دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق


دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

اگر به دنبال دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق  هستید با طلوع سبز همراه باشید. تا بتوانید با تکرار این دعا سریعا برای برگرداندن معشوق تلاش کنید.

دعا نوشتن برای بسیاری از افراد سودجو منبع درآمد است. آنها با وارد کردن نیروهای شیطانی به زندگی شما وعده برگرداندن معشوق را به شما میدهند.

اما بدانید که هیچ قدرتی بالاتر از اراده ی خدا نیست. اگر بتوانید از خدا و قرآن برای برگرداندن سریع معشوق استفاده کنید هرگز پشیمان نمیشوید. در طلوع سبز برایتان از قرآن و روایات ائمه دعا آورده ایم.

باشد که برکت این دو راهگشای زندگی شما عزیزان باشد. و دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق بتواند دلهایتان را شاد گرداند.

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

پیش از توضیح درباره ی دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق این را بگوییم که خداوند در قرآن وعده آزمودن مدعیان عاشقی را داده است.

سوره توبه آیه 24:
قُلْ إِن کَانَ آبَاؤُکُمْ وَ أَبْنَآؤُکُمْ وَ إِخْوَانُکُمْ وَ أَزْوَاجُکُمْ وَ عَشِیرَتُکُمْ وَ أَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَ تِجَارَهٌ تَخْشَوْنَ کَسَادَهَا وَ مَسَاکِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَیْکُم مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِی سَبِیلِهِ فَتَرَبَّصُواْ حَتَّى یَأْتِیَ اللّهُ بِأَمْرِهِ وَاللّهُ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الْفَاسِقِینَ
‏ بگو اگر پدران و فرزندان و برادران و همسران و قوم و قبیله شما ، و اموالی که فراچنگش آورده‌اید ، و بازرگانی و تجارتی که از بی‌بازاری و بی‌رونقی آن می‌ترسید ، و منازلی که مورد علاقه شما است ، اینها در نظرتان از خدا و پیغمبرش و جهاد در راه او محبوبتر باشد ، در انتظار باشید که خداوند کار خود را می‌کند ( و عذاب خویش را فرو می‌فرستد )

درباره ی چرایی امتحان های الهی و راه سربلند بیرون آمدن از این مشکلات در ادامه بخوانید.

امتحان های الهی

اساسا خداوند انسان را برای خودش آفریده. به او امکانات دنیایی داده تا جسم او در رفاه باشد. اما حقیقت وجود انسان برای خداست. اصلا روح ماست که دارای توانایی عاشق شدن است.

و این ناخودآگاه ماست که به ما این امید را میدهد که با دعا برای برگرداندن معشوق میتواند به بازگشت معشوق برسد. چون از توانایی های بیکران آفریدگارش آگاه است. حالا که انسان فراموش کرده عشق حقیقی کیست و به سمت کدام عشق باید برگردد، خداوند هم این امتحان ها و سختی ها را برای ما میفرستد بلکه یادمان بیاید باید به او نیز فکر کنیم.

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق
دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

راه سربلند بیرون آمدن از امتحانات الهی

راه سربلند بیرون آمدن از این امتحانات پناه بردن به همان کسی است که این سختی را بر سر راهمان قرار داده. از او برگرداندن معشوق را بخواهیم با تمام وجود و هرروز با خود تکرار کنیم که خداوند متعال به من هرآنچه که بخواهم را میدهد.

بی شک ایمان شما به دعای بازگشت عشق سابق باعث بازگشت عشقتان میشود. و نه کلمات عربی آن. پس برای شروع دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق  هروز با خود با صدای بلند تکرار کنید:

بِسْمِ اللّٰهِ وَصَلَّى اللّٰهُ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، ﴿وَأُفَوِّضُ أَمْرِى إِلَى اللّٰهِ إِنَّ اللّٰهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ ، فَوَقَاهُ اللّٰهُ سَيِّئاتِ مَا مَكَرُوا، ﴿لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّى كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ ، فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَكَذَلِكَ نُنْجِى الْمُؤْمِنِينَ . ﴿حَسْبُنَا اللّٰهُ وَنِعْمَ الْوَكيلُ ، فَانْقَلَبُوا بِنِعْمةٍ مِنَ اللّٰهِ وَفَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ ، مَا شَاءَ اللّٰهُ لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ ، مَا شَاءَ اللّٰهُ لَامَا شَاءَ النَّاسُ؛

و سپس بگویید خداوندا از تو سپاسگزارم که بین من و (اسم طرف مقابل*) صلح و دوستی و محبت ایجاد میکنی. ایمان داشته باشید که خداوند به شما مرحمت میکند. و معشوق به سمت شما برگردانده میشود.

 دعانویسی

تاکید میکنیم که دعاهایی که در سایت طلوع سبز میخوانید برگرفته از قرآن و احادیث ائمه میباشد و هیچگونه نیروی غیر انسانی یا ماورائی از قبیل جن و موکل در آن دخل و تصرف ندارد.

با استفاده از دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق در طلوع سبز فقط با کمک گرفتن از لطف بیکران الله و انرژی مثبتی که در آیات قرآن و کلام اهل بیت هست بازگشت معشوق را طلب میکنیم.

 برگرداندن معشوق و دعا نویسی

حقیقت وجود اجنه و شیاطین غیر قابل انکار است. اما وارد کردن این موجودات ماورائی به زندگیمان کاملا انتخاب خودمان است. در صورتی که برای دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق  از موکل یا شیاطین کمک بگیرید عواقب بسیار ناخوشایندی را خواهید چشید.

شاید به واسطه انجام ندادن درخواست اجنه حتی عزیزان خود را از دست دهید. خودتان را به مرز جنون و دیوانگی بکشانید و حتی همه را از خود دور کنید. داشتن انرژی منفی در اطراف خودتان ناخودآگاه دیگران را از شما دور میکند. پس برای دعا برای برگرداندن معشوق فقط باید از قدرت الهی که نیرویی بینهایت مثبت است کمک بگیرید.

کمک رفتن از قدرت الهی برای بازگشت معشوق

برای کمک رفتن از قدرت الهی و برگرداندن معشوق کلمات زیر را در برگه ای بنویسید و در آب بیاندازید.

در مفاتیح آمده است که برای حاجت و اجابت سریع دعا بخصوص در نزدیکیهای طلوع خورشید بسیار موثر است. و آن دعا این است:

بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ مِنَ الْعَبْدِ الذَّلِيلِ إِلَى الْمَوْلَى الْجَلِيلِ ، رَبِّ إِنِّي مَسَّنِيَ الضُّرُّ وَأَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ وَاكْشِفْ هَمِّي وَفَرِّجْ عَنِّي غَمِّي بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

برای شادی دل و ایجاد محبت در دل معشوق از راه دور

اگر شما یک عاشق واقعی باشید، هرگز برای معشوقتان آرزوی بد نمیکنید. همانطور که گفتیم برای برگرداندن معشوق با دعای سریع الاجابه باید اطراف شما سرشار از انرژی مثبت باشد. پس فراموش نکنید که اگر او با کس دیگری در ارتباط است ، هرگز برای او بدخواهی نکنید. این دعای منفی که میکنید میچرخد و میچرخد و نهایتا به زندگی خودتان باز میگردد.

تنفر مانند بار سنگینی است که شما موظفید در هم جا به دوش بکشید. این تنفر و احساس انتقام فقط شما را خشمگین و پرخاشگر میکند. پس قلبتان را رئوف کنید و برای خوشبختی همه دعا کنید. مطمئن باشید خوشبختی که آرزو میکنید پیش از آنکه به دیگران برسد به سمت شما می آید.

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق
دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

دعا برای خوشبختی دیگران

در گرفتاری و مشکل برای همه دعا کنید و بگویید:

إِنَّ الَّذِينَ يَتْلُونَ كِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِيَةً يَرْجُونَ تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ( سوره فاطر آیه 29)

برای رفع گرفتاری از خودتان قسمت آخر آیه را مرتبا تکرار کنید. دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق تضمینی:

يَرْجُونَ تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ

معنی دعای يَرْجُونَ تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ

در آیه ای که برای دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق گفته شد، امید به از بین نرفتن سرمایه را به خداوند نشان میدهیم. از آنجا که عشق یک سرمایه احساسی محسوب میشود. برای دعای بازگشت معشوق از آن استفاده میشود.

حتی اگر امیدی ندارید مدام بگویید که برای بازگشت معشوقم امیدی هست تا خداوند متعال به کمک قوانین و کائنات حاکم بر جهان هستی امید را به واقعیت تبدیل کند و زندگی را برایتان شیرین تر کند.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *