چگونه در چت دلبری کنیم

آموزش دلبری در چت از پسران


چگونه در چت دلبری کنیم برای پسری که دوستش داریم؟چطور میشه از راه دور و فقط با چند پیام دل پسری که عاشقش شدیم را ببریم؟

در این روزها که استفاده از گوشی های هوشمند و شبکه های مجازی به اوج خود رسیده، برای هر دختر عاشقی این سوال مهم که چگونه در چت دلبری کنیم پیش می آید و روش های دلبری از پسر مورد علاقه شان در چت یکی از دغدغه های آن ها می شود. در چت با پسرها بایدها و نبایدهایی هست که شاید خیلی کم یا حتی در مواقعی اصلا به آن ها توجه نکنید و یا ندانید.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز با جمع آوری مهمترین اصول دلبری در چت، از بهترین منابع موجود و استفاده از توصیه های متخصصان روابط در این حوزه، بایدها و نبایدهای مهم در دلبری کردن برای پسر در چت را در این مقاله به شما آموزش می دهد.

چگونه در چت دلبری کنیم
چگونه در چت دلبری کنیم

چگونه سر صحبت را در چت باز کنیم؟

ممکن است به تازگی با پسری آشنا شده باشید که از همکاران، همکلاسی ها یا آشنایان دور شما باشد که تا به حال با او در چت صحبت نکرده اید.حال شما می خواهید که راه آسنایی را باز کنید و برای پیام دادن به او پیش قدم شوید. اما اینکه چطور سر صحبت را با او باز کنید و مکالمه ی خود را شروع کنید بسیار حائز اهمیت است.

مکالمه را با یک سلام ساده شروع نکنید. خودتان را معرفی کنید. حتما یک دلیل برا پیام دادن پیدا کنید. مثلا اگر همکلاسی شماست، با یک سوال در مورد درس جلسه گذشته مکالمه را شروع کنید. یا اگر در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام، فیسبوک یا حتی تیک تاک آشنا شده اید ابتدا خودتان را در این فضاها با لایک کردن، ریپلای کردن استوری ها، کامنت گذاشتن و …  متوجه او کنید، سپس می توانید با سوال پرسیدن راجع به یکی از پست هایش ارتباط را شروع کنید.

سوال هایی که جواب یک کلمه ای داشته باشند به درد شروع یک گفت و گو نمی خوردند. در طول گفت و گو باید سوالاتی بپرسید که او را غیر مستقیم وادار به حرف زدن و ادامه ی مکالمه کنید.

به عنوان مثال:

  • چی شد که این رشته رو انتخاب کردین؟
  • سخت ترین قسمت کارتون چیه؟
  • برای کسی که بخواهد رشته ی یا کار شما رو شروع کنه چه توصیه هایی دارین؟
  • از خوندن این رشته یا انجام  این کار هدف خاصی دارین؟

اگر در فضای مانند اینستاگرام می خواهید به او پیام دهید:

  • چقدر تو این عکستون خوب افتادید. کجا این عکسو گرفتید؟
  • اهل سفر و گردش هستی؟
  • امکان داره چنتا جای قشنگ هم به من معرفی کنی؟

2 اصل مهم در دلبری از مردان در چت

صادق باشید

اگر قصدتون از دلبری کردن و چت کردن با یک مرد، فقط سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت نیست و به دنبال یک رابطه ی جدی و پایدار و ادامه دادن این ارتباط هستید، پس باید راجع به خودتون و چیزی که هستید صادق باشید. دیر یا زود رابطه ی شما فراتر از چت کردن در فضاهای مجازی پیش می رود و او به حقیقت پی می برد. پس برای تحت تاثیر قرار دادن پسران نقش باز نکنید و دروغ نگید.

بامزه باشید
چگونه در چت دلبری کنیم
بامزه باشید

مردان، بودن در کنار دخترانی که باعث لبخند و شادی آن ها می شوند را دوست دارند. لازم نیست که کمدین باشید یا مدام لطیفه تعریف کنید، فقط نشان دهید که از حس شوخ طبعی برخور دارید.

چگونه در چت بامزه باشیم؟

حس شوخ طبعی و بامزه بودن در بعضی افراد یک امر ذاتی است. اما کسانی هم هستند که از این حس بی بهره اند. نباید نگران باشید، چون شوخ طبع بودن حسی است که می توانیم با تمرین، تکرار و دانستن اینکه چگونه یک پسر را بخندانیم، در خود بیدار کنیم.

مثلا یکی از این راه های جالب این است که از خجالت کشیدن خود نگران نباشید. گاهی همین خجالت کشیدن ها می تواند شما را بامزه کند.

از استیکرها و گیف های خنده دار در چت هایتان استفاده کنید.

هنگام شوخی کردن از ویس استفاده کنید تا لحن و تناژ صداتون حس خنده و شوخ طبعیتون رو بیشتر نشون بده.

برای شوخ طبعی زمان شناس باشید.

در هرجا و هر زمانی نباید شوخی کنید. گاهی یک شوخی نابجا و ناهنگام  می تواند همه چیز را خراب کند.

چه زمانی از ایموجی ها در چت استفاده کنیم؟

نشان دادن احساسات واقعی در چت کردن کار سختی است. برای همین ممکن است پسری که در حال دلبری از او هستید منظور اصلی شما را متوجه نشود. ممکن است قصد شما از گفتن یک جمله فقط شوخی بوده باشه ولی او جدی برداشت کند. پس برای اینکه مطمئن شوید با یک سوء برداشت کوچک پایان گفت و گوتون رو رقم نمی زنید، از تاثیر ایموجی و استیکرها در چت هاتون غافل نشوید.

در استفاده از ایموجی ها به دو نکته باید توجه کنید:

  • در استفاده از ایموجی زیاده روی نکنید. با این کار رفتار بچگانه ای خواهید داشت. فقط برای انتقال احساساتی که در چت قابل درک نیستند از ایموجی استفاده کنید.
  • اگر پسری که در چت قصد دلبری کردن از او را را دارید اصلا از ایموجی در پیام های خود استفاده نمی کند، پس سعی کنید شما هم این کار را نکنید.

تکنیک های مهم دلبری در چت

چگونه در چت دلبری کنیم
تکنیک و اصول چت کردن
رمان ننویسید

از نوشتن متن های طولانی و بلند به شدت خودداری کنید. خواندن پیام های طولانی و بلند برای همه ی افراد کسل کننده است مخصوصا مردان. بهتره که برای صحبت های طولانی از تماس های تلفنی یا قرارهای حضوری استفاده کنید.

پر رمز و راز باشید

کل داستان زندگیتون را در چت توضیح ندهید. بهتره که اجازه بدید کمی از شخصیت و زندگی شما برای او مانند رازی باشد که سعی کند آن را کشف کند.

در ضمن با گفتن تمام جزئیات و اتفاقات زندگی خود ممکن است حرفی برای ملاقات های حضوریتون باقی نگذارید و موضوع صحبت هایتان در آینده تکراری شود.

راحت باشید

در مکالمات خود باید طوری چت کنید که نه او احساس ناراحتی و موذب بودن کند نه خودتون. وقتی خیلی محتاطانه و سختگیرانه چت می کنید حس بی اعتمادی و سرد بودن را ایجاد می کنید. پس در عین حال که سعی می کنید خط قرمز ها و چهارچوب ها را رعایت کنید، باید فضا را از حالت رسمی و خشک خارج کنید و مکالمات خود را صمیمی و دوستانه پیش ببرید.

چگونه در چت مغرور باشیم؟

غرور صفتی است که بیشتر مواقع از آن به عنوان یک صف منفی یاد می شود. و اغلب این دو را به جای هم استفاده می کند. اما غرور و عذت نفس معانی کاملا متفاوتی دارند. برای جذاب بودن و دلبری کردن باید فرق بین عذت نفس و غرور را بدانید. عذت نفس یعنی احساس ارزشمندی درونی و غرور یعنی خودبزرگ بینی. پس نباید برای اینکه جذاب به نظر برسید خود را دختر مغرور و متکبری نشان دهید. به جای آن باید نشان دهید که عذت نفس دارید.

برای نشان دادن عذت نفس خود در چت به نکات زیر توجه کنید:

  • باید برای خودتون ارزش قائل شوید و عمیقا خود را قبول داشته باشید.
  • نشان دهید اهداف بزرگ دارید.
  • مصر باشید.
  • وقتی حرف اشتباهی زدید عذرخواهی کنید.
  • نشان دهید مسئولیت پذیر هستید.
  • از حرف ها و شوخی های جنسی به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • عجول نباشید.

این ها بعضی از کارهایی هست که می توانید با رعایت آن ها هم عذت نفس خود را نشان دهید، هم دلبری کنید و هم پسری را دیوانه ی خود کنید. اما برای اینکه بدانیم چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم این فقط یکی از راه هایی است که می توانیم انجام دهیم.

 روش های موثر در دلبری کردن در چت برای دوست پسر

شرایط دلبری کردن در چت برای دوست پسر و شخصی که تازه با او آشنا شدیم متفاوت است.

مثلا اینکه در چت با دوست پسر دیگه نیازی نیست که مرموز باشیم! چون ما در طول رابطه آنقدر از یکدیگر شناخت پیدا کردیم که نیازی به مرموز بودن نیست.

در زیر نکاتی که باید هنگام چت کردن با دوست پسرتان به آن ها نوجه کنید را توضیح می دهیم. اما برای اینکه تمام تلاش هایی که برای دلبری کردن انجام می دهیم بی ثمر نماند باید یاد بگیریم که چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم.

گاهی پیش می آید که به خوبی نمی توانیم از روش های دلبری استفاده کنیم و در عاشق کردن دوست پسرمان شکست می خوریم و متاسفانه رابطه مان به جدایی ختم می شود.

اما از آن جایی که ما هرگز راضی یه این اتفاق نبوده ایم چگونه می توانیم عشقمان را برگردانیم؟ یکی از راهکار های های مهمی که با استفاده از آن می تونیم عشق از دست رفتمون را برگردانیم نفوذ به ضمیر ناخودآگاه اشخاص است. چیزی که در مقاله بازگشت معشوق با تکنیک های آن به خوبی آشنا می شوید.

رعایت سرعت تبادل بین پیام ها

احتمالا یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن شما را برای چت کردن با یک پسر درگیر می کند این است کی باید جواب پیامش را بدم؟ به محض اینکه پیام داد جواب بدم؟ دیرتر جواب بدم با کلاس تره؟ اگه زود جواب بدم فکر میکنه منتظرش بودم؟

سرعت پاسخ دادن شما در چت یکی از نشانه های احترام متقابل در رابطه است.

به نکات زیر در چت کردن با پسر یا دوست پسرتان توجه کنید:

  • اگر پسر در هنگام چت با شما به موقع جواب پیام های شما را می دهد پس شما هم باید با به موقع پاسخ دادن احترام متقابل بگذارید.
  • باید زمان مناسب پیام دادن را بدانید. مثلا زمان هایی که میدانید دوست پسرتان سر کار، کلاس یا شرایطی هست که امکان جواب دادن ندارد پیام ندید.
  • همیشه اولین نفری که پیام میده شما نباشید. منتظر بمانید تا او هم پیشقدم پیام دادن شود.
  • زمان چت را طولانی نکنید. وقتی پیام ها تک کلمه ای می شود، زمان جواب دادن کمی طولانی می شود یا صحبت از خستگی میشود زمانی است که باید به چت کردن خاتمه بدهید.

چطور از یک پسر دلبری کنیم؟

چگونه در چت دلبری کنیم
آموزش روش های دلبری از مردان و پسران

ابتدا نیاز است که همه ی ما بدانیم که دلبری کردن فقط مختص زنان و دختران نیست. به همان اندازه برای مردان و پسران هم واجب است که یاد بگیرند چطور دل دختری را بدست بیاورند. زیرا دختران از روحیه لطیف و خاصی برخور دارند و به دست آوردن دل آن ها اصول خاص خود را دارد. اصولی مانند اینکه چگونه در چت برای یک دختر دلبری کنیم؟

بعد از اینکه توانستید با استفاده از راهکار هایی که برای سوال چگونه در چت دلبری کنیم آموزش دادیم دلبری کردن در چت از پسران را یاد بگیرید و موفق به گذاشتن قرارهای حضوری شدید، باید بدانید که با دلبری در چت، کار شما هنوز تمام نشده. این دلبری ها باید تداوم داشته باشد.

چطور در قرارها و ملاقات های حضوری آرایش کنیم؟ چه نوع لباسی بپوشیم؟ چطور همان عذت نفس در چت را در دیدارهای حضوری هم حفظ کنیم؟ همه این موارد را میتوانید در مقاله ی چگونه برای یک پسر دلبری کنیم یاد بگیرید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

4 دیدگاه

  • خیلی عالی بود تازه بعد خوندن مطالب خودتوتو میشناسینو میفهمین چ کارایی کردین?

    • سلامت باشید دوست عزیز. همچنین شما میتونید از یک جلسه مشاوره رایگان که توسط تیم روانشناسی سربرگ تازه انجام میشه در تلگرام و واتس آپ استفاده کنید: 09129305020

  • سلام من یه هفتس با دوست پسرم دوستم.
    روزهای اول خیلی بهم اهمیت میداد قربونم میشد درکم میکرد روز هایی که کارداشتم پیام نمیداد سرعت جواب دادنش هم خوب بود
    اما چند روزه اصلا حالمو نمیگیره همش من باید شروع کننده چت باشم،،، دیر جوابم رو میده بهم قول داده بود برام ویس بگیره اما همش منو میپیچونه
    میگید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *