چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم


چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

برای اینکه یک رابطه موفق داشته باشیم باید تلاش کنیم. اما این تلاش لزوما نباید به قیمت گذشتن از خواسته ها و سختی دادن به خودمان باشد! فقط باید بدانیم که چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم.

در روابط عاشقانه یک اشتباه کوچک میتواند همه چیز را بین ما و دوست پسرمان شکر آب کند! بنابراین مراقب باشید! ما در ادامه مقاله چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم طلوع سبز راز نگه داشتن دوست پسر را به شما میگوییم.

خیلی ساده است! دلبری کردن. با دلبری کردن شما میتوانید دوست پسرتان را به خود وابسته کنید. حتی اگر این پسر خیلی مغرور باشد. یا حتی اگر از شما دور باشد! بهرحال با این تکنیک ها میتوان یک پسر را دیوانه خود کرد.

در 90 درصد موارد دلبری کردن به روشهایی که میگوییم برای عاشق کردن پسر ها جواب میدهد. اما اگر بعد از خواندن و اجرا کردن این تکنیک ها دیدید که عشقتا هنوز هم سرد است با مشاوران پشتیبان سایت ما تماس بگیرید. تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

چگونه دلبری کنیم برای پسر

چند نمونه از تکنیک های دلبری کردن که میتوانیم با آنها دوست پسر خود را وابسته کنیم:

  • هرگز به او اطمینان از ماندگار بودن رابطه تان ندهید
  • به صورت فعال به حرفهایش گوش کنید.
  • مدام او را مقصر ندانید.
  • از ویژگی های مثبت او صحبت کنید.

اطمینان مردان از همیشگی بودن رابطه تان باعث میشود که او برای ادامه مسیر تلاش نکند. یا به خودش اجازه دهد که با شما به شکل نامناسبی برخورد کند. چرا که از ماندگاری شما در این رابطه مطمئن است. همیشه به او بگویید که باید با شما خوب برخورد کند.

نه اینکه برای عاشق کردن دوست پسرتان او را تهدید کنید! فقط باید در ناخودآگاه او بذر توجه و نیاز به نگه داشتن شما کاشته شود. و بتوانید او را به خود وابسته کنید.

اتفاقا خوب شد درباره ی ناخودآگاه صحبت کردیم. ناخودآگاه منشاء احساسات همه ی ماست. ناخودآگاه ماست که زندگی ما را کنترل میکند. و اتفاقا ما برای برگزاری دوره های بازگشت به رابطه و تکنیک های ان ال پی از تاثیر بر ناخودآگاه استفاده میکنیم. دوره های بازگشت به رابطه برای افرادی که عشقشان ترکشان کرده معجزه میکند.

می توانید همین الان تکنیک های تاثیر بر نیازهای ناخودآگاه را یاد بگیرید. و سریعتر به پاسخ چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم برسید.

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم
عاشق کردن پسرا راحته فقط باید نیاز های ناخودآگاهشون رفع بشه.

 دوست پسر خود را وابسته کنیم

برای اینکه دوست پسر خود را وابسته کنیم باید به صورت فعال به حرفهای او گوش کنیم. خیلی راحت است که حرفهای کسی را بشنویم. اما گوش دادن به حرهایی که چندان به آنها علاقه نداریم اصلا کار ساده ای نیست.

فرض کنید دوست پسر شما دارد درباره ی مسابقه فوتبال مورد علاقه اش صحبت میکند. یا اینکه دارد درباره ی داستان یک فیلم خشن که شما اصلا علاقه ای به آن ندارید صحبت میکند. در این صورت به احتمال زیاد شما حوصله تان سر میرود و فقط برای اینکه پاسخی داد باشید سری تکان میدهید و به سراغ کار خودتان میروید.

نکته کلیدی کار دقیقا همینجاست. باید در چنین شرایطی سعی کنید به او توجه کنید و درباره ی صحبت هایش خودتان را کنجکاو و مشتاق نشان دهید. برای این کار میتوانید با کلمات ساده ای صحبت های او را تایید کنید. در پایان مکالمه تان یک خلاصه از صحبت هایش به او بگویید و او ر تایید کنید.

این گوش دادن فعال میتواند شما را در کنار او موثر جلوه دهد. او را به صحبت با شما معتاد کند. چرا که این کار بهاو حس مقبول بودن و مهمبودن میدهد. و در نهایت این حس از طرف شما قلب دوست پسرتان را تسخیر کند.

چطور قلب دوست پسرم را تسخیر کنم

برای اینکه قلب دوست پسرمان را تسخیر کنیم باید یاد بگیریم که مردان از مقصر بودن متنفرند. پس اگر فکر میکنید برای اصلاح اخلاق های بد او باید مدام به او بدی هایش را گوشزد کنید. سخت در اشتباهید. احتمالا شما از آن دسته آدم هایی هستید که موقع دعوا میگویید:

تو هیمشه یادت میرود دنبال من بیایی! تو هیچوقت به من توجه کافی نداشتی! تو همیشه خرابکاری میکنی.

این جملات شاید در لحظه احساسات شما را تخلیه کنند. اما شما را به شدت در نگاه دوست پسرتان بد اخلاق و بی منطق نشان میدهد. این کار اصلا جذاب نیست. و بیش از پیش ما را از پاسخ چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم دور میکند.

یکی دیگر از مواردی که برای اینکه قلب دوست پسرمان را تسخیر کنیم لازم است تعریف کردن از اوست. باید یاد بگیرید ویژگی های مثبت او ر ببینید، از آنها در جهت رفاه رابطه تان استفاده کنید. و گاهی از آنها تعریف کنید.

یادتان باشد که نباید مدام از او تعریف کنید. اما اینکه مردان بدانند شما به وجود آنها افتخار میکنید کافی است. مردان حس رقابت بسیار بالایی دارند. که یک ویژگی ذاتی در ساختار ذهنشان است. این موضوع سبب میشود که اگر از طرف کسی به خصوص دوست دخترشان بازخورد مثبت درباره ی رفتار هایشان دریافت کنند، شیفته و دلبسته ی او شوند.

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم
کمی دیوانه باشید! دوست داشتن فقط قانون و مقررات نیست.

راز نگه داشتن دوست پسر

راز نگه داشتن وست پسر این است که همیشه سعی نکنید شما بهترین خودتان باشید! آری کمی پیچیده است اما حقیقت دارد. ما همیشه یاد گرفته ایم که در رابطه هایما بهترین باشیم. اما باور کنید اگر راز چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم را میخواهید باید یاد بگیرید که شما هم گاهی اشتباه میکنید.

لازم نیست خشمتان را پنهان کنید. لازم نیست ناراحتی تان را سرکوب کنید. و سعی کنید برای دوست پسرتان همیشه همان دختر خوب و آرام و خوش اخلاق باشید. گاهی نیز باید به طرف مقابل بفهمانید که شما از موضوعی ناراحت، عصبانی ، بی حوصله یا خسته هستید.

اگر همیشه بهترین خودتان در رابطه شما باشید آن وقت است که خستگی یا بی حوصلگی شما به هر دلیلی دردسر ساز میشود. آن وقت است که شما مقصر میشوید. چون همه عادت دارند که شما همیشه مهربان، عاشق، با حوصله و در کنارشان باشید.

نکته دیگر اینکه خیلی به خودتان سخت نگیرید. لازم نیست همیشه طبق قوانینی رابطه تان را پیش ببرید. لازم نیست همیشه مودب و با وقار باشید. گاهی یک آهنگ شاد بخوانی و با آن کیف کنید. اصلا حرفهای عاشقانه و دیوانه وار بزنید. البته یادتان باشد که فقط گاهی رفتار های عجیب از خودتان نشان دهید. همیشگی بودن در هر حالتی خسته کننده میشود.

جذب پسر مورد علاقه از راه دور

برای جذب پسر مورد علاقه از راه دور باید کمی یخ او را باز کنید. اگر پشت تلفن یا از راه دور با او چت یا صحبت میکنید، سعی کنید درباره ی مسائل خصوصی صحبت کنید. چیزهایی که هردوی شما از صحبت درباره ی آنها خجالت میکشید. چیزهایی درباره ی اشتباهاتتان. درباره ی سوتی هایی که داده اید. درباره ی مشکلاتی که تابحال با آنها سر و کله زده اید. و حالا دیگر حل شده اند.

نکته:

قرار نیست شما مهمه رازهای زندگیتون رو بریزید وسط! یک درصد این احتمال رو بدید که او بخواد از حرفهایشما سوء استفاده کنه! فقط کافیه کمی صمیمی باشید! همین

نکته دوم درباره ی چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم:

پیشنهاد می شود برای عاشق کردن کسی که دوستش داریم از مسائل جنسی بهره نبریم. میدانید از این راه خیلی راحت میشود به خواسته مان رسید و او را اشق کرد. اما درست مثل استفاده از طلسم برای عاشق کردن میمیاند. موقتی و غیر واقعی! درعوض از تکنیک های روانشناسی برای عاشق کردن پسر مورد علاقه امون استفاده میکنیم تا این عشق دائمی باشه.

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم

درباره ی این موضوع قبلا صحبت کردیم. و در مقاله چگونه پسری را دیوانه خود کنیم ذکر شد که باید انرژی و ارتعاش مثبت را در خودمان تقویت کنیم. برای این کار باید همیشه مثبت نگر باشیم. باورتان میشود فقط با تغییر دادن لحن صحبت کردنمان میتوانیم یک پسر را دیوانه خو کنیم.

مثلا به جای اینکه بگوییم تو خیلی حواس پرتی بگوییم من خیلی دوست داشتم که کمی با دقت به کارها رسیدگی کنیم. یا اگر مقصر ما هستیم بعد از یک عذر خواهی کوچک بگوییم که نمیدانستیم این کار برای او ناراحت کننده است. و سعی میکنید آن را تکرار نکنید.

خشم و انتقام را از بخش غیر فعال مغزتان خارج کنید. و سعی کنید زندگی ر لذت بخش ببینید. اینطوری هم به خودتان خوش میگذرد و هم راه حل چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم را پیدا کرده اید. راستی ما همه این راه حل ها را در یک مقاله دیگر مفصل توضیح داده ایم.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

اینبار کار کمی سخت است. چون پسرهای مغرور به ای راحتی دل نمیبندند. اگر دوست پسر یا عشق شما هم پسرمغروری است در مقاله چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم درباره ی تکنیک های عاشق کردن بخوانید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *