دعای عاشق کردن معشوق

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با آن دسته از دعا هایی که باعث دلتنگ کردن معشوق می شود آشنا کنیم. این دعا ها باعث بازگشت معشوق خواهد شد. هم چنین اگر معشوق شما دور است می توانید از دعای عاشق کردن معشوق از راه دور نیز استفاده کنید

روش های روانشناسی می تواند به کمک دعا در بهبود و عملکرد رابطه شما تاثیر بیشتری بگذارد بهتر است از آنها نیز استفاده کنید.

تاثیر دعای بیقراری شدید معشوق

اگر فردی چنان سردرگم باشد که بخواهد تنها با توسل به دعا معشوق خود را شدیدا بیقرار کند پس باید به این هم فکر کند که شاید دعا به تنهایی کافی نباشد. زیرا دعا در کنار ایمان به صلاحیت، تلاش و برنامه ریزی نیز نیاز دارد. این دعا باعث بازگشت معشوق نیز می شود.

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الداعى بلا عمل کالرامى بلا وتر» ترجمه: ” کسى که دعا مى‏ کند و به  دنبال آن تلاش و عمل نمى ‏کند، مانند آن است که بى زه کمان، تیر میاندازد”. عدة الداعى، ص 97

پس دعای بیقراری شدید معشوق نمی تواند جای تلاش و برنامه ریزی را بگیرد بلکه می تواند مکمل آن باشد.

دعای بیقراری معشوق از راه دور

دعای عشق شدید
aftab98.ir

افرادی که خواهان بیقراری معشوق از راه دور هستند با خواندن دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است می توانند محبوب مورد نظر خود را بدون دسترسی به وی بیقرار خود سازند. برای این امر بایستی دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هر صبح هنگام طلوع آفتاب خوانده شود تا با عاشق کردن فرد از راه دور به ازدواج با معشوق برسید.

اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

دعای دیوانه کردن معشوق

برای اینکه بتوانید معشوق مورد نظر را دیوانه و وابسته خود کنید بایستی دعای دیوانه کردن معشوق که در زیر آمده است را هنگام غروب آفتاب 100 مرتبه بخوانید. امید است که پروردگار مرحمت کند و معشوق دیوانه و دلبسته شما شو‌د این دعا برای رسیدن شما به معشوق کمک زیادی خواهد کرد.

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعای بیقراری شدید معشوق

گفته شده است افرادی که خواهان بیقرار کردن شدید معشوق خود هستند بهتر است دعای بیقراری شدید معشوق را به یک لیوان آب خوانده و فوت کرده و آن آب را به خورد فرد مورد نظر خود بدهند امید است که با جلب نظر معشوق اورا می توانید دیوانه خود کنید.

يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

دعای عشق شدید

برای ایجاد عشق شدید و عمیق در دل معشوق بهتر است دعای عشق شدید که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه 7 مرتبه بخوانید و از خداوند بخواهید عشق شما در دل محبوب مورد نظر بیفتد. توجه شود دعای عشق شدید در امر حلال استفاده شود.

اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود »

دعای دلتنگ کردن معشوق

به منظور دلتنگ کردن معشوق کافی است که دعای عاشق کردن معشوق را خوانده تا تاثیر گذار باشد. این دعا زیر آمده است را 666 مرتبه تکرار کنید و نیت دلتنگ شدن محبوب را داشته باشید. با این دعا معشوق دلتنگ و بیقرار شما خواهد شد.

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ »

دعای عاشق کردن معشوق
عاشق مردن معشوق

دعای احضار عشق از راه دور

برای افرادی که میخواهند عشق خود را از راه دور احضار کنند و هیچ گونه دسترسی به وی ندارند دعای احضار عشق از راه دور توصیه شده است. این دعا در زیر آمده است

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا.  یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا.

وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *