نشانه های تنفر مرد از زن

نشانه های تنفر مرد از زن


نشانه های تنفر مرد از زن چیست؟ چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا نه؟ کدام رفتارهای مرد نشان می دهد که به همسرش علاقه ندارد؟

خیلی از ما بر این عقیده هستیم که عشق جاودانه است و همان گونه که در ابتدا عاشق بودیم تا آخر عاشق می مانیم. ما از شرایط و فشارهای زندگی و همچنین تاثیر نحوه ی رفتارمان غافل هستیم. این ها می توانند یک عشق را به تفاوتی، تنفر یا حتی خیانت تبدیل کنند.

اما ممکن است آنقدر در زندگی یا عشق غرق شویم که اصلا متوجه نشویم مرد مقابل نسبت به ما بی علاقه است. برای همین در طلوع سبز با اشاره به نشانه های تنفر مرد از زن و نحوه ی جلوگیری از آن سعی می کنیم جلوی این اتفاق را بگیریم.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

نشانه های تنفر مرد از زن
علائم عدم علاقه ی مرد به زن
عدم تعریف یا تحسین 

یکی از نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد این است که همه جوره او را تحسین می کند. با این کار نشان می دهد که متوجه حضور او و ارزش هایش است. اما کمتر می بینیم مردی که همسرش را دوست ندارد از او تعریف و تمجید کند.

فراموش کردن مناسبت های خاص 

این به این معنی نیست که هر مردی که سالگرد ازدواج یا روز تولد همسرش را فراموش کرد پس او را دوست ندارد. گاهی دلیل این موضوع فشار زندگی و مشغله های زیاد ذهنی است. این فقط یکی از نشانه های عدم علاقه ی مرد به همسرش است. زمانی که این اتفاق همیشگی باشد و او همیشه مناسبت ها را فراموش کند یا هدیه ای برای شما نخرد نشانه ی بی اهمیتی او نسبت به شماست.

مردان دوست دارند زنی که دوستش دارند را غلفلگیر کنند و لبخند را بر لبانشان ببینند. اگر غیر از این باشد می تواند یکی از نشانه های تنفر مرد از زن اش باشد.

ارتباطش با شما کم رنگ می شود

روز به روز شاهد فاصله بیشتر بین او و خودتان می شوید. تماس هایش با شما کمتر می شود. کمتر با یکدیگر بیرون می روید. خیلی کم با یکدیگر گفت و گو می کنید.و به طور کلی رابطه تان هر روز کمرنگ تر می شود.

در حضور شما کسل و بی حوصله است 

وقتی با او صحبت می کنید توجه ای به حرف های شما نمی کند و معمولا یادش می رود که چه گفتید. مدام خمیازه می کشد یا به ساعتش نگاه می کند. در واقع می خواهد با زبان بدنش شما را متوجه این کند که از بودن در کنار شما خسته و کسل شده  است.

افزایش درگیری و دعوا در رابطه 

سطح صبر و تحملش روز به روز کمتر می شود و با کوچکترین موضوعی عصبانی می شود.

ممکن است حتی در حضور دیگران با شما بد حرف بزند یا رفتار پرخاشگرانه ازخود نشان دهد.

درست است که دعوا و بحث بین هر زن و شوهری پیش می آید اما زن و شوهری که به یکدیگکر علاقه دارند هرگز در حضور شخص یا افراد دیگر اختلاف خود را بروز نمی دهند.

عدم تمایل به برقراری رابطه ی جنسی
نشانه های تنفر مرد از زن
از کجا بفهمیم مردی دوستمان ندارد

یکی از نشانه های سرد شدن مرد را می توانیم در بی تمایلی او به رابطه ی جنسی ببنیم. در این حالت معمولا شروع کننده ی رابطه شما هستید. همچنین عدم تمایل به داشتن رابطه ی جنسی می تواند یکی از نشانه های مردی که خیانت می کند نیز باشد. پس در اینجا شناخت نشانه های خیانت می تواند بیشتر به شما کمک کند.

دلتنگتان نمی شود

چه دلیلی دارد مردی که علاقه ای به شما ندارد دلتنگتان شود؟ اگر اهمیتی به رفت و آمد شما نمی دهد، اگر نگرانتان نمی شود، اگر ماه ها هم نباشید حس دلتنگی در او ایجاد نمی شود پس یعنی علاقه ای به شما ندارد.

اگر نمی دانید دلتنگتان می شود یا خیر پس نشانه های دلتنگی در مردان را بشناسید.

نشانه های تنفر پسر از دختر

آیا می خواهید از علاقه ی دوست پسرتان مطمئن شوید زیرا فکر می کنید به تازگی رفتارش تغییر کرده؟

عاشق پسری شده اید اما نمی دانید او هم به شما علاقه دارد یا نه؟ فکر می کنید دچار عشق یک طرفه شده اید و او علاقه ای به شما ندارد یا حتی از شما متنفر است؟ با اینکه شباهت هایی بین علائم و نشانه های عشق یک طرفه با نشانه ها تنفر وجود دارد اما با این حال این دو با یکدیگر تفاوت دارند.

به دلیل اینکه هر مردی ممکن است بی علاقه بودن خود را به روش های متفاوتی نشان دهد و نشانه های تنفر پسر از دختر می تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد در این مقاله فقط به چند مورد کلی آن اشاره می کنیم .

  • کنسل کردن برنامه ها و قرار ها از جانب اوست.
  • خیلی کم ارتباط چشمی برقرار می کند.
  • به عقاید شما بی احترامی می کند.
  • شما را نادیده می گیرد.
  • شما را به دوستان یا خانواده اش معرفی نمی کند. و سعی می کند رابطه اش با شما را مخفی نگه دارد. شاید تا به حال توجه نکرده باشید اما این یکی از نشانه های بارز یک مرد هوسباز نیز هست.
  • توجه ای به ظاهر شما ندارد.
  • در چت ها دیر به دیر جواب شما را می دهد. حتی ممکن است آنلاین باشد اما پیام شما را نبیند.

عدم علاقه ی دختر به پسر

حال که با برخی از نشانه های بی علاقگی پسر به دختر آشنا شدید بد نیست با نشانه های تنفر دختر از پسر هم آشنا شوید. در این صورت می توانید با شناخت حد و مرزها اگر نتوانستید شریک خوبی برای او باشید بتوانید یک دوست خوب باقی بمانید.

باید بدانید دختری که به شما علاقه ندارد در حضور شما سعی می کند خودش را با تلفنش سرگرم کند. لبخند ها مصنوعی می زند.سعی می کند اصلا به چشمانتان نگاه نکند. همیشه در برابر شما گارد دارد.

یک روز یا حتی بیشتر طول می کشد تا جواب پیام هایتان را بدهد و یا به گفتن آره یا نه و جواب های کوتاه بسنده می کند. جواب تماس هایتان را نمی دهد.

به طور واضح از علاقه اش به پسر دیگری با شما صحبت می کند.

نشانه های تنفر مرد از زن
تشخیص عدم علاقه ی دختر به پسر

وقتی فهمیدم شخصی که دوستش داریم دوستمان ندارد چه کنیم؟

اینکه شما کسی را دوست دارید که او دوستتان ندارد نه تقصیر شماست نه تقصیر اوست. همانطور که شما دلایل زیادی برای دوست داشتن او دارید او هم دلایل زیادی برای دوست نداشتن شما دارد. شاید او به شخص دیگری علاقه دارد. شاید شما او را یاد یک تجربه تلخ می اندازید. شاید خصوصیات اخلاقی دارید که با ایده آل های او مطابقت ندارد. شاید فقط دوستتان ندارد! گاهی برای دوست نداشتن یا دوست داشتن یک نفر دلیلی نداریم. دل با منطق و اصول کاری ندارد. برای همین شما نمی توانید کسی را محبور کنید که به شما علاقه مند شود.

وقتی علائم بی علاقگی را چه در دختر چه در پسر دیدید هرچه بیشتر سعی کنید شرایط را تغییر دهید و خود را به او نشان دهید بیشتر از چشم او دور می شوید.

عذت نفس خود را حفظ کنید و مدتی را از او فاصله بگیرید. در این مدت  روی شناخت خود تمرین کنید. ما با خودشناسی و تحلیل واکنش های شخص مقابل می توانیم یاد بگیریم چطور با ایجاد تاثیرات مثبت بر روی ضمیر ناخودآگاه افراد و ارسال فرکانس های عشق آن ها را جذب کنیم.

شاید در این مدت متوجه شوید که او نیمه ی گمشده شما نیست و شاید هم تصمیم بگیرید با استفاده از راه های تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه نظر او را عوض کنید. در هر صورت شما با آگاهی و شناخت پیدا کردن نسبت به احساسات و درونیات خودتان می توانید موفق شوید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *