چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم


چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم ؟ احساس می کنید شوهرتان به اندازه کافی دلتنگ نمی شود و توجه ای که دنبالش هستید را از شما دریغ می کند؟

یا جزء زنانی هستید که رابطه ای سرد با همسرشان دارند و به دنبال راه کار چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم هستند؟

اتفاقات زیادی در رابطه زناشویی رخ می دهد که بر کیفیت ارتباط زن و شوهر تاثیرات مخربی خواهند داشت. برخی از این اتفاقات اجتناب ناپذیر هستند و اکثر زوج ها در طول زندگی مشترک باید با برخی مشکلات دست پنجه نرم کنند.

سرد مزاجی همسر در مسائل جنسی، مشغله های کاری و شخصی، اختلافات زناشویی و ده ها عامل دیگر به سادگی صمیمت و عشق میان زن و شوهر را کاهش می دهد. اما با بکارگیری چند نکته ساده در رابطه زناشویی می توانیم شوهر خود را دلتنگ کنیم، طوری که اشتیاق و میل بیشتری برای هم صحبتی و ابراز علاقه در او ایجاد شود.

15 راه برای دلتنگ کردن شوهر خود

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم
کشش جنسی همسرتان را افزایش دهید تا دلتنگتان شود

1.کشش جنسی شوهرتان را افزایش بدید

رابطه جنسی زن و شوهر بعد از چند سال تغییراتی خواهد داشت، متاسفانه این تغییرات سودمند نیستند. زمانی که از کیفیت رابطه جنسی زن و شوهر کاسته می شود، فاصله عاطفی در زندگی مشترک آنها پدیدار خواهد شد.

با توجه ویژه به رابطه زناشویی می توان صمیمت از دست رفته را به زندگی مشترک بازگرداند. تلاش کنید با شوهر خود راجع به مسائل جنسی صحبت کنید و با آشنایی از معیار ها و خواسته های یکدیگر این بخش مهم از زندگی زناشویی را ارتقاء بدید.

2.همیشه در کنار شوهر خود نباشید

زنان متاهل گاهی بیش از اندازه به همسر خود نزدیک می شوند، بصورتی که فضا و شرایط برای دلتنگ شدن شوهر خود را با نزدیکی بیش از اندازه از بین می برند. منظور فقط حضور فیزیکی نیست، ارتباط بیش از حد هم بصورت دیداری، مجازی، تلفنی می تواند باعث عادی شدن ارتباط زناشویی باشد.

این عدم حضور شما حواس شوهرتان را متوجه نبودن شما کرده و مردان را دلتنگ همسر خود می کند.

در واقع بگذارید فضایی در اطراف او باز و خالی بماند. متوجه این فضا بشود و به یاد بیاورد که نبود شما تا چه اندازه ای می تواند برای او دلتنگ کننده باشد.

3.کارهای کوچک عاشقانه انجام بدید

در مکان ها و فضاهایی که در کنار شوهرتان حضور ندارید، چیزهای کوچکی که یادآور شما یا عشقتان به شوهر خود است جای بگذارید تا با دیدن آن به یاد شما و احساسی که در کنارتان دارد بیفتد و دلتنگتان شود.

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم
کارهای کوچک عاشقانه انجام بدهید

4.نشان بدهید که به شوهر خود اطمینان دارید

به همسر خود فضا بدهید، اجازه دهید بخشی از زمانش را به خود اختصاص بدهد و به دنبال کارها، رویاها و افکار و فعالیت های شخصی خود باشد. با این کار همسرتان هرگز احساس نخواهد کرد که زندگی زناشویی مانند قفسی است که او را از خواسته ها و اهدافش دور می کند.

وقت گذرانی با خانواده و دوستان یا اوقاتی برای خلوت کردن از نیاز های مهم روحی مردان است، شاید دوری برای شما سخت باشد، اما آزادی های کوچک باعث می شود شوهرتان با انرژی بهتری به سوی شما باز گردد.

5.برای زندگی شخصیتان برنامه داشته باشید

داشتن یک شخصیت مستقل به عنوان یک زن، ویژگی بسیار جذابی است که هر مردی را دلتنگ می کند. هدف یا اهدافی را برای زندگی خود تعریف کنید و در اوقات تنهایی زمان خود را صرف آن کنید تا کمتر به توجه شوهر خود نیاز پیدا کنید.

6.مراقبت از خود را فراموش نکنید

برای اینکه شوهر خود را دلتنگ کنیم باید همسری مناسب برای او باشیم. اما اگر خودتان از لحاظ روحی و جسمی در حالت ایده آل نباشید چگونه می توانید همسر ایده آلی بنظر برسید؟!

سلامت روح و روان شما در تمام رفتار و وظایف زناشویی تان تاثیر خواهد داشت، پس برای اینکه بتوانید ارتباط خوبی شکل دهید ابتدا باید به خود و نیازهایتان توجه کنید.

7.فعالیت های مشترک با همسر خود داشته باشید

سعی کنید با شوهرتان فعالیت های مشترک داشته باشید که برای او هم خوشایند و مورد علاقه باشد. مثلا بازی آنلاین با یکدیگر انجام بدهید. به طبیعت گردی یا پیاده روی های مستمر بروید. با هم ورزش کنید. به امورات خانه رسیدگی کنید، با هم آشپزی کنید و…

8.نظر خود را ابراز کنید

شاید برای نشان دادن علاقه به همسر خود تمام صحبت های او را بخواهید تایید کنید ولی این را باید بدانید که این حالت از جذابیت شما کم می کند. هوای او را داشته باشید ولی نظر و عقیده حقیقی خود را ابراز کنید و همیشه دنباله رو بی چون و چرای شوهر خود نباشید. داشتن استقلال و رای نظر شما را در نظر همسرتان جذاب تر خواهد کرد.

9.رایحه ی مورد علاقه شوهر خود را بشناسید

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟ کافیست عطر و رایحه مورد علاقه او را بشناسید و استفاده کنید، وسایل کوچک همسرتان را به عطر مخصوص آغشته کنید. این رایحه خوش و حس خوبش تبدیل به امضایی از شما در ذهن او خواهد شد.

10.آشپزی برای شوهرتان را فراموش نکنید

غذاهای مورد علاقه اش را بشناسید و برای او آشپزی کنید. هرگز نباید تاثیر غذای خوشمزه و دست پخت خوبتان را دست کم بگیرید. اگر به نظرتان دست پخت خوبی ندارید در یاد گرفتن آن تلاش کنید.

11.با مهربانی شوهرتان را دلتنگ خود کنید

با او و نسبت به مسائل شخصی او و زندگی اش دلسوز و مهربان باشید . بگذارید که دلسوزی و مهربانی را در شما ببیند. همه انسان ها متوجه ارزش و اهمیت شخصیت های مهربان هستند. نه تنها با او برای اطرافیان نیز مهربان و شخصی امن باشید. مطمئن باشید این صفت برای مردان بسیار با ارزش بوده و باعث دلتنگی شوهرتان می شود.

12.زیاده گویی از جذابیت شما می کاهد

اجازه دهید چیزهایی را نداند و سعی کند با شما صحبت کند و به جواب سوالاتش برسد. منظور این است که از زیاده گویی و توضیح دادن همه چیز برای همسر خود دست بردارید.

تنها شروع کننده صحبت نباشید، فردی نباشید که با صحبت های زیاد اجازه حرف زدن به طرف مقابل را نمی دهد. در صحبت کردن آنقدر زیاده روی نکنید که شوهرتان سکوت کند و به ناچار شنونده صحبت های شما باشد.

13.دوست خوبی باشید

برای همسر یا پارتنر خود یک دوست خوب باشید. دوستی ارزشی جداگانه به رابطه شما علاوه بر همسر بودن می دهد و شما را یک رفیق صمیمی برای خود می داند که دلش برای بودن با او و وقت گذراندن با رفیق خود زود به زود تنگ خواهد شد.

14.آراستگی، شما را در نظرش پررنگ تر می کند

آراسته باشید. خوب و مرتب و جذاب بپوشید. آراستگی شما در ذهن شوهر تان خواهد ماند. سعی کنید که همیشه در حد امکان خوب و آراسته به نظر بیایید. مردان به صورت غریزی شکارچی هستند. آراستگی شما بصورت ناخوداگاه باعث جلب توجه همسرتان می شود.

15.جعلی نباشید

خودتان باشید و از نشان دادن شخصیت نمایشی دور بمانید زیرا مدت خیلی زیادی نمی توانید در نقش باشید. بگذارید عاشق واقعی بودن شما بشوند نه نقشی که بازی می کنید. بگذارید با تمام نقص ها و کاستی هایتان دلتنگ شما بشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *