دعای بازگشت معشوق سریع

دعای بازگشت معشوق سریع


دعای بازگشت معشوق سریع

اگر به دنبال معجزه ای برای بازگشت معشوق میگردید با ما در طلوع سبز همراه باشید. با دعای بازگشت معشوق سریع در کمتر از سه روز عشق خود را برگردانید.برای برگشتن شخصی که رفته از دعای بازگشت معشوق استفاده کنید. در ادامه درباره ی این دعا صحبت میکنیم.

معجزه ای برای بازگشت معشوق

همانطور که میدانید دعای بازگشت معشوق به تنهایی نمیتواند برای برگرداندن فرد رفته موثر باشد. پس برای بازگشت معشوق از دست رفته درباره ی چگونه رابطه تمام شده ر برگردانیم نیز بخوانید.

در مقاله ی برگرداندن مرد به رابطه درباره ی باید ها و نباید هایی که باید انجام دهید در یک شکست عشقی صحبت میکنیم.

 برگرداندن مرد به رابطه

برای برگرداندن مرد به رابطه ابتدا روی شخصیت خودتان کار کنید و سپس میتوانید از دعای بازگشت معشوق سریع برای برگرداندن عشقتان استفاده کنید.

روی اعتماد بنفس خود کار کنید. به کسی برای برگشتن التماس نکنید، انرژی مثبت را در تمام مسائل زندگی تان جاری کنید و سعی کنید زندگی شاد تری داشته باشید.

چشمانتان را به روی حقیقت نبندید و رفتن عشقتان ر انکار نکنید. شاید عشق شما را کور کرده باشد. اما سعی کنید عشقتان شما را کور نکند.

امام على عليه السلام :

الهَوى شَريكُ العَمى .

 هوا و هوس، شريك كورى [چشم و دل] است.( نهج البلاغة : الكتاب ۳۱ )

باید ها و نباید هایی در شکست عشقی

در طول قهری که بین شما پیش آمده سعی کنید به اشتباهات هردویتان فکر کنید و برای حل کردن آن بعد از بازگشت معشوق با دعای بازگشت سریع رابطه برنامه بریزید.

خودتان را سرزنش نکنید و حق زندگی کردن را از خودتان نگیرید. شما باید برای طرف مقابل یک آرزوی بزرگ باشید تا بتوانید او را به سمت خود بکشید.

دعا برای برگرداندن فرد رفته

در احادیث داریم که اولین قدم برای داشتن یک عشق صحیح پاک ماندن است. پس برای اینکه بتوانید عشق خود را برگردانید، فکر های شیطانی را کنار بگذارید.درباره ی انجام کار های خطا، آسیب زدن به خودتان یا خودکشی فکر نکنید. تا خداوند نعمت عاشق شدن و عاشق ماندن را از شما نگیرد. پیامبر میفرمایند:

مَن عَشِقَ فعَفَّ ثُمَّ ماتَ ، ماتَ شَهيدا .

هر كه عاشق شود و خود را پاك نگه دارد و با اين حال بميرد، شهيد مرده است.

(برای آشتی دو نفر از راه دور کلیک کنید)

چگونه عشقم را برگردانم؟

برای اینکه از دعای بازگشت معشوق استفاده کنید دعای زیر را مرتب بخوانید:

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

برای عاشق ماندن طرف مقابلم چه کنم؟

علاوه بر تمرین و تقویت خوبی هایتان و یاد گرفتن راههای صحیح عاشق کردن و مراقبت از عشق مرتبا برای پایداری عشقتان دعا کنید. برای عاشق ماندن طرف مقابل دعای (يحبونهم كحب الله و الذين امنوا اشد حبا لله) را مرتبا بخوانید. در این دعا از خدا خواسته میشود همانطور که او بنده هایش را دوست دارد، فرد مورد نظر نیز عاشق شما شود.

دعای بازگشت معشوق سریع
دعای بازگشت معشوق سریع

دعای بازگشت عشق

دعای بازگشت عشق را که در سطور قبلی برایتان آورده ایم بخوانید. همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانید کسی را برای همیشه عاشق خود نگه دارید باید راهش را بلد باشید.

علاوه بر مهارت های همسرداری و تکنیکهای روانشناسی برای عاشق کردن که میتوانید درباره ی آنها در سایت روانشناسی سربرگ تازه بخوانید، میتوانید برای در امان ماندن عشقتان از هر گزندی از دعای زیر استفاده کنید:

اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ.

دعای بالا ر هرروز سه مرتبه صبح و شب بخوانید تا عشقتان از هر گزندی در امان باشد.

بازگشت سریع عشق

خب قبل از هرچیز باید همین عجله رو برای بازگشت معشوق کنار بذارید. به دو دلیل! اولا اینکه بعد از دعوای شدیدی که باعث جدایی شما و عشقتون شده ، هر دوی شما به یک زمانی برای فکر کردن نیاز دارید. ثانیا این عجله شما کاملا یک موضوع طبیعی مانند اعتیاد است. که بدن به علت کمبود هورمون شادی در خودش باعث بیقراری شما میشه.

پس کمی صبر کنید تا بتوانید عشق واقعی را از عادت و وابستگی و هوس تشخیص بدهید.

دعای بازگشت معشوق سریع
دعای بازگشت معشوق سریع

عشق واقعی یا عادت

اگر شما به کسی عادت کرده باشید، مدام دوست دارید او را کنترل کنید! دوست دارید بدانید او کاست، از تنها گذاشته شدن و از دست دادن او میترسید و درواقع پایه اعتماد احساستان میلنگد! میدانید چرا؟ چون پایه اعتماد در یک رابطه با افزایش صمیمیت بوجود میاد. و صمیمیت نیز نیازمند ارتباط نزدیک،شناخت، گذر زمان و داشتن اهداف مشترک در کنار عشق است.

حالا وقتی مدت کوتاهی در کنار او باشید، از او شناخت کافی نداشته باشد و یا او به یکباره به آدم دیگری تبدیل شده باشد که دیگر نمیتوانید به او اعتماد کنید، این صمیمیت بوجود نمی آید و نهایتا نیز به راحتی از بین میرود.

عشق واقعی

عشق واقعی نیازی به کنترل کردن ندارد! نیازی به مدام مچ گرفتن ندارد! در عشق واقعی شما به چشم و به قلب و با تمام وجود عشق را میبینید. نیازی به توضیح و پرسیدن نیست! عشق واقعی اصلا نمیرود که بخواهد برگردد. یا اگر برود هم با دعای بازگشت معشوق سریع میتوان او را دوباره برگرداند. و عشق تازه ای را دوباره آغاز کرد.

(برای ذکر ازدواج با معشوق کلیک کنید)

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *