چگونه مردان را دلتنگ کنیم

آشنایی با دلتنگ کردن مردان


چگونه مردان را دلتنگ کنیم و علائم دلتنگی در آنان را  مشاهده کنیم! به این فکر کردید مردان، دلتنگ چه زنانی می شوند؟ یا چرا برخی از زن ها نمی توانند مرد مورد نظر خود را دلتنگ کنند؟ چه خصوصیات رفتاری باعث وابستگی مردی به شما می شود؟  منشاء دلتنگی همیشه جدایی نیست، در واقع دلتنگی میتواند ناشی از یک رابطه عمیق عاشقانه باشد. افراد عاشق و افرادی که رابطه عاطفی نرمالی دارند، با دلتنگی و اشتیاق برای دیدار طرف مقابل غریبه نیستند.

هرچه با عزیزانمان رابطه صمیمی تری داشته باشیم، برای بودن کنارشان مشتاق ترمی شویم. وقتی ما عاشق هستیم یا به شخصی دلبستگی داریم، تولید هورمون سروتونین و دوپامین در بدن ما افزایش پیدا می کند، به همین دلیل به طور طبیعی ما احساس شادی و سرحال بودن داریم. زمانی که از عشقمان دوریم جسم ما با کمبود این هورمون ها روبرو می شود، احساسی که نتیجه این اتفاق است را با عنوان دلتنگی و بیقراری می شناسیم.

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
دلتنگی در مردان چطور اتفاق میفتد

برای شناخت روش هایی که به ما بیاموزد چگونه یک مرد را دلتنگ کنیم کافیست کمی در زمینه روانشناسی عشق مطالعه داشته باشیم. مثلا می دانیم منشاء دلتنگی، دلبستگی و دوست داشتن است.

امروزه برای زنان وابسته کردن همسر یا مرد مورد علاقه شان به یک دغدغه اصلی تبدیل شده باشد. گاهی زنان فکر می کنند تنها زیبایی ظاهری باعث جذب و وابستگی مردان به آنها می شود اما در حقیقت موارد ظاهری فقط در ابتدای رابطه و آشنایی اهمیت دارند یعنی در مرحله انتخاب شریک عاطفی، بعد از شروع ارتباط دلتنگی مردان تحت تاثیر عوامل عمیق تری رخ می دهد!

چگونه مردان را دلتنگ کنیم

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
دلتنگی در مردان

چگونه مردان را بعد از جدایی دلتنگ کنیم

معمولا وقتی یک زن به دنبال روشی مثل چگونه یک مرد را دلتنگ خود کنیم می رود که رابطه عاطفی دچار مشکل شده باشد، اگر ارتباط شما از ابتدا خیلی قوی نبوده و مرد مورد نظرتان دلتنگ شما نمی شود، یا رابطه مشترک تان تمام شده برای دلتنگ کردن و عاشق کردن مردان باید از مهارت های خاصی برخوردار شوید. با توانایی در وابسته و عاشق کردن مردان قادر خواهید بود چگونه مرد را تشنه خود کنیم .

 برای بسیاری از زنان این سوال مطرح می شود که بعد از جدایی، یک مرد به رابطه برمیگردد یه خیر؟ یا اصلا مردان بعد از جدایی چه احساسی دارند؟  مدت زمان فراموشی عشق در مردان؟ از دیدگاه روانشناسی اکثر مردان در ابتدای جدایی احساس ناخوشایندی ندارند و می توانند خودشان را بهتر با شرایط وقف دهند درست برعکس زنان! ولی با گذشت زمان حس دلتنگی در آنها بیشتر نمایان می شود. اگر رابطه شما تمام شده و شما به دنبال دلتنگی مرد مورد نظرتان هستید به این نکات توجه کنید:

  • صبور باشید، مردان در روز های ابتدایی دلتنگ نخواهند شد.
  • واسطه ارسال نکنید
  • پیام ندهید
  • تماس نگیرید

به طور کلی در دسترس نبودن، احساس کنجکاوی و در نهایت دلتنگی را در مردان افزایش می دهد. با کامل کردن آگاهی خودتان در رابطه با مردان، چگونه مردان را بعد از جدایی دلتنگ کنیم و آنان را به رابطه برگردانیم.

مردان دلتنگ چه نوع زنانی می شوند؟

زنان مرموز موفق ترند!

اگر انتظار دارید مرد مورد نظرتان دلتنگ شما شود باید دختری باشید که شناختش کمی سخت باشد. همیشه چیزی برای گفتن درباره خود داشته باشید، سعی کنید اطلاعات زندگی خودتان را به یکباره در اختیار مردی که دوستش دارید قرار ندهید.

باید به مردان این فرصت را بدهید که با کمی کنجکاوی و تلاش، شخصیت شما را کشف کند.  زمانی که شما همه چیز زندگیتان را به یکباره در اختیار او قرار می دهید، دیگر چیزی برای کشف کردن و فهمیدن باقی نمی ماند.

این را بدانید که همیشه مردان دلتنگ زنانی می شوند که نتوانستند تمام ماهیت وجودی او را به سادگی و در مدت کوتاه کشف کنند.  زمانی که شما دختری پر رمز و راز باشید برای به دست آوردن شما مشتاق تر هستند. حتی زمانی که ازدواج کردید باز برای همسر خود می توانید جذاب و پر رمز و راز باشید. شخصیتی مرموز داشتن به معنی دروغ گفتن یا حتی پنهان کاری نیست. شما با ویژگی های مثبت و منحصر به فرد خود، با رفتار خاص و برنامه ریزی شده تان می توانید فردی مرموز و جذاب باشید.

مردها چگونه وابسته می شوند؟

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
مردان چطور وابسته میشوند

زنان با لبخند زیبا تر و دلنشین تر هستند

مردان احساس خاص و پر شوری به زنانی که همیشه لبخند بر لب دارند پیدا می کنند. زنان اخمو و عبوس هیچ جذابیتی برای هیچ نوع مردی ندارند. اما در عوض لبخند شما همیشه در ذهن مرد مورد  نظرتان باقی می ماند، که او را دلتنگ و مشتاق دیدن دوباره لبخند شما می کند.

چگونه مردان را جذب کنیم تا وابسته شوند؟

زنان شکست ناپذیر زنان موفق در عاشقی

هیچ کس برای افراد ناتوان و شکست خورده دلتنگ نمی شود. از شکست ها، حسرت ها و برآورده نشدن نیاز های خود با کسی که عاشقش هستید صحبت نکنید و گلایه های تان را از زندگی وارد رابطه نکنید. این قبیل رفتارها فقط باعث می شود شما در نگاه آن فرد شخصی ضعیف و قابل ترحم دیده شوید. شاید برای مدتی به شما حس دلسوزی داشته باشند، اما بدانید دلتنگ شما نخواند شد. مردان وابسته زنانی می شوند که در کنار آنها احساس آرامش داشته باشند.

 خوش پوش باشید و مانند زنان به روز لباس بپوشید

 برای وابسته کردن مرد به خود، باید زنی خوش لباس باشید، ظاهر هرچند ممکن است برای برخی از مردان مهم نباشد، اما درواقع نوع پوشش و تیپ ظاهری تان در تصویری که از شما در ذهن مرد مقابل شکل می گیرد تاثیر دارد.

اگر مردی بخواهد خاطرات شما را مرور کند، ابتدا تصویر شما در ذهن او نقش می بندد. پس خوش لباس بودن و در عین حال شیک بودن را فراموش نکنید. آراستگی ظاهری و خوش پوشی در وحله اول باعث جذب مردان می شود. پس خوش لباسی شما یکی از دلایلی است که باعث نگاه عاشقانه مردان به شما می شوند.

چگونه می توان دل یک مرد را بدست آورد

همیشه در دسترس بودن هم خوب نیست!

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
در دسترس نباشید

مردان دلتنگ زنانی هستند که زیاد در دسترس نیستند. سعی کنید برای وقت خود ارزش قائل باشید. تایم زیادی را به حرف زدن با او نپردازید. در واقع نشان ندهید که کاری جز صحبت با او ندارید. ارزشمند باشید و برای در دسترس بودن، او را در انتظار بگذارید. انتظار باعث دلتنگی می شود. روانشناسی مرد عاشق نیاز به کسب آگاهی و شناخت دارد، عشق از نگاه مردان-روانشناسی مرد عاشق باعت تقویت مهارت های شما در این زمینه خواهد شد.

چگونه پسری را جذب کنیم تا دلتنگ شوند

گاهی بد نیست از خودمان تعریف کنیم( شکسته نفسی ممنوع)

شاید گاهی این گونه به نظر بیاید که صحبت کردن درباره موفقیت ها یا ویژگی های خوبمان نشان دهنده غرورمان است اما در واقع این طور نیست. گاهی سکوت درباره موفقیت ها و ارزش هایمان باعث می شود نکات مثبت درون ما نشان داده نشود. ولی سعی کنید زیاده روی هم نکنید. با تقویت نکات مثبت در افکار و رفتارمان چگونه هر شخص را عاشق خود کنیم را می توانیم بیاموزیم.

سیاست های زنانه برای جذب مردان در  دلتنگ کردن آنان

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
سیاست های زنانه در جذب مردان

خوده واقعی تان همیشه جذاب تر است

همیشه این را در نظر داشته باشید که مردان از زنانی که به افراط رفتار میکنند خوششان نمیاید.  مثلا خیلی ایده آل بودن و تظاهر به بهترین بودن ممکن است باعث خستگی فرد شود. سعی کنید معقول رفتار کنید و تظاهر به رفتاری که نزدیک روحیات شما نیست انجام ندهید. این ممکن است نشان دهنده ضعیف بودن شما باشد. پس بهترین حالت این است که همیشه همانی که هستید در ظاهر هم همان باشید.

 برای پیمودن راه عاشقی شناخت امری ضروریست

شاید الان با خود بگویید کسی بهتر از من او را نمیشناسد ولی در واقع شاید شما شناخت کافی از روحیات و حتی سلیقه مرد خود نداشته باشید. در ابتدا سعی کنید از روحیات و شخصیت دورنی مرد خود شناخت کافی پیدا کنید و سپس در راستای علایق او می توانید به او نزدیک شوید و به دوستی تبدیل خواهید شد که نبودنش در زندگی بسیار مشهود باشد و جای خالی تان همیشه احساس خواهد شد.

 

چگونه یک نفر را عاشق خود کنیم

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
مردان عاشق چه زنانی می شوند

یکی از دلایلی که باعث می شود مردی وابسته زنی شود نوع تماس گرفتن هاست. به عنوان مثال بگذارید بیشتر تماس ها از طرف مردان باشد یا در موقع پایان مکالمه، قطع کننده مکالمه آنها باشند. عشق از نگاه مردان، قربون صدقه بیش از حد و بی دلیل نیست. زنان به اشتباه اغلب برای وابسته کردن مردان از قربون صدقه استفاده میکنند، این بسیار غلط است. هر حرفی باید به موقع باشد و تکرار زیاد آن باعث خستگی مرد می شود. زنان باید مهارت ارتباطی با مردان را افزایش دهند و جملاتی که مردان را دیوانه میکند را بدانند. با بالا بردن مهارتتان قطعا قادر خواهید بود چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم.

به طور کلی می توان گفت برای وابسته کردن مرد به خود، خودتان  را با ارزش نشان دهید و از کلمات تحسین کننده، کمتر استفاده کنید. لازم نیست به هر بهانه ای هدیه تهیه کنید. درست است شما عاشق شده ای اما برای این که آن مرد هم عاشق شما شود باید شتاب زده عمل نکنید و عشقت را به یک باره نثار طرف مقابل نکنید تا موفق شوید.

برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه که در اختصار به آن تکنیک های nlp عشق گفته می شود روشی است که با ارسال سیگنال های عصبی از طریق کلام، رفتار و اعمال باعث برنامه ریزی مجدد ذهن طرف مقابل می شود.

فاکتور اصلی آراستگی در سادگی ست

شاید به اشتباه فکر کنید آراستگی و رسیدگی به ظاهر همیشه آرایش کردن غلبظ و بیش از حده اما در واقع می توان گفت سادگی همیشه برای مردان جذاب است. سعی کنید آرایش روزمره خود را ساده انتخاب کنید و آرایش وبژه خود را برای روزهای خاص در نظر بگیرید. گاهی با نوع آرایش خود همسر خود را غافلگیرکنید و از عطرهای خاص و خوشبو استفاده کنید. با خاص بودن چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم .

برای دلتنگ کردن، هیجانی ابراز عشق نکنید

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
هیجانمان را کنترل کنیم

همیشه برای نشان دادن احساس و عشق خود به صورت هیجانی عمل نکنید. مردان وقتی متوجه می شوند که زنی واقعا عاشقشون هست و به کسی جز او فکر نمی کنند، علاقه آن دختر را بدیعی تلقی می کنند و به دنبال دختری میباشند که برای به دست آوردن آن دختر تلاش کنند. بگذارید برای داشتن شما تلاش کنند. روش های دلبری از دوست پسر را یاد بگیرید و ارتباط دوستی تان را به ازدواج ختم کنید.

اعتماد به نفس بالا و تاثیر مستقیم آن بر دلتنگی

مردان، جذب زنانی می شوند که اعتماد به نفس بالایی دارند. برای این که نشان دهید با اعتماد به نفس هستید همیشه به نکات مثبت خود فکر کنید، با صدای رسا و بلند صحبت کنید، گام های استوار و محکم بردارید و نشان دهید فردی هستید که اعتماد به نفس بالایی دارد. مردان دلتنگ زنان با اعتماد به نفس هستند. علائم دلتنگی در مردان را بشناسید.

 نقش حفظ اصول اخلاقی در وابستگی مردان

برای به دست آوردن یه مرد اصول اخلاقی خود را زیر پا نگذارید. پایبندی به اصول اخلاقی باعث می شود شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. لازم نیست برای وابسته کردن و عاشق کردن مردی به خود اصول اخلاقی خود را زیر پا بگذارید. در نظر داشته باشید اگر اصول اخلاقی خودتون را زیر پا بگذارید ممکن است تصورات درست نسبت به شما از بین برود و مرد مورد نظر شما تصور غلطی از شما به دست بیاورد. پس برای اصول و اخلاق خودتون حد و مرزی در نظر بگیرید و نگذارید دیگران از این حد و مرز عبور کنند.

در نظر داشته باشید برای این که مردی دلتنگ شما باشد باید آن مرد همیشه از شما تصورات زیبایی داشته باشد و دوست دار شما باشد. معمولا زن ها زمانی که عاشق هستند همیشه این سوالات را در ذهن دارند که چطور مرد خود را وابسته کنم؟ یا چگونه مرد خود را خوشحال کنم؟ یا آیا مردان هم دلتنگ می شوند؟

زنی که دوست دارد مردش دلتنگ او شود به خودش اهمیت می دهد

معمولا مردان وابسته زن هایی می شوند که به خودشون از هر لحاظ اهمیت می دهند و برای خودشون ارزش قائل هستند. زن ها وقتی به ظاهر خود و نیاز های خودشون اهمیت می دهند ودر واقع  نیازهای خودشان را در اولویت قرار میدهند در نظر مردان اکثرا قابل احترام هستند و اغلب دلتنگ و حتی وابسته به آنها می شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر شما به خودتان عشق نورزید متقابلا کسی دیگه ای هم به شما عشق نمی ورزد.

چگونه مردان را دلتنگ کنیم ، دلتنگی بعد از جدایی

چگونه مردان را دلتنگ کنیم
دلتنگی بعد از جدایی

دلتنگی مردان بعد از جدایی چه موقع اتفاق می افتد؟ همیشه وقتی از عشمان جدا می شویم به این فکر میکنیم که احتمال بازگشت مردان به رابطه چقدر است؟ آیا مردان به رابطه برمیگردند؟ وقتی بعد از مدت ها دوباره با عشقتان روبه رو شدید، سعی کنید تصویری که از خودتان نشان می دهید مثبت باشد. خودتان را افسرده و ضعیف نشان ندهید. سعی کنید در هنگام روبه رو شدن با عشق گذشته تان، حس افسردگی خود را سرکوب کنید. خودتان را قوی نشان دهید. از او گله نکنید بلکه بالغانه رفتار کنید و برای او آرزوی سلامتی و خوشبختی کنید. وقتی شما بالغانه و متین و درخور رفتار کنید این تلنگر را به او خواهید زد که چه کسی را از دست داده است.

اگر این برخورد آخرین برخورد او با شما باشد، ذهن او درگیر این رفتار شما خواهد شد و دلتنگی بعد از جدایی اتفاق خواهد افتاد. وقتی شخصی روزی عاشق شما بوده است پس حتما با یک سری معیارهای ذهنی او مطابقت داشته اید و این امکان وجود دارد دوباره آن شخص عاشق شما شود. برای برگرداندن عشقتان، چگونه عشقم را برگردانم به نکات کلیدی در موفقیت شما میپردازد.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج کاری از انتشارات سربرگ تازه، به طرح یک تکنیک شش مرحله ای می پردازد که در آن قدم به قدم از صفر تا صد نفوذ به ضمیر ناخودآگاه افراد برای عاشق کردن آنها توضیح داده شده است.

در پایان چگونه مردان را دلتنگ کنیم

دلتنگی و ترس از تنها بودن و نیاز به محبت و رابطه عاشقانه گاهی باعث می شود ما در زندگی در تلاش باشیم به هر نحوی در یک رابطه بمانیم یا در تلاش برای ایجاد رابطه عاشقانه باشیم. دقت کنید در انتخاب معیارهای زندگی تان همیشه از هدف خود دست برندارید. انتخاب شما اگر آگاهانه و از روی عشق باشد اگر سال ها از آن بگذرد همچنان پاکی و صمیمیت اولیه خود را از دست نخواهد داد. چگونه مردان را دلتنگ کنیم ، زمانی که شما عاشق واقعی شده اید معنا دارد. ممکن است عشقتان در کنار شما باشد و شما مدام دلتنگ او باشید. اگر رابطه شما پایه و اساس قوی و بر مبنای عشق باشد، دلتنگی و وابستگی عمیقی ایجاد میشود. مهارت های خودتان را در رابطه بالا ببرید. زمانی که کیفیت رابطه شما بالا باشد نشانه های عشق شدید مردان به زنان را خواهید دید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *