نشانه های خیانت در مردان و زنان را بشناسید

نشانه های خیانت کدامند؟ خیانت چطور رخ می دهد؟متاسفانه خیانت معمولا در پوشش اعتماد اتفاق می افتد!

راجع بهش فکر کنید کسانی که بیشترین خیانت را به شما کردند کسانی نبودند که بیش از هر کسی مورد اعتمادتان بودند و هرگز حتی به ذهنتان خطور نمی کرد از آنها خیانت ببینید؟

خیانت مورد اعتماد ترین فرد زندگی برای شما غافلگیر کننده بود؟

قطعا همین طور است چون بزرگترین دروغگوها، حیله هایشان را با دقت پوشش می دهند. آنها در پوشش و استتار متخصص هستند، آنها از پهلو به شما ضربه میزنند نه مستقیم!

ما در تیم پژوهشی طلوع سبز تمام آزمایشات مهمی که در طول تاریخ روانشناسی برای شناخت نشانه ها و دلایل خیانت انجام شده را بررسی کردیم. نتیجه این تحقیق گسترده 27 مورد است که دقیقا به شما می گوید آیا خیانتی در حال وقوع هست یا خیر.

از چه کسانی باید انتظار خیانت داشت؟

بیشتر مردم به افرادی که رفتار تهاجمی دارند یا سیستم رفتاریشان حمله مستقیم است اعتماد ندارند. در صورتی که اغلب افرادی که در رفتار و حرف های خود سعی در قابل اعتماد بودن و راستگویی دارند کمتر از افرادی که مستقیم هستند و به نظر بی ادب می آیند قابل اعتماد هستند.

افراد خیانت کار مقاصد خود را پنهان می کنند. آنها سعی می کنند اعتماد شما را جلب کنند. هرگز با رفتار قاطع و تهاجمی موقعیت خود را به خطر نمی اندازند. چون هرگز اشتباهی نمی کنند که شما را به هوشیاری برساند.

مردان و زنان خیانت کاری که به خیانت اعتیاد پیدا کرده اند. از هوشیاری و آگاهی شما بیم دارند چون اگر شما پیگیر رفتار آنها شوید واقعیت وجودیشان برملا خواهد شد.

از آنان که نمی توانند احساس خود را کنترل کنند و سریع تمام حرف های دلشان را می زنند نترسید از کسی بیم داشته باشید که خود را در سایه پنهان کرده است!

نشانه های خیانت زنان و مردان متاهل

نشانه های خیانت
چه کسانی خیانت می کنند

در زیر ما به 27 مورد اصلی اشاره می کنیم که در تشخیص خیانت حرف اول را می زنند، اگر هدف شما از شناخت نشانه های خیانت در مردان و زنان پیدا کردن راهی برای جلوگیری از خیانت همسر است باید راه مقابله با آن را هم بعد از مطالعه این موارد آموزش ببینید.

1-لباس های جدید یا متفاوت می پوشد.

اگر شریکی که همواره تیشرت و شلوار جین می پوشید ناگهان شروع به پوشیدن لباس های گران قیمت یا کاملا متفاوت می کند، یا اگر او لباس های خاص خود را فقط چند هفته یکبار می پوشد پس  ممکن است اتفاقی در حال رخ دادن باشد.

2-چیزهایی در تلفن همراه خود را از شما پنهان می کند.

اگر احساس می کنید وقتی تلفن یا لپ تاپ او را در دست می گیرید وحشت می كند و ناگهان سعی می كنند آنچه را كه می توانید خودتان انجام دهیدکنترل کنند پس احتمالا مشكلی پیش آمده است.

اگر مدت زمان طولانی در رابطه بوده اید، به ایمیل ها، متن ها، لیست مخاطب یا موارد دیگر دسترسی داشته اید و اگر جدیدا عشقتان مانع این دسترسی می شود، ممکن است به این دلیل باشد که ناگهان نام ها و شماره های جدیدی به آن لیست اضافه شده است.

3-در مواقعی نمی توانید او را پیدا کنید یا در دسترس نیست.

زوج هایی که مدتی با هم بوده اند معمولاً از برنامه یکدیگر مطلع هستند. اگر او در جایی که قرار است باشد نیست یا کاری را که به شما می گوید انجام نمی دهند ، ممکن است وقت آن باشد که بنشینید و از عشقتان بپرسید چه خبر است؟

4-برای او غیر ضروری شده اید.

احساس ضروری بودن اغلب چیزی است که دوست داشتن را از عشق جدا می کند. احساس غیر ضروری بودن یک دلیل رایج برای کنار کشیدن و بررسی گزینه های بهتر در جای دیگر است، اگر حضور شما دیگر مثل قبل ضروری نیست باید نگران باشید.

5-هیچ صمیمیتی وجود ندارد.
نشانه های خیانت
کاهش صمیمیت عاطفی

به خاطر داشته باشید که زوجین از روزهای سرد عبور می کنند. اما اگر او حتی به شما علاقه نشان نمی دهد و جدیدا اتفاقی برای ایجاد فاصله بین شما نیفتاده است، خیانت می تواند دلیل این موضوع باشد.

او به هیچ چیز از سمت شما احتیاج ندارد. زیرا نیازهایش توسط شخص دیگری برآورده می شود.

دلایل خیانت زنان و مردان

همچنان که نشانه های خیانت در زنان و مردان می تواند بسیار مشابه باشد اما دلایل خیانت مردان می تواند متفاوت تر از دلایل خیانت زنان باشد.

تحقیقات نشان داده که مردان و زنان فقط بخاطر دلایل جنسی خیانت نمی کنند. فقط 30 درصد از خیانت ها به این دلیل است.

دلایل مهم تری برای خیانت وجود دارد که شاید خیلی کمتر نسبت به آنها آگاهی داریم.

مانند دلایل روانشناختی مانند ترس ها، اضطراب، افسردگی، اختلالات روانی و …

نشانه های مهم خیانت

6-در حضور شما عصبی یا بی قرار است .

این موضوع همیشه مشهود نیست. زیرا بعضی از افراد با گذشت زمان تغییر می کنند. همیشه افراد طوری که برای اولین بار به نظر می رسند نیستند و هر از گاهی اتفاق می افتد که شخصی به این نتیجه می رسد که شریک زندگی اش دیگر آن چیزی نیست که نشان میداد.

اما اگر او مدتها در زندگی شما بوده و از شما برای چیزهایی که منطقی نیستند عصبانی می شوند ، این می تواند پوششی باشد برای خیانت.

7-برنامه هایش به طور ناگهانی تغییر می کند.

اگر طرف مقابل مجبور باشد جای خاصی برود و چند روز حتی سر کار خود نباشد و عنوان کند که نمی تواند شما را با خود همراه کند ممکن است شاهد نشانه ای از خیانت باشد.

“اگر شما همیشه با هم سفر کرده اید و اکنون عشقتان می گوید شما نمی توانید بیایید، احتمالا خیانت در حال وقوع است”

اگر او با یک همکار به سفر کاری می رود و چند جلسه کاری دارد و شما به دلیل “قوانین شرکت” مجاز به رفتن نیستید ، بدانید هیچ شرکتی در دنیا این قانون را ندارد!

8-دوستان او عجیب رفتار می کنند.

اگر به نظر نمی رسد شواهدی در مورد خیانت پیدا کرده اید اما مطمئن هستید مشکلی وجود دارد ، با دوستان وی روبرو شوید و رفتار آنها را زیر نظر بگیرید.

اگر دوستانش نمی توانند به چشمان شما نگاه کنند یا عجیب تر از حد معمول هستند احتمالا مشکلی پیش آمده است. این یک روش مطمئن برای تشخیص خیانت طرف مقابل است.

9-بعد از مدتی دور شدن از شما ناگهان بصورت لحظه ای مهم می شوید.

دکتر تریسی فیلیپس می گوید: وقتی شریک زندگی شما بیش از حد معمول شروع به تماس با شما می کند، ممکن است به اندازه ای که به نظر می رسد شیرین نباشد.

“آنچه او در واقع ممکن است انجام دهد این است که محل اقامت شما را بررسی کند تا مطمئن شود جایی نیستید که بتوانید مچ او را بگیرید.”

10-بدون توضیح و یا عذرخواهی ناگهان بد خلق می شود.

افراد هر چقدر در پنهان کاری استاد باشند بازهم ممکن است در پنهان کردن موضوعی موفق نشوند. و درست زمانی که شرایط از کنترل آنها خارج می شود با سر صدا سعی در پاک کردن صورت مسئله می کنند.

نشانه های خیانت
بد اخلاقی های بی دلیل

Caleb Backe ، متخصص بهداشت و سلامت می گوید، تغییرات خلقی غیر قابل توضیح می تواند نشانه خیانت باشد.

با این حال توجه به این نکته مهم است که ممکن است او فقط روز بدی را سپری کرده باشد. اما اگر نمی توانید دلیلی برای تغییر ناگهانی احساسات او پیدا کنید، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که نشانه های خیانت بیشتری را بررسی کنید.

11-به چیزهایی که قبلا علاقه داشت دیگر علاقه ندارد.

اگر او دیگر علاقه ای به رفتن به باشگاه یا رفتن به خانه دوستان شما ندارد. یا اصلاً نمی خواهد بیرون برود، ممکن است مشکلی جدی وجود داشته باشد. چون وقتی الگوها و عادت ها تغییر می کند، معمولاً توضیح خوبی برای آن وجود دارد.

عدم توجه به شما یک نشانه ی مهم خیانت

12-چیزهایی که قبل او را شدیدا عصبانی و یا اذیت می کرد دیگر تاثیر سابق را ندارد.

عامل دیگری که در تشخیص خیانت به شما کمک می کند این است که دیگر به شما نگوید تمام عادت های بد خود را کنار بگذارید.

اگر قبلاً صدای غذا خوردن شما یا هر عادت دیگری او را اذیت می کرد ولی اکنون هیچ توجهی به آنها نمی کند، ممکن است به این دلیل باشد که او دیگر اهمیتی به این رابطه نمی دهد.

طبق گفته درمانگر خانواده، دیوید كلوو: “اگر اقدامات همسرتان شروع به تغییر كند، این ممكن است نشانه خیانت باشد”

13-رابطه ی جنسی به طور قابل توجهی کمتر یا حتی بیشتر می شود.

کاهش و افزایش سطح فعالیت جنسی موضوعی است که باید مراقب آن باشید.

نشانه های خیانت
کاهش و افزایش رابطه جنسی

رابرت ویس ، متخصص جنسیت می گوید: هم میزان فعالیت جنسی کاهش یافته و هم افزایش یافته  می تواند نشانه خیانت باشد.

  • رابطه جنسی کمتر به این دلیل اتفاق می افتد که همسرتان روی شخص دیگری متمرکز شده است.
  • رابطه جنسی بیشتر رخ می دهد زیرا او سعی می کند خیانت خود را بپوشاند.
14-از تماس یا ارتباط اجتناب می کند.

اگر همسرتان زودتر یا دیرتر به رختخواب می رود یا بدون ارتباط با شما از رختخواب خارج می شود، یا اگر معمولاً جایی که همیشه کنار شما مینشست دیگر نمیشیند، ممکن است این تغییر ریشه در نشانه های خیانت داشته باشد.

15-بیش از حد معمول به ظاهر خود توجه می کند.

اگر شریک زندگی شما در حال یافتن انواع روشها برای استایل و سبک جدیدی است، ممکن است نشانه این باشد که او سعی دارد نظر شخص دیگری را به خود جلب کنند.

اگر فکر نمی کنید که این تغییر استایل و ظاهر به خاطر شما باشد. و مطمئن هستید که اتفاق بدی در جریان است، ببینید که چگونه آماده می شود و چگونه لباس متفاوت می پوشد. شاید این اولین علامتی باشد که به شما نشان دهد باید در جستجوی نشانه های خیانت در همسر خود باشید.

16-بخاطر کارهای جزئی و بی اهمیت به شما حمله می کند.

شریک زندگی از مسائلی که قبلا برای او اهمیت نداشتند گله و شکایت می کند.

به عنوان مثال ،ممکن است فریاد بزند که ظرف ها را خوب نشسته اید یا اینکه یک ظرف کثیف باقی مانده و نشسته اید.

17-به شما میگوید که ممکن است تا مدتی نباشد.

اگر شریک زندگی شما نکاتی را مبنی بر اینکه قرار است برای مدت زمان طولانی آفلاین باشد یا در دسترس نباشد را بیان می کند و این برای شما عجیب به نظر می رسد، باید این نشانه را جدی بگیرید شاید خیانتی در حال وقوع باشد!

18-هزینه های غیر قابل توضیح
نشانه های خیانت
هزینه ها هنگام خیانت زیاد می شود

متوجه هزینه های عجیب و غریب کارت اعتباری شریک زندگی خود می شوید؟

آیا به طور ناگهانی پول کمتری در حساب بانکی مشترک شما (در صورت داشتن) وجود دارد؟

واقعیت امر این است: خیانت هزینه زیادی دارد. سفرها ، شام ها ، هتل و …

19-به نظر می رسد از لحاظ احساسی با شما در ارتباط نیست.

هیچ رابطه ای به اندازه چند ماه اول شدید نخواهد بود. این مرحله پرشور را احتمالاً همه ما تجربه کرده ایم.

با این حال هرچه زمان می گذرد، ما تمایل داریم که به مرور ارتباط های احساسی بیشتری برقرار کنیم و این باعث اعتماد بیشتر به یکدیگر می شود.

اما اگر به نظر می رسد که شریک شما کمتر با شما رابطه احساسی دارد، این ممکن است نشانه بدی باشد نشانه یک خیانت در حال وقوع یا نشانه سردی و فروپاشی رابطه.

20-از شما می پرسد اگر به شما خیانت شود چه می کنید ؟

اگر شریک زندگی شما بخواهد در این مورد صحبت کند یک نشانه منفی است. چرا؟ چون انسان ها حرف هایی را بیان می کنند که در ناخودآگاه با آن درگیر هستند یا مشکلی از نظر آنان وجود دارد.

21-همیشه می خواهد بداند شما کجا هستید و یا کجا خواهید بود.

برخی از زوجین مانند دو کبوتر عاشق هستند. دائم می خواهند بدانند که در هر زمان شریک زندگی خود کجا و درچه حالیست، اما زوج های دیگری نیز هستند که ممکن است چنین کاری انجام دهند تا از گرفتار شدن در هنگام خیانت جلوگیری کنند.

چگونه می توانیم بعد از شناخت نشانه ها خیانت را تشخیص دهیم؟

قضاوت زود هنگام می تواند برایتان پشیمانی به بار بیاورد. شما نمی توانید فقط با خواندن نشانه های خیانت سریعا نتیجه گیری کنید و تهمت خیانت به همسرتان بزنید. بعد از آگاهی از نشانه های خیانت نیاز داریم بدانیم چگونه خیانت را تشخیص دهیم.

22-روز به روز بیشتر متزلزل میشود.

وقتی مجرد هستیم بسیاری از ما اغلب دنبال جذاب بودن برای جنس مخالف هستیم. وقتی توجه جنس مخالف را جلب می کنیم احساس اعتماد به نفس می کنیم. اما همه ی اینها وقتی که وارد رابطه می شوید از بین می رود.

اگر شریک شما به طور فوق العاده ای احساس ضعف و تزلزل کند ، ممکن است از زنان یا مردان دیگر درخواست تأیید کند، که ممکن است منجر به ارتباط و در نتیجه خیانت شود.

23-جمله هایی مانند چرا تو بیشتر ماجراجو یا بامزه نیستی را به شما میگوید.

یکی دیگر از نشانه های خیانت این است که او تمرکز خود را بر روی نقص های درک شده در رابطه می گذارد. و ممکن است ناراحت باشند که چرا شما شبیه یک فرد خاصی از اطرافیان نیستید.

24-ناگهان نسبت به شما مهربان و قدردان می شود.

این علامت ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما وقتی به آن فکر می کنید منطقی است. اگر او در مورد خیانت به شما احساس گناه کند، برای جبران آن بسیار مهربان عمل می کند.

و وقتی رابطه شما خیلی خوب و دوستانه پیش برود دیگر به او از بابت خیانت شک نخواهید کرد.

25-تماس های مشکوک

وقتی در حضور او هستید به تماسهای تلفنی خاصی پاسخ نمی دهد. به خصوص هنگام زنگ خوردن تلفن وحشت زده به نظر می رسد.

نشانه های خیانت
اعتیاد به تلفن همراه
26-وقتی ملاقات دارید مضطرب به نظر می رسد

هنگام ملاقات هایتان مضطرب به نظر می رسد. و می خواهد محل را ترک کند. شاید در جواب بگوید که فقط خسته شده است. خیانت انرژی عاطفی و جسمی آنها را به دلیل ترس از گرفتار شدن و یا صرف وقت زیادی برای تلاش برای پوشاندن این موضوع تخلیه می کند.

چگونه از خیانت پیشگیری کنیم؟

حالا که با نشانه های خیانت آشنا شدید بهترین قدیمی که می توانید بعد از خواندن این مقاله بردارید این است که راهی برای پیشگیری از آن پیدا کنید.

و این کار غیر ممکن نیست. شاید برخی بر این عقیده باشند که اتفاقی که باید بیفتد می افتد.

اما خیانت اتفاقی نیست که نشود جلوی آن را گرفت. فقط کافی است بدانیم چگونه از خیانت جلوگیری کنیم؟ در خیلی از مواقع افراد بعد از بررسی نشانه های خیانت و مطالعه راه های جلوگیری از خیانت، توانسته اند جلوی این اتفاق شوم را بگیرند.

همچنین بخوانید بازگشت به رابطه بعد از خیانت.

27- شما را مقصر و خیانتکار جلوه می دهد

او به طور فزاینده ای نسبت به شما شروع به انتقاد می کند. یا شما را به دلیل خیانت مقصر می داند، حتی اگر این کار را نکرده باشید. این راهی است که شما را در حالت دفاعی قرار می دهد. و باعث می شود طرف مقابل نسبت به کاری که انجام می دهند احساس بهتری داشته باشند.

هشدار خیانت

شاخص های فوق همه علائم هشدار دهنده هستند. اگر متوجه تغییراتی چندگانه در رفتار، روال زندگی یا شخصیتی شریک خود شدید “نه فقط یکی از موارد” باید با او درمورد این علائم صحبت کنید.

همچنین مهم است که آگاه باشید که همیشه نمی توانید به “احساس درونی” خود اعتماد کنید. گاهی اوقات فقط حسادت و عدم امنیت در حال وقوع است، بنابراین از کمک یک مشاور استفاده کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *