نشانه های دلتنگی در مردان

نشانه های دلتنگی در مردان


نشانه های دلتنگی در مردان چیست؟ آیا مردی که دلتنگ ماست عاشق هم هست؟ آیا مردان بعد از جدایی دلتنگ می شوند؟ چطور با ایجاد دلتنگی در مردان آن ها را عاشق تر کنیم؟ نشانه های دلتنگی در مردان چیست؟

این ها سوالاتی هستند که بیشتر زنان و دخترانی که عاشق شده اند از ما می پرسند. آن ها می خواهند بدانند آیا می شود با ایجاد دلتنگی در مردان آن ها را عاشق تر کرد و اصلا چگونه می شود مردان  را دلتنگ کرد.

از آن جایی که نحوه ی بروز احساسات در مردان و زنان کاملا متفاوت است پس از کجا می توانیم متوجه شویم که مردی دلتنگمان است؟ با طلوع سبز همراه باشید تا پاسخ تمام پرسش های خود را بگیرید.

نشانه های دلتنگی در مردان
مردانی که دلتنگ می شوند چه نشانه هایی دارند

چرا دلتنگمان می شوند؟ (منشاء دلتنگی)

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا دلتنگ کسی می شویم یا چرا کسی دلتنگ ما می شود؟ منشا دلتنگی از کجاست؟

روانشناسان بالینی بر این باورند اینکه ما در لحظاتی دلتنگ شخص خاصی می شویم به این خاطر است که در آن لحظه نیاز شدیدی به وجود آن فرد داریم و می خواهیم این نیازمان برطرف شود. ممکن است آن فرد باعث می شد ما بخندیم، یا احساسات خوب را تجربه کنیم یا به طریقی خلائی را در ما پر می کرد.

درست مانند اینکه وقتی تشنه هستیم احساس تشنگی می کنیم و ضمیر ناخودآگاه ما به می گوید که به آب نیاز داریم.

حس دلتنگی هم مانند سایر احساسات از ضمیر ناخودآگاه ما سرچشمه می گیرد. بنابراین نمی توانیم دلیل قطعی برای این سوال که چرا دلتنگ می شویم بیاوریم.

دلتنگی در افراد متفاوت است. هر کس ممکن است به شیوه ای متفاوت این احساس را بروز دهد. به دلیل تفاوت بین نشانه های دلتنگی زنان و مردان شاید یک زن نتواند خیلی راحت متوجه دلتنگی یک مرد شود.

اما  با این حال برخی علائم وجود دارد که خبر از دلتنگی مردان بعد از جدایی یا دوری می دهد.

نشانه های دلتنگی مردان

تنهایی را انتخاب می کنند.

یک مرد در زمان دلتنگی ترجیح می دهد تنها باشد تا اینکه اوقات فراغت خود را با دیگران سپری کند. زیرا دلتنگی او را کلافه کرده و همه چیز به نظرش خسته کننده و حوصله سر بر هستند.

خشمگین، عصبانی و مضطرب می شوند.

خشم، عصبانیت و اضطراب سه حالتی هستند که می تواند از نشانه های دلتنگی در مردان باشد. دوری و دلتنگی فشار زیادی را به آن ها تحمیل می کند و راهی به جز فریاد و عصبانی شدن برای پر کردن این خلاء پیدا نمی کنند. ممکن است بی دلیل شروع به بهانه گیری کنند، عصبانی شوند و مضطرب به نظر برسند. زیرا در اثر این دلتنگی می خواهند از حال شما خبردار شوند و اگر شرایط به نحوی باشد که نتواند این کار را انجام دهند مضطرب و نگران به نظر می رسند.

نشانه های دلتنگی در مردان
نشانه های دلتنگی در مردان
با شما تماس می گیرند

شاید ساده ترین راهی که یک مرد بتواند دلتنگی خود را به طور غیر مستقیم ابراز کند تماس گرفتن های زیاد باشد. ممکن است در تماس های خود به طور واضح به این اشاره نکنند که چون دلتنگتان بودند تماس گرفتند اما به هرحال دلتنگی آن ها را به این کار وادار کرده.

کاهش اعتماد به نفس

اگر این دلتنگی بعد از جدایی و تمام شدن یک رابطه باشد با کاهش اعتماد به نفس یک مرد همراه هست. این علامت را در مردان مغرور بیشتر می بینیم و در واقع یکی از علائم دلتنگی در مردان مغرور محسوب می شود.

آن ها فکر می کنند که به اندازه ی کافی مناسب این رابطه نبوده اند و درباره ی خود دچار شک و تردیدهای زیادی می شوند. این از دست دادن ناگهانی، افکار و احسات منفی زیادی را برایشان به ارمغان می آورد. به طوری که می توانیم شاهد کاهش اعتماد به نفس در آن ها شویم که در واقع نشان دهنده دلتنگی در آن هاست.

نشانه های دلتنگی پسر عاشق

یک پسر عاشق وقتی دل تنگ شما باشد آن را با عصبانیت یا خشم نشان نمی دهد. یا اعتماد به نفس خود را از دست نمی دهد. نشانه های دلتنگی پسر عاشق کمی متفاوت تر از انواع دیگر است.

پسری که عاشق شما باشد اگر دلتنگ شما شود معمولا علائم زیر را دارد.

  • بی اشتها می شود.( در بعضی مردان برعکس هم اتفاق می افتد و ممکن است میل بیشتری به خوردن پیدا کنند)
  • الگوی خوابش تغییر می کند.(یا دچار بی خوابی می شوند یا بیش از حد می خوابند)
  • تمرکز خود را از دست می دهد.
  • به طور مستمر شما را در شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی دنبال می کند.
  • از دوستان شما جویای حالتان می شود.
  • مستقیما به شما می گوید دلتنگ شماست.

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

نمی شود به طور قطع گفت که دلتنگی می تواند دلیلی بر عاشق بودن یک شخص باشد زیرا نشانه ی کافی و لازم برای عاشق شدن نیست. دلتنگی فقط یکی از چندین نشانه های مرد عاشق است.

علاوه بر دلتنگی علائم زیر هم می تواند بازگو کننده نشانه های عاشق شدن مردان باشد.

  • وقتی با شماست زمان را از دست می دهد. چت ها و ملاقات های شما ممکن است طولانی شود و او از این بابت هیچ ناراحتی ندارد.
  • یکی از علائم فیزیک عشق مردان لبخند زدن است. آن ها وقتی شما را می بینند لبخند می زنند تا با این کار صمیمیت را بین خود و شما ایجاد کنند.
  • مدام از برنامه های آینده اش با شما صحبت می کند و می خواهد برنامه ها و اهداف شما برای آینده را هم بداند.
  • نسبت به حضور مردهای دیگر در زندگی شما حسادت می کنند. حسادت یکی از نشانه های عاشق شدن مردان مغرور است. مردان عاشق چون به راحتی نمی توانند عشق خود را ابراز کنند با بروز احساسات و واکنش هایی مانند حسادت، خشم یا شوخی کردن ها عشقشان را بروز می دهند.
  • از طرز نگاه یک پسر عاشق می توانید متوجه عشق او شوید. معمولا سعی می کنند با شما ارتباط چشمی برقرار کنند و نگاهشان به شما مهربان و گرم است. در نگاه هایش توجه ای به اندام و بدن شما ندارد. زیرا این کار از نشانه های مرد هوسباز است. یک پسر عاشق سعی می کند با خیره شدن یه چشمان و صورتتان شما را کشف کند و به رازهای درون شما پی ببرد.

نشانه های بی علاقگی مرد از زن

نشانه های دلتنگی در مردان
مردانی که یک زن را دوست ندارند چه نشانه هایی دارند

هر چیزی در کنار متضادش است که معنی پیدا می کند. شب در کنار روز، مشکی در کنار سفید، خوب در کنار بد و عشق در کنار تنفر.

پس بد نیست در کنار نشانه هایی که خبر از عشق و عاشقی و دلتنگی مردان می دهد نشانه های تنفر مرد از زن را هم بشانسید. البته شاید تنفر کمی از لحاظ بار معنایی بیش از حد منفی و سنگین باشد. پس ما به جای تنفر از واژه ی بی علاقگی استفاده میکنیم.

  • از شما تعریف نمی کند.
  • شما را تحسین نمی کند.
  • نگران یا دلتنگتان نمی شود.
  • در فضاهای مجازی پیگیر شما نیست و استوری یا پست های شما را دیر به دیر چک می کند.
  • تاریخ های خاص شما را فراموش می کند زیرا نسبت به آنها بی اهمیت است.
  • برنامه هایش با شما را در لحظات آخر کنسل می کند.
  • هیچ وقت راجب آینده با شما صحبت نمی کند

نمی شود با دیدن فقط یکی از این علائم قضاوت نادرستی کرد و به سرعت نا امید شد. همچنین این موارد فقط تعدادی از این نشانه هاست. باید تمام نشانه های تنفر مرد از زن را بشناسید و بعد به یک نتیجه کلی برسید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *