حالات مرد بعد از خیانت

حالات مرد بعد از خیانت


حالات مرد بعد از خیانت همیشه دست خوش تغییرات کوچک یا بزرگی می شود که توجه به آنها در کشف حقیقت مفید است. اما در تحلیل حالات مرد بعد از خیانت و تصمیمات بعدی باید چند نکته را رعایت کنید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مسئله خیانت به همسر متاسفانه یکی از حقایقی است که زنان و مردان زیادی با آن مواجه هستند و سر در آوردن از این مسئله فکر و تمرکز برخی را به شدت اشغال کرده و نمی دانند که به بررسی چه نشانه های میتوان حقیقت را فهمید.

عوامل زیادی مانند مسائل فردی، اجتماعی و فرهنگی می تواند باعث تغییراتی در حالات مردان شود، این تغیرات گاها شباهت زیادی با حالات مرد بعد از خیانت دارد.

اگر با نشانه های خیانت که در این مقاله معرفی می کنیم روبرو هستید پیش از هر واکنشی حتما با یک مشاوره زوج مشورت کنید.

حالات مرد بعد از خیانت
نشانه های خیانت مردان در رابطه

نشانه های خیانت مردان در رابطه

برخی حالات روزمره مرد بعد از خیانت بصورت ناخواسته تغییر می کند. داشتن یک رابطه پنهانی حالات رفتاری و عادت های مردان را دچار تغییرات ناگهانی می کند که باعث بروز نشانه های خیانت از آنان می شود.

تغییر در حالت ظاهری

در زندگی مشترک با گذر زمان دو زوج با یکدیگر آمیخته و احساس راحتی بیشتری در کنار یکدیگر می کنند. در نتیجه لباس ها راحت تر و رسیدگی به خود از حالت حساس دوران مجردی کمتر می شود. یکی از نشانه های خیانت مرد در رابطه شروع مجدد این رسیدگی های دوران مجردی است. رسیدگی به خود ابتدا یک تغییر موقتی بنظر میرسد ولی ناگهانی به حالتی افراطی در می آید و تغییرات اساسی اتفاق می افتد.

تغییر در سبک زندگی مردان بعد از خیانت

برنامه های روتین زندگی مرد بصورت ناگهانی و در زمان کوتاهی چرخش قابل توجهی به خود می گیرد. تغییر برخی برنامه ها نمی تواند نشانه خیانت باشد. سبک زندگی او تغییر کرده به شکلی که ممکن است به این نتیجه برسید که تحت تاثیر کسی قرار گرفته و انگار برنامه های او را در زندگی خود می گنجاند.

انتقاد و ایراد گیری از همسر بعد از خیانت

شما و مسائل مربوط به شما مورد انتقاد قرار می گیرد. مثلا سبک ظاهریتان، نوع حضورتان در جمع ها، حتی مسائل ظاهری شما که تا قبل از این خیلی مهم به نظر نمی آمد؛ حالا مورد انتقاد قرار می گیرد؛ بدون آنکه درخواست و پیگیری جدی برای تغییر تان در ادامه انتقادهایش باشد. این انتقادها جزء انتقادهای سازنده نبوده و شکل بهانه جویی و شاید تحقیر و بی توجهی دارد.

وقت کمتری برای زندگی مشترکتان دارند

مردی که خیانت می کند وقت کمتری برای شما می گذارد. توجه کمتر به ساختن و صرف انرژی و حوصله ی لازم برای ارتباط زناشویی خود دارد. او به گونه ای سبک سرانه و بی مسولیت، در توجه کردن به رابطه بین زن و شوهر رفتار می کند. یعنی مهمترین ارتباط خود را نادیده می گیرد و از مسئولیت خود شانه خالی می کند.

حالت بی میلی جنسی بعد از خیانت

هر انسانی در برقراری رابطه جنسی، توان و ویژگی ها و عادات خاصی دارد. کاهش ناگهانی میل به ارتباط جنسی با همسر می تواند یک نشانه از صرف این میل و انرژی در رابطه ایی دیگر باشد. کاهش کیفیت رابطه جنسی و کاهش تمایل مرد به همسر خود نیز همین طور. البته در این مورد مسائل و مشکلات زیادی می تواند موثر باشد. و ممکن است این کاهش میل جنسی منشاء و دلایل دیگری داشته باشد مانند نقص در سلامت شخص. برای نتیجه گیری عجله نکنید.

غایب بودن در بیشتر لحظات مشترک زندگی

مردی که در حال خیانت است یا قصد آن را دارد، بیشتر توجه و تمرکزش به این مسائل است. و زمان زیادی برای شما باقی نمی ماند؛ او تقریبا دست نیافتنی به نظر می رسد. در بیشتر اوقات و مسائل مشترک زندگی حضور ندارد و برنامه خاص خود را دنبال می کند. گویا شما در خانه تنها کسی هستید که باید به فکر بسیاری از لحظات و مسائل مشترک زندگی باشید؛ مثلا مسائل مربوط به بچه ها، یا شرکت در برخی جمع های خانوادگی یا هر کاری که باید همسران به اشتراک در آن شرکت کنند و به فکر رفع و رجوع آنها باشند. مرد  برای عدم حضور خود بهانه ها و برنامه های ظاهرا مهمی دارد و چیده است.

حالات مرد بعد از خیانت
از ایجاد ارتباط موثر با شما فرار میکند

از ارتباط موثر با شما فرار می کند

مرد خیانتکار مساِئل پنهانی زیادی دارد که افکار و تمرکزش را اشغال کرده است و او تمام وقت مجبور است که مراقب فاش نشدن آنها باشد، در نتیجه از برقراری ارتباط موثر با شما دوری می کند که مبادا لو برود؛ شما آن را به شکل فرار او از ارتباط موثر با خودتان خواهید دید. در واقع در این دوران شما او را نمی توانید بیابید تا بتوانید ارتباط موثر با او بگیرید .

مرد به بهانه های مختلف از قرار گرفتن در این موقعیت فرار می کند. و هرچه بیشتر تلاش کنید او بیشتر فاصله می گیرد تا نکند با ایجاد ارتباط نزدیک با شما یا گاف دادن درحضورتان، شما متوجه روراست نبودن او بشوید و پنهان کاری اش برای شما روشن شود.

کاهش برقراری ارتباط چشمی با همسر

علاوه بر کاهش رابطه موثر و واقعی با همسر و کاهش یا تغییر روابط جنسی، مرد خیانتکار نمی تواند ارتباط چشمی خود را با شما حفظ کند و از نگاه کردن بی پروا و ارتباط چشمی با همسر خود خودداری می کند.

این حالت می تواند نشانه دلخوری و سعی در فاصله گرفتن موقت هم باشد. شما باید بتوانید همه موارد را نسبت به شرایطی که دارید و رویدادهایی که پشت سر گذاشته اید، به خوبی بسنجید و نتیجه درست بگیرید.

گوشی او تبدیل به وسیله ایی محرمانه می شود

پنهان کاری در ارتباط های تلفنی و واهمه داشتن از آزاد گذاشتن گوشی همراهش در خانه و دور از خود، می تواند نشانه داشتن ارتباطی پنهانی باشد. همچنین مراقبت بیش از حد در حفظ حریم خصوصی می تواند نشانه پنهانکاری شخص باشد.

تاکید بر حریم شخصی

فرد خیانت کار بیش از قبل و بیش از حد بر حریم خصوصی خود تاکید می کند و مرزهای آن را افزایش می دهد و گویا شما هیچ جوره و هیچگاه قرار نیست حتی لحظه ایی در ان حضور داشته باشید. و در صورت تلاش با شما شبیه به یک مجرم برخورد خواهد کرد.

اشاره به زنان دیگر

در صحبت های روزمره و عادی خود که میان خودتان است ناگهان جسته و گریخته در صحبت هایش به زنی دیگر اشاره می کند. مثلا به زنان یا زنی دیگر به عنوان الگویی برای شما، در یک سری مسائل اشاره می کند. یا خاطره هایی از دوستان در رابطه با زنی تعریف می کند که گویا خود در آنجا بوده و جزییات و مواردی  را بیان  می کند که بیشتر به نظر می رسد این خاطره متعلق به خود اوست و خود در آنجا حضور داشته است.

در مورد خیانت مردان بیشتر بدانید:

چگونه خیانت را فراموش کنیم

چرا مردان خیانت میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *