چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم

روش های وابسته کردن دوست پسر


چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟چه کار کنیم که همسر یا دوست پسرمان مانند روز اول عاشق و شیفته ی ما شود؟ چه کار کنیم که دوست پسرمون انقدر به ما وابسته باشه که هیچوقت مارو ترک نکنه؟

زنان و دختران در هر سنی که باشند و هر مدت که از طول رابطه شان با شوهر یا دوست پسرشان بگذرد باز هم دوست دارند مانند روزهای اول دوست داشته شوند. فکر اینکه ممکن است روزی مرد مورد علاقه شان آنها را ترک کند یا دیگر مانند گذشته عاشقشان نباشد برایشان عذاب آور است. برای همین 60 درصد از دختران به دنبال راهی برای وابسته کردن دوست پسرهایشان و بهترین جواب برای سوال چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم هستند.

اگر مقالات بسیاری را در این زمینه مطالعه کردید اما پاسخ درستی برای سوال خود پیدا نکردید نگران نباشید. ما در این مقاله از طلوع سبز به شما بهترین روش برای وابسته کردن دوست پسرتان را آموزش می دهیم.

چگونه دوست پسر را وابسته کنیم
وابسته کردن دوست پسر

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟

حمایت و پشتیبانی

نشان دهید شما اولین و بهترین هوادار و حمایتگر او هستید. اگر از تمام اهداف و تصمیمات او با خبر هستید پس ثابت کنید که از تمام آنها حمایت می کنید و در کنارش هستید. به او بگویید در حرفه، شغل یا رشته ی تحصیلی خود بهترین خواهد شد.

البته نه اینکه چشم بسته با تمام تصمیمات او موافقت کنید و از آن ها حمایت کنید. بلکه با بررسی تمام جوانب حمایت خود را اعلام کنید و برای مخالفت هایتان حتما دلیل منطقی داشته باشید.

همکاری

کارهایتان را باهم انجام دهید. چون با این کار هم وقت بیشتری را باهم میگذرانید و هم می توانید از سلیقه و علایق یکدیگر بیشتر و بهتر با خبر شوید. مثلا با هم خرید کنید، آشپزی کنید، کتاب بخوانید و …

ابراز احساسات

همانقدر که شما دوست دارید از زبان دوست پسرتون دوستت دارم بشنوید او هم نیاز دارد که گاهی احساساتتان را از زبان خودتان بشنود.

گاهی به او یادآوری کنید که دوستش دارید، اگر مدت زیادی از یکدیگر دور می شوید به او بگویید دلنتان برایش تنگ شده. روش های دلبری از دوست پسر را یاد بگیرید تا بدانید چطور احساساتتان را ابراز کنید.

در ابراز احساسات زیاده روی نکنید و اعتدال را حفظ کنید. لازم نیست هر روز یا هر ساعت به او بگویید دوست دارم یا دلم برات تنگ شده. یا وقتی مدتی از یکدیگر دورید هر ساعت به او پیام بدید. پیشنهاد می کنیم از آموزش های چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر استفاده کنید.

3 قانون طلایی برای وابسته کردن دوست پسر

چگونه دوست پسر را وابسته کنیم
قوانین طلایی برای وابسته کردن دوست پسر
1-معجزه ی اعتماد به نفس

به جرات می توانیم بگوییم که هیچ خصوصیتی مانند اعتماد به نفس در یک دختر نمی تواند باعث جذابیت او شود. دختران با اعتماد به نفس با هر ظاهر و صورتی زیباترین و جذاب ترین دختران هستند.

پس برای وابسته کردن و عاشق کردن دوست پسرتان هم که شده سعی کنید اعتماد به نفس را در خود تقویت کنید.

به این دو نوع مرد فکر کنید:

  1. مردی که خجالتی است و دائم سعی می کند پنهان شود. صحبت کردن با او سخت است و به سختی لبخند می زند.
  2. مردی که در یک جمع در مرکز توجه است. با همه ارتباط چشمی برقرار می کند و لبخند میزند. به راحتی می توان یک مکالمه ی لذت بخش با او داشت.

کدام یک جذابیت بیشتری دارد و شما را به سمت خود می کشاند؟ قطعا مردانی که در دسته دوم هستند.

اعتماد به نفس نه تنها باعث می شود که خودمان زندگی شادتری داشته باشیم بلکه یکی از راه هایی است با آن می توانیم قلب هر پسری را به دست بیاریم و و یاد بگیریم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم.

2-رسیدگی به ظاهر
چگونه دوست پسر را وابسته کنیم
وابسته کردن دوست پسر با شیک بودن

از تاثیر داشتن ظاهر زیبا و تمیز در ایجاد عشق و وابستگی مردان نمیشه چشم پوشی کرد. اگر که این ظاهر زیبا همیشگی باشد! این زیبایی همیشگی به این معنی نیست که هر روز، صبح تا شب میک آپ کنید و لاک بزنید و … بلکه برای داشتن زیبایی همیشگی باید به تناسب اندامتان، داشتن پوست سالم، ناخن های مرتب و تمیز، موهای شانه شده و مرتب و… توجه کنید. باشگاه بروید، غذاهای سالم بخورید، به جای استفاده ی زیاد از محصولات آرایشی از محصولات مراقبتی پوست و مو استفاده کنید تا یک زیبایی همیشگی و طبیعی داشته باشید که خیلی جذاب تر است.

3-صید باش نه صیاد

قانون طبیعت همیشه این بوده که جنس مذکر به دنبال جنس مونث باشد. خاصیت مرد این است که مانند یک صیاد بتونه دل یک دختر را به دست بیاره و صیدش کنه. وقتی برعکس این اتفاق بیفته و دوست پسرتون متوجه بشه که شما مدام به دنبال به دام انداختنش هستید حس ناخوشایندی به او دست میدهد. پس نقش و جایگاه خودتون در رابطه را بدانید و به قول معروف دست نیافتنی باشید. در جواب سوال چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم ابتدا باید یاد بگیریم که چگونه دلبری کنیم برای پسر.

رفتار صحیح با دوست پسر

صداقت

چگونه دوست پسرمان را وابسته کنیم؟ از بین جواب های زیادی که برای این سوال موجوده صداقت یکی از مهمترین آن هاست. به خوبی می دانیم که اساس یک رابطه ی عاشقانه صداقت است. صداقت اعتماد را به همراه میاورد. وقتی شما همیشه با دوست پسرتون صادق باشید و به او این اطمینان را بدهید که تحت هیچ شرایطی از شما دروغ نمی شنود در واقع قدم اصلی برای وابسته کردن او را برداشته اید.

توجه به علاقه مندی های او

اگر از علاقه ها و عادات دوست پسرتون به خوبی آگاه هستید پس از این آگاهیتون در جهت مثبت و وابسته کردن او استفاده کنید.

مثلا اگر به فوتبال علاقه دارد زمانی را با او به دیدن فوتبال بگذرانید یا حتی به عنوان یک تفریح می توانید با هم فوتبال بازی کنید. اگر به یک غذای خاص علاقه دارد گاهی سعی کنید باهم این غذا را امتحان کنید و یا حتی می توانید خودتون اون غذا را درست کنید.

ترمیم رابطه

ممکن است به هر دلیلی رابطه ی ما با دوست پسرمان به جدایی ختم شود. دلایلی مانند لجبازی و حسادت و … و حالا پشیمان شده ایم و به دنبال راهی برای شک شروع دوباره می گردیم. و می حواهیم بدانیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم ؟ کلیک کنید تا باهم روش های صحیح بازگشت به رابطه را یاد بگیریم.

رفتار با دوست پسر مغرور

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم
وابسته کردن دوست پسر مغرور

اگر دوست پسرتون یا پسری که به تازگی با او آشنا شده اید و می خواهید او را عاشق خود کنید در دسته ی پسران مغرور قرار می گیرد پس کار شما کمی سخت تر می شود.

افراد مغرور معمولا دیگران را نادیده می گیرند و خود را برتر از هرکسی می دانند. برای احساسات دیگران ارزش قائل نیستند و اولویت آن ها همیشه خودشان هستند. چهره ای جدی و مرموز دارند که معمولا همین جدیت و مرموز بودن باعث جذابیت آن ها می شه. پس برای اینکه بدانیم چطور باید با این دسته از پسران رفتار کنیم و چطور یک پسر مغرور رو وابسته کنیم باید خصوصیات آن ها را بشناسیم.

خصوصیات پسران مغرور

برخی از خصوصیات مردان و پسران مغرور که قبل از عاشق کردنشان باید بدانید:

پسرهای مغرور به لطیفه و شوخی های شما نمی خندند و واکنشی نشان نمی دهند.

نیازها و خواسته های شما براشون مهم نیست.

برای کارها و تصمیماتشون از شما یا هیچ کس دیگر نظر نمی پرسن.

نگاه هاشون کاملا جدی و خشکه. نباید انتظار داشته باشید که با نگاه های رمانتیک یا عاتشقانه ی آن ها مواجه بشید.

زیاد هیجان زده نمیشن.

با شنیدن اولین جواب منفی یا حتی دیدن نشانه ای از جواب منفی حتی اگر به شوخی و برای ناز کردن باشه، دیگه به شما شانس مجدد نخواهد داد. و حتی اگر شما رو دوست باشه از این احساس چشم پوشی میکند.

چطور پسرهای مغرور را عاشق و مجذوب خودمون کنیم؟

خودتان را دست کم نگیرید.

افراد مغرور ممکن است به دنبال توجه باشن ولی توجهی به کسی نمیکنن. اگر می خواهید که دل دوست پسرتون که مغرور هست را ببرید به خودتون بها بدید و به هیچ عنوان خودتون را دست کم نگیرید. مثلا به ظاهر و پوششتون اهمیت بدید. به غذا خوردنتون اهمیت بدید. به زندگی شخصیتون اهمیت بدید و ….

متواضع نباشید

بله کاملا درسته! در برابر پسران مغرور تواضع و فروتنی به خرج ندید. چون ارزشی براشون نداره. پس بدون هیچ نگرانی از خودتون، استعدادهاتون، زیبایتون و … تعریف کنید.

مهربون بودن با پسرهای مغرور کار سختی است. اما با این حال، اینکه بخواهید رفتار متقابلی مانند خودشان داشته باشید هم کاری را از پیش نمی برد. پس سعی کنید فقط خودتان باشید نه بیش از حد مهربون و فروتن نه خیلی سرکش و مغرور عین خودش.

یکی از راه های طلایی برای عاشق و وابسته کردن پسرهای مغرور اینه که اونو تشنه توجه خودتون کنید. چطوری؟

شما باید در عین حال که او را دوست دارید و با خوش رویی با او رفتار می کنید، نشان دهید که به اون توجه نمی کنید. مثلا در مکالمه هاتون نگیید آخی عزیزم چرا اینجوری شد؟…خیلی اذیت شدی… خیلی خسته شدی امروز؟ به جاش بهتره بگید کار کردن هم سختی های خودش رو داره … زندگی گاهی سخت میشه و …

نحوه ی برخورد با مرد مورد علاقه

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنم
در برابر مردی که دوستش داریم چگونه رفتار کنیم؟

اگر فکر می کنید با انتظار یا گریه و دعا کردن می توانید مرد مورد علاقتون رو جذب کنید و او را راضی به ازدواج کنید سخت در اشتباهید.

دیگه با نشستن و سالها منتظر موندن و دعا کردن نمی تونید مردی که دوست دارید رو به دست بیارید.

باید اصول و بایدها و نبایدها در رفتار و برخورد با مرد مورد علاقه مون رو یاد بگیریم تا بتونیم او را جذب خودمون کنیم. اینکه چگونه یک مرد را عاشق و وابسته کنیم نیاز به فراگیری برخی از مهارت ها دارد.

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟ موارد زیر بایدها و نبایدهایی است که برای جذب و وابسته کردن و در نهایت ازدواج با دوست پسر یا مردی که دوستش دارید باید بدانید:

بیش از حد آرایش نکنید

برعکس آن چیزی که فکر می کنیم آرایش زیاد هیچ جذابیتی برای مردان ندارد. مردان زیبایی طبیعی دختران را بیشتر از هرچیزی دوست دارند.

موها را شینیون نکنید

مو یکی از اصلی ترین معیارهای زیبایی یک دختر محسوب می شود. که هرچه موهای شما طبیعی تر و تمیز و مرتب تر باشد برای مردان جذاب تر است.

سخن چین نباشید

با غیبت کردن و حرف زدن از دیگران و خبرچینی به شدت از جذابیت خود می کاهید. شاید دلیل شما برای این کار پیدا کردن موضوعی برای صحبت و ایجاد ارتباط بیشتر باشد اما برای یک مرد این فقط می تواند نشان دهنده عذت نفس و اعتماد به نفس پایین شما باشد. اما همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم هیچ چیز برای یک مرد جذابتر از یک دختر با اعتماد به نفس نیست.

بیش از حد اعتماد به نفس نداشته باشید

تا به حال دوبار در این مقاله به تاثیر شگفت انگیز اعتماد به نفس در جذب مردان و وابسته کردن دوست پسر اشاره کرده ایم. اما شما باید اعتدال را رعایت کنید که نه از این لب بام بیفتید نه از اون لب بام. همانطور که نداشتن اعتماد به نفس جذابیت را کاهش می دهد زیادی داشتنش هم باعث کاهش جذابیت شما می شود.

مستقل و چند بعدی باشید.

خودتون رو نیازمند و محتاج او یا خانوده تان نشان ندهید. طوری رفتار نکنید که اگر او ترکتان کند شما دیگر نمی توانید زندگی کنید. تواناهایی خود را بالا ببرید. دست از یادگیری برندارید و سعی کنید هر چیزی را یاد بگیرید تا با این کار خود را چند بعدی پرورش دهید. نشان دهید که یک دختر مسقل و همه فن حریف هستید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *