شیرین زبونی برای دوست پسر

شیرین زبونی برای دوست پسر


شیرین زبونی دختر برای پسر

شیرین زبونی برای دوست پسر یکی از ویژگی هایی جذاب در زنان است. در راه های جذب مردان به خود علاوه بر جذابیت ظاهری و سیاست های زنانه میتوانید از امتیاز شیرین زبونی برای دوستی بیشترین استفاده را کنید. برای همین تصمیم گرفتیم توجه بیشتری به مهارت های شیرین زبونی برای دوست پسر داشته باشیم.

قانون شیرین زبونی دخترها برای پسر

از زیبایی ها و جذابیت های یک دختر می توان به طرز صحبت کردن او نیز اشاره کرد. لحن و طریقه صحبت شما می تواند برای جذب پسرها بسیار موثر و مهم باشد. علاوه بر تن صدای شما که می تواند یک فاکتور بسیار مهم در جذب پسران باشد، دانستن اینکه چه بگوییم هم مهم است. برای اینکه دختر شیرین زبون تری باشید از ترفند های دلبری استفاده کنید.

لقب خاص برای دوست پسر تان انتخاب کنید

یکی از قانون های طلایی برای صمیمی شدن با پسران این است که برای دوست پسر یا نامزد خود لقبی انتخاب کنید.

لقب عاشقانه برای دوست پسر

مثلا می توانید لقبی که انتخاب کنید که برای مرد شما حس ارزشمند بودن، قدرتمند بودن و عزیز بودنش را القاء کند.

هر بار که عشقتان را با لقب صدا می کنید، شنیده شدن آن توسط پارتنرتان احساس خوشایندی در او ایجاد خواهد کرد. تکرار این موج مثبت باعث ایجاد علاقه و محبت در ناخوداگاه او نسبت به شما می شود. از این ابزار مثبت بهره برده و در عشق خود موفق باشید.

تعدادی از القاب اینجا آورده شده تا ذهن شما را برای انتخاب و ساختن لقب مناسب رابطه خود، یاری کنیم.

نور چشمانم – یار خوبم – عزیزه دلم – عزیزم – نفس – زندگی – شیرین – یار خوبم – فرشته من – محبوب من – یار جان – همیشگی من.

و القاب عامیانه تری مثله دلبر – جذاب – جذاب من – عشق – نفس – جیگر – تو دلی من – مرد من – پهلوون و…

 برای او لقب اختصاصی بسازید

شما می توانید صفت شاخصی که دارد را بصورت لقبی خوشایند برای او بکار ببرید مثله قد بلند من – زیبای من – زیبا – ورزشکار – مربی جان – دوسداشتنی – عشق با غیرتم و … از این دست.

همچنین سعی کنید علاوه بر اینکه یک لقب اصلی برای صدا زدن عشقتان دارید،از چند لقب متنوع دیگر هم برای بخشیدن حس خوب به دوست پسر و نامزد خود استفاده کنید.

شیرین زبونی برای دوست پسر
چند جمله شیرین عاشقانه

چند جمله شیرین عامیانه کافیست

لازم نیست که هر فردی لغت نامه ای از سخنان شیرین و دلبرانه باشد. کافی است که بتوانید چند جمله عامیانه زیبا برای دلبری از پاتنر خود بیاموزید و مناسب با موقعیت، از آنها استفاده کنید.

چند نمونه مناسب از روش های دلبری و شیرین زبونی برای دوست پسر را می توانید در موقعیت های مناسب استفاده کنید را بررسی می کنیم.

می توانید بطور مستقیم از همین جملات استفاده کنید یا آنها را بنا به رابطه و سلیقه خود تغییر بدهید.

کلمات شیرین زبونی برای پسر

  1. از پس، اندازه گرفتن این عشق زیبا بررررنمیاااام
  2. تکلیف من با چشمهای زیبایت چیست
  3. یا ، تکلیف من با نگاه زیبای تو چیست دلبر
  4. می تونم به قلب بزرگت تکیه کنم
  5. سایه ات از سر من کم نشود
  6. تورو دارم، دیگه از خدا چی می خوام
  7. آغوشت رو با همه دنیا عوض نمی کنم
  8. کنار تو بهترین جای دنیاست
  9. قلبم برای تو می تپه عشق جان

موضوع شیرینی برای صحبت پیدا کنید

درست است که در یک رابطه سالم باید توانست هم از شادی و هم از غم گفت و بتوان از مشکلات خود با عشق خود صحبت کرد ولی برای شیرین زبانی لازم است که موضوع صحبت نیز شیرین باشد. سعی کنید برای شیرین زبانی، علاقمند کردن دوست پسرتان برای گفتگو از موضوعات شاد و پر هیجان و جذاب استفاده کنید و با زبانی شیرین و دور از کسالت و زیاده گویی صحبت کنید.

استفاده از چاشنی طنز

می توانید در زمان صحبت و برای شیرین زبانی کردن از چاشنی و حس طنزپردازی خود هم استفاده کنید. آنچه که می خواهید با او در میان بگذارید را گهگاهی به طنزگونه بیان کنید تا علاوه بر اینکه باعث خنده و شادی در طرف مقابل شوید، کلامتان را هم جذاب تر و شیرین تر کرده باشید.

زبان بدن و حالت صورت در شیرین زبونی

هنگام صحبت کردن لبخندی ملیح و ملایم داشته باشید. دیدن لبخند دیگران بصورت ناخوداگاه چهره را زیباتر و کلام را شیرین تر به ذهن مخاطب می رساند. و هم صحبتی با شما را برای او جذاب تر و خوشایند می کند.

ارتباط چشمی مکمل شیرین زبانیست

چشم ها از مهمترین و موثرترین راه های انتقال حس های درونی و دریافت آنها از دیگران، برای انسان می باشد. و مستقیما با برداشت های ذهنی شخص از تصویر و حس کردن عواطف و احوال شما، مربوط می شود. توجه دوست پسر یا نامزد خود را جلب کنید تا هنگام صحبت های شیرینتان، ارتباط چشمی با شما داشته باشد. و این را بدانید که ارتباط در نگاه باید دو طرفه باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *