چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم


چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

برای اینکه یک مرد را دیوانه خود کنیم باید دست نیافتنی باشیم. ما زنان یک اخلاق بدی داریم و آن هم صد در صد بودنمان در هر رابطه ای است. ریشه خیلی از مشکلات زناشویی یا رابطه های عاشقانه هم همین است.برای اینکه ما بلد نیستیم عشقمان یا شوهرمان را تشنه نگه داریم. باهم یاد بگیریم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم ؟

اگر شما هم به دنبال عاشق کردن کسی که دوستش دارید هستید. میخواهید از همسرتان یا دوست پسرتان دلبری کنید. یا میخواهید رابطه سرد شده را دوباره گرم کنید با ما همراه باشید. ما در طلوع سبز خصوصیات زنان دست نیافتنی را به شما آموزش میدهیم. با ما همراه باشید.

خصوصیات زنان دست نیافتنی

زنان دست نیافتنی شخصیت فوق العاده ی دارند. شاید آنها ظاهر زیبایی هم داشته باشند. اما حقیقت وجودی آنها که باعث دوست داشتنی بودن آنها میشود شخصیتشان است. بعضی از خانم ها فکر میکنند برای اینکه مردان را دیوانه خود کنیم باید خیلی به ظاهرمان برسیم.

آنها برای اینکه تو دل برو باشند هزاران عمل جراحی انجام میدهند. هزینه های هنگفتی برای لباس و آرایش خود میکنند و ساعتها پای آینه اند تا بتوانند ظاهر خود را زیبا کنند. اما حقیقت این است!

ظاهر زیبا نمیتواند شما را دختر تو دل برویی کند! این شخصیت زیباست که برای مردان جذاب است.

 چطور با شخصیت باشیم (برای جذب مردان)

بله این راز عاشق کردن و نگه داشتن مردان است. باید برای آنها زنی باشید که همه دوست دارند داشته باشند! از نظر جنسی؟ خیر دوستان خوبم. مسائل جنسی شاید مهم باشد اما اگر بر این مقوله تمرکز کنیم هیشه یکی بهتر از شما پیدا خواهد شد! زنی با اندام متناسب تر، استایل تحریک کننده تر یا خواسته های بیشتر از شما!

اما اگر شخصیت جذابی داشته باشید. خوش قلب باشید باشید. مثبت نگر باشید. و به مرد مورد علاقه تان حس خوبی از در کنار شما بودن بدهید، هرگز با کسی مقایسه یا جایگزین نمیشوید.

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم
انرژی مثبت و ارتعاش مثبت را در زندگیتان جاری کنید.

برای عاشق کردن مردان ارتعاش مثبت را فراموش نکنید

بله مثبت نگری میتواند یکی از خصوصیات زنان دست نیافتنی باشد. اگر واقعا میخواهیم برای یک مرد دست نیافتنی باشیم و او را عاشق خود کنیم باید منفی نگری را کنار بگذاریم. و در سراسر زندگیمان ارتعاشات مثبت را   پخش کنیم. ارتعاش مثبت یعنی انرژی مثبت. مردان عاشق زنانی هستند که انرژی مثبت دارند. آنها معمولا شخصیتی خشک دارند. و به همین دلیل نمیتوانند چندان در زندگی خود زیبایی و انرژی مثبت را ببینند.

اگر شما به آنها این بینش را بدهید و بتوانید دائم در زندگی آنها شور و هیجان بیافرینید، بی شک قلب آنها را تسخیر خواهید کرد. خب برایتان از نمونه های ارتعاش مثبت میگویم.

  • وقتی صبح بیدار میشوید خوش خلق و پر انرژی باشید. مردان عاشق این هستند که روزهایشان را با یک انرژی مثبت شروع کنند.
  • لبخند را به عشقتان و به همه دنیا هدیه دهید. باور کنید که دنیا نیز به روی شما میخندد.
  • هرگز و هرگز پشت سر کسی صحبت نکنید. حتی اگر خیلی عصبانی هستید.(مخصوصا دوستان یا عزیزانش)
  • عاشق خودتان باشید تا او نیز یاد بگیرد عاشق شما باشد.

با این نیرو های هم جهت میتوانید همه ارتعاشات مثبت زندگی را به سمت خودتان بکشید. و بی شک راز چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم همین است!

چگونه سخت بدست بیاییم

برای اینکه زنی دست نیافتنی باشیم و برای عشقمان سخت بدست بیاییم باید جسورانه با عشقمان صحبت کنیم. باید جرئت نه گفتن داشته باشیم. آخر میدانید وقتی ما عاشق یک نفر میشویم، به سختی میتوانیم به او نه بگوییم! حتی اگر خواسته او برای ما مقدور نباشد. اما اگر میخواهیم سخت بدست بیاییم و در عین حال او را عاشق خود کنیم، باید گاهی نه بگوییم. با این کار به او میفهمانیم که برای دستیابی به شما باید تلاش کند!

میدانید اگر همیشه در دسترس باشید. همیشه به او بله بگویید. و مدام در کنارش باشید دیگر دست نیافتنی به حساب نمی آیید. شاید با خود بگویید خب اینطوری او را از دست خواهم داد اما حقیقت این است که اگر ترفند های دلبری کردن را بلد باشید او بیش از پیش به سمت شما می آید. در مقاله دیگری مفصلا درباره ی تکنیک های عاشق مردن دوست پسر را برای شما آورده ایم که میتوانید مطالعه کنید.

نکته بعدی اینکه خودتان باید خودتان را جذاب بدانید. اگر شما خودتان را بی ارزش و دوست نداشتنی بدانید دیگر از بقیه چه انتظاری دارید. برای این کار باید اعتماد بنفستان را افزایش دهید. و برای افزایش اعتماد بنفس هم لازم است خودتان را به نسخه ایده آل مورد نظر خود نزدیک کنید. هر انسانی درباره ی یک زن جذاب تعریفی دارد. مثلا برخی افراد میگویند که زن جذاب زنی است که شاغل باشد و به صورت مستقل زندگی کند.

یا اینکه زن جذاب زنی است که ظاهر زیبایی داشته باشد. یا لباسهای رنگی بپوشد! زن جذاب زنی است که بتواند از حق خودش دفاع کند یا اینکه تحصیلات عالیه داشته باشد! هر شخصی درباره ی یک زن ایده آل تصوری دارد. باید خودتان را به این ایده آل ها نزدیک کنید. تا اعتماد بنفستان را افزایش دهید، بتوانید گاهی نه بگویید و در نهایت سخت بدست بیایید تا مردان را عاشق و شیفته خود کنید.

نکته کلیدی برای دست نیافتنی بودن:

زیاد روی ظاهرتان برای دست نیافتنی بودن تمرکز نکنید. رسیدن به عشقتان را در شخصیت خود نهادینه کنید و نه در ظاهرتان.

دوره های افزایش اعتماد بنفس

در طلوع سبز ما دوره های افزایش اعتماد بنفس را برای شما برگزار میکنیم. در این دوره که دوره عاشق کردن و ازدواج نام دارد، ما تکنیک های عاشق کردن، مغرور بودن، زندگی صحیح و راه حل کلیدی چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم  را برای شما تهیه کرده ایم که میتوانید آن را با مبلغ بسیار کمی دریافت کنید. در این دوره به شما تضمین داده میشود که بتوانید با استفاده از قدرت ذهن به هر آنچه میخواهید برسید. به شرطی که قدم به قدم با دوره ما پیشرفت کنید.

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم
کمی درباره ی رفتار های خودتان و خانواده تان فکر کنید. تکنیک های عاشق کردن را یاد بگیرید.

چطور مغرور باشیم در برابر پسر

  • زیاد به او نچسبید
  • خیلی درباره ی خودتان صحبت نکنید. بگذارید او درباره ی شما کنجکاو بماند.
  • اگر باهم در رابطه عاشقانه هستید زیاد به او محبت نکنید.
  • خودتان را دست کم نگیرید. و به توانایی هایتان ایمان داشته باشید.
  • زیاد و بیخودی نخندید و حرف نزنید.
  • گاهی زیر چشمی به او نگاه کنید. تا او نیز بداند به او تمایل دارید.
  • تسلیم نیازهای جنسی نشوید.
  • زود با اخلاق های بد او سازش نکنید.

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

ورزش کنید! یک دختر فوق العاده مغرور و جذاب باید بدن سالمی داشته باشد! اگر در بدن ناسالمی بخواهید دیگران را با غرور به سمت خود بکشید بی شک ناموفق خواهید بود. همین امروز ورزش را شروع کنید. تا دختری مغرور و جذاب در بدنی سالم باشید. همه ی ما از ورزشکاران موفق خوسمان می آید. به علاوه ورزش کردن باعث میشود انرژی مثبت در زندگی شما جریان پیدا کند. و در نتیجه اعتماد بنفستان نیز بالا رود. یکی از تکنیکهای دلبری کردن نیز همین ورزش کردن است. زنان ورزشکار بسیار جذاب هستند.

سرگرمی های شخصی داشته باشید. برای اینکه برای مردان دست نیافتنی باشید باید سعی کنید به خودتان اهمیت دهید. برای اینکه روز خوبی داشته باشید منتظر برنامه ریزی دیگران نباشید.به هر کاری که علاقه دارید مشغول شوید. از کمترین زمانها نیز برای مشغول شدن به کار مورد علاقه تان استفاده کنید. اجازه ندهید به شما بد بگذرد. اینطوری دیگران هم یاد میگیرند که شما حس خوب و برنامه ریزی را همیشه همراهتان دارید. و برای در کنار شما بودن مشتاق میشوند.

خودتان باشید. برای جذاب و خاص بودن هیچ چیزی خاص تر از خودتان نیست. شما یک انسان منحصر بفرد در جهان هستی هستید. پس برای جذاب بودن لازم نیست تغییر کنید. فقط کافیست استعداد های خودتان را بشناسید/. و از آنها برای انجام کارهای سخت بهره ببرید. اگر میخواهیم برای مردان دست نیافتنی باشیم باید قدرت خود را به آنها نشان دهیم. دختران ضعیف برای مردان فقط موردی برای بازی کردن هستند. برای مشاوره بیشتر درباره چگونه یک پسر را دیوانه کنیم با ما در ارتباط باشید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *