چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

طلسم عاشق کردن رو اینجا یاد میگیریم.


طلسم محبت و تسخیر قلب یکی از پرطرفدار ترین دعا هایی است که این روز ها برای جلب محبت معشوق و تسخیر قلب او استفاده می شود.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز بر آن است با گرد آوری مطرح ترین دعا ها و طلسم های محبت و تسخیر قلب شما را به هدفتان برساند.

صحت این دعا ها توسط ما تائید نمی شود ولی در گرد آوری طلسم های محبت و تسخیر قلب سعی شده از منابع معتبر اینترنتی استفاده شود.

طلسم محبت برای تسخیر قلب

اگر حاجت و مهر و علاقه ای به شخصي دارید و آرزوي برآورده شدن آن حاجت خود را دارید و برآن هستید که خداوند مهر شما را در دل آن شخص قرار دهد و گره از کار شما بگشاید و حاجتتان برآورده شود، در شب جمعه دعاي ذير را 111 مرتبه بخوانید و در اولين فرصت به دنبال حاجت خود بروید كه به اراده ی خداوند متعال برآورده است.

برای اینکه در سرعترین زمان ممکن به فرد مورد علاقه ی خود برسید و او را از دست ندهید از دعای رسیدن به شخص مورد علاقه بهره مند شوید.

دعای طلسم محبت برای تسخیر قلب  به شرح زیر است :

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ. اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَكَ اِنّى كُنْتُ مِنَ الظّالِمينَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِى الْمُؤْمِنينَ.

ترجمه: و ذا النون (يونس ) را ياد كن آن دم كه خشمناك برفت و گمان داشت بر او سخت نگيريم پس از ظلمات ندا داد كه معبودى جز تو نيست منزهى تو كه همانا من از ستمكاران بوده ام پس دعايش مستجاب كرديم و از تنگناى غم نجاتش داديم و اين چنين مؤمنين را نجات دهيم).مجرب و صحيح است

طلسم محبت و تسخیر قلب
تسخیر قلب و محبت

برای جلب محبت
دعای زیر را ۳ شب یا هفت شب نیت کرده ۸۲ بار بخوان .
وَ ذَلَّلناهَا لَهُم فَمِنهَا رَکُوبُهُم و مِنهَا یَاکُلون

دعای زیر را ۳ شب یا هفت شب نیت کرده و آیه کریمه زیر را ۱۱۲۷ بار بر فلفل سیاه بخوان و در آتش رها کن.
وَالقَیتُ عَلَیکَ مَحَبَّهً مِنِّی

طلسم محبت بسیار قوی 

برای طلسم محبت بسیار قوی اسم های اشاره شده ی زیر را در ورقه ای سفید رنگ نوشته و آن را به مشک و زعفران و گلاب آغشته کنید همراه خود نگه دارید یا آن گلاب و زعفران و مشک را که کاغذ سفید را با آن آغشته کردید بخورید. این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است. یکی دیگر از دعها در زمیه ی طلسم های محبت و تسخیر قلب، طلسم محبت هندی است با کلیک بر روی این متن قویترین طلسم محبت هندی می توانید از این دعا که توسط تیم طلوع سبز برای شما گردآوری شده استفاده کنید و قلب معشوق خود را به راحتی تسخیر کنید.

و اما اسامی به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

دعای محبت سریع و فوری

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
برای تسخیر قلب شخص معین شما باید در حالی که به آن شخص مورد نظر ویا معشوق خود نگاه میکند این ایه ها را چند بار بخوانید.  برای جلب محبت سریع معشوق دعای محبت سریع و فوری دیگر نیز موجود می باشد که می توانید در این سایت از آن ها بهره بگیرید.

یکی از آن ها دعاها که می توانید خیلی سریع محبت شخص مورد نظر را به دست بیاوردید دعای زیر می باشد . با قرائت دعاهای زیر محبت شخصی را ک میخواهد خیلی سریع و فوری بدست آورید.

یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین
و سپس این آیات: توکلوا یا خدام هذه الایات بجلب من انظر الیه الوحا العجل الساعه (فان لم تأتونی به فلا کیل لکم عندی ولا تقربون ) حسبی الله ونعم الوکیل

دعای جلب محبت سریع به شما کمک می کند که در بهترین موقعیت محبت را از آن خود کنید.

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

طلسم محبت و تسخیر قلب
با تسخیر قلب ازدواج کنید

برای ازدواج با شخص مورد نظر خود قبل از هرچیز باید بتوانید دل و قلب او را تسخیر کنید. دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج یکی از دعاهای متمایل کردن معشوقتان به ازدواج با شما می باشد. با این دعاها می توانید خیلی زود و سریع با فرد مورد علاقه ی خود ازدواج کنید. و به خانه ی بخت بروید.

برای ازدواج با شخصی که به او علاقه دارید دعای زیر را ۸۷ مرتبه با زعفران و گلاب بنویسید و بعد آن را با آب محو کنید و آن را به خورد شخص مورد نظز بدهید. این کار را در روز یکشنبه در ساعت شمس اول هر ماه باید انجام دهید و صد صلوات بفرستید.

آیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم.                                              ۸۷ مرتبه القو محبه فلان زاده فلان فی قلب فلان زاده فلان.                                                   برای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج خواندن سوره انعام هم پیشنهاد می شود.

دعاها و طلسم های بسیار قوی تری برای محبت وجود دارد.  که با عنوان طلسم های سوزاندنی شناخته می شوند. برای داشتن این دعاهای موثر مقاله ی قویترین طلسم محبت سوزاندنی را حتما بخوانید.

تسخیر قلب شخص معین

به دنبال راهی برای به دست آوردن قلب معشوق خود هستید؟می خواهید قلب او را به تسخیر خود دربیاورید؟برای اینکه بتوانید قلب و عشق شخص خاصی که مد نظر دارید را به دست بیاورید راه ها، دعا ها، طلسم های زیادی موجود است.

یکی از راه های تسخیر قلب شخص معین طلسم ها و دعایی هاست که در این باب وجود دارد.

یکی از آن دعاها که به شما کمک می کند بتوانید قلب شخص خاصی را تسخیر کنید به شرح زیر است :

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ. غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ. حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ. وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ و َالاَرضِ. سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان. اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ.

اگر مثلا مرد است بگوید سخرلی قلب محمد بن علی.

و اگر زن است بگوید سخر لی قلب مریم بنت رضا.

می خواهید با معشوق خود ازدواج کنید؟ وقت کافی برای استفاده از همه ی راه ها را ندارید و امکان از دست دادن او هر لحظه بیشتر می شود؟ بهترین راه استفاده از دعا برای ازدواج فوری با معشوق است.

دعای تسخیر دیگران

اگر شما فردی هستید که دوست دارید همه را مجذوب خود کنید و قلب هر کسی را تسخیر کنید نگران نباشید. دعای تسخیر دیگران به شما کمک می کند که خود در دل هر کسی جای دهید .برای تسخیر قلب های دیگران دعای زیر با خود تکرار کنید:

این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا

فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ

وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ

دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ

وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ

بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

طلسم محبت و قلب از راه دور

طلسم محبت و تسخیر قلب
از راه دور محبتش را بدست آورید

برای طلسم قلب و جلب معشوق از راه دور اگر آیات زیر در روز جمعه ساعت زهره در دو کاعذ با آب گلاب و زعفران نوشته شود و همراه خود نگه دارید بسیار مجرب می باشد. فقط در امر حلال استفاده شود.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ. وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ. وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً. وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ. فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً.

وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم. وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ. اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم. الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم. وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم.

برای طلسم ها و دعاهای بیشتر درباره تسخیر قلب از راه دور می توانید مقاله ای که به طور جداگانه به طلسم محبت و قلب از راه دور می پردازد مراجعه کنید.

همچنین برای اینکه تاثیر این طلسم ها و دعاها بدون بازگشت باشد طلسم محبت بدون بازگشت را بخوانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *