کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم


 چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

در بخش ناخودآگاه کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم به صورت کامل تکنیک های تاثیربر ناخودآگاه را آموزش میدهیم. میدانید که ناخودآگاه ما منشاء همه احساسات ما است. و زندگی ما بر اساس باورهای ناخودآگاه ما شکل میگیرد.

مثلا اگر از کودکی به ما گفته باشند که نباید به حیوانات نزدیک شویم و حیوانات موجودات ترسناکی هستند. بی شک در بزرگسالی از حیوانات ترس شدیدی خواهیم داشت. چرا که ترسناکی حیوانات جزو باور های ناخودآگاه ما شده اند.

به علاوه در این بخش درباره ی نیازهای ناخودآگاه نیز صحبت میکنیم. در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم به شما آموزش میدهیم که چگونه نیازهای ناخودآگاه افراد را بشناسیم. و چگونه کسی را که دوست داریم عاشق کنیم. درباره ی این موضوع بسیار تخصصی در مقاله مربوطه بخوانید. کافی است روی لینک آبی کلیک کنید.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

شخصیت شناسی در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

در پشتیبانی روانشناسی کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم که توسط روانشناسان تیم طلوع سبز انجام میشود ما با توجه به شخصیت شما و عشقتان به شما یاد میدهیم که با سوالهای متناسب با شرایط شما شخصیتشان را تشخیص دهید. این تشخیص شخصیت به شما کمک میکند بتوانید آن چیزی را که عشقتان ره دنبالش است را به او بدهید. و او را عاشق خود کنید. چند نمونه از سوالات شخصیت شناسی در کتاب کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم عبارت است از:

  • آیا او فرد درون گرایی است؟ میتواند راحت با دیگران ارتباط برقرار کند یا اینکه ترجیح میدهد بیشتر اوقات تنها باشد؟
  • آیا او معمولا برای کمک به دیگران داوطلب میشود؟ یا اینکه در شرایط سخت نمیتوانید روی او حساب کنید؟
  • چطور عاشق او شدید؟ چطور متوجه شدید که او را دوست دارید؟ آیا این یک عشق حقیقی است؟
  • آیا او نیز به شما تمایل دارد؟ یا اینکه میخواهد همه چیز را از صفر شروع کنید؟( تست واقعی عشق طرف مقابل)

بعد از اینکه تست شخصیت شناسی طرف مقابل را پشت سر گذاشتید و برای روانشناس پشتیبان خود ارسال کردید نوبت به پیدا کردن راههای تحت تاثیر قرار دادن فرد مورد علاقه تان میوفتید.(در وبسایت روانشناسی تخصصی سربرگ تازه میتوانید در تست شخصیت شرکت کنید.) یکی از راههای تاثیر بر ناخوداگاه قانون جذب است؟

با افراد مغرور چه کنیم

برای اینکه افراد مغرور را عاشق خود کنیم باید راهکارهای خاصی را در پیش بگیریم. چون ما هرکاری هم که بکنیم آنها عشقشان را به ما نشان نمیدهند. پس باید نشانه های عاشق شدن پسر مغرور را نیز بلد باشیم. توضیخ در این باره را به مقاله چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم سپردیم. تا بتوانیم در هر بخش به صورت تخصصی درباره ی موضوع صحبت کنیم. روی لینک آبی کلیک کنید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

قانون جذب در کتاب عاشق کردن دیگران

حتما تابحال درباره ی قانون جذب شنیده اید. قانون جذب میگوید که وقتی زیاد درباره ی موضوعی صحبت کنید قطعا آن را بدست می آورید. مثلا اگر مدام به چیز هایی که ندارید فکر کنید. و بگویید من هیچی ندارم. من بدبختم و من هیچ عشقی ندارم و هرگز کسی عاشق من نمیشود، بی شک چیزی بدست نمی آوریم.

اما بالعکس اگر درباره ی داشته هایتان صحبت کنید. اگر مدام به خودتان انرژی مثبت بدهید. مثلا در آینه نگاه کنید و با خودتان بگویید که من لایق بهترینها هستم. و به هرآنچه که بخواهم میرسم. من هرچه که میخواهم دارم. و با تمام قدرت برای زندگی ام میجگم. متوجه میشوید که انرژی مضاعفی برای زندگی دارید. و با قدرت بیشتری به سمت اهدافتان پیش میروید. ناخواسته همگان به سمت شما می آیند. و میتوانید به خواسته تان یعنی عاشق کردن دیگران برسید.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
زبان بدن را یاد بگیرید. مطمئن باشید برای شیفه کردن دیگران به دردتان میخورد

چطور دیگران را شیفته خود کنیم

برای اینکه بتوانیم دیگران را شیفته خود کنیم باید اعتماد بنفس بالایی داشته باشیم. زندگیمان در بهترین حالت خود باشد. و مهمتر از همه بتوانیم از زندگی تنهایی لذت ببریم. برای اینکه بتوانیم از زندگی تنهایی لذت ببریم لازم داریم برای زندگیمان برنامه ریزی داشته باشیم. شاید عجیب بنظر برسد اما اکثریت افراد عاشق زنان یا مردانی هستند که به صورت مستقل میتوانند زندگی کنند. و به تنهایی اطرافشان را مدیریت کنند.

به همین دلیل ما در کتاب تخصصی چطور دیگران را عاشق خود کنیم یک فصل کامل به موضوع زندگی خصی پرداخته ایم. و با تمارینی که همراه با مشاور و راهنما برای شما در نظر گرفته شده است میتوانید به بهترین حالت زندگی خود برسید. و یک زن یا مرد کاملا مستقل شوید. و این یکی از راههای دست نیافتنی بودن برای مردان است. سه مرحله دست نیافتنی بودن برای یک مرد را برای خانم های عزیز پیج توضیح داده ایم.

برخی از این تمارینی که برای شما در نظر گرفته ایم شامل افزایش سطح تحصیلی، تغییر محل زندگی، پیدا کردن شغل بهتر و مهمتر از هه ارتقاء شخصیت شماست. ما سعی میکنیم در این دوره ها بر فضایل اخلاقی تان تمرکز کنیم. و نقاط ضعف رفتاری تان را کمرنگ کنیم.

ما قرار نیست برای عاشق کردن دیگران خودمان را تغییر دهیم. ما فقط باید فرد مناسبی را عاشق خود کنیم. بدون اینکه برای عاشق کردن کسی که دوستش داریم فیلم بازی کنیم. یا از خواسته هایمان بگذریم. ما فقط به بهترین نسخه خودمان تبدیل خواهیم شد.

شیفته کردن دیگران در 90 ثانیه

چند نکته را برای شیفته کردن دیگران یاد بگیرید:

  • زبان بدن! بدانید کی لبخند بزنید. کی دستانتان را تکان دهید. چطور قدم بردارید. و دست طرف مقابل را فشار دهید. برای شیفته کردن دیگران در 90 ثانیه اول زبان بدن بسیار اهمیت دارد.
  • لباسهای مناسب بپوشید. لباسی که با شخصیت شما سازگاز باشد. خیلی رسمی نباشد. و در آن راحت باشید. اصلا قشنگ نیست که مدام به لباستان ور برید!
  • مدل موها و آرایشتان را جوری انتخاب کنید که زیبایی های شما را بیشتر نمایان کنند. و عیب های شما را بپوشاند. زیاد آرایش نکنید. و مدل موهای عجیب نزنید. این کار شما را غیر قابل اعتماد میکند.
  • ارتباط چشمی را فراموش نکنید. گاهی برخورد دست شما به کسی که دوستش دارید و یک ضربه کوچک به دست یا شانه او میتواند شما را جذابتر کند.

زبان بدن برای اینکه کسی را دیوانه خود کنیم

خیلی ساده به شما بگوییم. زبان بدن ما از استایل راه رفتن شما آغاز میشود تا نحوه خنده تان و رفتار شما هنگام غذا خوردن یا خوابیدن را تشکیل میدهد. که بی شک برای جذب دیگران لازم است.در اینجا بخش بسیار کوچکی از فصل کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم را برایتان می آوریم.

برای اینکه دیگران را در نگاه اول دیوانه خود کنید سعی کنید صاف حرکت کنید. دستهایتان را خیلی حرکت ندهید. و پیش از انجام هر حرکت کمی فکر کنید. حرکات خیلی هیجانی انجام ندهید. و با وقار رفتار کنید. لبخند را فراموش نکنید. و خیلی تکان نخورید. تکان خوردن باعث مضطرب شدن طرف مقابلتان میشود. و باعث میشود طرف مقابل از شما حس منفی بودن بگیرد. برای دربافت کتاب کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم با ما در تماس باشید.

تخفیف در قیمت کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم را در سایت تخصصی عاشق کردن و ازدواج و بازگشت رابطه با یک فصل رایگان و تخفیف 10 درصدی به شما اراده میشود. چرا که ما در طلوع سبز برای کمک به شما خالصانه تلاش میکنیم. به علاوه در پکیج طلایی ما دو ماه پشتیبانی 12 ساعته و نیم ساعت مشاوره تلفنی رایگان در اختیارتان قرار میگیرد. پس همین حالا از یکی از راههای ارتباطی با طلوع سبز در تماس باشید. تا برای عاشق کردن کسی که دوستش دارید باهم تلاش کنیم!

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *