چگونه دلبری کنیم برای پسر

چگونه دلبری کنیم برای پسر


چگونه دلبری کنیم برای پسر

اگر هنوز هم یاد نگرفته اید که احساسات پسر مورد علاقه تان را به دست بگیرید پس این یک سوال اساسی برای زندگی شماست. چگونه دلبری کنیم برای پسر ؟! در ادامه علاوه بر آموزش راههای دلبری کردن تکنیک های عاشق کردن دوست پسرمان را نیز یاد میگیریم. گاهی ما با یک پسر در رابطه نیستیم اما به او علاقه داریم. و این پسر نیز بسیار مغرور است. برای عاشق کردن این پسر مغرور باید چکار کنیم؟ برای پیدا کردن جواب همه این سوال ها با طلوع سبز همراه باشید.

برای مشاوره های تخصصی درباره ی عاشق کردن پیش از ازدواج و یا احیای رابطه یا گرم کردن شعله عشقتان بعد از ازدواج میتوانید با شماره های تماس ما در پایان مقاله در تماس باشید.

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

برای اینکه یک پسر را عاشق خود کنیم باید اول به خودمان اهمیت دهیم. هرکسی با رفتار خودش رفتار دیگران را تعیین میکند. به ورزش کردن اهمیت دهید. ورزش یکی از عوامل بسیار موثر در روحیه ما انسانهاست. به علاوه شما با ورزش کردن به هیکل ایده آل خود میرسید.

به نظافت اهمیت دهید. خیلی شلخته یا خیلی سخت گیر نباشید. اما سعی کنید از این لحاظ به خودتان برسید. هرروز یک دوش کوتاه بگیرید. و از لوسیون ها یا اودکلن های خوشبو استفاده کنید. بو ها در ذهن میتوانند خاطرات را ماندگار کنند. و اگر شما همیشه خشبو باشید، میتوانید بر ناخودآگاه او تاثیر بگذارید. در ناخودآگاه او شنیدن بوی خوب و لذت بردن را با حضور خودتان همراه کنید. و از این طربق ناخودآگاه پسر را عاشق خودتان کنید.

لباسهایتان را مدام بشویید. مسواک بزنید. و به طور کلی به خودتان و ظاهرتان اهمیت دهید. اهمیت دادن به ظاهر لزوما انجام عمل های جراحی نیست. اتفاقا بالعکس باید از انجام تغییرات سنگین بر چهره تان بپرهیزید. چون این کار از قابل اعتماد بودن شما میکاهد. و شما را فردی بی اعتماد بنفس و دروغین جلوه میدهد. با رعایت مواردی که گفتیم میتوانید ظاهرتان را برای عاشق کردن پسران آماده کنید.

مواردی که گفته شد نکات ابتدایی برای جذب مردان و پاسخ چگونه دلبری کنیم برای پسر میباشد. اگر به دنبال عاشق کردن دوباره ی کسی هستید. و حالا میخواهید درباره ی بازگشت به رابطه بدانید. و راه گرم شدن دوباره ی رابطه را میخواهید،  مقالات مربوطه را بخوانید. اینجا بیشتر درباره ی تکنیک های عاشق کردن مردان صحبت خواهیم کرد.

چگونه دلبری کنیم برای پسر
چگونه پسر را عاشق خود کنیم با موبایل؟

چطور دلبری کنیم برای پسر

دلبری کردن برای پسر بعد از اینکه توانستیم او را جذب کنیم چند تکنیک دارد:

  • لبخند بزنید. لبخند زدن را یاد بگیرید. و گاه و بی گاه بی دلیل یک لبخند کوچک بزنید!
  • برای عاشق کردن کسی که دوستش داریم باید با او ارتباط چشمی داشته باشیم. چشمان دریچه ای به قلب هستند.
  • لباسهای راحت و خودمانی بپوشید. لباسهای خیلی شیک و خیلی رسمی احساس ناراحتی به طرف مقابل میدهد.
  • گوش دادن را فراموش نکنید. خودتان را برای صحبت با او مشتاق نشان دهید. مردان عاشق شنیده شدن حرفهایشان اند.

جذب پسر مورد علاقه از راه دور

خب در رابطه های راه دور یا زمانی که شما از عشقتان دور هستید نمیتوانید با راهکارهای حضوری و ظاهری پسر مورد علاقه تان را جذب کنید. و به همین دلیل است که باید راه های جذب پسر مورد علاقه از راه دور را نیز یاد بگیرید.

چگونه دلبری کنیم برای پسر از راه دور

1.برای جذب پسر مورد علاقه در صحبت هایتان بیشتر روی نقاط مشترکتان تمرکز کنید. مثلا اگر یک نوع موزیک را هردوی شما دوست دارید یا خواننده موردعلاقه تان یکی است درباره ی آنها صحبت کنید. یکی از دلایلی که افراد به سمت یکدیگر کشیده میشوند همین نقاط مشترکشان است. دو نکته مهم درباره ی این تکنیک وجود دارد:

بیش از اندازه در این باره صحبت نکنید! یک موضوع تکراری را مدام گفتن باعث تکراری بنظر رسیدن خودتان، رابطه تان و شخصیتتان میشود!

برای اینکه شبیه کسی که دوستش دارید باشید دروغ نگویید. سعی نکنید به زور باهم به تفاهم برسید. چون این دروغها روزی خود را نمایان میکنند.

2.به او وابسته نباشید. و استقلال خود را نمایش دهید. اگر خوشحالی و زندگی شما به یک نفر دیگر بستگی داشته باشد اصلا نمیتواند شما را جذاب و دلبر نشان  دهد. پس اگر در رابطه ای از راه دور هستید حتما به او نشان دهید که میتوانید در روزهای بدون او نیز شاد باشید. برایش عکس فرستید یا از روزهای خوشتان تعریف کنید.

نه اینکه وجود او را بی ارزش نشان دهید! فقط استقلال زندگی تان را نمایش دهید.

چگونه دلبری کنیم برای پسر
در روزهای سخت کنارش باشید و به او انرژی دهید.

3.به عشقتان اهمیت دهید. از او درباره ی روزهای سختش بپرسید و سعی کنید برای او دست یاری باشید تا باری بر دوشش. مهربانی هزینه ای ندارد اما میتواند عشقتان را به شدت به شما وابسته کند.

محبت کردن با سواری دادن فرق دارد! شما وقتی یک که خودتان در رفاه و آسایش هستید میتوانید به دیگران محبت کنید. و کمک کننده باشید. اما اگر این مهربانی و محبت از حد بگذرد و شما را به سختی بیاندازد میشود سواری دادن. که درنهایت به شکست عشقی منحر میشود!

4.برای او خاص باشید. هر توانایی یا ویژگی خاصی که دارید را به کسی که دوستش دارید نشان دهید. این ویژگی میتواند صدای خوب برای آواز خواندن، توانایی نواختن یک ساز یا حتی یک خاصیت اخلاقی بسیار ویژه مثل مدیریت خوب داشتن باشد. سعی نکنید خودتان را خنگ و بی استعداد نشان دهید این کار اصلا شما را جذاب نمیکند. و نمیتوانید برای پسر مورد علاقه تان دلبری کنید.

با این کار میتوانید در ناخودآگاه او باور به خودتان و توانایی هایتان را بکارید. میدانید که ناخودآگاه انسان تقریبا همه ی احساسات  او را کنترلمیکند. پس تکنیک های تاثیر بر ناخودآگاه دیگران را یاد بگیرید.

5.او را برای پیشرفت و رسیدن به نقاط بهتر در زندگی اش تشویق کنید. شما باید برای او یک انرژی مثبت باشید. برای بهتر کردن او خلاقیت داشته باشید. مطمئن باشید با این کار هربار که به نقطه جدیدتر و بهتری برسد به یاد شما و اولین قدم پیشرفتش می افتد. او هرگز فراموش نخواهد کرد که شما در شروع راه حمایتگر او بوده اید.

چگونه دلبری کنیم برای پسر ؟ کلید دلبری کردن در انرژی مثبت و پیشرفت است! بگذارید هورمون رضایت و پیشرفت در بدنش ترشح شود! آن هم در کنار شما!

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

سیاست داشته باشید. در اول رابطه دعوا راه نیاندازید. این را بدانید که در مرحله اول رابطه برای اینکه یکدیگر را بهتر بشناسید باید زیاد باهم در ارتباط باشید. و مهم است که این ارتباط در صلح به سر ببرد. شما جنس مونث یک رابطه هستید. و با سیاستهایی که دارید میتوانید در این ارتباط آرامش را بوجود بیاورید.

اما به یاد داشته باشید که باید گاهی نیز او را پس بزنید. تا برای یک مرد دست نیافتنی باشید. این یکی از تکنیک های دیوانه کردن پسران است. که چندین مرحله دارد. چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم. این یک حقیقت روانشناسی ثابت شده است. “قانون ترس از دست دادن” یعنی شما باید انقدر در رابطه تان با مرد مورد علاقه صمیمیت داشته باشید، که او از نبود شما بترسد.

مردان دوست دارند برای رسیدن به خواسته شان تلاش کنند.

برای اینکه بتوانید از این قانون در رابطه عاشقانه تان استفاده کنید، چند نکته را همیشه رعایت کنید.

  • با دوستان یا خانوداده تان برنامه هایی بریزید که او شرکت نمیکند. این میتواند شما را مدتی از او دور کند.
  • درباره ی احساسات خود فکر کنید. زمانی را تنها باشید. و ببینید آیا واقعا در همان رابطه رویاییتان هستید یا نه؟

نکته کلیدی را در دلبری کردن برای پسر فراموش نکنید! به او احساس مفید بودن بدهید! درباره ی موضوعاتی از او نظر بخواهید. و هر آنچه که او میگوید را انجام دهید. از او بابت پیشنهاد فوق العاده اش تشکر کنید. میدانید که مردان عاشق رهبری کردن اند. پس این فرصت را به او بدهید! البته گفتیم که باید از هریک از تکنیک های گفته شده در شرایطی استفاده کنید تا هم برای پسر مورد علاقه تان عادت نشود. و تازگی شگرد های دلبری کردن برای پسر مورد نظر تازگی داشته باشد.

درمورد دعا و طلسم برای عاشق کردن پسر مورد علاقه تان به هیچ عنوان صحبت نکنید. این کار شما را بسیار کوچک و نیازمند جلوه میدهد. برای مشاوره های تخصصی درباره ی عاشق کردن و ازدواج و یا برگرداندن رابطه عاشقانه با ما همراه باشید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *