چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق کنیم


چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم ؟ برای پاسخ به این سوال باید توانایی وابسته کردن مردان به خود را داشته باشید. برای عاشق کردن مردان باید اطلاعات کاملی از رفتار و خصوصیات مردان کسب کنید و درباره افراد مغرور این شناخت و چالش کمی پیچیده تر و سخت تر است. پسران مغرور در خود ویژگی هایی میبینند که قابل ستایش است و همیشه در مرکز توجه قرار داشته اند. پسران مغرور رفتاری قاطع دارند و تصویر آنها در ذهن همه افراد قوی و جذاب است. شاید به همین دلیل است که دختران به دنبال جذب پسران مغرور هستند و داشتن پسری مغرور در زندگی آنان نوعی پیروزی به حساب می آید.

چالش هایی که دختران امروزی در روابط با آنها روبرو هستند.

  • چگونه با مردان رفتار کنیم که عاشقمان شوند؟
  • چه جملاتی مردان را عاشق می کنند؟
  • چگونه می توان مردی را عاشق خود کنیم؟
  • چگونه شوهر را وابسته خود کنیم؟

اگر شما هم از این دغدغه ها و چالش ها بی بهره نماندید و به دنبال پاسخ مناسبی برای سوالات خود هستید، حتما تا انتهای مقاله ما را  همراهی کنید.

چطور می توانیم یه پسر مغرور را عاشق  کنیم؟

چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم
مردان مغرور را بشناسید

پاسخ به سوال چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم پیچیدگی های خاص خود را دارد. یعنی در واقع شناخت مردان مغرور کمی سخت تر است و شاید ارتباط برقرا کردن با آنها دشوار تر از مردان عادی است. یکی از خصوصیت کلی مردان تلاش برای به دست آوردن آنچه که دست نیافتنی است. پس به دست آوردن زنان دست نیافتنی، برای مردان مغرور هم جذاب است.  در مرحله اول برای عاشق کردن مردان مغرور دست نیافتنی باشید. معمولا پسران مغرور عادت دارند همه چیز در اختیار آنها به سادگی قرار بگیرد اما همیشه چیزی که به راحتی در اختیار قرار میگیرد جذاب و لذت بخش نیست واین قضیه برای عاشقی آنان هم صدق می کند. با مطالعه نشانه مرد مغرور عاشق شناخت عمیق تر و جامع تر از مردان مغرور به دست خواهید آورد.

یک پسر مغرور عاشق چه دختری می شود؟

یک پسر مغرور عاشق دختری می شود که دارای عزت نفس بالا باشد و او هم کمی غرور داشته باشد. در واقع برای این که دست نیافتنی باشید باید کمی غرور داشته باشید و سعی کنید او را برای رسیدن به خواسته تان مشتاق کنید. یکی از سیاست های زنان برای جذب مردان دست نیافتنی بودن آنان است. قطعا برای پاسخ به چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم به درک عمیقی از عواطف او نیازمندیم.

چه رفتارهایی باعث جذب مردان می شود؟

  • رفتار خجالتی نداشته باشید
  • دختری نباشید که مدام در دسترس اوست
  • مدام در اطراف او نباشید( ارتباط چشمی زیاد نداشته باشید)
  • هرگز ابراز علاقه مستقیم نکنید
  • او را مدام تحسین نکنید
  • خیلی شفاف نباشید(کمی پیچیده رفتار کنید)
  • برای جذب مردان باید تکنیک های ارتباطی خودمان را تقویت کنیم.

چگونه با مردان  خود شیفته رفتار کنیم که عاشقمان شوند؟

چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم
رفتار مناسب با مردان خودشیفته

رفتار با مردان مغرور کمی متفاوت تر از مردان عادی است. با کمی تمرین، تمرکز و تغییر در رفتارتان در برخورد با پسر مغرور، میتوانید او را به سمت خود جذب کنید و حتی او را ترغیب به ازدواج کنید. با برخورد صحیح با طرف قابل می توانید پاسخ چگونه مرد را تشنه خود کنیم را دریافت کنید.

  • سعی کنید در کانون توجه همگان قرار بگیرید
  • با اعتماد به نفس رفتار کنید
  • از اطرافیان نظرات مثبت بگیرید و مورده تحسین قرار بگیرید
  • از استراتژی تناقض استفاده کنید
  • احساسات خودتان را بروز ندهید
  • سعی کنید ذهن مرد مغرور را درگیر خود کنید

مردها چگونه وابسته می شوند؟

مردان عاشق تحسین شدن هستند و از ابراز علاقه بسیار خوشحال می شوند اما در نظر بگیرید برای مردان مغرور این قضیه معکوس عمل می کند. سعی کنید برای جذب مردان مغرور به آنها توجه زیادی نکنید. توجه افراطی به افراد مغرور نتیجه کاملا عکس را دارد. اعتدال را حفظ کنید. اگر توجهی صورت می گیرد باید دو طرفه باشد. توجه یک طرفه بسیار مضرر رابطه است مخصوصا اگر طرف رابطه فردی مغرور باشد. چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا حس عاشقی و وابستگی در آنان بیشتر شود.

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

در رفتارهایتان کمی مبهم باشید و سعی کنید توجه طرف مقابل را بدست آورید. روانشناسی مردان می گوید که آنان جذب زنان ناشناخته می شوند چون مردان، عاشق کشف کردن شخصیت زنان هستند. پس لازم نیست شما عشق و علاقه تان را به یک باره به طرف مقابلتان نشان دهید.

پسران مغرور هم به دنبال جذب توجه زنان به خود هستند. کلا میتوان گفت همه افراد به دنبال تایید شدن و جلب توجه هستند. البته این را در نظر بگیرید مردان مغرور به دنبال جذب نظر زنان با ارزش هستند. پس سعی کنید با ارزش رفتار کنید و با رفتار اشتباه باعث دوری آنان نشوید. چگونه یک پسر مغرور را بخندانیم بدون این که راه را اشتباه برویم.

چگونه پسری را جذب کنیم؟

چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم
مردان مغرور هم احتیاج به درک شدن دارند

پسران مغرور هم مانند بقیه افراد گاهی ممکن است نیاز به همدلی و حمایت داشته باشند. مردان مغرور هم قطعا با مشکلاتی رو به رو می شوند که احتیاج به همدلی دارند، گاهی به اشتباه این تصور از مردان مغرور است که آنان خودشان از پس مشکلات برمی آیند اما در واقع آنان هم به همدلی احتیاج دارند. اگر بتوانید در شرایط سخت همراه او باشید در واقع جایگاه ویژه ای در نزد او به دست می آورید. علائم دلتنگی در مردان در هنگام اوج وابستگی و صمیمیت خواهید یافت.

چگونه شوهر را وابسته خو کنیم؟

چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم وقتی از رویا رویی با او ترس داریم؟ مردان مغرور هم عاشق می شوند و حتی با عشقشان ازدواج می کنند. اما گاهی ممکن است زنانی که با آنان زندگی میکنند از رفتار مغرورانه شوهران خود ناراضی باشند. همه مردان وابسته و عاشق زنی می شوند که احترام به عقاید آنها بگذارند و درباره مردان مغرور هم صدق می کند. مردان مغرور هم نیاز به توجه و تایید شدن از جانب همسران خود دارند. هرچند بسیار از خود راضی باشند ولی در واقع تایید شما بسیار ارزشمند و مهم است. برای وابسته کردن آنان بسیار محترمانه رفتار کنید. شخصیتشان را خرد نکنید. هر چقدر روابط شما محترمانه تر باشد عشق و وابستگی متقابل بیشتر خواهد شد. مقاله تکالیف برای برگرداندن عشقمان هم اطلاعات جالبی برای شما خواهد داشت.

رفتار پسر مغروره عاشق

همان طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، رفتار پسران مغرور بسیار پیچیده تر از مردان عادی است. گاهی ممکن است رفتاری انجام دهد که در ظاهر نشان دهنده تنفر و بی علاقه گی به فرد باشد اما در باطن چیز دیگریست. رفتار مردان خود شیفته قابل پیش بینی نیست و نمی توانید از حرکات آنان حس درونی شان را کشف کنید. در واقع نوع رفتار پسران مغرور گیج کننده است. آن طور که انتظار میرود عاشقان انجام دهند، انجام نمیدهند. آنان دوست دارند عشقشان را گیج کنند. شاید در مردان عادی بتوان نشانه های علاقه پسر به دختر را به راحتی پیش بینی کرد اما در مردان مغرور به همین راحتی نیست. قانون جذب مردان راه کارهایی را به شما آموزش خواهد داد تا رفتار شما آهنربایی برای جذب مردان باشد.

رفتار پسران مغرور وقتی عاشق می شوند

چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم
ویژگی ها در رفتار پسران مغرور

رفتار پسران مغرور کمی متفاوت با بقیه پسران است. با شناخت برخی از این نشانه ها می توانید دریابید پسر مغرور عاشق شما شده یا خیر:

  • توجه همیشگی ندارد(ممکن است گاهی توجه، بیش از حد باشد گاهی بی توجهی)
  • حسادت شما را از قصد تحریک می کند
  • دوست دارد شما را نگران و کنجکاو کند
  • بی توجهی می کند با غرض
  • با شما زیاد کل کل می کند

شاید در اکثر مواقع از طرز نگاه پسر عاشق به دختر همه چی لو رود اما در پسران مغرور ممکن است امکان پذیر نباشد. آنان احساساتشان را بروز نمی دهند و دوست دارند بیشتر از  اطرافیان، ابراز عشق دریافت کنند.

چگونه پسران خود شیفته را عاشق خود کنیم؟

باید برای تحت تاثیر قرار دادن پسران مغرور آنان را به چالش بکشید. مهارت های خودتان را تقویت کنید تا بتوانید روی ذهن آن  تاثیر مثبت بگذارید. با تمرکز روی یک سری اصول و قوانین، روی ضمیر ناخوآگاه پسر مغرور تاثیر بگذارید و کاری کنید در جهت اهداف شما قدم بردارد.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج کاری از انتشارات سربرگ تازه، به طرح یک تکنیک شش مرحله ای می پردازد که در آن قدم به قدم از صفر تا صد نفوذ به ضمیر ناخودآگاه افراد برای عاشق کردن آنها توضیح داده شده است.

حس آزادی به او بدهید

مردان مغرور به حس آزادی در زندگی نیاز دارند. این حس را به او بدهید که شما باعث نابودی آزادی آنان نمی شوید. او باید به این آرامش برسد که در صورت ارتباط با شما آزادی فردی خود را حفظ خواهد کرد.

تشویق

اول دقت کنید در کجای رابطه با پسر مغرور هستید. اگر در ابتدای راه هستید زیادی تشویق و تمجید نکنید. ولی اگر مدتی از رابطه تان گذشته است، شما سعی کنید او را تایید و تشویق کنید. در نظر داشته باشید که تشویق های شما نباید حس برتری را در آن افزایش دهد.

حامی او باشید

بگذارید او بداند همیشه شخصی حامی او هست. مردان مغرور کمتر مورده حمایت قرار میگیرند به دلیل این که نیازی احساس نمیشود از جانب دیگران اما درواقع این نیاز در پسران مغرور احساس می شود و شما می توانید این جای خالی را  برایشان پرکنید.

سخن پایانی

چگونه یه پسر مغرور را عاشق خود کنیم
سخن پایانی برای برخورد با پسران مغرور

در پایان نکاتی مهم و کلیدی در برخورد با پسران مغرور را برایتان یادآوری میکنم این نکات بسیار ارزشمند هستند در پاسخ به چگونه یک پسر مغرور را عاشق کنیم:

پسران مغرور  از اشخاص منفی دوری میکنند آنان جذب و عاشق افراد بلند پرواز و خلاق میشوند.

توجه بقیه پسران به شما آن را حساس تر میکند و توجه بیشتری به شما خواهد داشت.

به دلیل این که همیشه در کانون توجه قرار دارند، به اشخاصی که در کانون توجه باشند به دید رقیب نگاه می کنند. این موضوع برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.

شخصیت های منحصر به فرد برای پسران مغرور جذاب و ارزشمند است.

دختران مغرور برای آنان بسیار جذاب هستند و دختری که حداقل کمی مغرور نباشد هیچ ارزشی برای بدست آوردن آن ندارد.

 

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *