چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم

چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم


چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم؟ پسران خجالتی چگونه عاشق می شوند؟ از کجا بفهمیم یک پسر خجالتی عاشقمون شده؟ نشانه های عاشق شدن یک پسر خجالتی چیست؟

در میان مردان، مردانی هستند که عاشق کردن آنها برای دختران نسبت به بقیه کمی چالش برانگیز تر است. این مردان به دلیل خصوصیات و ویژگی هایی که دارند شاید خیلی سختر یا دیرتر از بقیه در برابر عشق واکنش نشان دهند یا حتی نتوانند به راحتی عشق خود را بروز دهند.

این آقایان را می توانیم در دسته ی مردان مغرور و مردان خجالتی قرار دهیم. در این مقاله از طلوع سبز با این افراد چالش برانگیز بیشتر آشنا شویم. خصوصیاتشان را بررسی می کنیم، به نشانه هایی که خبر از عاشق شدنشان دارد اشاره می کنیم و در نهایت یاد میگیریم که چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم.

چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم
جذب کردن پسران خجالتی فقط با 5 تکنیک

چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم؟

پسران خجالتی  ویژگی های خاصی دارند که شاید به سختی بتوان به آنها نزدیک شد. این پسران مانند پسران مغرور چون کمتر در جمع ها حضور دارند و کمتر صحبت می کنند باعث می شوند که دختران بیشتر راجع به آن ها کنجکاو یا علاقه مند شوند. و به فکر عاشق کردنشان بیافتند.

اما قبل از اینکه بدانیم چطور می توانیم یک پسر خجالتی را عاشق خود کنیم باید نسبت به آن ها شناخت پیدا کنیم و ویژگی های بارزشان را بشناسیم.

ویژگی های شاخص پسران خجالتی

در ابتدا باید توجه کنید که کم رویی و خجالتی با درون گرایی بسیار تفاوت دارد. خجالت به دلیل ترس از قضاوت مردم و کمبود اعتماد به نفس است اما درون گرایی تمایل شخصی فرد به محیط های آرام و کم هیجان و دوری از حاشیه است. بعضا می بینیم که افراد درون گرا بسیارهم با اعتماد به نفس هستند و به راحتی می توانند در یک جمع ظاهر شوند.

اما افراد خجالتی:

  • از برداشت و قضاوت دیگران می ترسند.
  • هیچوقت شروع کننده ارتباط نیستند و نمی دانند چگونه گفت و گو را آغاز کنند.
  • به همان اندازه که در جمع ها و برخورد با افراد غریبه کم حرف و منزوی هستند در جمع دوستان صمیمی و خانواده راحت هستند و از حرف زدن نمی ترسند.
  • دائما حواسشان به ظاهر و حرکاتشان هست.
  • به نظر موذب و مضطرب می آیند.
  • زیاد در جمع ها آنها را نمی بینیم.
  • در صورت انتقاد از آنها سریع آن را می پذیرند.
  • خود را با تلفن همراهشان سرگرم می کنند.
  • به سختی ارتباط چشمی برقرار می کنند.

بعد از شناخت این ویژگی ها شاید بهتر بتوانیم آن ها را درک کنیم و با روش های زیر بفهمیم چگونه یک پسر خجالتی را عاشق کنیم.

روش های جذب و عاشق کردن پسران خجالتی

ابتدا دوستی بعد عشق

همانطور که در ویژگی های پسر خجالتی توضیح دادیم، معمولا این افراد در جمع های دوستانه و خانوادگی خجالتی نیستند. پس ابتدا سعی کنید یک دوست خوب برای او شوید تا یک منطقه امن را برایش ایجاد کنید.

قضاوتش نکنید

گفتیم که یکی از عامل هایی که باعث خجالتی بودن فرد می شود ترس از قضاوت هاست. پس او را قضاوت نکنید و از خجالتی بودنش به عنوان نقطه ضعف اش استفاده نکنید. به او این اطمینان را بدهید بدون هیچ قضاوتی به او گوش می دهید. باید کاری کنید که بتوانید اعتمادش را جلب کنید.

یخ را بشکنید و رهبر شوید
چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم
اگر او خجالتی است پس شما پیش قدم شوید

اگر به یک پسر خجالتی علاقه مند شده اید باید بدانید که با انتظار کشیدن او هیچوقت به شما ابراز علاقه نمی کند. پس باید خودتان رهبری را به عهده بگیرید و آغاز کننده گفت و گو با او شوید و اصطلاحا کم کم کاری کنید که یخ اش آب شود.

اعتماد به نفس بدهید

گفتیم عامل دیگر خجالت کمبود اعتماد به نفس است. پس با دادن اعتماد به نفس توجه او را به سمت خود جلب کنید. توانایی ها و استعدادهایش را برایش یادآوری کنید، از او تعریف کنید، با تشویق و تحسین کردن اعتماد به نفس اش را افزایش دهید. همچنین اگر کاری برایتان انجام داد از او قدردانی کنید تا بدانید برایش ارزش قائلید.

علایق مشترک پیدا کنید

راجع به علایقش سوال بپرسید. به چه نوع موسیقی علاقه دارد؟ چه ورزشی انجام می دهد؟ از چه سبک فیلم هایی خوشش می آید؟ در اوقات فراقتش چه کارهایی انجام می دهد؟

علایق مشترکتان با او را پیدا کنید. با این کار هم موضوعی برای گفت و گو با او پیدا کردید هم می توانید عشق را در یک پسر خجالتی شکوفا کنید. این مورد نه تنها برای جذب کردن پسران مغرور استفاده می شود بلکه یکی از راه های جذب غیر مستقیم پسران نیز محسوب می شود.

از کجا بفهمیم یک پسر خجالتی عاشقمان شده؟

حال که با روش های بالا فهمیدیم چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم باید ببینیم آیا موق شده ایم که عشق را در او ایجاد کنیم یا خیر؟ معمولا طرز نگاه پسر عاشق بسیار واضح و آشکارا خبر از عشق او میدهد.عشق را می شود از چشمان و حرکاتشان خواند.

اما آیا در پسران خجالتی هم اینگونه است؟ حرکات یک مرد عاشق چگونه است؟ چه تفاوتی با حرکات یک پسر خجالتی دارد؟

پس بیایید اول برخی از نشانه های مرد عاشق را مرور کنیم:

  • به شما خیره می شود
  • با دقت به شما گوش می دهد
  • رفتارهایتان را زیر نظر دارد
  • دائم مراقب شماست
  • در فضاهای مجازی شما را دنبال می کند
  • در کنار شما بسیار خوشحال است
  • به بهانه های مختلف به شما زنگ میزند یا پیام می دهد.
  • نسبت به افراد مذکر اطراف شما حسادت می کند و واکنش نشان می دهد.

نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی

چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم
از کجا بفهمیمپسر خجالتی عاشقمان شده؟تفاوت پسر خجالتی با پسران دیگر

بعد از شناخت نشانه های یک مرد عاشق و مقایسه آنها با یک پسر خجاتی متوجه تفاوت بارز میان آن ها می شویم.

اما گاهی برخی خصوصیات مشترک در پسران خجالتی و پسران مغرور باعث می شود که به اشتباه فکر کنیم او فردی مغرور است. اما میان نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور با پسر خجالتی تفاوتی هایی وجود دارد.

مثلا:

یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر خجالتی نگاه های اوست. طرز نگاه یک پسر خجالتی به شما به این گونه است که تا وقتی شما حواستان به او نباشد به شما نگاه می کند اما به محض اینکه شما متوجه شوید نگاهش را می دزدد. مانند مردی که عشقش را پنهان می کند.

اما یک پسر مغرور ترسی از برقراری ارتباط چشمی با شما ندارد. فقط نگاه هایش سرد و جدی است. به طوری که یا اصلا نمی توانید عشق را از نگاهش بخوانید یا خیلی سخت می توانید این کار انجام دهید. بنابراین در عاشق کردن هم، راه های جذب مردان مغرور با مردان خجالتی متفاوت است.

یکی از رفتارهای پسر عاشق در جمع این است که سعی می کنند شما را متوجه خودش کند. به طور مستقیم با شما شوخی می کند یا حتی گاهی با شما لج بازی می کند.

برعکس، یک پسر خجالتی عاشق سعی می کند بیشتر خودش را از شما پنهان کند. یا اگر هم در اطراف شما باشد بسیار با شما مهربان است.

با شناخت این ویژگی ها و 5 تکنیکی که در ابتدا توضیح دادیم به راحتی می نوانید یخ یک پسر خجالتی را ذوب و او را عاشق خود کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *