چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم


چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

همه ما میخواهیم دیگران را عاشق خود کنیم. و البته همه ی ما لایق بهترین بودن و جذاب بودن برای دیگران را داریم. خوشبختانه ما میتوانیم به این خواسته مان برسیم. و برای همه جذاب و خیره کننده باشیم. محبتشان را به خود جلب کنیم. و کاری کنیم که دیگران دلتنگ ما شوند. اما اگر تکنیکهای آن را بلد باشیم. چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید. تا ببینید چطور میتوان دیگران را در یک نگاه عاشق خود کرد.

پیش از هرچیز میخواهیم مراحل  اساسی را برای اینکه دیگران را عاشق خود کنیم با شما در میان بگذاریم. سپس در ادامه مقاله طلوع سبز درباره ی این مراحل توضیح خواهیم داد. شک نکنید که نکته کلیدی برای جذب دیگران به سمت خود این سه مورد است:

  • اعتماد بنفس خود را افزایش دهید.
  • فعال و پر انرژی باشید.
  • به سلامت جسم و روان خود اهمیت دهید.

احتمالا الان دارید با خود فکر میکنید که چه چیزهای ساده ای! خب اینها را که خودمان هم میدانستیم! اما سخت در اشتباهید! شما فقط یک هزارم از چیزی که میخواهیم در ادامه باهم یاد بگیریم را میدانید. چرا که شما راههای اثیر بر ناخودآگاه را بلد نیستید. ولی ما در اینجا میتوانیم به شما یاد دهیم که در ذهن دیگران نفوذ کنید و این ویژگی ها را در باور آنها نهادینه کنید! این مقاله مثل مقالات ساده اینترنتی نیست! با خواندن این مقاله مسیر زندگی شما تغییر خواهد کرد.

چگونه هر شخصی رو عاشق خود کنیم؟

اعتماد بنفس خود را افزایش دهید! ببینید یک مثال ساده براتون میزنم! فرض کنید پیش فرض ذهنی شما این هست که “من یک دختر بی لیاقت هستم که نمیتونم هیچ کس رو عاشق خودم کنم. و همیشه تنهام!” نتیجه این طرز تفکر یه فاجعه اس. این کاری میکنه که اولا شما هرگز برای رسیدن به آرزو یا هدفتان تلاشنمیکنید. خودتون رو لایق دوست داشته نشدن میدونید. و فکر میکنید که هیچ کس به من توجه نمیکند!

در این صورته که شما به راحتی به دیگران اجازه میدید شما رو مسخره کنن، اگر در رابطه عاشقانه ای هستید به راحتی به شما بی توجهی کنن. و بعد از اینکه رابطه تون تموم شد حتی برای برگرداندن عشقتون هم تلاش نمیکنید. چون خودتون رو لایق تنها بودن میدانید.

خب حالا راهکار چیه؟ الان بهتون میگم برای اینکه بتونید توجه دیگران را به خود جلب کنید. اما قبل از اون بهم قول بدید که اگر عشقتون ولتون کرده درباره ی روانشناسی بازگشت به رابطه در سایت ما بخونید. و از این درد بزرگ رهایی پیدا کنید. و بعد به سراغ افزایش اعتماد بنفس برای عاشق کردن دیگران بروید.

چطور توجه دیگران را به خود جلب کنیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟ برای اینکه توجه دیگران را به خود جلب کنیم باید یاد بگیریم زبان بدنمان را تقویت کنیم. بگویید ببینم اولین چیزی که شما را در اولین دیدار با شخصی جلب میکند چیست؟ لباسش؟ حرف زدنش؟ رنگ پوستش؟ خیر اولین چیزی که شما از یک فرد میبینید استایل بدن اوست.

آیا قد بلند است؟ آیا زیادی چاق است؟ قوز دارد؟ یا شق و رق راه میرود؟ دستانش چرا زیاد زا حد حرکت میکند؟ چرا پاهایش را روی زمین میکشد؟ چرا وقتی نشسته است پاهایش را مدام تکان میدهد؟ اصلا چرا دستانش زیادی بلند اند؟ پس استایل راه رفتن و درواقع همان زبان بدن اولین نکته ای است که درباره ی یک نفر ما را جلب میکند.

لباس در مرحله دوم توجه ما را به خود جلب میکند. که در بخشهای پایین تر درباره ی این موضوع مفصل توضیح داده ایم. که چگونه با نوع لباس پوشیدن دیگران را عاشق خود کنیم.

یک زن یا مرد جذاب همیشه صاف و کشیده راه میرود. آهسته و با وقار قدم بر میدارد. قوز نمیکند. و پیش از اینکه به سمتی حرکت کند درباره ی مقصد خود فکر میکند. چانه اش را بالا میدهد. و روی مسیرش متمرکز است. در ماشین یا کار دیگران سرک نمیکشد. و چشمانی مهربان دارد. تاثیری که چشمان در جلب توجه دیگران دارند هیچ چیز دیگری ندارد.

یک تحقیق روانشناسی بر نحوه ایستادن و نگاه کردن افراد نشان داده که افرادی با مهارت برقراری ارتباط چشمی و ایستادن مناسب حدود 60 درصد بیش از دیگران جذاب اند. برای اینکه چشمانتان جذابتر دیده شود لبخند بزنید. لبخند زدن انرژی مثبت را در چشمان شما جاری میکند. و میتواند باعث تاثیر گذاری بیشتر شما بر ناخودآگاه شود.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
در فانتزی عاشق کردن غرق نشوید! بهتر است تکنیک هاش رو یاد بگیریم.

زبان بدن برای عاشق کردن دیگران

اصلا میدانید همین چند نکته بسیار ریزی که با شما در میان گذاشتیم دو مورد از مهمترین رازهای تاثیر گذاری بر ناخودآگاه است؟ زبان بدن و ارتباط چشمی با دیگران. زبان بدن علم روز دنیاست که سیاستمداران بسیار قدرتمند دنیا از آن استفاده میکنند. که لازم است آن را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

باور ندارید؟ بروید در تمامی فیلمهای سخنرانی “دونالد ترامپ” رییس جمهور آمریکا نگاه کنید! متوجه انگشت اشاره او که به نشانه ی تحکم بالا آمده میشوید. او با این کار به مردم دنیا میفهماند که باید از دستورات من پیروی کنید!

و بالعکس در سخنرانی های “باراک اوباما” هرگز انگشت اشاره را نمیبینید. و به جای آن به عنوان زبان بدن خود از انگشت اشاره خم شده روی شصتش استفاده میکند. که نشانه دموکراسی و مردم سالاری در حکومت اوست! حال میبینید که زبان بدن بی شک با نحوه برخورد ما با دنیای اطرافمان موثر است. پس از یاد گرفتن تکنیک های زبان بدن غافل نشوید.

چگونه کسی که دوست داریم را عاشق خود کنیم

برای اینکه کسی که دوست داریم رو عاشق خودمون کنیم نیاز به مقادیر بسیار زیادی انرژی مثبت داریم. چرا؟ بیایید از نظر روانشناسی بررسیش کنیم. شما فکر کنید یه دوستی دارید که هرموقع میبینیدش آه و ناله میکنه! از بدبختی هاش میگه! غر میزنه! و کلا پر از انرژی منفیه! حالا چی میشه؟ احتمالا شما مدتی رو تحمل میکنید که در کنار او باشید. چرا؟ چون بهرحال دوست اش هستید. و میخواید بهش کمک کنید.

اما بعد از مدتی که مدام هربار با دیدنش حالتون خراب شده. ناراحت شدید و انرژی منفی گرفتید سعی میکنید دفعه بعدی کمتر کنارش بمونبد. یا اصلا دیگه به دیدنش نرید. خب در مورد شما هم همینه! اگر با دیدن دیگران مدام انرژی منفی داشته باشید، از بدبختی و گرونی و شکست عشقی حرف بزنید دیگه تمومه! احتمالا بعد از مدتی همه دوستانتون رو از دست میدید.

و البته بالعکسش هم وجود داره! اگر همیشه مثبت نگر باشید. پر انرژی و انرژی دهنده باشید همه دوست دارند در کنار شما باشن تا با استفاده از انرژی خوبتون خودشون هم خوب بشن! پس بیایید تا باهم یاد بگیریم انرژی مثبت داشته باشیم. چطور ارتعاش مثبت داشته باشم؟

یادتون نره که این این انرژی مثبت در مرحله اول زندگی خودمون رو به جای بهتری برای زیستن تبدیل میکنه و بعد از اینکه زندگی خودمون بی نظیر شد میتونیم دیگران رو هم به این بهشت راه بدیم. پس بدونید که قرار نیست برای عاشق کردن دیگران تغییر کنیم. برای خوشالی خودمون تغییر میکنیم.

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

بگذارید قبل از هرچیز برای پاسخ به این سوال یک مقدمه بگویم. در روانشناسی این یک امر ثابت شده است که همه ی ما به واسطه ی نیازمان به دیگران با آنها ارتباط برقرار میکنیم. تکرار میکنیم همه ی ما این طور هستیم. و اگر کسی بگوید که من فلانی را برای خودش میخواهیم نشان میدهد که درواقع هیچ چیزی از علم روانشناسی نمیداند. احتمالا برایتان عجیب است! چون همیشه شنیده ایم عشق ینی کسی را بی دلیل دوست داشته باشی! اما این فقط یک شعار رمانتیک است! م باید بلد باشیم چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم.

ما در کل دو نوع نیاز داریم. یکی نیاز های ناخودآگاه و دیگری نیاز های ناخودآگاه! که البته دومی اهمیت بیشتری داره. نیازهای خودآگاه مثل غذا و لباس و نیاز جنسی و … که هرکسی میتونه اونها رو فراهم کنه! و نیازهای ناخودآگاه! که برای هرکس منحصر بفرده و وابسته به محیط رشد ما از کودکی تا به الان است. و ما به سمت کسی جذب میشیم که بتونه این نیازها رو برای ما فراهم کنه.

ما هم برای اینکه دیگران به سمت ما جلب بشن باید به نیازهای ناخوداگاهشون توجه کنیم اما سوالی که اینجا پیش میاد اینه که خب هرکسی یک ناخودآگاه متفاوت داره! ما چطور همه اشون رو به سمت خود بکشیم؟ نمیشه که مدام تغییر کنیم! پاسخ سوال اینجاست! درسته که افراد ناخودآگاه های متفاوتی دارند. اما همه ی انسانها، فرقی ندارد اهل کجا باشد یا در چه فرهنگی بزرگ شده باشند یک سری ویژگی ها را مثبت و یک سری را منفی میدانند.

مثل راستگویی، ادب، صداقت، مهربانی، یاری رسانی و خون گرمی و فروتنی و …! که همه انسانهای عادی و سالم آن را ویژگی مثبت میدانند.( درمورد افراد دارای اختلال شخصیت همه چیز متفاوت است.)

ویژگی های بد و منفی اجتماعی مثل دروغگویی، پنهان کاری، خود خواهی و خود شیفتگی، بی ادبی، تحقیر و … ! که همه انسانها آن را بد و منفی میدانند. پس باید یاد بگیریم ویژگی های مثبت را در خود تقویت کنیم. و منفی ها را تضعیف کنیم.

برای داشتن مشاوره تخصصی درباره ی شخصیتتان و برگزاری دوره های تحلیل شخصیت، شناخت خود و اصلاح رفتار به انتهای مقاله مراجعه کنید. و روی یکی از لینکهای آبی کلیک کنید. یا میتوانید درباره ی نیاز های ناخودآگاه بخوانید.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
کاری کنیم همه ما رو دوست داشته باشن! با محبت به دیگران

نیازهای ناخودآگاه برای عاشق کردن دیگران

مثلا اگر در کودکی پدرمان یا یکی از مردان اطرافمان با مابسیار مهربان بوده. و هرچه که میخواستیم را برایمان فراهم میکرده، این در ذهن ما حک شده که مرد درشت هیکل یعنی رسیدن به خواسته ها و آروهایمان.در بزرگسالی ما در ناخودآگاهمون فکر میکنیم که انسانهای قوی هیکل بسیار جذاب هستند، بی شک به مردی با اندام درشت جذب میشویم. حتی اگر مرد ریز اندامی در اطراف ما باشد که شرایط بهتری نسبت به دیگری داشته باشد، ما نمیتوانیم از رسیدن به نیازهای ناخودآگاهمان دست بکشیم.

حتی اگر ما در رابطه بیماری قرار داشته باشیم. و باخود فکر کنیم که ما هرگز نمیتوانیم از این زن دست بکشم. با وجود اینکه او بارها به من بدی کرده و میبینم که مرا دوست ندارد، بازهم تاثیر ناخودآگاه است. و این ناخودآگاه ماست که از ما میخواهد با در کنار این زن ماندن این خلاء را پر کنیم. احتمالا علت این علاقه به طرد شدن ریشه در کودکی و رفتار پدر و مادر ما با ما دارد. ما یاد گرفته ایم که مستحق طرد شدن هستیم. و دیگران هرکاری هم که با ما بکنند ما بازهم نیازمند آنانیم.(به علت ضعف کودکی مان و نیازمان به پدر و مادر و بی شک رفتار اشتباه آنها)

پس باید یاد بگیریم نیازهای ناخودآگاه طرف مقابل را رفع کنیم تا او برای رفع نیاز خودش هم که شده به ما وابسته شود. و دلتنگ ما شود. پس پاسخ چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم تاثیر بر ناخودآگاه است. اگر به دنبال عاشق کردن شخص خصی هستیم، باید ابتدا او را بشناسیم، تیپ شخصیتی و نیازهای ناخودآگاهش را به کمک روانشناس استخرا کنیم. و برای جذب غیر مستقیم او به سمت خود تلاش کنیم.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم با ناخودآگاه

خودمان را بشناسیم! بله نکته کلیدی همینجاست خودشناسی! خیلی از ماها اصلا خودمان را نمیشناسیم! نمیدانیم چه چیزی دوست داریم . نمیدانیم در چه کاری استعداد داریم یا بهترین ویژگی اخلاقی خودمان کدام است. اگر آنها را بشناسیم و بتوانیم از این توانایی ها برای رغع نیاز های ناخودآگاه دیگران بهره ببریم میتوانیم به پاسخ چگونه دیگران را عاشق خود کنیم برسیم.

یادتان نرود که برطرف کردن نیاز های دیگران نباید به هر قیمتی باشد! ما فقط تا جایی برای دیگران مایه میگذاریم که به خودمان آسیب نرسد! اگر شما از آن دسته آدمهایی هستید که برای دیگران از آسایش خودتان نیز میگذرید بهتر است اول برای افزایش اعتماد بنفستان تلاش کنید. خودتان را لایق بهترین ها بدانید و سپس به فکر عاشق کردن دیگران باشید.

بله همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، برای اینکه بتوانیم فکر دیگران را به خود مشغول کنیم باید به سلامت جسم و روان خود اهمیت دهیم! وقتی ما به خودمان اهمیت دهیم بی شک میتوانیم دیگران را شیفته خود کنیم! حتی اگر طرف مقابل خیلی مغرور باشد. درباره ی تکنیک های عاشق کردن پسر مغرور بخوانید. چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

 فکر دیگران را به خود مشغول کنیم (فقط با ظاهر)

چند نکته کلیدی درباره ی عاشق کردن دیگران به شما میگوییم. که بعد از یاد گرفتن تکنیک های تاثیر بر ناخودآگاه میتواند به دردتان بخورد:

  • مدل موهایتان را خیلی عجق و وجق نکنید. مدلی را انتخاب کنید که در عین راحت بودن بتواند صورت شما را زیباتر نشان دهد. اگر از روسری استفاده میکنید روسری تان را مدلی ببنید که خاص اما راحت باشد. اینکه مدام با موها یا روسری خود ور بروید اصلا جذاب نیست.
  • لباسهای تمیز بپوشید. قبل از اینکه به آن قرار مهم کاری یا دوستانه بروید حتما نظافت را به حد کافی رعایت کنید. تا استرس بوی بد یا مثیفی لباستان را نداشته باشید. راحت بودن و اندازه مناسب لباس واقعا در دید دیگران نسبت به ما تاثیردارد. زیاد تنگ یا زیاد گشاد نپوشید.
  • لباسهایی انتخاب کنید که با شخصیت شما سازگار است. مثلا اگر به طور کلی شخصیت رسمی دارید، در قرار های ملاقاتتان لباسهای رسمی مثل کت و شلوار بپوشید. یا اگر در کل شخصیت فانتزی دارید، لباسهای متناسب با تیپ شخصیتتان بپوشید. این کار شما را در ذهن دیگران ماندگار میکند.
  • اگر خانم هستید آرایشی داشته باشید که ویژگی های مثبت صورتتان را بیشتر نمایش دهد! بیخودی از لوازم آرایشی استفاده نکنید. آنها قرار نیست تمام صورت شما را بپوشانند. استفاده صحیح از لوازم آرایش به گونه ای است که عیوب صورت را پوشانده و زیبایی ها را تقویت کند.
  • از عطر یا ادکلن استفاده کنید. بوها ماندگار ترن عناصر در ذهن انسان هستن. سعی کنید خوش بو باشید. یا حداقل با رعایت نظافت از داشتن بوی نامطبوع جلوگیری کنید.

چگونه دیگران را طلسم خود کنیم؟

احتمالا الان دارید به این فکر میکنید که ما به شما دعا یا دست نوشته ای برای عاشق کردن دیگران به شما بدهیم. اما ما روانشناسیم. و به شما راه صحیح برای هاشق کردن را نشان میدهیم. برای اینکه محبت دیگران را به سمت خود جلب کنیم یک نکته کلیدی وجود دارد!

محبت کن تا محبت ببینی! قانون جذب! و کارما برای طلسم کردن دیگران کافیه!

دیدید گفتم ما راه عاشق کردن دیگران را به شما نشان میدهیم اما از مسیر صحیح اش! خب اصلا تابحال درباره ی قانون جذب خوانده اید؟ شنیده اید که هرکاری که انجام دهیم دقیقا همان حس و انرژی روزی به ما برگردانده خواهد شد؟ خب از این نعمت بهره بگیرید. درباره ی آن فکر کنید. خیلی ساده است. محبت کنید تا محبت دیگران را جذب کنید. اینطوریه که برای مردان دست نیافتنی و خواستنی میشیم! باید برای عاشق کردن مردان دست نیافتنی باشیم. اما صمیمی!

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
طلسم عاشق کردن رو اینجا یاد میگیریم.

صمیمی رفتار کنید. چه ایرادی دارد اگر به اطرافیانتان لبخندی از روی مهربانی بزنید. غیر از اینکه باعث میشوید خودتان به آن کسی که بهش علاقه دارید برسید. به آنها سلام کنید. و با آنها مکالمه کوتاهی داشته باشید. توجه داشته باشید که زیاد سوال نپرسید! که فضول یا وراج خوانده شوید. فقط به آنها نشان دهید که میتوانید با آنها ارتباط محترمانه و دوستانه برقرار کنید. این خونگرمی باعث جذب دیگران به سمت شما میشود.

پر انرژی و فعال باشید. بله در ابتدای مقاله “چگونه دیگران را عاشق خود کنیم” نیز به شما گفتیم که باید پر انرژی و فعال باشید تا بتوانید دیگران را عاشق خود کنید. در فعالیت هایی که باحال و فعال هستند شرکت کنید. و لذت ببرید. به دیگران فکر نکنید. همین پر انرژی بودن شما ناخودآگاه میتواند فکر دیگران را به شما مشغول کند.

چطور دیگران را به خود وابسته کنم؟

برای شروع یک رابطه خوب با دیگران باید ابتدا رابطه تان را با خودتان خوب کنید. پیشنهاد ما برای شروع این است که جلوی آینه بایستید. و درباره ی خودتان به نکات مثبت اشاره کنید. اینکه من چقدر زیبا هستم. و چقدر خودم را دوست دارم. من بسیار قابل ستایش هستم چون قلب مهربانی دارم. خودم را دوست دارم. و به دیگران مهر میورزم!

شروع کنید به گفتن جملات مثبت درباره ی خودتان. و آنقدر این کار را تکرار کنید. که این حقیقت در ذهن شما حک شود. بعد از اینکه با خودتان رابطه خوبی برقرار کردید. برای عاشق کردن دیگران تقریبا کار خاص دیگری ندارید. برای مشاوره با متخصصین روانشناسی ما تماس بگیرید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *