جملاتی که مردان را دلتنگ میکند

جملاتی که مردان را دلتنگ میکند


جملاتی که مردان را سخت دلتنگ و دیوانه میکند

جملاتی که مردان را دلتنگ میکند چه جملاتی هستند؟ این جملات باید چه ویژگی هایی داشته باشند، کجا و چطور بیان شوند که مردان را دلتنگ کنند؟

جملاتی که مردان را دلتنگ میکند جملاتی هستند که در شرایط مناسب و در زمان مناسب و با مهارت کامل بیان شوند. صرفا استفاده از کلمات عاشقانه باعث دلتنگ شدن مردان نمی شود.

جملاتی که برای دلتنگ کردن مردان استفاده می کنید باید با یک احساس خاص و عاشقانه مرتبط باشد، مثلا یک خاطره را یادآوری کند. احساس امنیت ایجاد کند یا حتی انگیزه بخش باشد. توجه شما را به چند نمونه از جملاتی که مردان را دلتنگ میکند جلب می کنم.

جملاتی برای دلتنگ کردن مردان

از او تعریف کنید

مردان دوست دارند نظر شما و آن چه را که در شخصیت آنها دوست دارید را بدانند و احساس شما را راجع به آن بشنوند. لازم نیست جمله فیلسوفانه و ادبی در مدح او بگویید. می توان از یک حس خوشایند کوچک استفاده کنید و لبخند بر لب او بیاورید.

مثلا “امروز بهت گفتم که چه جذابین شما؟”

“چقد این اخلاقتو دوسدارم که همیشه می دونی چه موقع چیکار باید بکنی تا همه چی خوب پیش بره”

جملاتی که مردان را دلتنگ میکند
از او تعریف کنید

جملاتی که نشان می دهد به او اطمینان دارید

مردان از تایید شدن بسیار حس خوبی می گیرند و گرفتن این احساس خوب از شما باعث دلتنگی فوری او برایتان می شود. مثلا برای انجام کاری ساده از او نظر و توصیه بخواهید و بخواهید که راهنمای شما باشند. با این کار به صورت غیر مستقیم نشان می دهید که تا چه حد او را قبول دارید.

البته لازم نیست برای مهم ترین تصمیمات زندگی شخصیتان از او نظر بخواهید. کارهای ساده مانند:

“عزیزم می خوام کتاب بخرم بنظرت از بین کتابایی که دوستدارم روانشناسی رو انتخاب کنم یا یه داستان بلند بردارم؟”

” برای دورهمی فردا بین لباس سفید و پیراهنه آبی روشنم کدومو انتخاب کنم. تو خوش سلیقه ایی هر کدومو بگی همونو میپوشم”

“به نظرت چه کاری انجام بدم که تو فلان کار به نتیجه بهتری برسم. به نظرم تو مرد عاقلی هستی؟ می تونی بهترین راه حل رو بهم بدی”

جملاتی که از او دریغ شده را بکار ببرید!

همه ما به تاثیر جملاتی که از عزیزان خود می شنویم آگاه هستیم. می دانیم که شنیدن برخی جمله ها از اطرافیان می تواند احساسات مثبت زیادی را به همراه داشته باشد.

اگر نیازهای عمیق مردی که دوستش دارید را به درستی بشناسید و جمله هایی که نیاز به شنیدنشان دارد را به کار ببرید آن مرد بیشتر از هرکسی دلش برای شما تنگ خواهد شد.

اگر راجع به آینده نگران است با جمله های امید بخش به او آرامش بدید، اگر برای پیشرفت خود تلاش زیادی می کند از او حمایت کنید و او را تشویق کنید.

اگر فشار های مختلفی را تحمل می کند از استقامت او تجلیل کنید. شما کسی باشید که جمله های طلایی را بیان می کند.

جملاتی  برای یادآوری خاطرات خوش

اگر به یاد خاطره ای خوشایند از او افتادید و احساس خوبی به شما دست داد، اجازه بدهید که او هم در این مرور از خاطره شیرین باشد. پیامی به او بدهید واحساس خوب خود را از یادآوری آن خاطره از او، به خودش بگویید.

بگذارید از این احساس شما به خودش با خبر شود. همان لحظه دلتنگتان خواهد شد و دوست خواهد داشت که دوباره در کنارتان باشد.

” عکسای گوشیمو نگاه می کردم. یاد اولین سفر مشترکه شمالمون افتادم. چقد شیرین بود. دوسدارم باز با تو و در کنار تو از این سفرای خوب برم”

پیامک قدردانی ارسال کنید

هر از گاهی از کارهایی که در چند وقت گذشته برای شما کرده قدردانی کنید. قدردانی نشان می دهد که کار او برای شما اهمیت دارد و ارزش زحمتش را می دانید و توجه می کنید. این که شما قدر کارهای او را می دانید به صورت ناخوداگاه احساس خوبی به او می دهد و او را جذب منبع این احساس خوب یعنی شما می کند.

همچنین با قدردانی، مردتان تشویق می شود تا باز هم برای شما قدم های مثبت دیگری بردارد.

مثلا ” مرسی که فلان کار را برای من انجام دادی. ممنون که به فکر من هستی”

جمله های عاشقانه را فراموش نکنید

حدس زدن اینکه شما در طول روز به یاد او هستید یا نه برای مردی که دوستش دارید، دشوار به نظر می رسد! پس می توانید با یک پیامک عاشقانه او را از احساسی که دارید باخبر کنید، با محبتتان او را مشتاق و دلتنگ کنید.

لازم است پیام کوتاه باشد و هیچ انتظاری از طرف مقابل را به دنبال نداشته باشد، تنها احساس حس خوبتان را منتقل کند.

” هر بار که پیامتو روی گوشیم می بینم باعث میشه لبخند بزنم”

“کِی میرسی عزیزم. دوست دارم که زودتر ببینمت”

از دلتنگی و احساستان بگویید

اگر دلتنگ او هستید و دوست دارید طرف مقابل را ببینید. با یک پیامک به او بگویید که دلتنگش هستید.

“دلم برات تنگ شده. دوستدارم زودتر ببینمت”

“کاش الان پیشم بودی”

“فقط یه روزه که ندیدمت اما انگار چند روزه که ندیدمت و دلتنگتم”

قطعا شنیدن چنین جملاتی برای هر شریک احساسی بسیار خوشایند است.

عکس هایی از روزمرگی تان ارسال کنید

گاهی عکسی زیبا از خود در طول روز گرفته و بی مقدمه برایش بفرستید. تا با دیدنتان، بودن شما را در کنارش بیشتر بخواهد و دلتنگتان شود.

علاوه بر این او می بیند که شما بدون او هم اوقات خوشی دارید و فعالیت های خود را دارید و بیشتر دلش می خواهد کنار شما باشد.

عکسی از خود بفرستید و در کنارش بنویسید “با این لباسام چطور به نظر میرسم عزیزم؟ به شوخی بگوید: این شو لباس فقط مخصوص به شماست”

از مردان درخواست ملاقات کنید

برنامه ریزی کنید این بار شما با او قرار عاشقانه بذارید. انتظار کشیدن تا رسیدن به زمان دیدار او را شدیدا دلتنگ و بی قرار خواهد کرد. می توانید از چاشنی جاذبه ها و لذت های جنسی هم استفاده کنید و مرد را نسبت به خودتان و بودن در کنار تان هیجان زده کنید. خجالت نکشید و از تخیل خود در این زمینه استفاده کنید.

گاهی هیچ پیامی نفرستید

همیشه در دسترس و در حال پیام دادن نباشید. هر از چندگاهی پیام دادن و حضور داشتن را متوقف کنید. بگذارید جای خالی شما احساس شود که این خود عامل بزرگی در ایجاد دلتنگی است. وقتی پیام داد هیچ اشکالی ندارد که ساعتی صبر کنید و سپس جواب بدهید. انتظار برای جواب شما او را دلتنگ تر خواهد کرد و از دیدن جوابتان هیجان زده خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *