رفتار غیر مستقیم پسر عاشق

رفتار غیر مستقیم پسر عاشق


رفتار غیر مستقیم پسران عاشق

رفتار غیر مستقیم پسر عاشق را چگونه تشخیص بدیم؟ نشانه های غیر کلامی پسر عاشق چیست؟

جملات ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر چه جملاتی هستند؟ این مطلب به یک موضوع خاص اختصاص دارد، تصمیم داریم رفتار غیر مستقیم پسر عاشق را تحلیل کنیم و نشانه های عشق را در رفتار پسران مغرور پیدا کنیم.

تحلیل رفتار غیر مستقیم پسران

نشانه هایی در رفتار غیر مستقیم پسر عاشق وجود دارد که معنی های مختلفی را میتوان از آنها استنباط کرد. برخی از این نشانه های غیر مستقیم عشق در پسران را باهم بررسی می کنیم.

در حضور شما دستپاچه می شود

شما می توانید با حضور خود متوجه دستپاچگی او شوید. در دیدار ها اغلب این حالت مشهود است و به وضوح می توان متوجه آن شد. هیجان زدگی، لرزش خفیف دست ها که نشان از تپش قلب او دارد. لرزیدن صدایش در حین صحبت کردن، مرتب کردن لباس و موی سر در برخورد های اتفاقی، همگی نشانه های غیر مستقیم عشق هستند.

با دیدنتان رشته کلامش بریده می شود

با دیدن ناگهانی شما یا وقتی پیش یکدیگر هستید و نگاهش به شما می خورد، اگر در حال صحبت باشد، برای لحظاتی به وضوح رشته کلام خود را از دست می دهد.

اگر گوش کنید متوجه خواهید شد که جملاتی پراکنده و نامربوط از او شنیده می شود که حاکی از حواس پرتی است.

پنهانی و غیر مستقیم به شما خیره می شود

احتمالا متوجه نگاه های خیره او شده اید، به نظر می رسد حواسش به اطراف نیست و نگاه خیره اش را نمی تواند برای لحظاتی کنترل کند. احتمالا وقتی شما متوجه نگاهش می شوید او سعی می کند به سرعت نگاهش را از روی شما بردارد، اما دیگر دیرشده و شما چند ثانیه چشم به چشم هم می دوزید.

احساس می کنید هرجا که قرار می گیرید و دور یا نزدیک نگاه او به صورت منقطع و پنهانی با لوکیشن شما می چرخد و همچون رادار شما را دنبال می کند.

دقت کنید تا تفاوت نگاه خیره عاشقانه را از نگاه خیره ی فاقد عشق و نگاه سودجویانه تشخیص بدهید.

رفتار غیر مستقیم پسر عاشق
پسر عاشق مایل به برقراری ارتباط با شماست

پسر عاشق مایل به ارتباط بیشتر است

اگر هر دو در جمعی هستید سعی می کند در نزدیک ترین نقطه ممکن، نسبت به شما قرار بگیرد. احتمالا به بهانه های مختلف یا در سکوت بارها جای خود را عوض می کند تا نزدیک تر به شود.

اگر در هنگام صحبت با یک پسر عاشق دقت کنید، متوجه خواهید شد که کمی خم شده و مایل به شما ایستاده است. احتمالا حتی خودش متوجه این حرکت نیست و این کار را به صورت ناخوداگاه انجام می دهد. این یکی از علائم زبان بدن پسر عاشق است که بصورت ناخواسته و غیر مستقیم بروز پیدا می کند.

نشانه های غیر مستقیم پسر عاشق

برخی رفتار های غیر مستقیم در پسران هست که در رابطه های نزدیک تر که امکان تعامل و ارتباط بیشتر است بروز پیدا می کند. مثل وقتی که عضو یک گروه دوستانه هستید، یا در یک مکان مشترک مشغول به تحصیل، آموزش یا کار هستید و یا دوستانی مشترکی دارید. از جمله:

بازخورد مثبت راجع به شما می دهد

او به صورت آشکار از شما و خصوصیاتتان تعریف و تمجید می کند. این خصوصیت می تواند ظاهری باشد مثل لباستان یا چهرتان یا حتی تغییرات کوچکی که در خود ایجاد کرده اید. همچنین می تواند خصوصیات خلقی و شخصیتی شما باشد مثل کم صحبت بودنتان یا صبور یا مهربان بودنتان.

پسر عاشق خودش را با شما هماهنگ می کند

وقتی پسری عاشق یک دختر می شود یک نشانه واضح دارد، پسر عاشق عشق خود را الویت قرار می دهد. اگر دیدار هایتان کم باشد با برنامه ریزی تلاش می کند این اتفاق بیشتر تکرار شود. اگر لازم باشد کاری برایتان انجام بدهد و همزمان کار دیگری داشته باشد؛ بخاطر شما برنامه ی خود را تغییر می دهد و شما و مسائل مربوط به شما را در اولویت قرار می دهد.

سعی می کند حالتان را خوب کند

پسر عاشق با شما گرم و مهربان است و همیشه سعی می کند انرژی خوبی به شما منتقل کند. مثلا شما را بخنداند به درد دلهایتان گوش کند شرایط و محیط دلپذیری برای شما فراهم کند تا از شادی و آرامش شما احساس خوبی بدست بیاورد.

پسر عاشق به نیاز های شما توجه می کند

اگر متوجه شود که به کمکی احتیاج دارید و یا ناراحت هستید به کمک شما می آید و سعی در خوب کردن حال شما و رفع و رجوع امورات شما می کند. مردان عاشق، رسیدگی به معشوق را در اولویت های خود قرار می دهند.

همه جادیده می شود

مردان عاشق سعی می کنند بصورت غیر مستقیم توجه شما را جلب کنند به همین علت تا حد ممکن جلوی دید شما قرار می گیرند.

با دیدن شما هیجان زده می شود

پسر و مرد عاشق از ساعت هایی که کنار شما هست لذت می برد و از این لحظات رضایت کامل دارد. او نمی تواند شادی و خوشحالی و هیجان حضور در کنار شما را پنهان کند، شما با فقط کمی هوشیاری و دقت می توانید متوجه حال او بشوید.

شما یک بادیگارد دارید

اگر با او در یک محیط هستید و در جمع دوستانید یا با دوستان برای تفریح بیرون رفته اید و همراه با او در اجتماع قرار گرفته اید، به گونه ای رفتار خواهد کرد که انگار بادیگارد شماست و وظیفه دارد که بیشتر از خودش مراقب شما باشد.

اکثر این نشانه ها قابل تشخیص است و حتی اگر قصد برملا کردن عشقش نسبت به شما را ندارد از اینها می توان فهمید که او غیرمستقیم و پنهانی عاشق شما شده است. در اغلب مواقع بعد از زمان کوتاهی پسر سعی می کند که عواطف خود را نشان بدهد و خود می خواهد که شما متوجه احساسش به خودتان بشوید.

با این حال خوبست که برای مراقبت از خود و جلوگیری از سوء تفاهم این موارد را در نظر داشته باشید و با مقایسه آنها به نتیجه درست برسید.

در پایان توصیه می کنیم که اگر در روابط احساسی خود هر سوالی حتی از نظر خودتان پیش پا افتاده دارید و در آن احتیاج به اطلاعات و راهنمایی دارید با اشخاصی دارای علم و صلاحیت صحبت کنید و در تصمیم گیری ها از آنها کمک بخواهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *