چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم

چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم


چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم

شما هم از آن دسته افرادی هستید که مدتی است دختری را دوست دارید اما نمیدانید چطور به او بفهمانید که دوستش دارید؟ احتمالا این دختر از دوستان قدیمی شماست، یا اینکه یکی از همکلاسی هایتان است. ممکن است مدت زیادی باشد که به دنبال برقراری ارتباط با او هستید اما نمیتوانید به او نزدیک شوید و ابراز احساسات کنید! در هر شرایطی که هستید ایرادی ندارد ما به شما آموزش می دهیم که چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم ؟

در ادامه این مقاله از سایت روانشناسی تخصصی عشق و ازدواج طلوع سبز به شما آموزش می دهیم که چطور با دختر مورد علاقه تان ارتباط برقرار کنید. به او پیشنهاد دوستی یا ازدواج بدهید و با خطر کردن بسیار پایین، او را وادار به قبول این درخواست بکنید. حتی می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که او نیز به اندازه ای که شما عاشق او هستید، خواستار برقراری ارتباط با شما بشود. بزن بریم!

چگونه با دختری که دوستش داریم ارتباط برقرار کنیم

راه حل اصلی اینجاست! به او، بگویید، که چه حسی دارید. اما مهم است که در ابتدای کار به سراغ رفتارهای رمانتیک و عاشقانه نروید. مثلا برای اینکه احساستان را نشان بدهید، یکبار در جمله ای به شوخی به او بگویید که از تو خیلی خوشم میاد. و واکنش او را ببینید.

اگر به شما گفت که “من هم از تو خوشم میاد” یا اینکه خجالت کشید و به روی خودش نیاورد، یعنی اینکه او از احساس و علاقه شما خبر داشته است. بعد از اینکه از این جمله بازخورد مثبت گرفتید. می توانید به ادامه کار بیاندیشید و اقدام کنید. شروع کنید به شناخت بیشتر او در شرایط مختلف، تا برای ابراز علاقه و گفتن “دوستت دارم” آماده شوید و فرصت مناسب را به وجود بیاورید. مثلا:

او را به پارک یا کافه دعوت کنید. حتی به او بگویید که اگر مایل باشد می توانید دسته جمعی و با دوستان مشترکتان بیرون بروید؛ این برای بخشیدن حس اعتماد خوبست.

به علائق او توجه کنید. گاهی اوقات این اطلاعات را با او به اشتراک بگذارید. مثلا به او بگویید که امروز فلان چیز را که دوست داری دیدم. و خیلی به یاد تو افتادم. دوست داری آن را داشته باشی؟

درباره ی روزمره هایش سوال کنید. ببینید که در روز چه کارهایی انجام می دهد. چه عادت هایی دارد. سرگرمی های او چیست. و به طور کلی درباره ی او و شخصیتش اطلاعات بیشتری کسب کنید. یا اینکه در جمعی دوستانه، مثلا بگویید:

مریم نوشابه زرد دوست ندارد. لطفا به او یک لیموناد بدهید. و حتما پیگیری کنید تا آنچه که دوست دارد را به او برسانید.

این نشان دادن و ابراز غیر مستقیم توجه تان بسیار تاثیرگذار است.

چطور برای بار اول بگویم دوستت دارم

نکته اول و مهم؛ این کار را در جمع و در حضور گروهی از دوستانتان انجام ندهید. چرا؟ چون او در حضور دیگران ممکن است هول شود و یا از این ابراز علاقه در جمع بدش بیاید. از روی اضطراب و دست پاچگی و یا ناراحتی از جلب توجه جمع، با شما برخورد بدی بکند. که شاید شما را برای همیشه از هم دور کند. در صورتیکه ممکن بود به شما علاقه مند بوده و انتخاب این روش باعث سخت شدن کار شما و ادامه مسیر بشود.

و یا برعکس شاید علاقه ی خاصی به شما احساس نمی کند و با مطرح شدن علاقه تان در جمع و در حضور دیگران برای اینکه شما را ناراحت نکند به درخواست یا “دوستت دارم” شما جواب مثبت و خوشایند بدهد. که در حقیقت چنین نباشد؛ و بعدا که صحیح نبودن حس او را بفهمید ضربه سختی بخورید؛ که شما را از ادامه راه ناامید کند و فرصت های بعدی عاشق کردنش را بگیرد. پس پیشنهاد می کنیم برای اولین بار به صورت خصوصی و در خلوت، به او بفهمانید که دوستش دارید.

چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم
عاشقانه باشید اما به اندازه ای که حال طرف مقابل بهم نخورد!

و  بعد از  اینکه نشانه های علاقه و رضایت او را هم دیدید، تصمیم بگیرید که قدم در مسیری جدید گذاشته و بدانید که چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم. این کار چندان هم سخت نیست. راهکارهایی دارد که ما در مقالات مختلفی به آن اشاره کرده ایم. و در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نیز به طور کامل و کاربردی درباره آن توضیح داده ایم.

در جواب این سوال” چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم؟ “

در ابتدا حتما با یک درخواست مودبانه شروع کنید. این تاثیر مثبتی بر روی او خواهد داشت. مثلا بگویید که:

  • میتونیم یه لحظه تنهایی باهم صحبت کنیم؟
  • نظرت راجع به یه قدم زدن توی باغ چیه؟
  • مریم جان میخواستم یه چیزی بهت بگم چند دقیقه فرصت داری؟

و در ادامه ناگهانی سر اصل مطلب نروید! مثلا میتوانید با این جمله ها شروع کنید. و البته جملاتی متناسب با شرایط آشنایی خودتان:

  • مریم تو همیشه برای من دوست خیلی خوبی بودی.
  • خیلی خوشحالم که امسال با تو آشنا شدم.
  • میدونی که من چقدر از داشتن دوستی مثل تو خوشحالم.

و سپس در یک جمله صریح احساسی که دارید را بیان کنید.

جواب به این سوال که “چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم” اصلا مسئله ی سختی نیست. کافیه درباره ی احساسی که دارید با خود خوب فکر کنید. و بعد آن را در کلمات قشنگی جای بدهید و آن را ابراز کنید. حواستون باشد که قرار نیست یه دکلمه بگویید. یا قرار نیست این ابراز علاقه، خیلی، عاشقانه باشد. میتوانید از این جملات کمک بگیرید:

  • من به تو علاقه دارم.
  • میخواستم بدونی که تو برای من بیشتر از یک دوست، عزیز هستی.
  • دیگه نمیتونم تظاهر کنم که تو برای من یک دوست معمولی هستی. من تو رو “دوست دارم”.
  • به نظرم ما دوستان خیلی خوبی برای هم هستیم. ولی از نظر تو اشکالی نداره اگه رابطه ما کمی از دوست معمولی بیشتر باشه؟

چگونه به دختری که دوستش داریم نزدیک شویم

برای اینکه به دختر مورد علاقه مان بفهمانیم که دوستش داریم، می توانیم به او نشان دهیم که چقدر به حریم شخصی و تصمیمات او احترام می گذاریم. مثلا بعد از اینکه مرحله گفتن “دوستت دارم” برای بار اول، به او فرصت بدهید؛ و انتظار نداشته باشید که حتما به شما همانجا بله بگوید. حتما بگویید که نظر او برای شما بسیار مهم است. و وقت کافی برای جواب دادن به شما دارد.

نکاتی که باید برای عاشق کردن دختر رعابت کرد:

برای عاشق کردن دختر مورد علاقه تان به او فرصتی برای تصمیم گیری بدهید: به او بگویید که منتظر تصمیم نهایی اش هستید.

هرگز او را مجبور نکنید که به شما حس مشابهی را منتقل کند: به او بگویید که قصدتان از این ابراز علاقه این بود که فقط به دختر مورد علاقه تان بفهمانید دوستش دارید. و او مجبور نیست به شما همان حس را داشته باشد. و شما میتوانید منتظر بوجود آمدن این عشق در او بمانید.

به او پیشنهاد دهید که بعد از گرفتن تصمیم نهایی، باهم به یک قرار ملاقات دو نفره بروید. تا حسابی باهم درباره ی این موضوع صحبت کنید. به او حس اجبار یا تحمیل خود را ندهید که اینها باعث فاصله گرفتن آدم ها می شود. می توانید در مکالمه خود از این جملات استفاده کنید:

من خیلی خوشحال میشم اگر تو قبول کنی باهم بیرون بریم، صحبت کنیم، خوش بگذرونیم. من چند جا در نظر دارم که میتونیم بریم اونجا ولی اگر تو مایل نیستی میتونیم جاهای دیگه رو هم انتخاب کنیم.

یا

شاید قرارمون برای یه شام دو نفره، فرصت خوبی بشه، برای تصمیم گیری و صحبت درباره ی این موضوع. نظرت چیه  من شمارو دعوت کنم، چهارشنبه شب همدیگه رو در رستوران ایکس ببینیم.

چگونه دختری را عاشق خود کنیم

چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم
برای عاشق کردن دختر مورد علاقه تان از شبکه های اجتماعی استفاده نکنید!

برای اینکه در این مدت بتوانیم با کمک طلوع سبز و خودتان، دختری را عاشق خود کنیم، لازم است در صورت تمایل با مشاوران تیم طلوع سبز در ارتباط باشید این میتواند بسیار کمک کننده برای شما باشد تا به هدف خودتان برسید. یک مشاور و روانشناس می تواند با توجه به کیس مورد نظرتان و شرایط شما، راهکار ارائه بدهد.

نکاتی رو در مدت رابطه دوستانه تان با این دختر رعایت کنید.

  • از زیادی رمانتیک و عاشقانه صحبت کردن بپرهیزید. هنوز برای گفتن من عاشقتم و بدون تو نمیتونم، خیلی زود است!
  • برای او تعیین نکنید که اگر مرا دوست نداری همه ارتباط ما قطع خواهد شد. و من دیگر نمی خواهم باهم حتی دوست باشیم. ممکن است اکنون نه ولی ب زودی فرصت خوبی برای دوستی با او پیش آید، راه این فرصت را نبندید.
  • به او نگویید که مدتهاست به او علاقه دارید. یک علاقه یهویی و پیش بینی نشده جذاب تر است.
  • از تفسیر و توضیح، و مثالهای شیرین و فرهادی بپرهیزید. ساده و صریح و دوستانه صحبت کنید. هنوز برای نشان دادن دلباختگی زود است.
  • به شدت از ابراز علاقه در شبکه های اجتماعی بپرهیزید. این کار فقط باعث افزایش احتمال نه شنیدن خواهد شد.

چگونه با دختر مورد علاقه مان حرف بزنیم

هرگز و در هیچ شرایطی به او دروغ نگویید. او را نپیچانید! برای اینکه به دختری بفهمانیم دوستش داریم و او را عاشق خود کنیم باید بین خودمان یک حلقه اعتماد ایجاد کنیم. پس قبل از اینکه درباره ی “چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم” تصمیم بگیرید حسابی به تعهد و کنار گذاشتن خوش گذرانی های زود گذر خود فکر کنید.

درباره ی رازهای زندگیتان به ایشان بگویید و اگر او به شما اعتماد کرد و رازی را به شما گفت، آن را پیش خود نگه دارید و به هیچکس نگویید. سعی کنید در ارتباط و نزدیک شدن یبه یکدیگر، باهم به یک تعادل برسید. برای اینکه بتوانید شعله عشق را در وی روشن کنید باید زمان بیشتری را با او بگذرانید.

در این مدت زمانی که در کنار هم هستید، فقط صحبت کردن کافی نیست. برای داشتن فعالیت های مشترک تمرکز کنید. مثلا در انجام کارها هم گروهی شوید. یا با هم در بازی های آنلاین تیمی شرکت کنید. به هم کمک کنید. و برای او دوست خوبی باشید.

حتی اگر او به شما جواب رد داد سعی نکنید خودتان را کنار بکشید. یک دوست خوب باقی بمانید. و فقط دست از ابراز علاقه کلامی بردارید. نگران نباشید، با تکنیک های عاشق کردن کسی که دوستش داریم میتوانید به راحتی او را دوباره به سمت خود بکشید.

در مورد چت کردن، خلاق باشید. درباره ی عکس پروفایلش نظر بدهید. سعی کنید مثل یک دوست خوب نقاط قوت و ضعفش را پیدا کنید. و آن را کاملا دوستانه و صمیمی با او در میان بگذارید. نکته مهم برای اینکه دیگران را عاشق خود کنیم را در ادامه بخوانید.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

برای اینکه بتوانیم دیگران را عاشق خود کنیم باید یاد بگیریم مستقل و افتخار آفرین باشیم. افتخار آفرینی نه به معنای خاص و مغرور بودن! نه! به این معنا که باید  برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.

وقتی یک نفر می بیند که شما به همه خواسته هایتان می رسید. مستقل هستید. میتوانید خودتان را کنترل و مدیریت کنید. به صورت ناخودآگاه به این فکر میکند که عجب فرد مستقل و با اراده ای! احتمالا به این فکر خواهد کرد که پارتنر احساسی شما بودن باید جالب باشد!

و این نتیجه ی یک تلاش خوب است! اینکه دیگران عاشق ما می شوند. و ما به خواسته مان می رسیم. درباره ی عاشق کردن دیگران در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نیز توضیحات و راهکارهای اساسی بیشتری داده ایم.

با تماس با مشاوران ما این کتاب را تهیه کنید و با راهکار های بی نظیر آن به دختر مورد علاقه تان بفهمانید که دوستش دارید. به امید آنکه عشق پایدارتان را با هم در آکادمی روانشناسی عاشق کردن و بازگشت به رابطه جشن بگیریم. منتظر شما عزیزان هستیم.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *