باشید. یا عمل های جراحی اجام دهید! اتفاقا برعکس برای اینکه زن قابل احترام و قابل اعتمادی شناخته شوید نباید از این قبیل کارها بکنید.

میدانید که یکی از فاکتورهای اصلی برای اینکه مردان عاشق ما شوند اعتماد بنفس است. و انجام اینطور کارها کاملا با اعتماد بنفس تغایر دارد. چرا که شما با تغییر دادن قیافه، اندام و  کلا ظاهر خودتان این باور را القا میکنید که من خودم را همینطور که هستم قبول ندارم. و لاز است خودم را عوض کنم تا زیبا باشم!

به جای این کار سعی کنید که مرتب و منظم باشید. مدام دوش بگیرید. و از عطر های خوشبو استفاده کنید. نه اینکه اصلا آرایش نکنید اما با آرایش کردن قیافه تان را تغییر ندهید. به جای آن با آرایش سعی کنید نقاط قوت صورتتان را پررنگ تر و نقاط ضعفتان را کم رنگ تر کنید.

لباسهای راحت بپوشید. اینکه در قرار ملاقاتتان مدام درگیر لباستان باشید اصلا قشنگ نیست. مدل موهایتان را زیبا و راحت درست کنید. لازم نیست خیلی خاص باشید. رنگها و لباسهایی را بپوشید که با شخصیت شما سازگار باشند. خود واقعی تان باشید. چه در ظاهر و چه در باطن. اینطوری برای مردان دست نیافتنی خواهید بود.

چگونه مرد را عاشق خود کنیم
خودمان را دوست داشته باشیم تا به مرور دیگران را عاشق کنیم.

چگونه برای مردان دست نیافتنی باشیم

بعد ازاینکه  ظاهرتان را به حالت ایده آل و آراسته اش رساندید حالا نوبت به داشتن یک شخصیت دست نیافتنی میرسد تا مرد مورد نظر را کاملا عاشق و شیفته خود کنید. از این روش ها میتوانیم برای مردان دست نیافتنی باشیم. این چند نکته را بخوانید:

  1. اعتماد بنفس بالایی داشته باشید.
  2. مستقل، هدفمند و با اراده باشید.
  3. زبان بدن را یاد بگیرید.
  4. انرژی مثبت را فراموش نکنید.
  5. گاهی از او درخواست کمک کنید تا حس قدرت ه مرد مورد علاقه اتون بدید.
  6. خودتان باشید.

چگونه مردان را عاشق خودمان کنیم

بله در ادامه درباره ی تاثیر نکات گفته شده برای عاشق و شیفته کردن مرد صحبت میکنیم.

اعنماد بنفس برای عاشق کردن مردان: یادتان نرفته که عاشق کردن یعنی تحت تاثیر قرار دادن ناخودآگاه دیگران. چرا؟ خیلی ساده اس! چون ما در ناخودآگاه و نیاز های این ضمیر است که به یار و همراه و همدم نیاز دریم! و به همین دلیل است که برای عاشق کردن دیگران باید بر ضمیر ناخودآگاه که منشاء احساسات است اثر بگذاریم.

البته اگر میخواهیم واقعا کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم. و نه اینکه فقط یک رابطه زود گذر و هوس انگیز با او داشته باشیم! میدانید که عشق و هوس باهم متفاوت اند! ضمنا برای اینکه بدانید در حال اضر مرد مورد نظرتان چقدر عاشق شماست. میتوانید در تست عشق واقعی طرف مقابل شرکت کنید.

بله میگفتم که برای عاشق کردن مرد لازم است اعتماد بنفس داشته باشیم. باید بتوانیم خودمان را همانطور که هستیم بپذیریم. و البته بی وقفه برای بهتر شدن تلاش کنیم. و باید یاد بگیریم که از صحبت کردن درباره ی خودمان و توانایی هایمان خجالت نکشیم.

نه اینکه بخواهیم به کسی پز بدهیم. یا از خود راضی باشیم. فقط باید خودمان را بشناسیم و هرگز خودمان را دست کم نگیریم.

مستقل باشیم تا دیگران را عاشق خود کنیم

مردان شاید دوست داشته باشند که همسر، دوست دختر یا عشقشان به آنها نیازمند باشد! اما این نیازمندی در دراز مدت موجب ایجاد حس وابستگی و درواقع حس پدر و فرزندی بین شما میشود. که آن احساسات عاشقانه را میان شما از بین میبرد.

پس همانطور که گفتیم برای چگونه مرد را عاشق خود کنیم باید فقط گاهی از او کمک بخواهیم. آنهم نباید از روی نیازمندی باشد بلکه فقط برای اینکه به مرد مورد علاقه مان نشان دهیم که در زندگی ما تاثیر گذار و لازم الوجود است.

درعوض از طرف دیگر برای اینکه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم باید مستقل باشیم.مستقل بودن یعنی داشتن قدرت تصمیم گیری در زندگی. یعنی اینکه شما تمام عمرتان را فدای عاشق کردن مرد مورد علاقه تان نکنید. بدون حضور او نیز خوش بگذرانید. و البته برای انجام مسولیتهای زندگیمان آویزون دیگران نباشیم!

برای اینکه استقلال و قدرت عملتان را نشان دهید میتوانید مثلا گاهی در قرار ملاقات هایتان شما هزینه ها را بر عهده بگیرید. رانندگی کنید یا اینکه شما به او بگویید که میخواهید او را ببینید. قرار نیست شما مدام منتظر او باشید. گاهی هم شما نه بیاورید و بگویید که کار دارید. تا او نیز بداند که شما کار و زندگی دارید. ارزش و هدف دارید. و با اراده هستید.

این اصلا ایرادی ندارد! فقط به مرد مورد علاقه تان این باور را میدهد که من و این دختر حقوق برابری داریم. در نتیجه این باور مرد به خودش اجازه نمیدهد با شما بد صحبت کند. شما را ناگهان تنها بگذارد یا به خودش اجازه دهد که شما را جنس ضعیف بداند.

این رفتار ها به خصوص برای عاشق کردن پسر مغرور بسیار موثر است. توضیحات گفته شده را میتوان خلاصه ای از مطلب فوق العاده با ارزش عاشق کردن پسر مغرور دانست. که ما برای پاسخ به سوال چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنم به طور مفصل درباره آن توضیح دادیم.

چگونه مرد را عاشق خود کنیم
دوستانه رفتار کنید. روزهایتان را با شادی بگذرانید. و مهمتر از همه مستقل باشید.

زبان بدن برای عاشق شدن مرد

اصلا میدانید زبان بدن چیست؟ امروزه محققان پایه شناخت ناخودآگاه و ویژگی های شخصیت افراد را زبان بدن میدانند. آنها میگویند انسان وقتی در درونش حسی نمایان میشود، ناخواسته این حس را از طریق حرکات اعضای بدنش به دیگران منتقل میکند.

بر این اساس دانشمندان دریافتند که ما هم در مغزمان گیرنده هایی داریم که این حرکات را تشخیص میدهند. و بر اساس رفتار های فیزیکی احساسات و برداشت و ذهنیت ما را نسبت به فردی تعیین میکنند. البته که همه ما توانایی تشخیص صحیح زبان بدن را نداریم. و خیلی از تشخیص ها و احساساتمان غلط از آب در می آید.

مثلا تابحال شده کسی را در نگاه اول ببینید و از او اصلا خوشتان نیاید؟ این نتیجه دو عامل است! اولی انرژی اطراف فرد. و دیگری زبان بدن او. که البته هر دوی آنها باهم مرتبط اند و باید باهم بکار روند تا بوانیم پاسخ چگونه مرد را عاشق خود کنیم را در آن بیابیم.

اینجا جای صحبت درباره ی زبان بدن و قانون های آن نیست. از قدیم گفته اند که سخن باید به موقع گفته شود! اما ما در اینستاگرام سربرگ تازه که لینکش در پاان مقاله وجود دارد درباره ی این موضوع به صورت مختصر صحبت کرده ایم! برای داشتن اطلاعات دقیق و کامل در این مورد میتوانید در دوره های آموزشی عاشق کردن و ازدواج ما شرکت کنید.

با ارتعاش مثبت چگونه مرد را عاشق خود کنیم

ارتعاش مثبت و انرژی مثبت بیشتر از هر چیز دیگری بر زندگی ما تاثیر میگذارد. ما یا داشتن انرژی مثبت به هر آنچه که بخواهیم میتوانیم برسیم. یک چیزهایی تقریبا شبیه کارما ولی بسیار قدرت مند تر و دارای قوانین خاص. درباره ی ارتعاش مثبت و قوانین آن بیشتر بخوانید. یکی از راههای دلبری کردن برای پسر همین انرژِ مثبت است.

اما به طور کلی بدانید که ارتعاش مثبت و داشتن حس خوب در روابط نتیجه داشتن اعتماد بنفس، استقلال، انجام رفتار هایی متناسب با شخصیت، داشتن سرگرمی ها و عادات مورد علاقه و ساختن زندگی روزمره عالی برای خودتان است. برای اینکه ارتعاشات مثبت را در زندگیتان جاری کنیم :

  • کارهای مورد علاقه مان را انجام دهیم.
  • با عزیزانمان بیشتر وقت بگذرانیم.
  • استقلال مالی و رفتری را تجربه کنیم.
  • خودمان را همانطور که هستیم بپذیریم. و برای شناخت بهتر خودمان تلاش کنیم.
  • مرتب ورزش کنیم.
  • به ظاهرمان اهمیت بدهیم.

چگونه دلبری کنیم برای پسر

سعی کنید همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. و با دیگران مهربان باشید. سعی نکنید دیگران را تخریب شخصیت کنید. بالعکس همیشه مدافع حقوق دیگران باشید. برای اینکه خودتان را بهتر نشان دهید مدام از دیگران ایراد نگیرید. قابل اعتماد و رازدار باشید.

لبخند را فراموش نکنید. اگر به دنبال چگونه مرد مورد علاقه مان را عاشق خود کنیم هستید میتوانید گاهی یک حرکت خاص در حور او داشته باشید. مثل یک چشمک. یا نگاه سریع و با علاقه به او! کمک کنید. و برای محبت کردن شرط و قانونی تعیین نکنید.

فراموش نکنید که همه این انرژی های مثبت، مهربانی ها و کمک کردن ها قرار است به بهترین شکل به سمت شما برگردد!

چگونه مرد را عاشق خود کنیم ؟

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *