چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند


چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند ؟ یادگیری روش های دلتنگ و دیوانه کردن مردان هدف مشترک اکسر زنان است که گاهی برای جدی کردن یک رابطه آشنایی و گاهی برای گرم کردن دوباره رابطه ای که سرد شده نیاز است.

در مقاله چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند تصمیم داریم راههای دلتنگ کردن مردان را به زبان ساده بررسی کنیم، با تیم روانشناسی سربرگ تازه همراه باشید.

چگونه مردان را دلتنگ کنیم

تلاش من در جستجوی روش های دلتنگ کردن مردان در کتاب های روانشناسی و جلساتی که با همکاران مشاورم داشتم نتایجی را حاصل شد که در ادامه با شما دوستان عزیز درمیان می گذارم.

منشاء دلتنگی مردان چیست

هر یک از رشته های روانشناسی نظریه های مهمی در زمینه روابط عاطفی ارائه کرده اند. با وجود نظرات متفاوت روانشناسان راجع به عشق، نکته مشترک تمام نظریه ها در ماهیت روابط متمرکز میشود.

از نظر روانشناسی انسان ها علاوه بر نیاز جنسی برای رفع نیاز های روحی و روانی خود به رابطه عاشقانه احتیاج دارند اما یک رابطه زمانی به بقای خود ادامه می دهد که طرفین حس رضایت را در رابطه تجربه کنند.

برطرف شدن نیازهای ناخودآگاه باعث ایجاد احس رضایت و عدم برطرف شدن آنها به نارضایتی ختم میشود، که یکی از مهترین دلایل فروپاشی روابط است.

شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که با برطرف کردن کدام نیازها میتوانیم مردان را دلتنگ خود کنیم تا پیام بدهند؟ انسان ها در نیازهای ناخودآگاه اشتراکات زیادی دارند مثل احساس نیاز به همدردی، محبت کلامی، نوازش، حمایت و… اما الویت این نیازها در زندگی هر انسانی متفاوت است.

برای دلتنگ کردن مردان باید آنها را به بهترین شکل درک کنید، بیشتر صحبت کنید رفتار و حرکات او را زیر نظر بگیرید تا شناخت خود را از طرف مقابل افزایش بدید. با چیز هایی که او را خوشحال یا ناراحت می کند آشنا بشید، انتظارات و توقعاتش را بشناسید، عواملی که روی رفتار او تاثیر دارد را مشخص کنید تا عمیق ترین نیاز هایش برایتان آشکار شود.

با 8 تکنیک مردان را دلتنگ کنید تا پیام بدهند

پیش از اینکه به سراغ تکنیک های دلتنگ کردن مردان بروید باید علت پیام ندادن طرف مقابل را پیدا کنید. عوامل و اتفاقات زیادی میتواند باعث دلتنگ نشدن و کمتر پیام دادن مردان شود که به برخی از آنها میپردازیم.

1. از وقتی فهمیده دوستش دارم کمتر پیام میده

شاید شما هم این جمله عامیانه را شنیده باشید که اگر بفهمه دوستش داری دیگه بهت اهمیت نمیده! بنظر شما چقدر این جمله صحیح است؟ چرا مردان بعد از اینکه متوجه عشق علاقه طرف مقابل میشوند تغییر می کنند؟

برخی رفتار های زنان میتواند یک مرد را به “نقطه امن” در رابطه برساند. نقطه امن جایست که یک مرد احساس میکند شما هرگز او را ترک نخواهید کرد.

مهم نیست چقدر با شما بد رفتار کند یا تا چه اندازه به شما بی توجه باشد باز هم شما قدرت ترک کردن او را ندارید.

وقتی مردان در نقطه امن قرار میگیرند به دلیل اطمینان خاطری که از دوام رابطه دارند بصورت ناخودآگاه کمتر از گذشته به نیاز های شریک عاطفی خود توجه می کنند مثلا کمتر پیام میدهند یا کمتر تماس میگیرند یا رابطه برای آنها تبدیل به الویت آخر میشود.

2. مسئولیت های مردان در زندگی

برخی از مردان مسئولیت های زیادی در زندگی دارند مانند رسیدگی به مسائل خانوادگی، دغدغه های شغلی یا تحصیلی و حتی مشکلات فردی تر مانند گرفتاری های ذهنی.

اینها مسائلی هستند که باید از سمت زنان درک شوند. گاهی علت کمتر پیام دادن مردان مشکلاتی است که با آن روبرو هستند.

عدم دسترسی و دیدار کافی عاشق کردن مردان را بسیار دشوار تر می کند بنابراین باید از تکنیک هایی استفاده کنیم که به ما اجازه می دهند یک نفر را از راه دور عاشق خود کنیم.

3. روزمرگی مانع دلتنگ شدن مردان میشود

عادی شدن یک رابطه عاشقانه شاید به عنوان پیش پا افتاده ترین معضل یک ارتباط در نظر گرفته شود اما به مرور زمان روزمرگی میتواند ارتباط دو فرد را تحت تاثیر قراردهد.

روابط زمانی درگیر روزمرگی میشوند که از هیجان و اتفاقات خوشایند خالی شوند. وقتی در قرار ملاقات های عاشقانه یا صحبت های تلفنی حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشید، رابطه عاطفی شما تبدیل به یک رابطه خنثی و بدون هیجان شود روزمرگی میتواند تاثیر منفی در ارتباط شما داشته باشد.

4.بیش از اندازه به مردان پیام ندهید

یکی از اشتباهاتی که اکثر ما در روابط عاطفی خود مرتکب میشویم نزدیکی بیش از حد به طرف مقابل است.

تماس گرفتن های زیاد یا پیام دادن های بسیار شاید کاری باشد که از روی احساس و علاقه خود انجام می دهید اما زیاده روی در این کار نتایج ناخوشایندی به همراه دارد.

اگر مرتکب این اشتباه شده اید باید پیام ها و تماس هایتان را کاهش دهید، بهترین واکنش در این شرایط این است که دقیقا مانند طرف مقابل رفتار کنید یعنی اگر روزی یک بار به شما پیام میدهد شما نیز بیشتر از یک بار در طول روز پیام ارسال نکنید. گاهی باید کمرنگ باشید تا مردان قدر شما را بیشتر بدانند

5. مردان دلتنگ روابط صمیمی می شوند

مردان دیوانه وار دلتنگ صمیمی ترین دوستان و اطرافیان خود می شوند. اگر احساس میکنید عشقتان به اندازه روز های اول آشنایی پیام نمیدهد به احتمال زیاد نتوانسته اید رابطه ای کاملا صمیمی ایجاد کنید.

زمانی یک مرد با زن زندگی خود احساس صمیمت میکند که کنار او خودش باشد، احساس راحتی کند بتواند بدون قضاوت حرف ها و احساساتش را بیان کند.

6.نیازهای مردان را بشناسید

برخلاف باور عمومی مردان نیاز های روانی زیادی دارند که انتظار دارند این نیاز ها در رابطه عاطفی و توسط شریک احساسی برطرف شود. نیاز به درک شدن، توجه، حمایت، تشویق، نوازش و کلمات محبت آمیز تنها گوشه ای از نیاز های اساسی مردان هستند.

وقتی بتوانید نیاز های مردی که دوستش دارید را به درستی تشخیص داده و برطرف کنید خواهید دید که مردان بیشتر دلتنگ شما میشوند و هر زمان که فرصت پیدا کنند به شما پیام میدهند و به دیدارتان می آیند.

6. تمام وقت خود را صرف رابطه نکنید

حضور همیشگی یا ابراز علاقه شدید هرگز باعث نمیشود که مردان دلتنگ و دیوانه شوند و بیشتر پیام بدهند.

وقتی بیش از اندازه تلاش کنید به عشقتان نزدیک شوید، هر لحظه و در هر شرایطی خواسته های او را اجابت کنید و تمام وقتتان را به او اختصاص دهید این رفتار از شما یک فرد دست یافتنی و در دسترس میسازد و به مرور زمان تمام جذابیت خود را برای یک مرد ازدست میدهید.

7. انتظارات زیاد مردان را فراری میدهد

گاهی خواسته ها و انتظارات زنان باعث افزایش بار مسئولیت مردان میشود و احساس می کنند بابت برطرف کردن توقعات طرف مقابل تحت فشار هستند.

مهم نیست جنس خواسته ها شما چه جیزی باشد مثلا انتظارات مالی یا وقت گذرانی و دیدار بیشتر یا تبدیل شدن به الویت اول حتی در مقابل دوستان صمیمی و اعضای خانواده و …

سطح توقع شما باید متناسب با شرایط و توانایی طرف مقابل باشد و در زمان مناسبی انتظارات خود را از یک مرد افزایش بدهید یعنی نه خیلی زود انتظاراتتان را مطرح کنید و نه خیلی دیر. اگر یک مرد احساس آمادگی پذیرش مسئولیت های زیاد در رابطه را نداشته باشد تلاش می کنند وقت کمتری با شما سپری کنند.

چگونه مردی را بینهایت دلتنگ خود کنیم

یکی از بهترین روش هایی که برای دلتنگ کردن مردان وجود دارد تکنیک نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است، شما با چند روش ساده روانشناسی میتوانید دلتنگی بینهایتی در وجود یک مرد ایجاد کنید و سپس به دنبال علائم دلتنگی در مردان مغرور بگردید.

  1. ساعت مناسبی را برای پیام دادن انتخاب کنید

اگر در زمان نامناسبی پیام بدید و طرف مقابل شرایط چت با شما را نداشته باشد احتمالا سرخورده و ناراحت میشوید، احساسات منفی که بعد از این اتفاق در شما شکل می گیرد بصورت مستقیم یا غیر مستقیم روی رفتارتان تاثیر خواهد داشت و این موضوع میتواند شروعی برای یک بحث و تنش بی ثمر باشد پس همیشه در ساعت هایی پیام بدید که مطمعن هستید طرف مقابل درگیر مسائل مهمی نیست و مکامله شما بدون وقفه پیش خواهد رفت.

حتما قبل از خواب با عشقتان چت کنید، چت های شبانه در ایجاد پیوند عاطفی نقش بسیار مهمی دارند. وقتی آخرین کاری که عشقتان قبل از خواب انجام میدهد صحبت کردن با شما باشد، با احساس خوشایند رضایت بخش به خواب میرود تنهای علت آن وجود شما است. این روند باعث میشود طرف مقابل رویاهایی مرتبط به شما را در خواب خود تجربه کند و وقتی از خواب بیدار میشود به شدت دلتنگتان خواهد بود.

2.با کارهای ساده خوشحالش کنید

با کارهای کوچک و ساده به او نشان بدهید که اهمیت ویژه ای برای شما دارد. اگر مردان احساس کنند یک دختر تنها بخاطر خودشان آنها را دوست دارد دلبستگی عمیقی نسبت به او پیدا می کنند و هر روز بیش تر از قبل دلتنگ و دیوانه او میشوند. مثلا میتوانید خوراکی یا غذای مورد علاقه اش را تهیه کنید و او را غافلگیر کنید یا اگر جایی رفتید با یک یادگاری کوچک نشان دهید به یاد او بودید. نیاز نیست حتما کارهای مهمی انجام بدید یا هدیه های گرانبها تهیه کنید.

  1. لبخند را به مردان هدیه بدهید

سعی کنید در رابطه لحظه های مفرحی داشته باشید، بیشتر شوخی کنید بیشتر بخندید و تبدیل به دوستان صمیمی شوید. وقتی بتوانید خنده را روی لب هر انسانی بیاورید قطعا جایگاه خاص و محکمی در ذهن آن فرد خواهید داشت که به سادگی ازبین نخواهد رفت.

4.یک وسیله جابذارید

گاهی وسیله کوچکی پیش عشقتان جابگذارید، این کار باعث میشود بعد از دیدن آن به شما فکر کند. جا گذاشتن وسایل میتواند بصورت غیر مستقیم در ذهن مردان یک احساس تعهد نسبی ایجاد کنید او مراقب امانتی شما خواهد بود تا به در اولین فرصت آن را به دستان برساند با این کار بدون هیچ زحمتی یک قرار ملاقات جدید نیز گذاشته اید.

5.عطری انتخاب کنید که بیانگر شما باشد

سعی کنید متناسب فصل های سال عطر های خوشبو استفاده کنید، اگر میتوانید کاری کنید برخی از وسایل یا لباس های عشقتان بوی عطر شما را بگیرد مثلا به دست هایتان عطر بزنید و دست عشقتان را بگیرید یا وسایل شخصی مانند تلفن همراه عشقتان را کمی آغشته به بوی عطرتان کنید، این کار از لحاظ ذهنی بسیار تحریک کننده و تاثیرگذار است.

6.قدرت درک خود را افزایش دهید

در هر رابطه موقعیت هایی پیش می آید که باید شرایط طرف مقابل را درک کنیم. مثلا وقتی که قرار ملاقاتی داشتیم اما طرف مقابل نمیتواند حضور پیدا کند یا وقتی که عشقمان بخاطر دلایل منطقی امکان عمل به وظایف خود به عنوان شریک عاطفی را ندارد یا حتی زمانی که طرف مقابل تحت فشار های گوناگون است و هیچ کسی جز شما را ندارد که با او صحبت کند تا کمی آرامش بدست بیاورد، در این شرایط باید از خودتان درک بالایی نشان دهید.

7. از خودگذشتگی کنید تا دلتنگ تان شوند

در رابطه گاهی نیاز است که طرفین از خود گذشتگی هایی برای یک دیگر انجام دهند، بخاطر عشق از برخی خواسته ها و انتظارات خود دست بکشن، با سختی ها و نا ملایمت ها سازگار شوند. تا جای ممکن به حل مشکلات یکدیگر کمک کنند از اشتباهات کوچک و غیر عمدی طرف مقابل چشم پوشی کنند. بحث ها و اختلافات را کنار بگذارند و برای داشتن یک رابطه محکم تلاش کنند.

8. به مردان اجازه قدرت نمایی بدهید

مردان در نگاه جامعه شناسی با قدرت مرد سالاری خود سنجیده میشوند، اگر در جامعه یا در جمع دوستان ضعیف و بدون اراده بنظر برسند احساس بی ارزشی می کنند. ذهن مردان با کمی احساس مالکیت نسبت به معشوق همراه هست، مردان احساس می کنند باید گاهی بتوانند حرف آخر را بزنند یا حتی در مواردی محدودیت های برای عشقشان تعریف کنند. در مسائلی که مشکل ساز نیست اجازه دهید تا مردی که دوستش دارید احساس قدرت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *