علائم دلتنگی در مردان مغرور

علائم دلتنگی در مردان مغرور


علائم دلتنگی در مردان مغرور چیست؟ مردان مغرور معمولا احساسات خود را به سختی بروز می دهند. پس از کجا می توانیم بفهمیم که یک مرد مغرور عاشق یا دلتنگ ماست؟

یکی از تفاوت های بارزی بین مردان و زنان  نحوه ی بروز احساسات است. زنان راحت تر از مردان می توانند عشق، دلتنگی یا احساسات دیگر خود را نشان دهند. اما مردان فارغ از اینکه درون گرا هستند یا برونگرا، مغروراند یا خجالتی، بیشتر تمایل دارند تا اینگونه احساساتشان را در خود نگه دارند.

حال وقتی عاشق مردی مغرور شویم اوضاع سخت تر هم می شود. در این مواقع تشخیص نشانه های عاشق شدن و علائم دلتنگی در مردان مغرور سخت می شود. اما ما در طلوع سبز با تحقیقات زیادی که برای پیدا کردن علائم دلتنگی در مردان انجام دادیم قصد داریم شما را با این علائم آشنا کنیم تا تشخیص را برایتان راحت کنیم.

علائم دلتنگی در مردان مغرور
از کجا بفهمیم مردی دلتنگمان است

علایم دلتنگی در مردان مغرور

همانطور که در نشانه های مرد عاشق هم اشاره کردیم که مردان روش های مختلفی برای ابراز عشقشان دارند. در دلتنگی هم همین گونه است. علائم دلتنگی در مردان می تواند متفاوت باشد. مردان مغرور هیچوقت با یک تماس یا یک پیام به شما نمی گویند دلتنگتان هستند مخصوصا اگر رابطه تان خیلی صمیمی یا عمیق نباشد.

تنها، منزوی و گوشه گیر می شوند

یک مرد مغرور وقتی دلتنگ شود سعی می کند آن را بروز ندهد. بنابراین ترجیح می دهد تنها باشد تا کسی متوجه دلتنگی اش نشود.

اعتماد به نفشش کم می شود

کاهش اعتماد به نفس یکی از نشانه های دلتنگی مردان بعد از جدایی است. اگر این دلتنگی به سبب جدایی باشد، می تواند باعث از دست دادن اعتماد به نفس یک مرد مغرور شود. زیرا این جدایی محدوده ی امن او را به خطر می اندازد. او فکر می کند جایگاهی که داشته را از دست داده و غرورش صدمه دیده. بنابراین ممکن است روز به روز بیشتر دچار کمبود اعتماد به نفس شود.

مخصوصا اگر مسبب جدایی مواردی مانند خیانت مردان بوده باشد. زیرا در این صورت دچار عذاب وجدان نیز می شوند.

عصبی و خشمگین می شود

وقتی راهی برای ابراز دلتنگیش پیدا نمی کند، خودش را با عصبانیت و داد و بیداد خالی می کند. مهم نیست که شما برای نبودتان دلیل موجهی مانند مشغله کاری یا درسی دارید، او به هرحال خشمگین می شود. او این کار را می کند چون غرورش اجازه نمی دهد مستقیما به شما بگوید دلتنگتان است.

مضطرب و نگران به نظر می رسد

دوری و بی خبری از شما او را پریشان حال و نگران می کند. مخصوصا وقتی غرورش اجازه ندهد حال شما را جویا شود بیشتر نگران می شود.

به دوستانتان متوصل می شود

وقتی نتواند به هر دلیلی به شما دسترسی پیدا کند برای اینکه فقط از حالتان با خبر شود به آشنایان یا دوستانتان متوسل می شود. این نه تنها نشان از دلتنگی یک پسر می دهد بلکه این را می توانیم در رفتار پسر مغرور عاشق نیز ببینیم.

نشانه های دلتنگی در مردان

گفتیم که علائم دلتنگی در مردان مغرور یکسان نیست. مانند هم احساساتشان را بروز نمی دهند. یکی عصبی می شود، یکی دیگر ترجیح می دهد تنها باشد و …

دسته ای دیگر از مردان هستند که بدون داد و بیداد یا علائمی که در ظاهرشان دیده شود دلتنگیشان را نشان می دهند. مانند :

یادآوری خاطرات مشترک 

به مکان های مشترکی که با شما در آنجا بودند می روند، به آهنگ ها و موسیقی هایی که یادآور شماست گوش می دهند، کارهایی را را که با شما انجام می دادند انجام می دهند. به طور کلی سعی می کنند با یادآوری خاطرات مشترکی که با شما داشتند دلتنگیشان را رفع کنند.

عدم تمرکز
علائم دلتنگی در مردان مغرور
نشانه های دلتنگی در مردان

ذهن مردان در لحظه نمی تواند چند چیز را باهم کنترل کند و هم زمان بر روی کار، درس، دلتنگی و … تمرکز کند. پس وقتی مردی دلتگ است احتمالا می بینیم که در زندگی روزمره اش دچار اختلال شده است.

بی خوابی و بی اشتهایی

فکر کردن مدام راجب کسی، خواب و خوراک را از شخص میگیرد. پس طبیعی است وقتی شخصی چه مرد چه زن دلتنگ می شود و بیشتر ساعت شبانه روز را به شخص خاصی فکر می کند ناخودآکاه تمایلی به خوردن یا خوابیدن نداشته باشد. این مورد برعکس اش هم اتفاق می افتد. یعنی ممکن است شخص برای اینکه بر دلتنگیش قلبه یا آن را مهار کند رو به پرخوری یا زیاد خوابیدن بیاورد.

حسادت 

یکی از علائم دلتنگی مردان حسادت است. دیدن شما با یک مرد دیگر مخصوصا پس از جدایی می تواند حسادت آن ها را تحریک کند. این حسادت علاوه بر اینکه به شما می گوید او دلتنگتان است، یکی از نشانه های عاشق شدن مردان مغرور نیز هست.

نشانه هایی که می گوید مردی دلتنگ شما نیست

همیشه همه چیز عاشقانه و رمانتیک نیست. خیلی ها معتقدند که عشق یک احساس ابدی است. اما گاه برخی از شرایط باعث می شود عشق جای خود را به عادت، بی تفاوتی یا حتی نفرت بدهد.

پس شاید بهتر باشد در کنار پرداختن به موضوعات عشقی، مانند علائم دلتنگی و علائم فیزیکی عشق در مردان و زنان و … به تضاد آن ها هم بپردازم. با شناخت این موراد می توانیم آگاهانه تر رفتار کنیم و از بروز آنها جلوگیری کنیم.

نشانه های بی علاقگی مرد به زن

علائم دلتنگی در مردان مغرور
علائم بی علاقگی مرد به زن

یکی از ده ها نشانه ی تنفر مرد از زن که نسبت به بقیه نشانه ها بارزتر است این است که شما اولویت زندگی او نیستید.

معمولا وقت زیادی برای بودن با شما ندارد و به بهانه های مختلف سعی می کند کمتر شما را ببینید.

مردی که به شما علاقه مند باشد حتی اگر مغرور هم باشد مدام شما را تحسین می کند. از شما تعریف میکند و نشان می دهد که چقدر به وجودتان اهمیت می دهد. اما مردی که علاقه ای به شما نداشته باشد توجه ای به موفقیت ها یا جزئیات شما ندارد برای همین هم هیچ تحسین یا تعریفی از او نمی شنوید.

به دلیل وجود نشانه های زیاد از گفتن تمام آن در این مقاله معذوریم. نگران نباشید چون حتی بعد از آشنایی با تمام نشانه های تنفر مرد از زن  می توانید با استفاده از روش های دلبری از پسر این نفرت را از بین ببرید و او را به خود علاقه مند کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *