جذب مردان

جذب مردان


جذب مردان چطوراتفاق میفتد؟ چگونه مرد مورد علاقه خودمان را جذب کنیم؟ حتما شما درباره قانون جذب مطالب های مختلفی شنیدید. درباره چگونگی جذب ثروت، جذب عشق و هر آنچه خواسته تان است. قانون جذب در رابطه با جذب عشق یا جذب همسر ایده آل هم صدق خواهد کرد. البته درباره علمی بودن قانون جذب چالش های زیادی وجود دارد اما از نظر علمی قابل بررسی هم هستند  و با ایجاد انگیزه برای تحقق اهداف، حرکت و تلاش مشاهده خواهد شد.

ما در این مقاله سعی داریم به تکنیک هایی برای جذب مردان بپردازیم. اگر دختر مجردی هستی و به دنبال راه کارهایی برای جذب مرد مورد علاقه ات میگردی این مقاله را از دست نده!

قانون جذب مردان

جذب مردان
مردان جذب چه میشوند

قانون جذب می گوید هر آنچه برایتان اتفاق افتاده و شما از آن برخوردارید در واقع همان خواسته درونی شما بوده که به صورت ناخوداگاه جذب زندگی شما شده است. به زبان ساده تر ما خودمان مسؤل وقایع و اتفاقات زندگی مان هستیم. افکار ما راهی را برای دریافت آنان به زندگی مان باز کردند. بیایید کمی بیشتر فکر کنیم، آیا شما می توانید همیشه افکارتان را کنترل کنید؟ آیا اغلب، افکار شما مثبت هستند و یا برعکس افکار منفی دست از سر شما بر نمیدارند؟

آیا امروزتان همان خواسته دیروزتان بوده است؟ اگر جوابتان منفی است، قانون جذب میگوید مقصر خودتان هستید. قانون جذب می گوید خالق آینده خود ما هستیم. چرا معطلید؟ چرا آینده ات را نمیساری؟ منتظر کسی برای ساختن آینده ات نباش.

قانون جذب مردان به شما دختران میگوید اگر عاشق پسری شده اید پس طوری رفتار کن و مطمئن باش آن پسر جذب عشق تو خواهد شد. حتی اگر آن پسر، فردی مغرور  و خودشیفته باشد. راه های جذب مردان مغرور قطعا مطالب مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار میدهد.

در قانون جذب مردان انتخاب با شماست، پس در انتخاب و جذب همسر دقت کنید و در مرحله بعدی افکارتان را برای داشتن آنان کنترل کنید.

چگونه مردان را جذب کنیم؟

جذب مردان
چطور جذب مردان امکان پذیر است

برای پاسخ به این سوال باید به شما بگویم، مرحله اول از جذب مردان شناخت دنیای مردانه آنان است. درک از دنیای مردانه و شناخت روحیه و احساسات آنان برای جذب آنان تاثیر گذار است. شاید بسیاری از ویژگی های اخلاقی مردان و زنان با یکدیگر متفاوت باشند اما آنان موجودات عجیبی نیستند فقط دنیای خودشان را دارند. دنیای زنان هم برای مردان پیچیده و ناشناخته است. برای جذب عشق باید دنیای متفاوت یکدیگر را کشف کنید. شاید برایتان چگونه مرد را تشنه کنیم هم جالب باشد.

راه های جذب مردان

به خودتان افتخار کنید

جذب مردان
جذب عشق

با خودتان تکرار کنید “هر مردی که من را بدست آورد خوشبخت ترین مرد جهان است”. این باور را داشته باشید شما قابلیت هایی در درونتان وجود دارد برای خوشبخت کردن که در واقع منحصر به فرده. برای جذب مردان هیچ وقت خودتان را دست کم نگیرید. برای جلب نظر مردی در ابتدا خودتان باید باور داشته باشید که چه زن با ارزشی هستید. قانون جذب عشق از راه دور را هم میتوانید مطالعه کنید.

شاد بودن تکنیک جذب انرژی مثبت

برای جذب انرژی های مثبت شما باید فردی مثبت هم باشید. برای مثبت بودن تمرین شاد بودن را هر روز انجام دهید. دلیلی برای شاد بودن خودتان پیدا کنید. دلایلی چون: سلامتی، پدر و مادر، زیبایی، دانایی، فرصت تحصیل و…… . همیشه و در هر لحظه میتوان نکات مثبت زندگی تان را مشاهده کنید. کافی ست نیمه پر لیوان را ببینید. افرادی که همیشه شاد هستند در ظاهر افراد موفق تر و خوشبخت تر نیز هستند. در نظر داشته باشید همین که در ظاهر و در برخورد با شما این طور احساس شود  که شما فردی خوشبخت هستید، در واقع واقعا شما آن را بدست آورده اید.

برای خودتان زندگی کنید

جذب مردان
از زندگی لذت ببر

اکثر افراد مخصوصا زن ها در واقع برای دیگران زندگی میکنند. لباس، آرایش، موزیک، فیلم و… همگی را برای تایید گرفتن از دیگران (مخصوصا مردان) انجام میدهند. اگر شما از لباسی خوشتان آمده و به شما انرژی خوبی میدهد آن را امتحان کنید و ببینید که به بقیه هم حس شما منتقل خواهد شد. آرایش را برای روحیه خودتان انجام دهید. از دیدن خودتان در آینه لذت ببرید. دنبال تایید گرفتن از بقیه نباشید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که نمیتوانید مطابق با سلیقه همه باشید. پس همانی باشید که دوست  داشتید همیشه باشید. قانون جذب عشق چه راه هایی را پیشنهاد میدهد؟

راه های جذب غیر مستقیم مردان

 خیلی بدیهی ست که در ارتباط های بین دختر و پسر یکی از طرفین عاشق شود و راه هایی برای جذب به صورت غیر مستقیم انجام دهد. در نظر داشته باشید برای جذب غیر مستقیم باید با تصویرها و سیگنال هایی به صورت غیر مستقیم ارسال میشود نیازهای ضمیر ناخودآگاه او به درستی  برطرف شود. تکنیک های شش مرحله ای nlp به برسی و تحلیل نفوذ به ضمیر ناخودآگاه میپردازد.

عاشق خودت باش

جذب مردان
عاشق خودت باش

برای تاثیر گذاری بهتر در ضمیر ناخودآگاه باید تصویر زنی دوست داشتنی را نمایان کنی. زمانی که شما عاشق خودتان نباشید و در واقع خودتان از خودتان راضی نباشی محال است کسی عاشق شما باشد. عیب های خودتان را به زبان نیاورید و بزرگ نمایی نکنید. در هر مرحله ای که هستید از آنچه که بدست آوردید راضی باشید.

با دوستانتان بیشتر ظاهر شوید

تصویری که شما با دوستانتان در حال معاشرت و وقت گذراندن در ذهن ایجاد خواهد کرد، تصویری ست از یک فرد اجتماعی و محبوب که در روابط اجتماعی خود موفق است. روابط اجتماعی موفق یکی از راه های جذب در مردان ایده آل است. چگونه یه پسر مغرور را عاشق کنیم و رفتار متناسب با او را داشته باشیم.

مناسب با محیط رفتار کنید

جذب مردان
در هر شرایط متناسب با آن شرایط رفتار کن

گاهی مشاهده میشود برخی از افراد رفتار و حتی پوشش مشابه برای موقعیت های مختلف در زندگی شان دارند. محیط دانشگاه، محیط کار، جمع دوستانه، دورهمی و مهمانی و مراسم رسمی همگی رفتارها و ظاهر متناسب خودشان را میطلبند. این بسیار غلط است پوشش و رفتار و حتی آرایش صورت شما در محیط کار با مهمانی و دورهمی تان یکی باشد. سعی کنید همیشه شیک و ساده بودن را در اولویت قرار دهید.

از زبان بدن کمک بگیرید

برای نشان دادن علاقه و همچنین اجازه نزدیک شدن فرد به خودتان میتوانید از زبان بدن استفاده کنید. سرتان را بالا بگیرید، در هنگام صحبت کردن به او نگاه کنید، اخمو نباشید، لبخند بزنید، دست به سینه با او صحبت نکنید.

به دنبال علایق مشترک باشید

برای جذب و ترغیب مردی به دنبال علایق مشترک بین خودتان باشید. با پیدا کردن این علایق زمینه های بیشتری برای معاشرت و آشنایی و حتی دلبستگی پیدا خواهید کرد.

راه های جذب پسر مورد علاقه

در زیر به برخی از راه ها برای رسیدن به پسر مورد علاقه  برای ازدواج میپردازیم:

آیا واقعا آماده عشق هستی؟

جذب مردان
آماده پذیرش اتفاقات زیبا باش

این سوال بسیار مهم است که واقعا برای پذیرش عشق ذهنیت داشته باشید. همان طور که در ابتدا گفتیم جذب زمانی اتفاق میفتد که ما واقعا برای خواستن به آن موضوع فکر کرده باشیم و ذهن ما آماده دریافت آن باشد. ازدواج مقوله ای پیچیده و پر از مسؤلیت است، به این فکر کنید آمادگی کافی برای مسؤلیت را دارید؟ از خودتان مطمئن شوید واقعا خواسته تان ازدواج و جذب همسر ایده آل است.

تمرکز برای آینده داشته باشید

برای موفقیت و جذب مرد ایده آل و آینده ای روشن باید روی آینده تمرکز کنی. گذشته را فراموش کن و حسرت ها و کمبودهایت را نادیده بگیر. اگر شکستی در گذشته داشته ای فراموش کن و از آن درس بگیر. اگر در گذشته در رابطه ای بوده ای تکلیف خودت را مشخص کن یا علاقه مند هستی یا خیر، خودتان را در برزخ قرار ندهید. کتاب بازگشت به عشق و ازدواج کاری از انتشارات سربرگ تازه با معرفی تکنیک های روانشناسی به آموزش و نقویت مهارت ها به صورت علمی و منطقی میپردازد. برای داشتن آینده ای بهتر روی موفقیت های آینده تمرکز کن.

دقیقا چه میخواهید

تا حالا شده لیستی تهیه کنید از آنچه درباره مرد مورد علاقه تان میخواهید؟ برای خودتان مشخص کنید دقیقا دنبال چه ویژگی از همسر آینده خود هستید. آنچه را که یادداشت کردید را تصور کنید. مردی قد بلند و خوش صحبت؟ مردی با مو های فرفری یا صاف؟ همه خصوصیات ریز در تصویرسازی شما کمک خواهد کرد. مردی ثروتند و خوش اخلاق؟ روی خصوصیات اخلاقی آن فرد توجه و تمرکز کنید که در آینده چه مردی تکیه گاه شما خواهد بود؟

تصور کنید همه چی همانی ست که میخواستید

جذب مردان
زندگی عاشقانه رویایی

حالا با علم به این که چه می خواهید راحت تر می توانید تصویر سازی کنید. فکر کنید مرد محبونتان الان پیش شماست. زندگی با او را تصور کنید. به ذهنتان اجازه دهید داشتن او را تجربه کند. از بودن با او لذت ببرید. رویاهایتان را پرورش دهید. به افکارتان قدرت پرواز بدهید. افکارتان را محدود نکنید.

گاهی زنان به دنبال جملات عاشقانه برای جذب مردان هستند اما در واقع نمیدانند رفتار آنها در جذب مردان بسیار موثرتر است.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *