راه های جذب مردان مغرور

راه های جذب مردان مغرور


راه های جذب مردان مغرور چگونه به ما کمک می کند که یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟ چرا جذب کردن پسران مغرور سخت تر است؟ چگونه می توانیم توجه یک پسر مغرور را جلب کنیم؟

مردان مغرور مردانی هستند که به علت داشتن برخی ویژگی های برجسته برای دختران از جذابیت خاصی برخوردارند.

اگر شما دلباخته یکی از این پسران شده اید اما عاشق کردن او را کاری سخت و دشوار میبینید نا امید نشوید.

خبر خوب این است که با استفاده از تکنیک هایی که تیم روانشناسی طلوع سبز برایتان در این مقاله تهیه کرده می توانید به راحتی دل هر مرد مغروری که به سختی سنگ است را هم ببرید.

راه های جذب مردان مغرور

قبل از اینکه به بررسی راه های جذب مردان مغرور بپردازیم نیاز است که بدانیم این دسته از افراد چه ویژگی ها و چه نیازهایی دارند. برای برقراری هر ارتباطی لازم است که ما شخصیت فرد مقابلمان را ارزیابی کنیم. از طرز نگاه، زبان بدن یا ویژگی های فردی می توانیم روش درست برقراری ارتباط با آن ها را پیدا کنیم.

اینگونه می توانیم با داشتن یک آگاهی نسبی درباره ی ویژگی ها و نیاز های اصلی مرد موردعلاقه مان در جذبش موفق تر عمل کنیم. از آن جایی که مردی که عاشقش شدیم مردی مغرور و متکبر است با یک چالش بزرگتری همراهیم پس شناخت خصوصیات پسران مغرور یکی از ابزار های مهم ما محسوب می شود.

خصوصیات پسران مغرور

راه های جذب مردان مغرور
خصوصیات پسران مغرور چیست
دوست دارند مورد تحسین و ستایش قرار بگیرند

یک مرد مغرور دوست دارد همواره مورد مدح و ستایش قرار بگیرد حتی اگر کاری نکرده باشد. زیرا این باعث افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

از ویژگی های مثبت و موفقیت هایشان زیاد صحبت می کنند.

گاهی پیش می آید که به دلیل برخی ویژگی ها یک مرد مغرور را با یک مرد خجالتی به اشتباه می گیریم. اما یکی از خصوصیات پسران مغرور این است که دوست دارند در مرکز توجه باشند. درست برعکس آن چیزی که در نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی توضیح دادیم.

یک پسر مغرور دوست دارد با تعریف از خود احترام دیگران را به دست بیاورد و در صحبت هایشان مدام از خود و موفقیت هایی که کسب کردند صحبت می کنند.

نتایج آکادمی بازگشت به عشق تیم سربرگ تازه

تمایلی به برقراری ارتباط ندارند 

مردان مغرور به 2 دلیل شروع کننده یک ارتباط نیستند.

1-کسی را لایق خود نمی دانند.

2-به هیچ عنوان دوست ندارند نه بشنوند.

به سختی می توان نقطه ضعفی در آن ها پیدا کرد.

معمولا شما به سختی می توانید نقطه ضعفی در یک پسر مغرور پیدا کنید. مانند کوهی می ماند که هیچ چیز نمی تواند به او آسیب برساند. اما به این معنی نیست که نقطه ضعفی ندارند. آن ها فقط نقاط ضعف خود را پنهان می کنند.

انتقاد پذیر نیستند.

یکی از خصوصیات پسر مغرور عدم انتقادپذیری آن هاست. مردان مغرور اشتباهات خود را نمی پذیرند و از نظر آن ها همیشه بقیه مقصر هستند. و معمولا برای اشتباهات خود بهانه تراشی می کنند. چون از نظرشان اشتباهی مرتکب نشده اند پس سزاوار انتقاد هم نیستند.

ظاهری مقتدر و آرام دارند.

غرور را به راحتی می شود در حرکات، رفتار و حتی حرف های این پسران دید. چهره ای جدی اما مرموز دارند. با اعتماد به نفس و مقتدر راه می روند گویی که هیچ چیز در این دنیا مانعی برای آن ها نیست. به ندرت آن ها را در حال داد و فریاد می بینیم. از کلمات و جملات قدرتمند در حرف هایشان استفاده می کنند.

راه های جذب مردان مغرور
خصوصیات پسران مغرور
به ندرت عذرخواهی می کنند.

اغلب یک مرد مغرور عذر خواهی نمی کند یا خیلی کم پیش می آید که این کار را کند. آنها فکر می کنند با عذرخواهی جایگاه خود را از دست می دهند. و همانطور که در مورد قبلی هم اشاره کردیم از آنجایی که فکر می کنند اشتباهی نکرده اند پس عذرخواهی هم برایشان بی معناست.

به سختی می بخشند.

پسران مغرور از اشتباهات دیگران استفاده می کنند تا اشتباهات خودشان را بپوشانند. برای همین گذشت معنای زیادی برای آن ها ندارد.

نکته بسیار مهم

مرز بین اعتماد به نفس، عذت نفس و غرور بسیار باریک است. این سه خصلت  تفریبا مشابه هستند اما در شدت آن ها اختلاف بسیاری وجود دارد. پس فردی که عذت نفس دارد به این معنی نیست که مغرور است.

همچنین قضاوت یک فرد بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بسیار اشتباه است. مقایسه باید در یک شرایط یکسان و مساوی انجام گیرد.

اما بیایید از بحث اصلی خارج نشویم و حالا که با برخی از خصوصیات پسران مغرور آشنا شدیم به سراغ راه های جذب مردان مغرور و عاشق کردنشان برویم.

نتایج آکادمی بازگشت به عشق تیم سربرگ تازه

چگونه توجه یک مرد مغرور را به خود جلب کنیم؟

مردان مغرور در عشق بسیار سخت پسند هستند. به دلیل شخصیت مرموز و پنهانشان شاید نتوان به راحتی متوجه خواسته هایشان شد. اما روش های زیر برای جلب توجه هر پسر مغروری کار آمد است.

توجه به ارزش های وجودی خود و تقویت اعتماد به نفس

معمولا یک مرد مغرور خودش از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است . پس قطعا جذب یک دختر بی اعتماد به نفس نمی شود. پس سعی کنید اگر در اعتماد به نفس دچار مشکل هستید هرچه زودتر این مشکل را رفع کنید.

متوجه ارزش های خود باشید. افراد مغرور و متکبر معمولا دیگران را دست کم می گیرند. به ارزش های آن ها بها نمی دهند. پس سعی کنید با توجه و بها دادن به خودتان او را متوجه خود کنید.

راه های جذب مردان مغرور
جلب توجه پسران مغرور
حمایت

شاید برایتان عجیب باشد زیرا فکر می کنید یک مرد مغرور به تنهایی می تواند از پس هر مشکلی بر بیاید. اما مردان مغرور هم به حمایت و همدردی نیاز دارند. آن ها خیلی از مشکلات خود را بروز نمی دهند. و چون خیلی کم از زندگی خود صحبت می کنند شاید فکر کنید که هیچ مشکلی ندارند. اما یکی از راه های جذب پسر مورد علاقه تان که القضا مغرور هم هست حمایت کردن است.

اگر سعی کنید مانند یک دوست کنارش باشید و اعتمادش را جلب کنید و در مشکلات او را همراهی کنید می توانید بخش بزرگی از توجه او را بدست بیاورید.

نه تواضع نه بی محلی 

خیلی دیده یا شنیده ایم که با یک مرد مغرور باید مانند خودش رفتار کنیم. اگر به ما بی محلی کرد پس ماهم باید متقابلا به او بی محلی کنیم. یا برعکس اگر بی محلی دیدیم با مهربانی و تواضع پاسخش را بدهیم.

اما نه باید خیلی شور باشید نه خیلی بی نمک. اعتدال را رعایت کنید. نه با بی محلی می توانید توجه یک مرد مغرور را جذب کنید نه با مهربانی بیش از حد.

هر دوی این ها نشان از تلاش بیش از حد شما برای جلب توجهش دارد.

پس چه کار کنیم؟

خودتان باشید. وقتی خودتان باشید و خونسردانه رفتار کنید و بیش از حد خود را در تلاش برای جلب توجهش نشان دهید می تواند تاثیر عکس داشته باشد و باعث توجهش شود.

تاثیرات اولیه برای جذب مرد مغرور

ظاهر

ظاهر هم یکی از راه های جذب مردان مغرور است و هم یکی از راه های جذب غیر مستقیم  پسران . قطعا اولین چیزی که با آن می توانید هر مردی چه مغرور چه خجالتی و … را در نگاه اول تحت تاثیر قرار دهید داشتن یک ظاهر زیبا و فریبنده است. ترکیب های رنگی درست، تمیزی و مرتب بودن لباس ها، موهای مرتب و درخشان، ناخن های تمیز، آرایش ملایم و طبیعی، تناسب اندام و … همه می توانند بیشترین تاثیر را مخصوصا در نگاه اول داشته باشند.

معجزه ی ارتباط چشمی و لبخند 

از تاثیرات ارتباط چشمی و لبخند همه خبر داریم. سعی کنید به مدت فقط چند ثانیه کوتاه با او ارتباط چشمی برقرار کنید. به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی به او خیره نشوید. با یک لبخند ملیح اما جذاب هم اعتماد به نفس و هم انرژی مثبت خود را به نمایش بگذارید.

راه های جذب مردان در فضای مجازی

معمولا عشق باعث می شود تا ما نتوانیم بهترین خودمان را حضورا نشان دهیم. ممکن است دست پاچه شویم، خجالت بکشیم یا …اما خب معمولا افراد در چت کردن اعتماد به نفس بیشتری دارند.به همین دلیل نیاز داریم که بدانیم چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر .

در دنیای امروز که تلفن و اینترنت یار همیشگی ما شده اند، نگرانی بابت جذب و عاشق کردن نداریم. زیرا می توانیم با استفاده از روش های دلبری در چت بدون دست پاچه شدن دل یک پسر مغرور را ببریم. به همین دلیل دانستن روش های جذب مرد مغرور با موبایل واجب است.

در این روش ها یاد می گیریم چه زمانی پیام بدهیم؟ از چه نوع موضاعتی برای پیام دادن استفاده کنیم؟ چطور سر صحبت را باز کنیم؟ و هر مورد دیگری که برای ارتباط با یک پسر مغرور به آن نیاز داریم.

چگونه بفهمیم یک پسر مغرور عاشقمان شده؟

بعد از طی کردن تمام این راه ها به احتمال زیاد تا به الان موفق شده اید که نظر پسر مغروری که عاشقش شده اید را جلب کنید. اما اگر او آنقدر مغرور است که این عشق را بروز نمی دهد جای تعجب نیست.

نگران نباشید!عشق چیزی نیست که بشود به راحتی آن را پنهان کرد. حتی مغرورترین مرد هم تسلیم عشق می شود و رفتارهایی دارد که نشان از عاشق شدنش می دهند.

نتایج آکادمی بازگشت به عشق تیم سربرگ تازه

یکی از علائم عاشق شدن پسران مغرور این است که با شما پر حرف می شوند، شوخی می کند و سر به سرتان می گذارند، حتی در مواقعی با لجبازی کردن می خواهند شما را متوجه علاقه و توجهشان کنند. نگرانتان می شوند و حالتان را می پرسند. شاید این کار را مانند مردان عاشق دیگر انجام ندهند و فقط سرد و خشک جویای حالتان شوند اما همین نشان می دهند که به شما اهمیت می دهند. و خیلی علائم دیگر که در این مقاله گنجانده نمی شود.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *