چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم

چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم


چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم

عاشق کردن هیچ چیز جز یک داد و ستد احساسات نیست. در یک رابطه عاشقانه موفق دو طرف نیاز های هم را میشناسند و سعی میکنند آن را رفع کنند. خب پس این اولین سرنخ ما برای پاسخ به سوال چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم است! نیاز های ناخودآگاه.

خب پیش از اینکه اصلا بخواهیم به سوال شما پاسخ دهیم، بخشهای مختلف این مقاله را برایتان شرح میدهیم. تا شما نیز بی دردسر به سر اصل مطلب بروید. از آنجا که خانم ها در رسیدن به خواسته هایشان بی طاقت تر هستند، ما اینجا اول درباره ی عاشق کردن پسران صحبت میکنیم.

پس قسمت اول پاسخ سوال چگونه پسری را دیوانه خود کنیم است. در مرحله دوم به سراغ خواسته آقایان میرویم. و پاسخ سوال چگونه با دختری که دوست داریم ارتباط برقرار کنیم؟ در نهایت بعد از اینکه درباره ی تکنیک هر روانشناسی عاشق کردن کسی که دوستش داریم صحبت کردیم، خلاصه ای درباره ی طلسم کردن دیگران باهم خواهیم داشت.

هرگز فراموش نکنید که برای پیدا کردن سوالهای خودتان به سراغ روانشناسی و مطالب علمی بگردید. باور کنید تاثیری که ذهن ما و گفتار و ناخودآگاه ما در زندگی مان دارد، هیچ چیز و هیچکس دیگر ندارد. با طلوع سبز همراه باشید تا تمام نکات را درباره ی عاشق کردن کسی که دوستش دارید با شما در میان بگذاریم.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنیم باید شرایط مختلف را در نظر بگیریم. چند سوال را از شما میپرسم. قبل از اینکه درباره ی چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم فکر کنید به این سوال ها پاسخ دهید.

  • آیا با او در رابطه عاشقانه هستم؟ و او دوست پسر من است؟
  • آیا میخواهم فقط فکر او را به خود مشغول کنم؟ یا میخواهم رابطه مان جدی باشد؟
  • آیا طرف مقابلم مغرور است؟ و اصلا احساساتش را بروز نمیدهد؟ یا میتوانم روی احساسات او هم حساب کنم؟
  • آیا رابطه ام تمام شده است و من به فکر ترمیم رابطه هستم؟

حالا که فهمیدید دقیقا به دنبال کدام یک هستید، یکی یکی درباره ی هر مبحث باهم صحبت میکنیم. نکته مهم برای عاشق کردن کسی که دوستش داریم:

اگر به دنبال ترمیم رابطه هستی وقتت رو اینجا تلف نکن! یکراست به سراغ روانشناسی بازگشت به رابطه برو. تا همین الان گرم کردن رابطه را یاد بگیری و اگر لازم بود با مشاوران ما در تماس باش. اما اگر به دنبال تکنیک های دیوانه کردن پسر مورد علاقه اتون هستید در ادامه همراه ما باشید. یا مقاله چگونه پسری را دیوانه خود کنیم را بخوانید.

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟
دیوانه بازی میتواند رابطه محکم تری میان شما بسازد

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟

خب حالا میدانیم دقیقا از زندگی و رابطه مان چه میخواهیم. میخواهیم دوست پسرمان را وابسته کنیم. برای این کار باید درباره ی دوست پسر خود خیلی عاشقانه رفتار کنیم! دقت کنید عاشقانه نه احمقانه!

بعضی از دختر خانم ها فکر میکنند برای اثبات عشقشان باید همه جوره از خود گذشتگی کنند. و از همهی خواسته ایشان بگذرند! خیلی از مراجعین ما دخترانی بوده اند که حرفهای عجیب و غریبی درباره ی عاشق کردن میزدند! مثلا میگفتند:

ما حاضریم برای عشقمان از تمام دوستانمان بگذریم. تمامی برنامه های زندگیمان را برای عاشق کردن کسی که دوستش داریم کنار بگذاریم. و حتی عقایدمان را تغییر دهیم! من میتوانم بی دریغ به عشقم محبت و از خود گذشتگی نثار کنم. حتی اگر لازم باشد با او رابطه جنسی هم برقرار میکنم! فقط به من بگویید چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم؟

 ما به این افراد میگوییم نه شما و نه هیچکس دیگری از این طریق نمیتواند به خواسته اش برسد. اگر به دنبال پاسخ چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم هستید، باید بگوییم که این راهش نیست.

این کار فقط شما و دوست پسرتان را در عشق خ غرق میکند. و قطعا هرکس در چیزی غرق شود سعی میکند خودش را از آن نجات دهد! و درنتیجه نه تنها دوست پسر خود را وابسته نمیکنیم، بلکه او از ما فرا هم میکند! میدانید مثل چی میماند؟ دریت مثل ساحل دریا!

عشق یعنی ساحل و دریا

ساحل دریا دوران تنهایی ماست. و دریا همان رابطه عاشقانه و احساس دوست داشتن بین ما. تابحال دقت کردید که وقتی در کنار دریاییم دوست داریم کم کم وارد آب شویم. و از یک دفعه خیس شدن متنفریم. و از غرق شدن و اینکه یگر نتوانیم به خشکی و نفسهای راحت برگردیم میترسیم!

خب عشق و رابطه عاشقانه هم همین است! ما دوست داریم کم کم وارد رابطه عاشقانه مان شویم. و اگر وارد یک موج بزرگی شویم بی شک سریعا به سمت ساحل برمیگردیم. اما اگر یک موج کوچک و آرام به پاهایمان برخورد کند، دوست دارید بیشتر وارد آب شویم و با دریا عشق بازی کنیم.

پس قرار ما تا اینجا برای وابسته کردن دوست پسر این است که او را در موج حساسات عاشقانه خود غرق نکنیم. اجازه دهیم برایش بزرگ و دست نیافتنی باشیم. و او را تشنه دریافت محبت نگه داریم.

در ضمن فراموش نکنید که همه ی ما در رابطه مان نیاز داریم گاهی به ساحل امن تنهاییمان برگردیم. نفسی تازه کنیم. و دوباره وارد هیجانات رابطه مان شویم. این استراحت در ساحل امن تنهاییمان میتواند یک ساعت تنهایی در یک کتابخانه. یک خرید با دوستان یا در مواردی یک مسافرت تنهایی باشد. ( به خودتان و عشقتان فرصت ریکاوری بدهید!)

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

این یکی خیلی راحت است! فقط کافی است کمالگرایی را تمرین کنید. کمالگرایی یعنی چه؟ کمالگرایی یعنی به حداقل ها راضی نبودن. یعنی همیشه بهترین را خواستن! و خود را ارزشمند دانستن.

میدانید بعضی وقتا ما فکر میکنیم هرچقدر قانع تر باشیم و کمتر خرج تراشی کنیم محبوب تریم. اما حقیقت این است که ماباید برای خودمان ارزش قائل شویم. به زیباییمان اهمیت دهیم. عطرهای خوشبو بزنیم. و بهترین غذا ها را بخوریم. اینطوری است که دیگران نیز متوجه میشوند باید به ما احترام بگذارند.

نکته مهمی که اینجا مطرح میشود این است که نباید کمالگرایی را با غرور و پر توقع بودن اشتباه گرفت. اصلا میدانید حقیقت چیست. همیشه این را در نظر بگیرید:

اگر میتوانم بهترین را داشته باشمباید برای آن تلاش کنم! و اگر به هر دلیلی نمیتوانم بهترین را داشته باشم باید آن چیزی که دار را بهترین کنم!

خب این جمله یعنی چی؟ الان درباره ی موضوع چگونه دیگران را عاشق خود کنیم موضوع مفصلا صحبت میکنیم.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

برای اینکه دیگران را عاشق خود کنیم باید بهترین باشیم. احتمالا الان که دارید این متنرو میخونید با خودتون میگی خب بهترین بودن پول میخواهد که ما نداریم! اما باید بهتون بگم که کاملا در اشتباهید. بهترین بودن برای اینکه دیگران را عاشق خود کنیم لزوما با پول ارتباط ندارد. الان نمونه ای از بهترین شرایطی را که بدون پول به دست می آیند را برایتان مثال میزنم.

چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم
قلبتان را برای مهربانی به همگان آماده کنید. قانون جذب همیشه جواب میدهد.

چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم:

  • لبخند زدن هزینه ای ندارد. داشتن آن شما را زیباتر و جذابتر میکند. پس همیشه لبخند بزنید.
  • مهربان و کمک کننده باشید. مهربان بودن حتما به معنی خرج کردن برای دیگران نیست. خالصانه کمک کنید تا دیگران به نیات خوب شما جذب شوند.
  • پشت سر دیگران بدگویی نکنید. این کار حتی اگر از روی خیرخواهیباشد میتواند نظر همه را درباره ی شما منفی کند! و یادتان نرود که یک دیدگا منفی را به سختی میتوان از ذهن اطرافیانمان پاک کرد.
  • با همه همانگونه برخورد کنید که دوست دارید با شما برخورد کنند. قانون کارما و جذب را فراموش نکنید.
  • مثبت نگر باشید. مثبت نگری یکی از ویژگی های بسیار محبوب در میان همه ی افراد است.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

عاشق کردن یک پسر مغرور کمی برایمان سخت تر است. چون حتی اگر با رفتارهای صحیح بتوانیم پسر مغرور مورد علاقه مان را جذب کنیم، بازهم نمیتوان نشانه های عاشق شدن را در او پیدا کرد.

دوست خوبم ما در طلوع سبز دو مقاله مفصل درباره ی موضوع چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نوشته ایم. و تقریبا همه تکنیک های پایه روانشناسی را درباره ی این موضوع با شما در میان گذاشته ایم.

به علاوه ما درباره ی نشانه های عاشق شدن پسر مغرور نیز با شما صحبت کردی. که میتوانید با کلیک بر لینک مطلب، مقاله را بخوانید. در صورتی که سوالات بیشتر و توضیحات تکمیلی درباره ی عاشق کردن و ازدواج نیاز دارید میتوانید با مشاوران ما از طریق لینک های تلگرام یا واتساپ(که در پایان مقاله آمد است) در ارتباط باشید.

چگونه با دختری که دوست داریم ارتباط برقرار کنیم

الوعده وفا! بعد از این که مفصلا درباره ی راههای عاشق کردن کسی که دوست داریم برای خانم ها صحبت کردیم حالا نوبت به شما آقایانمیرسد. میدانید کمی برایمان جالب است که شما به عنوان یک پسر به دنبال جواب چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم هستید! چون آقایان معمولا خودشان را درگیر رابطه با کسی که نمیشناسند نمیکنند!

البته دو احتمال وجود دارد برای اینکه شما به دنبال عاشق کردن کسی که دوستش دارید هستید! یا شما قبلا با این دختر در ارتباط بوده اید که حالا یادتان امده که دوست دارید این دختر دوباره عاشق شما شود. و با شما وارد رابطه شود.

که در این صوت بهتره مستقیما سراغ این دوتا مقاله برید:

احتمال دوم اینکه آن دختر هم برای شما چراغ سبز نشان داده است. و سعی میکند نظر شما را جلب کند که شما هم به سمت او کشیده شده اید! میدانید چرا این حرف را میزنم؟ چون این یک حقیقت روانشناسی است!

تا وقتی که دختر نخواهد کاری کند که پسری به سمت او کشیده شود، پسر هرگز به او کشش پیدا نمیکند. شک نکنید دختر مورد نظر هم در بوجود آمدن این علاقه در شما نقش داشته است. با انجام رفتار های جذب کننده و حتی چه کسی میداند! استفاده از تکنیک هایی برای عاشق کردن یک پسر!

اگر میخواهید بدانید که آیا او واقعا از تکنیک های خاصی استفاده کرده یا نه درباره ی چگونه پسری را عاشق خود کنیم بخوانید. اگر نشانه های گفته شده را در او میبینید پس خیالتان راحت با راهکار هایی که درادامه برای عاشق کردن کسی که دوس دارید میگوییم، به خواسته تان خواهید رسید.

چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم
جنتلمن و مغرور باشید اما خسیس و خودخواه نه! همیشه خانم ها را مقدم بدانید!

چگونه با دختری که دوست داریم ارتباط برقرار کنیم

برای این کار در مرحله اول این موضوع را گوشه ذهنتان داشته باشید که زنان از مردان پررو و خودخواه خوششان نمی آید. در عوض از مردان مغرور و جنتلمن خوششان می آید! خب حالا ببینیم یک مرد پررو و خودخواه چه ویژگی هایی داره؟ و در مقابل یک جنتلمن مغرور چطوریه؟

(راز عاشق کردن زنها توجه است! به آنها توجه کنید و آنها را در انجام هرکاری اولویت قرار دهید! البته فراموش نکنید که آویزون بودن شما را جذب نمیکند.)

ویژگی های یک مرد خودخواه :

  • مدام دیگران را مسخره مخیکند.
  • خودش از همه بدتر و زننده تر رفتار میکند.
  • خسیس و به اصطلاح آویزون است!
  • مدام از خودش تعریف میکند.
  • با دیگران و به خصوص دختران یا در حضور آنها شوخی های جنسی و کلا بی  ادبی میکند!
  • سعی میکند بدون اجازه به آنها دست بزند.
  • بدون اینکه از او نظر بخواهند خودش را در بحث دخالت میدهد.
  • خودش را بر خانم ها مقدم میداند!
  • مدام از خودش تعریف میکند.

ویژگی های یک جمتلمن مغرور:

  • درباره ی چیزی بدون اینکه از او بخواهند نظر نمیدهد.
  • به هیچ عنوان با خانم ها شوخی نمیکند. و حتی صحبت کردنش نیز به شدت محدود و مودبانه است.
  • خجالتی نیست. اما به خودش اجازه نمیدهد کسی را مسخره کند.
  • درباره ی خودش تعریف نمیکند.
  • خانم ها را مقدم بر خواسته های خود میداند.
  • نمیگذارد کسی حقش را بخورد اما خسیس و آویزون هم نیست.
  • برای رفاه دیگران تلاش میکند. اما درباره ی آن صحبت نمیکند.

چگونه به دختری بفهمانیم دوستش داریم

خب این کمی پیچیده است! میدانید چرا؟ چون این موضو به همه چیز رابطه شما بستگی دارد. مثلا اینکه اصلا شما این دختر را کجا دیده اید؟ آیا او دوست دختر شماست یا نه؟ آیا با او به تنهایی بیرون میروید یا اینکه در یک جمع دوستانه او را دیده اید؟ درباره ی همه اینها فکر کنید!

راستش برای عاشق کردن خانم ها باید خیلی محتاط باشید چون آنها بسیار جزیی نگر هستند. و کوچکترین حرکت شما به خصوص در قرار های اول که او ذهنیت کاملی از شما ندارد میتواند کلا مسیر رابطه تان را تغییر دهد. بنابراین برای اینکه به دختری بفهمانیم دوستش داریم نباید ریسک کرد.

هرچند در ادامه برخی ویژگی های مردان عاشق اشاره میکنیم. اما برای اینکه بتوانید رابطه موثری با دختر مورد علاقه تان برقرار کنید بهتر است با مشاوران متخصص مشورت کنید.

ویژگی های مردان عاشق(چگونه کسي را که دوست داريم عاشق خود کنیم)

  • به حرفهای دختر مورد علاقه شان گوش میدهند! نه اینکه فقط آن را بشنوند.
  • درباره ی خانواده و دوستان طرف مقابل مهربان و محترمانه برخورد میکند.
  • از دختر مورد علاقه اش در شرایط مختلف دفاع میکن.(البته نه خیلی تابلو! بهتر است در حد یک جمله در مقابل دیگران باشد.)
  • درباره ی خاطرات خوشی که در روزهای گذشته داشته اند نکاتی را به دختر مورد علاقه شان یادآور میشوند.
  • برای خوشحال کردن کسی که دوستش دارید از خود مبگذرد! البته تا جایی که به خودش آسیب نرسد.

با ما برای مشاوره و شرکت در دوره های عاشق کردن و ازدواج یا بازگشت در ارتباط باشید

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *